Eiköhän ne aitoja ole. Kotimaan kaupoistakin näkyi saavan Hondan versiota YTZ14S akusta 120€ hintaan. Sinänsä kummallista että täysin sama Yuasan merkkiakku ilman Hondan logoa tarviketiskillä maksaa about 196€.(Tctic @ Helmi. 07 2010,19:22) kirjoitti
Onko kukaan laittanut sirompaa kilpitelinettä 950 sm laitteeseen.? Hirveesti ei ole näköjään valikoimaa ole.. Vissiin tuo R&G ainut? Mutta se hinta hieman pistää miettimään ?
KTM 950 SM R -07
^Sama ollu mullakin mielessä tuon 990n kanssa. Halvinta olis riipasta vaan tuo kilpivalo hitoille ja vähän sahailla muovia pois...
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Moi,(ktm-ana @ Huhti. 09 2010,13:59) kirjoitti
Mulla on tommonen UK:n KTM- foorumin"Pretender" Tail Tidy tuossa laatikossa ja odottaa asennusta... Voin laittaa fotoja kun on asennettuna, varmaankin muutaman päivän sisällä jos kiinnostaa?
Tämän näköinen värkki (kuvassa SM950:ssä, mut saa myös 990:aan):
Tässä vertailuun se R&G:n versio 950:ssä (toi takavaloratkaisu ei oikein innosta):
![]()
FXSB & ZX10R
Mistä noita pretender tail tidyjä saa oikein tilattua? Ja paljonko maksaa.. Onks ihan kunnon matskua ettei heti murru poikki tärinästä![]()
Kyllähän tämä on laadukkaan oloinen, todellakin. En voi uskoa että murtuisi tms. millään jos ei sitten saa autoa berberiinsä vauhdilla...
Kilpikulma säädettävissä ja palautteen mukaan menee ihan suoraan heittämällä vanhan paikalle.
Tässä 35 sivuinen säie asiasta (jopa malli muuttui välillä, eli voit halutessasi hypätä suoraan tonne sivulle 31 missä uusi malli astuu kehiin):
http://www.ktmforum.co.uk/showthread...er-s-Tail-Tidy
Tässä pätevä asennusohje, jos kiinnostaa:
http://www.ktmforum.co.uk/showthr....etender
Tässä osoite, mistä saa hinnan ja vaikka tilatakin tuotteen, jos oikein innostuu:
HSB-KFZ@gmx.de
Phone +49 7022 9662-11
HSB Bauteile GmbH
Laitan palautetta tulemaan kunhan saan omani kiinni pyörään!
EDIT: Niin siis sen verran vielä, että tuohon malliin saa hommattua samasta paikasta siirtokitin penkin lukolle, joka asettuu uudelle paikalle pyörän vas. sivulle, pakoputken kiinnityksen viereen.
FXSB & ZX10R
Tässä oma tekeleeni 3mm alumiinista.
![]()
KTM 950SM -07
Laitoin kyselyä menemään kilpitelineestä, toivottavasti ei nyt aivan kaamean hintainen olisi. Näytti varsin jämäkästi Saksalaisen pätevältä.(TeeMies @ Huhti. 09 2010,23:51) kirjoitti
Kavereilla vaan ollut erilaisia kilpitelineitä, itsetehtyjä tai ostettuja ja monesti tahtovat tärinästä murtua, kun iso kilpi ravistaa sitä koko ajan.
Laita kuvia kunhan kiinni.
ps. Paljon oli toimitusaika?
xz6r-636->gsxr1000k6->KTM SM 950->Gsx-r 1000K7->Bmw f800r"tuned"
Tuo Saksalainen näyttää varsin pätevältä, täytyy itsekkin laittaa s-postia kyseiseen paikkaan. Ainakin mitä uk forumia luki, niin ei ainakaan kukaan ollut vielä ilmoittanut että olisi ongelmia, joten tämähän vaikuttaa varsin hyvältä.(contest @ Huhti. 10 2010,16:49) kirjoitti
KTM 950 SM R -07
No nyt on Pretender- kilpiteline asennettuna ja pitää sanoa että aika kivuttomasti meni! Vanhan kenttälapion irroitukseen meni eniten aikaa *
Tässäpä teille kuvia, ketä kiinnostaa - itse olen oikein tyytyväinen lopputulokseen:
Tässä kuvassa tuo penkinlukitus uudessa paikassa. Toimii ja viimeistely on niin hyvä, että olisi voinut olla tehtaalta tuossa.
Kävin sitten päivällä koemielessä tärisyyttämässä Stadin mukulakivikatuja edessuntaas, eikä ainakaan toistaiseksi näy asennuksessa väsymisen merkkejä. (Ehkä tuota kilpikulmaa voisi vähän säätää siihen "I don´t give a fook"- suuntaan *)
FXSB & ZX10R
Tilauksesta 4 pv kesti tulla kotiin.(contest @ Huhti. 10 2010,16:49) kirjoitti
FXSB & ZX10R
Pretenderillä taitaa olla parikin noita eri kokoa. Mikä niistä on sopivin suomikilvelle?
Ei riemulla rajaa, kun pappiksella ajaa!
Ilman muuta toi "Large, EU"- versio. Sitte tietty valitsee vielä tuleeko 950 vai 990 ja muistaa tilata tuon "Seat lock Kit":in, jossa kiinnikkeet lukolle ruuveineen ja pidempi vaijeri.(Tctic @ Huhti. 11 2010,21:24) kirjoitti
FXSB & ZX10R
Huomenna pitäis vaihtua KTM 690 enduro-08 Supermoto 950 -07 pikkasen taitaa olla pyörissä ajoreiteissä eroja.
Missä olette teettäneet huoltoja takuun päättymisen jälkeen,4tkm kuluttua olis 15tkm "halpa" huolto edessä, hintaa taitaa olla 700€ kieppeillä.
Vinkkejä tarkastuskohdista otetaan kanssa mielellään vastaan.
Kiitos.
KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.
Venojen säätö/tarkistus tossa se isoin homma on. Ölpät, suodattimet ja olikohan tuossa myös jarrunesteet, kun piti vaihtaa. Itte olen noi hommat tehnyt uudesta saakka omaan ja kavereittenkin pyöriin(Huntter @ Huhti. 13 2010,18:26) kirjoitti
Onko kukaan laittanut rundimittaria SM 950?onko edes mahdollista laittaa?jotenkin vaan tuntuu ihmeelliseltä kun se puuttuu ja aina on tottunut sitä katsomaan.
KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.
On noita porukka laittanut, vaatii vähän askartelua, mutta valmiit johdotukset siellä on.(Huntter @ Huhti. 13 2010,21:02) kirjoitti
Jos jollain olisi hyvät ohjeet mikä mittari laitettu,niin olisko mahdollista laittaa tänne.(petebandit @ Huhti. 13 2010,21:13) kirjoitti
Kiitos.
KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.
Vaikkapa tuosta.(Huntter @ Huhti. 13 2010,22:02) kirjoitti
Mittarinasennus
Kiitos.(petebandit @ Huhti. 13 2010,22:11) kirjoitti
KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.
Se mitään kiekkamittaria tartte. Kun hampaat tippuu suusta, on kierroksia liian vähän ja kun rajoittaja paukkuu, on kierroksia liikaa.
Ei riemulla rajaa, kun pappiksella ajaa!
Ok *(Tctic @ Huhti. 14 2010,11:11) kirjoitti
miten rengastus onks kokemuksia tästä:PIRELLI: 120/70 ZR 17 (58W) TL DIABLO SIL-MAX, Huippuluokan sportrengas Sil-Max-Silica-seoksella,näytti smoto rengas eteen maksavan 150€ ei niin paljon viittis laittaa.
KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.
Kävin ostamassa öljyt ja suodattimen 950SM hintaa vaivaiset 83€ *mitä öljyjä olette omissa fillareissa käyttäneet, Motorex 10/60 on halpaa 72€ 4L
KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.
Kävin just kanssa hakemassa Motonetistä öljynsuodatin Champion 9,95e ja öljyt Teboil 4TSuperSyn 15W50 hintaan 33e.
KTM 950 SM
Toimiiko kytkin hyvin?Endurossa ei toimi kun Motorexillä.(Japit @ Huhti. 15 2010,20:42) kirjoitti
KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.
Ite ole ajanut Motulin 15/50:llä nyt reilut 20tkm ilman ongelmia. Sitä saa Motonetistä 35 ekellä 4l ja sitä ne laittaa BW:n huollossakin.(Huntter @ Huhti. 15 2010,21:42) kirjoitti
ps. siinä on oikeen se moottoripyörän kuva kyljessä![]()
Oon tuohon 530:seen laittanut vaihdelaatikkoon delvackia ja hyvin pitää, moottorin puoli on kyllä nauttinut motorexista.(Huntter @ Huhti. 15 2010,21:42) kirjoitti
EXC 350 SixDays http://www.youtube.com/watch?v=v5Dg_oEWAx0
No perskele olis pitänyt kysyä tota öljy juttua aikaisemmin, niin olis 2 ölyt keissiä rikkaampi.(petebandit @ Huhti. 15 2010,21:47) kirjoitti
No ens kerralla sit vähän helvempaa öljyä *![]()
KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.
Mä laitoin talvihuollossa Motorexin Öljyt (en sitä kalleinta KTM öljyä vaan joko Top Speed tai Power Sync). Joka tapauksessa vaihteet takkuaa jonkin verran. Eli ens kerralla kokeilen tota Motulia.
Teboilin Superbike 4T:n kanssa oli paljon ongelmia välivapaiden kanssa ja muutenkin laatikko takerteli. Racing Biken huollon jälkeen laatikko taas toimi normaalisti. Kyselin vielä huolto ukolta, että mikä on, kun laatikko takkuaa. Ensimmäisenä epäili öljyjä ja sanoi, että Motorex, Shell Advance ja Elf ainakin toimii hyvin.
Edellisillä LC4 Supermotoilla ajelin Yaccon öljyillä ja niillä ei kyllä ollut mitään ongelmia. Voisikin käydä taas Auto-Artikkelista hakemassa Yaccoa ja kokeilla niillä Superdukea.
"The Slow And Pathetic"
Motorexiltä monet käyttää cross poweria LC8ssa. Varmaankin siksi että se on märkäkytkimille parempaa.