Normaalia on, älä huoli. Käytä vain mopo lämpimäksi ja sammutuksen jälkeen anna seistä minuutin verran ja kato öljyn taso kun pyörä on suorassa.(Tctic @ Loka. 02 2009,18:23) kirjoitti
-Timo
Suodattimet vaihdettaessa uutta ööliä menee koneeseen karkeasti arvioiden 3,5 litraa, eli ihan normaalilta kuulostaa.(Tctic @ Loka. 02 2009,18:23) kirjoitti
Superbike #7
Onks täällä 950/990- puolella paljon kärsitty tuosta varastelusta, vaiko onko se vain pikkuveljien epidemia?
FXSB & ZX10R
Ainakin 990:ssa on tehtaan jäljiltä ajonesto, luulisi jotain vaikuttavan.
1000
Varmaan vähän riippuu, "oikeat" ammattilaiset saanevat teetettyä avaimia joilla taas pelittää? Tiedä sitten onko vielä niin kallista ja/tai hankalaa noissakin piireissä ettei mopon takia kannata? No, kunhan lämpimikseni mutuilen![]()
Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
Voishan tossa toi painokin vähän jeesata... n. 200kg:n pyörää on hankalampi nostaa pakettiauton perään, kuin 140kg:sta...
FXSB & ZX10R
Jaa sehän kuulostaa jo hyvältä hinnalta! Tällä suunnalla listahinta yli 700€ 15tkm huollolle SM950. .(Petteri.H @ Syys. 28 2009,21:27) kirjoitti
RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
Pitääkö nyt tässäkin ketjussa mainita että SMT:n 15k huolto maksoi "luvatun" 750:n sijaan "vain" 666 euroa.
Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
Joo oma KTM950 vietiin kerrostalon pihasta about 4 viikkoa sitten ..(TeeMies @ Loka. 03 2009,13:35) kirjoitti
RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
No niinpä niin...(Timbacharly @ Loka. 16 2009,12:29) kirjoitti
Oliko sulla mitään tankolukkoa järeämpää ehkäisyä käytössä?
Nimimerkillä toimivaa suojaa etsimässä
FXSB & ZX10R
Eipäs ollut mitään ihmeempää lisälukkoa siinä, enskerralla hälyyttävä levyjarrulukko tms.. . Yleensä kyllä on niin kiire töihin että voi sattua itselle pian yllätys tommosen lukon kanssa kun laskee keulan ekassa risteyksessä taas maahan![]()
RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
Yksi asia tässä 950 SM:ssä ahdistaa, sitä ei hirveästi voi enää parantaa = ei ole talveksi mitään puuhaa. Olen miettinyt pääni puhki, mitä tuohon laittaisi tai mitä sille tekisi, mutta en yksinkertaisesti ole keksinyt. Kaima oli jo keventänyt tuota valmiiksi niin paljon kuin on järkevää, poistanut saastehimmelit, laittanut putket, säätänyt kaasarit ja tiputtanut keulaa. Ainoa mitä voisi asentaa olisi hiilikuitupalikat, mutta kun näin niitä pyörässä, niin eivät ne järin hyviltä näytä. Eli ei varmaan auta kuin hommata joku ducati kakkospyöräksi niin saa palikkaa ja riittää puuhaa...
Ei riemulla rajaa, kun pappiksella ajaa!
Laita vanneteipit. Kun tiputat riittävän monta asennuskaljaa aina pohjille niin kyllä siihen yhen talven saa kulumaan(Tctic @ Loka. 23 2009,08:28) kirjoitti
![]()
MC Mankkaan Peruuttajat
Jos sulla on toi 2007 tai uudempi - maalaa takaswingi mustaksi! Pikkujuttu, mutta näyttää upealta... Jos sulla on toi 2006- versio, vielä parempi - pääset maalaamaan rungonkin(tekkie @ Loka. 23 2009,11:40) kirjoitti
Sitte jos jää aikaa niin ne teipit ja asennuskaljaa tarvitaan aina
EDIT: No huomasin että 2006:han sulla onkin, eli rock´n´roll!
FXSB & ZX10R
Pyörä on -06, joten operaatio on kohtalaisen suuri. Onneksi tilat ovat sellaiset vielä tämän talven, ettei tuollaista pysty tekemään. Harmi kun näihin ei ole moottoreihin viripalikoita (nokat + yms.), niiden asentaminen olisi helppo homma ja voima ei ole koskaan pahasta.
Ei riemulla rajaa, kun pappiksella ajaa!
Jos on tekemisen puutetta niin voihan sitä pistää alustan aina huoltoon. Palasiksi, putsaus ja vaikkapa simmittää pakka uuteen järjestyksen. Pieeleen meno on aika helppoa ja todennäköistä mutta sittenpä tietää miten äkkiä pistää prikat ja palikat nippuun.
Ja jos arpoo prikat oikeinpäin saattaa löytää hyvästä moposta vieläkin paremman.
a
BMW R1200RS
Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
Tuosta on huollatettu etupää ja takaiskari viime talvena, niin ei hirveästi auta niitäkään rueta purkamaan. RC8:n moottori voisi olla mielenkiintoinen operaatio. Mahtaako olla bolt-on?
Ei riemulla rajaa, kun pappiksella ajaa!
Sanoisin, että lisähevoset tulee paljon halvemmaksi kun vaihtaa 990seen, kuin ruveta 950stä kauheasti virittelemään. RC8-mylly tuossa kuulostaa aivan overkilliltä, supermotoksi tuossa on paukkuja aivan riittämiin. Ne motarivauhdit missä reilusti yli sataa kaakkia pääsisi kunnolla hyödyntämään, eivät ole muuten vaan tuon vehkeen parasta "aluetta". Mutta saahan sitä kukin tehrä mitä tykkää.
Tulipas vielä tänään käytyä ajelemassa vähän. Kylmä asfaltti on aikasta pluikasta kuluneilla nakeilla, siellä ei niinkään ollut hauska ajella, mutta sorateillää oli kiva ruovitella. Siellä on pitoa ihan yhtä huonosti kuin kesälläkin....
![]()
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Bike:ssä luki että 2010 olisi tulossa Super Dukeen isoja päivityksiä.
Kenties kokonaan uusi pyörä?
Vain ulkonäkö asiota?
Vai RC8 moottorilla?
Onko kukaan bongannut mitään kuvia tai tietoa uudesta Super Dukesta?
-Z-
Saakos näihin jatkettua ketjusuojaa? Vakio on sen verran lyhyt, että ketjuöljyt lentää pakoputkiin. Aika hirveän näköinen sotku. 990 supermotosta on siis kyse.
1000
Toivottavasti eivät ainakaan S-Dukeen työnnä tuota RC8-pataa. Tekisivät sille sitten oman pyöränsä. S-Duken pitokustannukset tällä hetkellä vallan riittävät, eikä noita RC8 tarjoamia tehoja tarvi mihinkään tämmöisessä laitteessa.
Itse taas odottelen vesi kielellä RC8:n ja Super Duken yhteen naittamista. Ei 20-30 newtonia vääntöön lisää haittaisi yhtään, ja kierrosalueen yläpäähän toivoisi pikkaisen lisää venyvyyttä.(Le Motard @ Joulu. 17 2009,18:11) kirjoitti
Lisätehot + nykyiset välitykset = Hillittömän hauska pyörä.
Superbike #7
Ainakaan mun tallissa olevaan supermotoon ei laiteta rc8-myllyä. Tehtaalla tehkööt mitä lystäävät.(Le Motard @ Joulu. 17 2009,18:11) kirjoitti
![]()
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Kuten sanoin, tehkööt uuden pyörän isommalle myllylle. Ei se ole enää Super Duke jos siinä ei ole LC8.(Nitrous @ Joulu. 17 2009,18:24) kirjoitti
Tommosen RC8 pataisen nakun hinnalla varmaan saa jo Streetfighter ässän ja sillon valinta ei ole enää vaikea jos massia onEi tartte kärsiä rapisevista maaleista, kolinoista ja paukkuvasta vaihdelaatikosta
![]()
Tottahan toki se on uusi pyörä jos siihen istutetaan isompi ja tehokkaampi kone. Mistä tuon 25k€ hinnan keksit? Varmasti hinta tulee päivityksen myötä nousemaan nykyisestä 13k€ kieppeiltä tuonne 16-17k€, mutta tuskin yli 20 menee. Ei tuo RC8:n kone ole tuotannollisesti juuri sen kummallisempi valmistaa kuin Super Dukenkaan mylly. Ja tuotantokustannukset tippuvat jos volyymi kasvaa.(Le Motard @ Joulu. 18 2009,03:00) kirjoitti
Superbike #7
Aika romanttisen hinnan heitit Super Dukelle, viralliselta jälleenmyyjältä jos irtoaa kolmeentoista uutukainen.
Ei tuo RC8 näytä ilmainen olevan sekään, ja tuolla 17 irtoaa se ärräduke sitten.
Hetkeen en ole hintoja seurannut, mutta tuossa syksyllä Racing Bikessa oli myynnissä ajamaton ylivuotinen SDuke 12500€. Eikä ne paljon yli 13k€ maksanu vajaa 2 vuotta sittenkään kun omani ostin.(Le Motard @ Joulu. 18 2009,16:41) kirjoitti
Superbike #7
Tästä olen katsellut kuvia jo kolme vuotta takaperin. sopisiko muottiin? RC8 pata taitaa ainakin olla ja naku(-Z-B- @ Loka. 24 2009,15:42) kirjoitti
KTM Venom
EXC 350 SixDays http://www.youtube.com/watch?v=v5Dg_oEWAx0