Sivu: 26 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 162425262728 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 751:stä 780:een 1049:sta
  1. #751
    Kyllä se perus vekotinkin on kiva ajaa, ite ajoin ihan vakiolla n. 2 vuotta.. nyt sitten aikapaljon vaihdettu osia ja rahaa menny todella paljon omalla nyt rullattu "ilman ongelmia" 54 000 km, joista aikapaljon myös radalla ajoa.. enkä muutenkaan hirveästi tuota sääli..

    Viime syksynä tosin kytkin räjähti koneen sisälle motoparkissa, mutta nyt on taas kunnossa
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  2. #752
    Oma on tulossa Lontoon suunnalta kuorma-auton kyydissä. Itse ostin leon carbon sliparit ja kinusin akran kartan kaupantekijäisiks. Eiköhä noilla jo alkuun pääse.
  3. #753
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti

    Viime syksynä tosin kytkin räjähti koneen sisälle motoparkissa, mutta nyt on taas kunnossa
    Selviskö tuon kytkimen rikkoutumisen syy koskaan?
    Superbike #7
  4. #754
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Selviskö tuon kytkimen rikkoutumisen syy koskaan?
    Pari arviota, kytkinkruunun osa haljennu tai sitten joku irronnut ja halkaissut sen.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  5. #755
  6. #756
    Dna asennettuna

    Honda CBR 1000RR SC59
  7. #757
    Lainaa wille kirjoitti Katso viesti
    Perus akrakartan pudottaminen sliparien vaihdon jälkeen on kaapelin omaavalta 10min juttu.
    Ei muuten ihan aina mene yhtä joutuisasti. Itsehän kävin vaihtamassa pyörään akran kartat bikeworld vantaalla viime kesänä ja siihen meni 2.5h. Kävi ilmi, että pyörässä oli softa uudistunut ja niillä ei ollu siihe yhteensopivia karttoja. Lopulta oikea versio löytyi akran? sivuilta ja sai asennettua pyörään. Onneksi eivät velottaneet tuntihintaa tuosta ;)
    nykyinen: ...
    entinen: KTM sd -09
  8. #758
    Takarenkaalta 122,4hp. Ihan jees...
  9. #759
    Lainaa kassu4 kirjoitti Katso viesti
    Dna asennettuna

    Kassu4/willik, miten noissa teidän modeissa hanskataan kampikammion huohotus? Käytättekö erillistä filtteriä vai saako sen liitettyä edelleen noihin airboxeihin? Eihän sitä tietty kannata sinne boxiin liittää. Kyselen, koska pitäisi asentaa MWR:n lätkät airboxin sivuihin ja muuttaa samalla se huohotus...
    Vstrom 1000 '15
  10. #760
    Noissa alumiini käikäleissä on kannessa paikka huohotukselle.

    Ite laitoin pienen mehupullon nippusiteillä runkoon kiinni ja huohotusletkun siihen.
    Vaihtoehtona olis voinu tunkea sas/pair letkuihin t-haaran ja laittaa huohotuksen siihen kiinni. Kunhan saa käsityksen paljon tuo huohottaa niin taidan tunkea "sas"siin sen öljyhuohotuksen.
  11. #761
    Lainaa willik kirjoitti Katso viesti
    Takarenkaalta 122,4hp. Ihan jees...
    onko mitä kaikkia modauksia pyörässä? itellä 121,3hp takapyörältä ja koneelta 132,3 rikumotorin penkissä. Akran kokoputket, motohooligan airbokset setti ja hilppeet, power commander ja penkissä säädetty.
    On kyllä aivan eri pyörä verrattuna vakioon
  12. #762
    Lainaa KotKo kirjoitti Katso viesti
    onko mitä kaikkia modauksia pyörässä? itellä 121,3hp takapyörältä ja koneelta 132,3 rikumotorin penkissä. Akran kokoputket, motohooligan airbokset setti ja hilppeet, power commander ja penkissä säädetty.
    On kyllä aivan eri pyörä verrattuna vakioon
    Eipä tuossa ihmeitä. Vuotava pakosarja, leovincen hiilari sliparit, ite väsäilty itg ilmanputsari, sas poistettu, toisioläpät ohjattu eculla 100% auki ja rc8 kiihytyssuppilot. Vakio ecua säädetty.
  13. #763
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa KotKo kirjoitti Katso viesti
    onko mitä kaikkia modauksia pyörässä? itellä 121,3hp takapyörältä ja koneelta 132,3 rikumotorin penkissä. Akran kokoputket, motohooligan airbokset setti ja hilppeet, power commander ja penkissä säädetty.
    On kyllä aivan eri pyörä verrattuna vakioon
    Näissä ois muuten mukava kuulla samalla vääntölukemat ja millä kierrosluvulla huippuvääntö tulee. Tai vielä parempi kun sais käppyrän näytille. Vääntölukema ja käyrän muoto kuitenkin kertoo moottorista huomattavasti enemmän kuin huipputeho ja samalla vääntölukeman/iskutilavuuden perusteella pystyy vähän karsimaan penkkien välisiä eroja.
    Superbike #7
  14. #764
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Nyt on Duke -05 käytetty penkissä Motoboxin asennuksen *jälkeen ja KÄYRÄ näyttää hyvältä. Seoskäyrä tosin puuttuu tästä tulosteesta.
    Sama penkki jossa Willik ja kassu käytti omansa, Nyt on kierroslukurajoitin nostettu 10k kierrokseen kun näytti tuo käyrä nousevan rajottajaan saakka. Jos huohottimen kanssa haluaa telmiä niin tuossa mallia http://www.superduke.net/forum/viewt...h+baby#p194404
    Viimeksi muokannut: vepe; 12.04.2012 klo 20:55.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  15. #765
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Näissä ois muuten mukava kuulla samalla vääntölukemat ja millä kierrosluvulla huippuvääntö tulee. Tai vielä parempi kun sais käppyrän näytille. Vääntölukema ja käyrän muoto kuitenkin kertoo moottorista huomattavasti enemmän kuin huipputeho ja samalla vääntölukeman/iskutilavuuden perusteella pystyy vähän karsimaan penkkien välisiä eroja.
    Tässä omani.. 124,5 hp ja 113 Nm renkaalta. Tuosta kierrosrajoittimen nostosta olen lukenut foorumilla, että on kuulemma hajottanut koneita.

    Dyno 15_7_2011.jpg
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  16. #766
    Mielenkiintoinen oli kyllä tuon STM kytkimen ja HM shifterin toiminta
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  17. #767
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Tässä omani.. 124,5 hp ja 113 Nm renkaalta. Tuosta kierrosrajoittimen nostosta olen lukenut foorumilla, että on kuulemma hajottanut koneita (huhuja toki..).

    Dyno 15_7_2011.jpg
    Älä vaan mene nostamaan sitä Duken rajotinta, jos et taas halua metallisilppua moottoriin. Kestoikä lyhenee ihan selkeästi aina kun vakiomoottorin rajoitinta lähdetään nostamaan ylöspäin.
    Superbike #7
  18. #768
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Älä vaan mene nostamaan sitä Duken rajotinta, jos et taas halua metallisilppua moottoriin. Kestoikä lyhenee ihan selkeästi aina kun vakiomoottorin rajoitinta lähdetään nostamaan ylöspäin.
    Joo en mie oo tuota nostamassa ollutkaan, kun jo silloin kun sitä harkitsin luin, että monella oli leiponu kiinni kone
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  19. #769
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Joo en mie oo tuota nostamassa ollutkaan, kun jo silloin kun sitä harkitsin luin, että monella oli leiponu kiinni kone
    Mistäs tommosta oot lukenut? Ja aina kun Ecua ohjelmoidaan niin vaarana on että se menee mykäksi. Ja niitä on oikeasti mennyt lähinnä autoista mutta myös muista eikä ole pelkkää huhua. Mutta joo 9800 rpm on suht tavallinen lukema mikä on käytössä, silläkin eron kuulemma huomaa.
    Tosin tuossa sinun käyrässäs tuo teho alkaa jo laskemaan "hyvissä" ajoin eli ahistaa imu tai pakopuolelta. Ja kierrosluvun nosto "kannattaa" vasta kun hengitys on kohdallaan eli kokoputki ja Motohooligan yms. Kuulemma paljoa yli 9900 ei kannattaisi nostaa , paljonko on paljon? Mutta koneita ei kerrota särkyneen. 10 000 vaan on niin mukavan pyöreä luku joten kokeillaan sillä miten pysyy kasassa. Ja kun tuli tehtyä tuo facelift mod niin mittariksi tuli R-mallin mittari = (punaraja 10500)
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  20. #770
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Mistäs tommosta oot lukenut? Ja aina kun Ecua ohjelmoidaan niin vaarana on että se menee mykäksi. Ja niitä on oikeasti mennyt lähinnä autoista mutta myös muista eikä ole pelkkää huhua. Mutta joo 9800 rpm on suht tavallinen lukema mikä on käytössä, silläkin eron kuulemma huomaa.
    Tosin tuossa sinun käyrässäs tuo teho alkaa jo laskemaan "hyvissä" ajoin eli ahistaa imu tai pakopuolelta. Ja kierrosluvun nosto "kannattaa" vasta kun hengitys on kohdallaan eli kokoputki ja Motohooligan yms. Kuulemma paljoa yli 9900 ei kannattaisi nostaa , paljonko on paljon? Mutta koneita ei kerrota särkyneen. 10 000 vaan on niin mukavan pyöreä luku joten kokeillaan sillä miten pysyy kasassa. Ja kun tuli tehtyä tuo facelift mod niin mittariksi tuli R-mallin mittari = (punaraja 10500)
    Todennäköisesti tuo putkisto alkaa ahistaan, koska motohooliganin romppeet on pyörässä kiinni. Superduke.net foorumeilta luin nuista rajoittimien nostoista. Itellä ei oo tuota akran kokoputkea vaan pelkästään sliparit.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  21. #771
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Näissä ois muuten mukava kuulla samalla vääntölukemat ja millä kierrosluvulla huippuvääntö tulee. Tai vielä parempi kun sais käppyrän näytille. Vääntölukema ja käyrän muoto kuitenkin kertoo moottorista huomattavasti enemmän kuin huipputeho ja samalla vääntölukeman/iskutilavuuden perusteella pystyy vähän karsimaan penkkien välisiä eroja.
    omaa käppyrää http://aijaa.com/0084210001364
  22. #772
    Melekosia lukemia on poikien duket potkineet, kun oma 09 ärrä potkaisi 127hp takapallolle juurikin tuolla Jyväskylän penkissä.
    HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, Zx10r

    Ex
    Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r,exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
  23. #773
    Vähän OT, mutta pidetään linja .

    Pilkkua ja huipputehoja viilaamatta.... on turha ihmetellä, mihin
    Duken suosio perustuu.

    "Jumppapepun" raameissa hieman miedompi isolohkosuikan kone!

    TOIMII !
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  24. #774
    Lainaa KotKo kirjoitti Katso viesti
    Aikasamanlaisesti loppuu tuo teho tuolla lopussa kuin omassa
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  25. #775
  26. #776
    Komeet on viivat
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  27. #777
    Lisäisin itse pakollisiksi hankinnoiksi seuraavat:

    - STM luistokytkimen
    - HM shifterin

    Taas tuli monin verroin hauskempaa ajamisesta
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  28. #778
    Jollakin ylimääräisiä killereitä kaupan Akran kisaputkiin? Itellä enää jäljellä nuo modatut (pääsee ahvenistolle), mutta ne tukehduttaa tuon pyörän niin pahasti, että en viitti jatkuvasti sillä ajella..

    Oli itellä aikaisemmin 2 x killerit, mutta toiset hukkunu muuton yhteydessä johonkin näemmä..
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  29. #779
    Tällainen käppyrä lähti omasta vehkeestä. Sininen veto on vakiolla alkukäyrällä ja liikaa öljytyllä ilmanputsarilla.
    Punainen on akran alkukäyrillä.

    Honda CBR 1000RR SC59
  30.  
  31. #780
    Miten paljon tässä pyörässä on hyötyä kokoputkistosta vrt. pelkkiin slipareihin? Vaikuttaako kuinka moottorin käytökseen? Onko tässä muuten katalysaattorit missä?
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Sivu: 26 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 162425262728 ... ViimeinenViimeinen