Sivu: 7 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 1049:sta
  1. #181
    Lainaa (Duudsoni @ Syys. 26 2008,15:36) kirjoitti
    Mä oon vissiin ymmärtänyt väärin, kun luulin, että esim. akran kartan päivitys poistaa 2&3-vaihteiden rajoituksen?
    olen kuullut samaa, mutta se kahden piuhan poisto liittimestä on max. 10 min. homma joten ei ole vaikea tehdä muutenkaan. Onpahan sitten ainakin poissa.
    Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
  2. #182
    Miten muuten....kun talvi tulee ja alkaa aika käymään pitkäks....

    Pakko aloittaa pikku projekti... (pakko vakoilla ez-tuuningin sivuja)

    -Uuuuus maski
    -Yks putki kylkeen.
    -Ja mitä ei ny tuu mieleen....

    Mitenhän paljo maksaa uuden zetan maski...?
  3. #183
    Lainaa (jukka990 @ Syys. 26 2008,17:45) kirjoitti
    Lainaa (Duudsoni @ Syys. 26 2008,15:36) kirjoitti
    Mä oon vissiin ymmärtänyt väärin, kun luulin, että esim. akran kartan päivitys poistaa 2&3-vaihteiden rajoituksen?
    olen kuullut samaa, mutta se kahden piuhan poisto liittimestä on max. 10 min. homma joten ei ole vaikea tehdä muutenkaan. Onpahan sitten ainakin poissa.
    Tuo on varsin totta. Pitäis varmaan testata huomaako eroa.
    "The Slow And Pathetic"
  4. #184
    Lainaa (ilkka_j @ Syys. 26 2008,22:48) kirjoitti
    Miten muuten....kun talvi tulee ja alkaa aika käymään pitkäks....

    Pakko aloittaa pikku projekti... (pakko vakoilla ez-tuuningin sivuja)

    -Uuuuus maski
    -Yks putki kylkeen.
    -Ja mitä ei ny tuu mieleen....

    Mitenhän paljo maksaa uuden zetan maski...?
    Toi yks putki sivulla himottais kyllä muakin.. Tai sitten RC8 / Buell tyyliin pyörän alle tuleva putki. Pitääpä katsoa saako sitä talven aikana mitään aikaiseksi.
    "The Slow And Pathetic"
  5. #185
    Lainaa (Andrei @ Syys. 25 2008,20:54) kirjoitti
    Sunnuntaina tuli tehtyä kaupat -07 Super Dukesta.
    Alumiiniset Leo Vincen sliparit on paikoillaan ja talven aikana pitäisi touhuta uusi kilpiteline.
    Nyt vaan ootellaan kesää et pääsis ajeleen
    On se vaan makean oloinen kampe..
    Onhan tässä vielä aikaa ajella. Itse kävin tekemässä kaupat viime torstaina. Laite on kanssa -07, mutta rekisteröity tänä vuonna. Ja olen samaa mieltä: on se vakuuttava laite.

    Ääntä pitäis kyllä saada lisää...
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  6. #186
    Mites nuo Leo Vincet menevät 07-08 -malliin? Näyttäis olevan speksattu vuosimalleille 05-06.

    Johtuuko tuo vain siitä, että tuo ohittaa katit, eikä näin ole enää e-hyväksytty 07-08 -mallissa?

    Saksasta sais alumiinista versiota 489 eurolla + 28,90 euron toimituskulut: www.auspufflager.de



    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  7. #187
    Lainaa (Tachometer @ Loka. 04 2008,23:41) kirjoitti
    Mites nuo Leo Vincet menevät 07-08 -malliin? Näyttäis olevan speksattu vuosimalleille 05-06.

    Johtuuko tuo vain siitä, että tuo ohittaa katit, eikä näin ole enää e-hyväksytty 07-08 -mallissa?

    Saksasta sais alumiinista versiota 489 eurolla + 28,90 euron toimituskulut: www.auspufflager.de
    Joo 05/06- mallit menee aivan samalla tavalla myös uudempiin. -07:n E-hyväksytyissä vaimentimissa on vain katit lisänä, samalla tavalla saa myös akrapovicilta kateilla ja ilman. Myös omia remuksia saisi kateilla, itsellä ei-katti versiot. tosin on noissakin e-leimat kyljessä...
    Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
  8. #188
    Lainaa (Tachometer @ Loka. 04 2008,23:41) kirjoitti
    Saksasta sais alumiinista versiota 489 eurolla + 28,90 euron toimituskulut: www.auspufflager.de
    Käy jututtaan paikallista Allright kauppiasta; Alumiinisilla 0vh. 570€
    Pienet alet, niin ollaan samoissa hinnoissa.
    Ilman killereitä nuista tuntuu lähtevän melko kovat mölinät

    Katosi sitten tuo edellinen käyttäjätunnus, kokeillaan nyt uudestaan..
    KTM Super Duke -07
  9. #189
    Lainaa (Tachometer @ Loka. 04 2008,23:41) kirjoitti
    Mites nuo Leo Vincet menevät 07-08 -malliin? Näyttäis olevan speksattu vuosimalleille 05-06.

    Johtuuko tuo vain siitä, että tuo ohittaa katit, eikä näin ole enää e-hyväksytty 07-08 -mallissa?

    Saksasta sais alumiinista versiota 489 eurolla + 28,90 euron toimituskulut: www.auspufflager.de
    Täältä näyttäis saavan 440€ Leo Vincet. Tuolta jos tilaa niin pitää vaan maksaa tavara etukäteen jonka jälkeen ne lähettävät.
    Ite olen tilannut ketjut ja rattaat tuolta, hyvin homma pelasi, vastailevat nopeaa sähköpostiin ja sieltä jopa soittivat minulle kun oli vähän epäselvyyksiä.
    Hidas ollakseen nopea.

    Suzuki GSX-R 1000 K6
  10. #190
    Kiitoksia vinkeistä.

    Mitenhän nuo Leot käyttäytyvät ilman ruiskun säätöjä vai pitäiskö sitä hankkia myös Powercommander, Tuneboy tms. vai mahdollisesti Akrapovicin säädöt huollossa...

    Edelliseen pyörään laitoin Akrat, katinkorvausputken ja PC III:n ja dynolla käytin teettämässä custom-kartan. Eli pirusti rahanmenoa, mikä ei edes nostanut jälleenmyyntiarvoa... (niin kaikkihan tietävät tämän...)

    Tällä kertaa ajattelin satsata pakopuoleen hieman vähemmän ja päivittää muita alueita sitten enemmän. Esimerkiksi tuo ohjausiskari on käynyt mielessä.
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  11. #191
    Lainaa (Tachometer @ Loka. 05 2008,18:48) kirjoitti
    Kiitoksia vinkeistä.

    Mitenhän nuo Leot käyttäytyvät ilman ruiskun säätöjä vai pitäiskö sitä hankkia myös Powercommander, Tuneboy tms. vai mahdollisesti Akrapovicin säädöt huollossa...

    Edelliseen pyörään laitoin Akrat, katinkorvausputken ja PC III:n ja dynolla käytin teettämässä custom-kartan. Eli pirusti rahanmenoa, mikä ei edes nostanut jälleenmyyntiarvoa... (niin kaikkihan tietävät tämän...)

    Tällä kertaa ajattelin satsata pakopuoleen hieman vähemmän ja päivittää muita alueita sitten enemmän. Esimerkiksi tuo ohjausiskari on käynyt mielessä.
    Itellä remuksen katittomat (terveisiä kaikille puunhalailijoille ) ja akran kartta. toimii. Kyl se rutis putkessa ennen päivitystä. kannattaa laittaa akran kartta vaan. toimii se kuulemma leojen kanssa myos? joku voi korjaa, jos tietää
  12. #192
    Soittelin tänään BikeWorldiin ja siellä olivat sitä mieltä ettei noilla (pelkillä) slipareilla niin paljoa eroa ole. Eli huollon mielestä Akrapovicin kartta voisi toimia ihan ok. Tosin oli myös sitä mieltä että välttämättä ei tarvitsisi mitään säätöjä.

    Sanoi myös ettei sliparien vaihto vaikuta takuuseen, olivat ne sitten Akrat tai muun valmistajan tekeleet...
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  13. #193
    Lainaa (el_tresmo @ Kesä. 17 2008,14:57) kirjoitti
    Täällä kun on puhuttu paljon noista SD:n aavikkovälityksistä, niin laitoinpa sitten minäkin omaani 16-piikkisen eturissan viikonloppuna kun ketjurataspakettia päivitin (välit nyt 16/40). Ja voin kertoa että kyllä muuten kannatti! Pyörän luonne muuttui aivan täysin, nyt pystyy kaupungissa ja kehätieruuhkassakin kitkuttelemaan ilman metristä otsauloketta, eikä liikkeelle lähtiessä tartte polttaa kytkintä vanhaan malliin. Nähtäväksi tosin jää mihin kulutuslukemat pompsahtaa matka-ajossa, nyt kierrokset reilussa 130km/h mittarivauhdissa kuuden tonnin kieppeillä entisen viiden sijaan.
    Mites muuten on, tarvitseeko 16/40-pakettiin pidempiä ketjuja vai meneekö originaalipituisilla? Mistäs muuten olet omasi hankkinut?
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  14. #194
    Googlettaminen on kivaa, joten vastaanpa itse itselleni:

    Eturatas, Z=16: löytyy KTM:n tuotenumerolla 60033029016 hintaan 25 € (linkki, linkki 2)

    Takaratas, Z=40: löytyy KTM:n tuotenumerolla 61010051140 hintaan 61 € (linkki, linkki 2)

    Sopivat ketjut, 120 lenkkiä: DID 525-120VM2, Allrightin nimike D525VM120, hinta 121 € (linkki)

    Vakiona käsittääkseni 110-lenkkiset ketjut. Superduke.netissä ainakin suositeltiin normaalia pidempiä ketjuja 16/40-välityksillä.
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  15. #195
    Lainaa (Tachometer @ Loka. 06 2008,20:15) kirjoitti
    Lainaa (el_tresmo @ Kesä. 17 2008,14:57) kirjoitti
    Täällä kun on puhuttu paljon noista SD:n aavikkovälityksistä, niin laitoinpa sitten minäkin omaani 16-piikkisen eturissan viikonloppuna kun ketjurataspakettia päivitin (välit nyt 16/40). Ja voin kertoa että kyllä muuten kannatti! Pyörän luonne muuttui aivan täysin, nyt pystyy kaupungissa ja kehätieruuhkassakin kitkuttelemaan ilman metristä otsauloketta, eikä liikkeelle lähtiessä tartte polttaa kytkintä vanhaan malliin. Nähtäväksi tosin jää mihin kulutuslukemat pompsahtaa matka-ajossa, nyt kierrokset reilussa 130km/h mittarivauhdissa kuuden tonnin kieppeillä entisen viiden sijaan.
    Mites muuten on, tarvitseeko 16/40-pakettiin pidempiä ketjuja vai meneekö originaalipituisilla? Mistäs muuten olet omasi hankkinut?
    Eli toisin sanoen, etunen on kolmosella ilmassa kaasulla? *



    F = dp / dt
  16. #196
    Lainaa (wizard11 @ Loka. 06 2008,22:33) kirjoitti
    Lainaa (Tachometer @ Loka. 06 2008,20:15) kirjoitti
    Lainaa (el_tresmo @ Kesä. 17 2008,14:57) kirjoitti
    Täällä kun on puhuttu paljon noista SD:n aavikkovälityksistä, niin laitoinpa sitten minäkin omaani 16-piikkisen eturissan viikonloppuna kun ketjurataspakettia päivitin (välit nyt 16/40). Ja voin kertoa että kyllä muuten kannatti! Pyörän luonne muuttui aivan täysin, nyt pystyy kaupungissa ja kehätieruuhkassakin kitkuttelemaan ilman metristä otsauloketta, eikä liikkeelle lähtiessä tartte polttaa kytkintä vanhaan malliin. Nähtäväksi tosin jää mihin kulutuslukemat pompsahtaa matka-ajossa, nyt kierrokset reilussa 130km/h mittarivauhdissa kuuden tonnin kieppeillä entisen viiden sijaan.
    Mites muuten on, tarvitseeko 16/40-pakettiin pidempiä ketjuja vai meneekö originaalipituisilla? Mistäs muuten olet omasi hankkinut?
    Eli toisin sanoen, etunen on kolmosella ilmassa kaasulla? *
    Tuossa kaveri vetää nelosellakin pelkällä kaasulla.
    Wheelies
    KTM SD -06
  17. #197
    Lainaa (wizard11 @ Loka. 06 2008,22:33) kirjoitti
    Lainaa (Tachometer @ Loka. 06 2008,20:15) kirjoitti
    Lainaa (el_tresmo @ Kesä. 17 2008,14:57) kirjoitti
    Täällä kun on puhuttu paljon noista SD:n aavikkovälityksistä, niin laitoinpa sitten minäkin omaani 16-piikkisen eturissan viikonloppuna kun ketjurataspakettia päivitin (välit nyt 16/40). Ja voin kertoa että kyllä muuten kannatti! Pyörän luonne muuttui aivan täysin, nyt pystyy kaupungissa ja kehätieruuhkassakin kitkuttelemaan ilman metristä otsauloketta, eikä liikkeelle lähtiessä tartte polttaa kytkintä vanhaan malliin. Nähtäväksi tosin jää mihin kulutuslukemat pompsahtaa matka-ajossa, nyt kierrokset reilussa 130km/h mittarivauhdissa kuuden tonnin kieppeillä entisen viiden sijaan.
    Mites muuten on, tarvitseeko 16/40-pakettiin pidempiä ketjuja vai meneekö originaalipituisilla? Mistäs muuten olet omasi hankkinut?
    Eli toisin sanoen, etunen on kolmosella ilmassa kaasulla? *
    Nostaahan noi keulia vakiovälityksilläkin kolmosella pelkällä kaasulla
    Hidas ollakseen nopea.

    Suzuki GSX-R 1000 K6
  18. #198
    Lainaa (hoo @ Loka. 08 2008,22:01) kirjoitti
    Lainaa (wizard11 @ Loka. 06 2008,22:33) kirjoitti
    Lainaa (Tachometer @ Loka. 06 2008,20:15) kirjoitti
    Lainaa (el_tresmo @ Kesä. 17 2008,14:57) kirjoitti
    Täällä kun on puhuttu paljon noista SD:n aavikkovälityksistä, niin laitoinpa sitten minäkin omaani 16-piikkisen eturissan viikonloppuna kun ketjurataspakettia päivitin (välit nyt 16/40). Ja voin kertoa että kyllä muuten kannatti! Pyörän luonne muuttui aivan täysin, nyt pystyy kaupungissa ja kehätieruuhkassakin kitkuttelemaan ilman metristä otsauloketta, eikä liikkeelle lähtiessä tartte polttaa kytkintä vanhaan malliin. Nähtäväksi tosin jää mihin kulutuslukemat pompsahtaa matka-ajossa, nyt kierrokset reilussa 130km/h mittarivauhdissa kuuden tonnin kieppeillä entisen viiden sijaan.
    Mites muuten on, tarvitseeko 16/40-pakettiin pidempiä ketjuja vai meneekö originaalipituisilla? Mistäs muuten olet omasi hankkinut?
    Eli toisin sanoen, etunen on kolmosella ilmassa kaasulla? *
    Nostaahan noi keulia vakiovälityksilläkin kolmosella pelkällä kaasulla
    Kauheella riuhtomisella, tarkoitin ihan powerwheelietä...
    F = dp / dt
  19. #199
    Lainaa (Tachometer @ Loka. 05 2008,18:48) kirjoitti
    Mitenhän nuo Leot käyttäytyvät ilman ruiskun säätöjä vai pitäiskö sitä hankkia myös Powercommander, Tuneboy tms. vai mahdollisesti Akrapovicin säädöt huollossa...
    Kyllähän ne Leot melko miehekkäästi paukkuu jos ei ruiskuun kajoa, Akran kartta auttaa kyllä jo huomattavasti. Tuntuvat siis virtaavan jopa Akroja paremmin.

    Ostakee -> Nettimoto



    Tunturi Tiger -> Suzuki TS X 125 -> KTM GS 125 -> Husqvarna TE 610 E -> KTM Super Duke
  20. #200
    Lainaa (el_tresmo @ Loka. 15 2008,19:37) kirjoitti
    Kyllähän ne Leot melko miehekkäästi paukkuu jos ei ruiskuun kajoa, Akran kartta auttaa kyllä jo huomattavasti. Tuntuvat siis virtaavan jopa Akroja paremmin...
    Juu, samankaltaisia kommentteja oli tuolla superduke.netissä. Siellä jollakin oli kaksi Dukea, joihin oli tehty airbox-modi. Toisessa pyörässä oli Akran kokoputki ja toisessa Leon sliparit. Samassa penkissä mitattuna Leo antoi enemmän tehoa. Tämä siis airbox-modin kanssa (poistettu originaali ilmanputsarikotelo ja tehty tilalle vapaammin virtaava systeemi).

    Tiedä sitten onko totuus tuo ilman ilmanputsarikotelon poistamista... Siellä nimittäin oli yleisenä mielipiteenä, että Akran kartan kanssa käy suhteellisen rikkaalla vakioputsarilla.
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  21. #201
    Lainaa (el_tresmo @ Loka. 15 2008,19:37) kirjoitti
    Lainaa (Tachometer @ Loka. 05 2008,18:48) kirjoitti
    Mitenhän nuo Leot käyttäytyvät ilman ruiskun säätöjä vai pitäiskö sitä hankkia myös Powercommander, Tuneboy tms. vai mahdollisesti Akrapovicin säädöt huollossa...
    Kyllähän ne Leot melko miehekkäästi paukkuu jos ei ruiskuun kajoa, Akran kartta auttaa kyllä jo huomattavasti. Tuntuvat siis virtaavan jopa Akroja paremmin.

    Ostakee -> Nettimoto
    Mihis hintaan myyt pelkät Leo Vincet?
    Laita vaikka YV:tä, jos kiinnostaa..
    "The Slow And Pathetic"
  22. #202
    Lainaa (Duudsoni @ Loka. 17 2008,14:25) kirjoitti
    Mihis hintaan myyt pelkät Leo Vincet?
    Laita vaikka YV:tä, jos kiinnostaa..
    Kyllä se olis tarkoitus myydä koko pyörä, jos yleensä tähän aikaan vuodesta ja noilla kilsoilla onnistuu... Ei oo kauheesti puhelin soinu.
    Tunturi Tiger -> Suzuki TS X 125 -> KTM GS 125 -> Husqvarna TE 610 E -> KTM Super Duke
  23. #203
    Lainaa (Duudsoni @ Loka. 17 2008,14:25) kirjoitti
    Mihis hintaan myyt pelkät Leo Vincet?
    Laita vaikka YV:tä, jos kiinnostaa..
    Kiinnotaisko kaikki leovincen hilppeet ilman pönttöjä? Löytys satsi ylimääräsenä. siis Y-haara, kaikki kiinnikkeet, killeritkin, mut pöntöt ja kiinnitysjouset uupuu. kaikki käyttämättömiä osia. Niihin voi sit askarrella mieleisensä pöntöt. Ulkomuistista Y-haaran ulostulojen putken halkaisija 50mm.

    Jos jollain kiinnostusta niin tarjota voi.

    Edit. kirjoitusvirheet



  24. #204
    Kiinnostaa Y- haara ja hilppeet, Mitä tarttisit ja missäpäin osat ?
  25. #205
    Lainaa (J.P Ä @ Loka. 19 2008,13:17) kirjoitti
    Kiinnostaa Y- haara ja hilppeet, Mitä tarttisit ja missäpäin osat ?
    Pirkkalassa ovat, laitoin yv:n tulemaan.
  26. #206
    Onko kokemuksia, sopiiko/istuuko vakiovanteelle taakse 190/55 rengas?
    ex: SuperDuke
    ex: CBR1000RR
    ex: GSX-R600
  27. #207
    Lainaa (Eskola @ Loka. 23 2008,11:58) kirjoitti
    Onko kokemuksia, sopiiko/istuuko vakiovanteelle taakse 190/55 rengas?
    190/50 sopii, tiedä sitten tuosta..
    Tunturi Tiger -> Suzuki TS X 125 -> KTM GS 125 -> Husqvarna TE 610 E -> KTM Super Duke
  28. #208
    OK. Jos se kerta leveytensä puolesta vanteelle hyvin sopii niin täytyy sitten vaan miettiä tarkemmin että kumman profiilin haluaa.
    ex: SuperDuke
    ex: CBR1000RR
    ex: GSX-R600
  29. #209
    Lainaa (Eskola @ Loka. 23 2008,16:29) kirjoitti
    OK. Jos se kerta leveytensä puolesta vanteelle hyvin sopii niin täytyy sitten vaan miettiä tarkemmin että kumman profiilin haluaa.
    Renkaan mallikin vaikuttaa varmasti jonkin verran. Esim. Pirelli Diablo ja Diablo Corsa 3 on kovin erimalliset renkaat vaikka kummassakin sama koko ja profiili (180/55 R17). Diablo on huomattavasti laakeampi kuin vastaavasti Diablo Corsa 3 on paljon pyöreämpi, rengasta pituus suunnassa katsottaessa.
    "The Slow And Pathetic"
  30.  
  31. #210
    Lainaa (jukka990 @ Loka. 05 2008,13:43) kirjoitti
    Lainaa (Tachometer @ Loka. 04 2008,23:41) kirjoitti
    Mites nuo Leo Vincet menevät 07-08 -malliin? Näyttäis olevan speksattu vuosimalleille 05-06.

    Johtuuko tuo vain siitä, että tuo ohittaa katit, eikä näin ole enää e-hyväksytty 07-08 -mallissa?

    Saksasta sais alumiinista versiota 489 eurolla + 28,90 euron toimituskulut: www.auspufflager.de
    Joo 05/06- mallit menee aivan samalla tavalla myös uudempiin. -07:n E-hyväksytyissä vaimentimissa on vain katit lisänä, samalla tavalla saa myös akrapovicilta kateilla ja ilman. Myös omia remuksia saisi kateilla, itsellä ei-katti versiot. tosin on noissakin e-leimat kyljessä... *
    Tjaahas, hiilikuituiset 05-06 -malliin tarkoitetut LeoVincet lähtivät tänään tilaukseen täältä: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...m=360120018715 hintaan 599 € + 28 €:n toimituskulut.

    Nyt vaan odotellaan koska pääsee noita asentamaan. Samalla pyörään laitellaan R&G:n kaatumatapit etu- ja taka-akseliin ja ylempiin moottorikiinnikkeisiin: http://www.rg-racing.com/browseBike/...All_Years.aspx. Samasta paikasta hommasin vielä nuo tankopaino/kaatumatappiyhdistelmät ja lämpökahvat. Nopea toimitus ja huomattavasti edukkaammat kuin KTM:n omat. Laadukkailtakin vaikuttavat.

    Lämpökahvat ovat tosin hieman liian pitkät.., joten niitä joutuu hieman vielä pätkimään...

    Virran ulosotoksi (esim. navigaattoria varten) tilasin KTM:n oman Powerlet-pistokkeen (tarkoitettu Adventurelle). Tankpadiksi en löytänyt muuta järkevää vaihtoehtoa kuin tuon R:n tankpadin.

    Vielä uupuisi LSL:n ohjausiskari ja tuo takalaukku... Ja ehkä vielä kilpiteline, pari hammasta isompi takaratas ja...
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
Sivu: 7 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen