olen kuullut samaa, mutta se kahden piuhan poisto liittimestä on max. 10 min. homma joten ei ole vaikea tehdä muutenkaan. Onpahan sitten ainakin poissa.(Duudsoni @ Syys. 26 2008,15:36) kirjoitti
Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
Miten muuten....kun talvi tulee ja alkaa aika käymään pitkäks....
Pakko aloittaa pikku projekti... (pakko vakoilla ez-tuuningin sivuja)
-Uuuuus maski
-Yks putki kylkeen.
-Ja mitä ei ny tuu mieleen....
Mitenhän paljo maksaa uuden zetan maski...?
Tuo on varsin totta. Pitäis varmaan testata huomaako eroa.(jukka990 @ Syys. 26 2008,17:45) kirjoitti
"The Slow And Pathetic"
Toi yks putki sivulla himottais kyllä muakin.. Tai sitten RC8 / Buell tyyliin pyörän alle tuleva putki. Pitääpä katsoa saako sitä talven aikana mitään aikaiseksi.(ilkka_j @ Syys. 26 2008,22:48) kirjoitti
"The Slow And Pathetic"
Onhan tässä vielä aikaa ajella. Itse kävin tekemässä kaupat viime torstaina. Laite on kanssa -07, mutta rekisteröity tänä vuonna. Ja olen samaa mieltä: on se vakuuttava laite.(Andrei @ Syys. 25 2008,20:54) kirjoitti
Ääntä pitäis kyllä saada lisää...
Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
Mites nuo Leo Vincet menevät 07-08 -malliin? Näyttäis olevan speksattu vuosimalleille 05-06.
Johtuuko tuo vain siitä, että tuo ohittaa katit, eikä näin ole enää e-hyväksytty 07-08 -mallissa?
Saksasta sais alumiinista versiota 489 eurolla + 28,90 euron toimituskulut: www.auspufflager.de
Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
Joo 05/06- mallit menee aivan samalla tavalla myös uudempiin. -07:n E-hyväksytyissä vaimentimissa on vain katit lisänä, samalla tavalla saa myös akrapovicilta kateilla ja ilman. Myös omia remuksia saisi kateilla, itsellä ei-katti versiot. tosin on noissakin e-leimat kyljessä...(Tachometer @ Loka. 04 2008,23:41) kirjoitti
![]()
Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
Käy jututtaan paikallista Allright kauppiasta; Alumiinisilla 0vh. 570€(Tachometer @ Loka. 04 2008,23:41) kirjoitti
Pienet alet, niin ollaan samoissa hinnoissa.
Ilman killereitä nuista tuntuu lähtevän melko kovat mölinät
Katosi sitten tuo edellinen käyttäjätunnus, kokeillaan nyt uudestaan..
KTM Super Duke -07
Täältä näyttäis saavan 440€ Leo Vincet. Tuolta jos tilaa niin pitää vaan maksaa tavara etukäteen jonka jälkeen ne lähettävät.(Tachometer @ Loka. 04 2008,23:41) kirjoitti
Ite olen tilannut ketjut ja rattaat tuolta, hyvin homma pelasi, vastailevat nopeaa sähköpostiin ja sieltä jopa soittivat minulle kun oli vähän epäselvyyksiä.
Hidas ollakseen nopea.
Suzuki GSX-R 1000 K6
Kiitoksia vinkeistä.
Mitenhän nuo Leot käyttäytyvät ilman ruiskun säätöjä vai pitäiskö sitä hankkia myös Powercommander, Tuneboy tms. vai mahdollisesti Akrapovicin säädöt huollossa...
Edelliseen pyörään laitoin Akrat, katinkorvausputken ja PC III:n ja dynolla käytin teettämässä custom-kartan. Eli pirusti rahanmenoa, mikä ei edes nostanut jälleenmyyntiarvoa... (niin kaikkihan tietävät tämän...)
Tällä kertaa ajattelin satsata pakopuoleen hieman vähemmän ja päivittää muita alueita sitten enemmän. Esimerkiksi tuo ohjausiskari on käynyt mielessä.
Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
Itellä remuksen katittomat (terveisiä kaikille puunhalailijoille(Tachometer @ Loka. 05 2008,18:48) kirjoitti
) ja akran kartta. toimii. Kyl se rutis putkessa ennen päivitystä. kannattaa laittaa akran kartta vaan. toimii se kuulemma leojen kanssa myos? joku voi korjaa, jos tietää
Soittelin tänään BikeWorldiin ja siellä olivat sitä mieltä ettei noilla (pelkillä) slipareilla niin paljoa eroa ole. Eli huollon mielestä Akrapovicin kartta voisi toimia ihan ok. Tosin oli myös sitä mieltä että välttämättä ei tarvitsisi mitään säätöjä.
Sanoi myös ettei sliparien vaihto vaikuta takuuseen, olivat ne sitten Akrat tai muun valmistajan tekeleet...
Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
Mites muuten on, tarvitseeko 16/40-pakettiin pidempiä ketjuja vai meneekö originaalipituisilla? Mistäs muuten olet omasi hankkinut?(el_tresmo @ Kesä. 17 2008,14:57) kirjoitti
Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
Googlettaminen on kivaa, joten vastaanpa itse itselleni:
Eturatas, Z=16: löytyy KTM:n tuotenumerolla 60033029016 hintaan 25 € (linkki, linkki 2)
Takaratas, Z=40: löytyy KTM:n tuotenumerolla 61010051140 hintaan 61 € (linkki, linkki 2)
Sopivat ketjut, 120 lenkkiä: DID 525-120VM2, Allrightin nimike D525VM120, hinta 121 € (linkki)
Vakiona käsittääkseni 110-lenkkiset ketjut. Superduke.netissä ainakin suositeltiin normaalia pidempiä ketjuja 16/40-välityksillä.
Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
Eli toisin sanoen, etunen on kolmosella ilmassa kaasulla? *(Tachometer @ Loka. 06 2008,20:15) kirjoitti
F = dp / dt
Tuossa kaveri vetää nelosellakin pelkällä kaasulla.(wizard11 @ Loka. 06 2008,22:33) kirjoitti
Wheelies
KTM SD -06
Nostaahan noi keulia vakiovälityksilläkin kolmosella pelkällä kaasulla(wizard11 @ Loka. 06 2008,22:33) kirjoitti
![]()
Hidas ollakseen nopea.
Suzuki GSX-R 1000 K6
Kauheella riuhtomisella, tarkoitin ihan powerwheelietä...(hoo @ Loka. 08 2008,22:01) kirjoitti
F = dp / dt
Kyllähän ne Leot melko miehekkäästi paukkuu jos ei ruiskuun kajoa, Akran kartta auttaa kyllä jo huomattavasti. Tuntuvat siis virtaavan jopa Akroja paremmin.(Tachometer @ Loka. 05 2008,18:48) kirjoitti
Ostakee -> Nettimoto
Tunturi Tiger -> Suzuki TS X 125 -> KTM GS 125 -> Husqvarna TE 610 E -> KTM Super Duke
Juu, samankaltaisia kommentteja oli tuolla superduke.netissä. Siellä jollakin oli kaksi Dukea, joihin oli tehty airbox-modi. Toisessa pyörässä oli Akran kokoputki ja toisessa Leon sliparit. Samassa penkissä mitattuna Leo antoi enemmän tehoa. Tämä siis airbox-modin kanssa (poistettu originaali ilmanputsarikotelo ja tehty tilalle vapaammin virtaava systeemi).(el_tresmo @ Loka. 15 2008,19:37) kirjoitti
Tiedä sitten onko totuus tuo ilman ilmanputsarikotelon poistamista... Siellä nimittäin oli yleisenä mielipiteenä, että Akran kartan kanssa käy suhteellisen rikkaalla vakioputsarilla.
Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
Mihis hintaan myyt pelkät Leo Vincet?(el_tresmo @ Loka. 15 2008,19:37) kirjoitti
Laita vaikka YV:tä, jos kiinnostaa..
"The Slow And Pathetic"
Kyllä se olis tarkoitus myydä koko pyörä, jos yleensä tähän aikaan vuodesta ja noilla kilsoilla onnistuu... Ei oo kauheesti puhelin soinu.(Duudsoni @ Loka. 17 2008,14:25) kirjoitti
Tunturi Tiger -> Suzuki TS X 125 -> KTM GS 125 -> Husqvarna TE 610 E -> KTM Super Duke
Kiinnotaisko kaikki leovincen hilppeet ilman pönttöjä? Löytys satsi ylimääräsenä. siis Y-haara, kaikki kiinnikkeet, killeritkin, mut pöntöt ja kiinnitysjouset uupuu. kaikki käyttämättömiä osia. Niihin voi sit askarrella mieleisensä pöntöt. Ulkomuistista Y-haaran ulostulojen putken halkaisija 50mm.(Duudsoni @ Loka. 17 2008,14:25) kirjoitti
Jos jollain kiinnostusta niin tarjota voi.
Edit. kirjoitusvirheet
EXC 350 SixDays http://www.youtube.com/watch?v=v5Dg_oEWAx0
Pirkkalassa ovat, laitoin yv:n tulemaan.(J.P Ä @ Loka. 19 2008,13:17) kirjoitti
EXC 350 SixDays http://www.youtube.com/watch?v=v5Dg_oEWAx0
Onko kokemuksia, sopiiko/istuuko vakiovanteelle taakse 190/55 rengas?
ex: SuperDuke
ex: CBR1000RR
ex: GSX-R600
190/50 sopii, tiedä sitten tuosta..(Eskola @ Loka. 23 2008,11:58) kirjoitti
Tunturi Tiger -> Suzuki TS X 125 -> KTM GS 125 -> Husqvarna TE 610 E -> KTM Super Duke
OK. Jos se kerta leveytensä puolesta vanteelle hyvin sopii niin täytyy sitten vaan miettiä tarkemmin että kumman profiilin haluaa.
ex: SuperDuke
ex: CBR1000RR
ex: GSX-R600
Renkaan mallikin vaikuttaa varmasti jonkin verran. Esim. Pirelli Diablo ja Diablo Corsa 3 on kovin erimalliset renkaat vaikka kummassakin sama koko ja profiili (180/55 R17). Diablo on huomattavasti laakeampi kuin vastaavasti Diablo Corsa 3 on paljon pyöreämpi, rengasta pituus suunnassa katsottaessa.(Eskola @ Loka. 23 2008,16:29) kirjoitti
"The Slow And Pathetic"
Tjaahas, hiilikuituiset 05-06 -malliin tarkoitetut LeoVincet lähtivät tänään tilaukseen täältä: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...m=360120018715 hintaan 599 € + 28 €:n toimituskulut.(jukka990 @ Loka. 05 2008,13:43) kirjoitti
Nyt vaan odotellaan koska pääsee noita asentamaan. Samalla pyörään laitellaan R&G:n kaatumatapit etu- ja taka-akseliin ja ylempiin moottorikiinnikkeisiin: http://www.rg-racing.com/browseBike/...All_Years.aspx. Samasta paikasta hommasin vielä nuo tankopaino/kaatumatappiyhdistelmät ja lämpökahvat. Nopea toimitus ja huomattavasti edukkaammat kuin KTM:n omat. Laadukkailtakin vaikuttavat.
Lämpökahvat ovat tosin hieman liian pitkät.., joten niitä joutuu hieman vielä pätkimään...
Virran ulosotoksi (esim. navigaattoria varten) tilasin KTM:n oman Powerlet-pistokkeen (tarkoitettu Adventurelle). Tankpadiksi en löytänyt muuta järkevää vaihtoehtoa kuin tuon R:n tankpadin.
Vielä uupuisi LSL:n ohjausiskari ja tuo takalaukku... Ja ehkä vielä kilpiteline, pari hammasta isompi takaratas ja...
Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07