Aika pornot kyllä. Nykyisellä AUD kurssilla hinta olis noin 795 euroa. Pitäisköhän kysellä serkkutytöltä Australiasta, jos se sais tilattua ja postitettua tollaset, jos eivät suoraan Suomeen toimita.(el_tresmo @ Kesä. 27 2008,16:10) kirjoitti
Toinen erilainen vaihtoehto vois olla Wingsin pöntöt mikäli SD:hen sellaiset löytyy.
edit: typot
"The Slow And Pathetic"
Itselleni ja muillekin vastaten, Wings:illä ei ole eikä ilmeisesti ole tulossakaan SD:hen käyviä vaimentajia.(Duudsoni @ Kesä. 28 2008,20:47) kirjoitti
"The Slow And Pathetic"
Tarvis saada jotkut crash padit runkoon/koneeseen. Onko näkynyt Suomen kaupoissa tarjolla? Kun ei viittis lähteä ulkomailta taas tilailemaan. Katselin KTM powerparts-katalogin läpi mutta ei siinäkään ollut.
Mites kilpitelineratkaisut nykyään? Siis jos unohdetaan Rizoma ja Kellermann. Akran kannuille sopiva hakusessa, Hattech nyt ainakin sopii mutta onko muita?
Kyseessä SD'06
ex: SuperDuke
ex: CBR1000RR
ex: GSX-R600
Toi nyt on maailman toiseksi helpoin tehdä itsekin... CPt on työn alla, mutta itse kun tekee niin sitä saa mitä tilaa ;)(Eskola @ Heinä. 06 2008,23:42) kirjoitti
kuva
F = dp / dt
Juu eihän tuo paha ole tehdä. Ajattelin tosin ensin sellaista ratkaisua jossa otetaan tuo koko muovikauha pois, mutta taitaa tulla kilpi niin lähelle rengasta että sen joutuu taittamaan melki vaakatasoon. Täytyy väännellä joku itse tuohon "nokan" jatkeeksi niinkun sullakin.
Dragrace.fi myy jotain crashpadeja 85e mutta ei tietoa että onko ne ylemmät vai alemmat.
ex: SuperDuke
ex: CBR1000RR
ex: GSX-R600
http://kuvaboxi.fi/julkinen/28ke2+ilkka-kotari.html(Eskola @ Heinä. 06 2008,23:42) kirjoitti
tossa "oli" mun ratkaisu...lippa vaa veke kuumalla puukolla ja kilpi vilkkuineen kiinni siihen muoviin vaan pitkillä pulteilla...ja kestää
ite joutu kyl ottaa vähän peltisaksilla kilven reunoja pois, mut ketä toi ny haittaa....
Taittelin sitten teräksestä pienen kilpi ja -vilkkutelineen. Jätin sen nokan kuitenkin paikalleen mutta korvasin sen alapuolisen muovihässäkän tuolla suht minimaalisella patentilla. Laitoin taakse minivilkut samalla, huomenna pitää vielä eteenkin laittaa samanlaiset.
Akran kannujen väliin jos meinaa laittaa kilven niin joutuu veistelemään ueammankin sentin poisEli jos tuon koko muovinokan olisi halunnut leikata poikki niin joko telineestä olisi tullut liian pitkä&epävakaa tai sitten kilpi olisi jäänyt liian lähelle rengasta. Eli päädyin nyt tällaiseen helppoon välimalliin.
Tuli laitettua myös BikeDesign crashpadit. Istuvuus & laatu ihan OK. Vähän pitkät ne on mutta toisaalta suojaa paremmin. Vielä aattelin tilata paikalliselta KTM-diileriltä ne akseli- ja haarukka-pädit kun ei kovin kalliita oo alkuperäisinäkään. Sitten voisi kaatua rauhassa eikä sattuisi yhtään ;)
ex: SuperDuke
ex: CBR1000RR
ex: GSX-R600
Pistähän kuvia niin voidaan porukassa arvostella(Eskola @ Heinä. 25 2008,21:26) kirjoitti
![]()
KTM SD -06
Onkos tietoa missä pyörissä käytetään samoja jarru- ja kytkinsylkkyjä kuin SD:ssä? (Brembo ja Magura)
Mieli tekis tilata pornot jarru- ja kytkinkahvat Pazzo Racingilta, mutta eipä löydy Kotaria heidän listaltaan..
-> Pazzo Racing
Tunturi Tiger -> Suzuki TS X 125 -> KTM GS 125 -> Husqvarna TE 610 E -> KTM Super Duke
Pistinpä pyörään uusimman lisäyksen. Nyt on kiinni LSL:n ohjausiskari. Hyvin tuntuu ainakin radalla pelittävän. Ei enää ravista samalla tavalla kuin ennen.
KTM SD -06
Jokos oot ne CP:t saanut tehtyä?(wizard11 @ Heinä. 07 2008,00:07) kirjoitti
"The Slow And Pathetic"
Ei ole vielä tehtynnä... Muita juttuja liikaa, tosin mustan takavalon vaihdoin pikatuninkina....(Duudsoni @ Syys. 03 2008,11:30) kirjoitti
Tossa muuten parin smoto 950+990 miehen kanssa sanailin ja valittivat että vie öljyä, mulla on nyt ajettu n.4000 eikä ole mennyt ainakaan silmin havaittavasti...
F = dp / dt
Tässä mallia itsetehdyistä kaatumatapeista. Yksi satsi vielä ylimääräisenä, ostaakin saa..
EXC 350 SixDays http://www.youtube.com/watch?v=v5Dg_oEWAx0
No eipä tässä kiire tälle kesällä oo enää saada. Aattelin vaan kysästä, ku ei jaksais ite alkaa pahvin kanssa mallailemaan.(wizard11 @ Syys. 04 2008,20:31) kirjoitti
Kyllä mulla ainakin radalla syö öljyä ihan kunnolla. Tollasen 3-4 päivän setillä saattaa huveta ylärajalta alarajalle öljyt. Ei kai toi nyt niin kovin harvinaista ole, että rasituyksessa alkaa öljyä viemään. Itse en ainakaan oo tosta huolestunut. Muistaa vaan tarkistella öljyn määrät tarpeeksi usein ja lisätä tarvittaessa.
"The Slow And Pathetic"
Ei perhana, että on siistit! Tahtoo tuollaiset. Pitääpä katsoa, kun taas palkkaa makselevat, että olisko sarja vielä jäljellä. *(peruskallio @ Syys. 04 2008,21:34) kirjoitti
![]()
"The Slow And Pathetic"
Mistäs hommasit mustan takavalon? Vähän itseäkin kiinnostaisi vaihtaa...(wizard11 @ Syys. 04 2008,20:31) kirjoitti
KTM SD -06
Bike maailmasta, oliskohan toi 07-> ihan originelli.(madagi @ Syys. 07 2008,00:11) kirjoitti
F = dp / dt
Mitä maxaa?(peruskallio @ Syys. 04 2008,21:34) kirjoitti
On hienot...
Onko testattu ;)
F = dp / dt
On testattu ja toimii(wizard11 @ Syys. 09 2008,21:37) kirjoitti
![]()
Pain is just weakness leaving the body
Tulipa oma SD modifioitua n. kuukausi takaisin Alastarolla lunastus kuntoon. Eli nyt olis haussa uusi, jos jollain myynnissä -07 tai -08 sopivaan hintaan, niin voi tarjota.
040-5432400
jouni
Saisitko jostain selville vielä osanumeron tuolle valolle? Voisi vähän tehdä hintatutkimusta.(wizard11 @ Syys. 09 2008,21:36) kirjoitti
Kiitokset.
KTM SD -06
Ikävä kuulla.(brand x @ Syys. 14 2008,11:24) kirjoitti
Heinäkuussa näin kans Alastarossa raatoutuneen SD:n. Meni pitkäksi nopeessa oikeassa ennen Las Palmasia. Radalla oli joku öljyläiskä mistä lähti..
"The Slow And Pathetic"
Siihen öljyläikkään juuri tuli ajettua. Onneksi oli kaskovakuutus turvassa, sen verran korvasivat että sais uuden syyshintaisen
SD:n. Nyt vaan mietityttää tuleeko -09 mallin jotain oleellista muutosta?
jouni
Sunnuntaina tuli tehtyä kaupat -07 Super Dukesta.
Alumiiniset Leo Vincen sliparit on paikoillaan ja talven aikana pitäisi touhuta uusi kilpiteline.
Nyt vaan ootellaan kesää et pääsis ajeleen
On se vaan makean oloinen kampe..
Onnittelut hienosta valinnasta!(Andrei @ Syys. 25 2008,20:54) kirjoitti
Helppo modaus on myös 2&3 vaihteen rajoittimen poisto, joka kannattaa tehdä. Ite laitoin Rizoman r-mallin telineen kiinni muistaakseni 60x110 sovitelevyyn (2mm rst) ja se kiinni neljällä alkuperäisellä kilpitelineen ruuvilla. Mielestäni tuli hyvä ja roiskeläppäkin jää paikalleen.
Ajokelejä odotellessa, vaikka voihan tuolla vieläkin ajaa!
Kuva telineestä
Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
Onnea vaan uudelle pyörälle!(Andrei @ Syys. 25 2008,20:54) kirjoitti
![]()
KTM SD -06
Noi Remuksen pöntöt on kyllä makeen näköset. Ootko mittauttanut desibelejä? Mieli tekisi vaihtaa pöntöt, mutta radalle pääsy on sen jälkeen hankalaa...
KTM SD -06
En ole itse mittauttanut, täällä joku oli noilla samoilla pöntöillä saanut Ahvenistolla lukemat 96dB eli kevyesti läpi(madagi @ Syys. 26 2008,14:12) kirjoitti
Ilman killereitä ei ääni suhteessa kovene paljoakaan, muuttuu vaan matalemmaksi (tai korva vaan tottuu).
Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
Onneks olkoon pyörä valinnasta!(Andrei @ Syys. 25 2008,20:54) kirjoitti
![]()
"The Slow And Pathetic"
Mä oon vissiin ymmärtänyt väärin, kun luulin, että esim. akran kartan päivitys poistaa 2&3-vaihteiden rajoituksen?(jukka990 @ Syys. 26 2008,14:09) kirjoitti
"The Slow And Pathetic"