Sivu: 29 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 192728293031 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 841:stä 870:een 1049:sta
  1. #841
    Jos jollain tarvetta kiinan pazzoille niin löytyy yhdet käyttämättömät ylimääräiset. YV:llä saa kiinni.
    Kawasaki ZX-6r -05
  2. #842
    Hirvee halu ois hommata jonkinlainen ohjausiskari tuohon dukeen. Onko kellään heittää mitään hyvää sivustoa vaikka ulkomailta mistä tommuisen vois saada hieman edullisemmin. Merkillä nyt ei niin suurta väliä ole. Kaverilla olis jouten semmuinen öhlinssin neliön muotoinen "rasia" mikä tulee sarvien päälle. mutta tuskin moiseen löytyy sopivia kiinnikkeitä mistään. Hyvä se varmasti olis...

    Rohkeasti linkki jos joku on jostain tilannut tai vaikka jos löytyy käytettynä.
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
  3. #843
    Varmasti halvimmaksi tulee hommata jonkin pyörämallin oem-iskari käytettynä ja siihen tehdä sopivat kiinnikkeet.
    Itse tuli hommattua talven aikana tällainen Ducatin iskari (Kayaban valmistama) ja siihen koneistin kiinnikkeet. Iskunpituus tuossa on 70mm ja juuri sopiva tähän. Iskari maksoi 35€ ja koneistukset hoidin itse. Jos joutuu koneistukset teettämään jossain, niin voisi kuvitella maksavan noin 50-100€.

    Tälläinen oli lopputulos. Tämän kevään noin 100km ajon jälkeen näyttää toimivan hyvin. Kokemusta ei tosin ole pyörästä ilman iskaria, joten paha suoraan sanoa eroa pyörän käytöksessä.
  4. #844
    Tuollainen on kiinni yhdessä suomen hienoimmista superdukeista ja kuulemma toimii oivallisesti
    http://www.scottsonline.com/
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  5. #845
    Lainaa suomto kirjoitti Katso viesti
    Varmasti halvimmaksi tulee hommata jonkin pyörämallin oem-iskari käytettynä ja siihen tehdä sopivat kiinnikkeet.
    Itse tuli hommattua talven aikana tällainen Ducatin iskari (Kayaban valmistama) ja siihen koneistin kiinnikkeet. Iskunpituus tuossa on 70mm ja juuri sopiva tähän. Iskari maksoi 35€ ja koneistukset hoidin itse. Jos joutuu koneistukset teettämään jossain, niin voisi kuvitella maksavan noin 50-100€.

    Tälläinen oli lopputulos. Tämän kevään noin 100km ajon jälkeen näyttää toimivan hyvin. Kokemusta ei tosin ole pyörästä ilman iskaria, joten paha suoraan sanoa eroa pyörän käytöksessä.
    Scotts on hyvä. Itellä oli LSL, mutta se on lelu verrattuna tuohon Scottsin iskariin.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  6. #846
    Joo saahan noita halvimipia kiinasta reilulla 30€ selasin tossa ebayta. Tuo sarviin tuleva kiinnike olis vielä helppo koneistaa meilläkin täöissä mutta tuo iskarin ympärille tuleva kiinnike arveluttaa. En epäile fucatin laatua mutta säätö siinä pitää jonkinlainen olla että sen saa ns pois päältä jos ei katso sita tarvitsevansa. Jotenkin tuo on vaa ruvennu tuntumaan tarpeelliseksi tässä pyöräössä. Meinaa etupää kuitenkin kunnon lähetyksissä ruveta vatkaamaan.

    Mites mattipoika tilasitko vehkeet jostain nettikaupasta ulkomailta vai miten? Voisko niitä jostain saada vielä halvemmalla ku stormilta? Tietysti joku vastaava samassa hintaluokassa voi olla myös varteenotettava...

    Millä pyörällä muuten nykyään ajat ku vanha sotaratsu näky olevan tossa taannoin myynnissä?
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
  7. #847
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mikok kirjoitti Katso viesti
    Meinaa etupää kuitenkin kunnon lähetyksissä ruveta vatkaamaan.
    Milloin viimeksi on alusta huollettu jos ravistelee? Muuttuu huomattavasti levottomammaksi ison Duken käytös siinä vaiheessa kun iskarihuollosta on kulunut liikaa aikaa. Ilmenee juurikin käsille ravisteluna ja pienestäkin heitosta tahtoo lyödä keulaa syliin. KTM suosittaa huoltoa n. 15tkm välein ja oman kokemuksen perusteella (35tkm SDukella) tuo on aika sopiva huoltoväli jos ei rataa aja. Ratahommissa sitten huolletaan hieman useammin. Itselläni tuo iso Duke alkoi muuttua keulan osalta levottomaksi vasta +200km/h vauhdeissa kun ilmanvastus painaa painon keulalta pois. Toinen mikä vaikuttaa paljon ravisteluun kiihdytyksissä on se, että roikkuu tangossa liiaksi, eli enempi purista perseellä meininkiä ja vatsalihaksilla kannetaan yläkropan paino. Tosin muistelen, että Dukessa sai nakuksi aika hyvän tuen pyörästä kiihdytyksissä, joten tarve roikkua tangossa oli aika vähäinen.
    Lainaa mikok kirjoitti Katso viesti
    Millä pyörällä muuten nykyään ajat ku vanha sotaratsu näky olevan tossa taannoin myynnissä?
    Offtopicina: Matti yrittää taivuttaa notkeen ruotonsa nykysin radalla kyykyn (RC8R) sarviin ja kadulla pommittaa 690 endurolla.
    Superbike #7
  8. #848
    Höpöhöpö, Matti menee salaa yöjunalla ouluun ja ajelee siellä 450cc honikan customilla
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  9. #849
    Lainaa mikok kirjoitti Katso viesti
    Joo saahan noita halvimipia kiinasta reilulla 30€ selasin tossa ebayta. Tuo sarviin tuleva kiinnike olis vielä helppo koneistaa meilläkin täöissä mutta tuo iskarin ympärille tuleva kiinnike arveluttaa. En epäile fucatin laatua mutta säätö siinä pitää jonkinlainen olla että sen saa ns pois päältä jos ei katso sita tarvitsevansa. Jotenkin tuo on vaa ruvennu tuntumaan tarpeelliseksi tässä pyöräössä. Meinaa etupää kuitenkin kunnon lähetyksissä ruveta vatkaamaan.

    Mites mattipoika tilasitko vehkeet jostain nettikaupasta ulkomailta vai miten? Voisko niitä jostain saada vielä halvemmalla ku stormilta? Tietysti joku vastaava samassa hintaluokassa voi olla myös varteenotettava...

    Millä pyörällä muuten nykyään ajat ku vanha sotaratsu näky olevan tossa taannoin myynnissä?
    Ihan suomesta tilailin nuo LSL romppeet. Iha ok kamaa sinänsä ku jäykimmälle säätää, mutta toki ero johonkin öhläriin on suuri. Mulla oli muutenkin tuo pyörä vähän enemmän laitettu tuonn radalla ajeluun, kuin kadulla ajamiseen. Yksi mikä vaikutti kovasti tuohon etupään tunnottomuuteen / levottomuuteen on suora stonga, jolla saa painoa taas enemmän eteen, mutta se taas tympäsee ajoasentona kadulla

    Niin ja nykyisin tosiaan ajelen RC8R Trackillä radalla ja sen salarakkaalla 690 endurolla kadulla, johon toki on myös kahdet vanteet

    Toki myös tuo GuessWhon mainitsema "salarakkaansalarakas?" on olemassa Oulussa. En tosin itse sillä ajele
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  10. #850
    Ei ole kyllä iskarien huollosta vissiin 2000km. Säädöt voi kyllä olla aivan päin persettä. En oo oikein jaksanu syventyä niihin. Oliko sulla jotkut hyvät ohjeet?

    Hitto mulla oli kans ennen tota dukea 690 smc. Oli se kyllä huippu hauska peli. Niin kyllä mulla odottaa ne suorat sarvet ja se pikku tuulilasi asennusta. Voi olla että ajoasento menee liian eteen mutta jotenkin tuntuu hieman luonnollisemmalle nojata hieman eteen ku pönöttää selkä suorana. varsinkin kun mittaa on melkein 190 cm. Voi olla tilaan itsekkin tuon stormin kepin ja sillä sipuli.
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
  11. #851
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mikok kirjoitti Katso viesti
    Ei ole kyllä iskarien huollosta vissiin 2000km. Säädöt voi kyllä olla aivan päin persettä. En oo oikein jaksanu syventyä niihin. Oliko sulla jotkut hyvät ohjeet?
    Vaimennukset taisi olla molemmissa päissä tehtaan asetuksissa ja painumat luokka 40mm edessä ja 30mm takana. Mattipojalla on tuoreempaa kokemusta, että millä painumilla on menty radalla kovaa.
    Superbike #7
  12. #852
    Lainaa mikok kirjoitti Katso viesti
    Hirvee halu ois hommata jonkinlainen ohjausiskari tuohon dukeen. Onko kellään heittää mitään hyvää sivustoa vaikka ulkomailta mistä tommuisen vois saada hieman edullisemmin. Merkillä nyt ei niin suurta väliä ole. Kaverilla olis jouten semmuinen öhlinssin neliön muotoinen "rasia" mikä tulee sarvien päälle. mutta tuskin moiseen löytyy sopivia kiinnikkeitä mistään. Hyvä se varmasti olis...

    Rohkeasti linkki jos joku on jostain tilannut tai vaikka jos löytyy käytettynä.
    Tuommoinen Scotts on omassani kiinni eikä ole valittamista. Jos se Öhlinssi on samanlainen niin luulisi siihen kiinnikkeet löytyvän, kun nuo Öhlinssit ja Scottsit tehdään kuulemma samalla pajalla, linjan lopussa vaan raapustetaan eri logot.
  13. #853
    Juu jurikin tuolainen mutta öhlins. Onko kellään tietoa paljon tuommuiset pelkät kiinnikkeet maksavat? Voi olla kyllä että jos tuohon päädyn nmi teen ne ehkä itse...
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
  14. #854
    Lainaa mikok kirjoitti Katso viesti
    Juu jurikin tuolainen mutta öhlins. Onko kellään tietoa paljon tuommuiset pelkät kiinnikkeet maksavat? Voi olla kyllä että jos tuohon päädyn nmi teen ne ehkä itse...
    Kannattaa varmaan kysellä Öhlinsiä myyvästä kaupasta tai tuolta KTMtwinsiltä jos niiltä löytyisi. KTMtwinsin asiakaspalvelusta on vain hyvää sanottavaa.
  15. #855
    vittu ku on tuo kielitaito aika hanurista. Mp-rasing ja motokeidas ei ainakaan tiedä asiasta mitään. Mistähän vielä vois kysellä? Tuola ulkolaisella sivulla kanssa puhutaan vaan täydellisestä sarjasta.
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
  16. #856
    MotoVille varmastikkin pystyy auttamaan ainakin K-tecin ja Öhlinsin osalta
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  17. #857
    Gustafssonilta kannattaa kanssa kysyä.

    Laitoin tuonne KTMtwinsille kysymyksen myykö ne pelkkiä kiinnikkeitä erikseen.
  18. #858
    kiitos. Yritin itsekkin sinne jotain sepostaa. Vielä ei ole kuulunut. Tilasitkoi itse iskarin tuolta? Mielen kiinnolla odotellaan...
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
  19. #859




    Tuommonen rutku tuli tälle kesälle laitettua. Putket on LASER x-treme GB.

    Kellään mitään käsitystä että oisko tolle putkistolle olemassa jotain db killereitä? On meinaan makiat äänet mutta matka-ajossa "PIKKUSEN" liian sairaat, eikä vihtis vakioihin vaihella...
  20. #860
    Vaikken Duken omistaja olekaan, niin kommentoin. On kyllä SD paaaaljon paremman näköinen alaputke(i)lla, vaikkakin tuossa sinun ratkaisussa omaan mieleen aika aggressivinen kulma.

    Teetätä noihin jossain pajalla sopivat supistajat tai tee itse.
    ?
  21. #861
    Lainaa Smistik kirjoitti Katso viesti
    Vaikken Duken omistaja olekaan, niin kommentoin. On kyllä SD paaaaljon paremman näköinen alaputke(i)lla, vaikkakin tuossa sinun ratkaisussa omaan mieleen aika aggressivinen kulma.

    Teetätä noihin jossain pajalla sopivat supistajat tai tee itse.

    Hmm... Tekeminen kyllä onnistuu mutta joku fiksu joka näitä värkkää vois jeesata ja nakata infoa että miten moinen kannattas rakentaa että sais parhaan mahdollisen suodatuksen. Thänks jo etukäteen

    Ja onko kellään käsitystä mitä miliisi sanoo kun ei ole "e-hyväksyntää" näissä torvissa. Kilvet hyllylle vai oisko siihen joku käyttäjäystävällisempi ratkaisu?
  22. #862
    Lainaa Kinkkupoika kirjoitti Katso viesti
    Tuommonen rutku tuli tälle kesälle laitettua. Putket on LASER x-treme GB.
    Kellään mitään käsitystä että oisko tolle putkistolle olemassa jotain db killereitä? On meinaan makiat äänet mutta matka-ajossa "PIKKUSEN" liian sairaat, eikä vihtis vakioihin vaihella...
    No jopas on

    Aika erikoinen konstruktio totta tosiaan. Itseäni ei huimasti hivele mutta mielenkiintoinen viritelmä. Ainakin pystyn lupailemaan pakokaasunhajuisia ajokamoja mutta sehän vaan luo tunnelmaa.

    ps: näin sanoo Laserin nettisivut: "By replacing the inserts you can choose between an officially homologated or a really sportive sound level without compromising your performance. These inserts are not visible when installed!" Sivustolta löytyvästä pdf:stä nakyy noise killereitä aikalailla kaikkiin muihin malleihin paitsi noihin.
    Viimeksi muokannut: GuessWho; 03.04.2013 klo 13:26.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  23. #863
    Lainaa mikok kirjoitti Katso viesti
    kiitos. Yritin itsekkin sinne jotain sepostaa. Vielä ei ole kuulunut. Tilasitkoi itse iskarin tuolta? Mielen kiinnolla odotellaan...
    Juu tuolta tilasin.
  24. #864
    Lainaa Kinkkupoika kirjoitti Katso viesti




    Tuommonen rutku tuli tälle kesälle laitettua. Putket on LASER x-treme GB.
    Mihin tässä enää nettipornoa tarvii kun on tuollasia kuvia
  25. #865
    Lainaa mikok kirjoitti Katso viesti
    kiitos. Yritin itsekkin sinne jotain sepostaa. Vielä ei ole kuulunut. Tilasitkoi itse iskarin tuolta? Mielen kiinnolla odotellaan...
    Nyt ne vastas, että ovat lisänneet vaihtoehdon pelkkien kiinnikkeiden tilaamiseen. Hintaa näyttäis jäävään niille 169 USD.
  26. #866
    Moi, olis vielä kysymyksiä rattaista ja ketjuista. Superduke.netin suosituin välitys on tosiaan 16/40, mutta en millään löydä suomesta kauppaa joka tuota 40-piikkistä myisi (ellei sitten tämä ole oikea http://www.motokeidas.com/shop/tuott...-SPROCKET-40-T).

    Alrightilta löytyy 41-piikkinen (http://www.allright.eu/kauppa/index....paT0StrcjNg%3D) ja pohdin, että onkohan se ihan pätevä valinta? Tulee ajettua pääasiassa kaupungissa, mutta kerran vuodessa tulee pyörittyä myös euroopassa.

    http://www.gearingcommander.com/ mukaan 18/40 -välityksillä nopeus 1800 kierroksilla on 17.4 km/h ja 18/41 -välityksillä 16.9 km/h, eli ei paljoa eroa. Huippunopeus 18/40 ekalla vaihtoehdolla 214.7 ja tokalla 209.4. Noiden lukemien perusteella 41-piikkinen kelpaisi kyllä, koska eihän tuossa ole juurikaan eroa.... vai mites käytännössä?

    Sitten pitäis vielä löytää ketjut. Katoin manuaalista, että x-rengas -ketjut on vakiona. Miten pitkä ketju 18/40 tai 18/41 -välityksille pitää ostaa? Olisko tällänen sopiva http://www.24mx.fi/mp/p|4310/ketju-d...ketjut-/s1045/

    Kiitos!
  27. #867
    Lainaa lp_ kirjoitti Katso viesti
    Moi, olis vielä kysymyksiä rattaista ja ketjuista. Superduke.netin suosituin välitys on tosiaan 16/40, mutta en millään löydä suomesta kauppaa joka tuota 40-piikkistä myisi (ellei sitten tämä ole oikea http://www.motokeidas.com/shop/tuott...-SPROCKET-40-T).

    Alrightilta löytyy 41-piikkinen (http://www.allright.eu/kauppa/index....paT0StrcjNg%3D) ja pohdin, että onkohan se ihan pätevä valinta? Tulee ajettua pääasiassa kaupungissa, mutta kerran vuodessa tulee pyörittyä myös euroopassa.

    http://www.gearingcommander.com/ mukaan 18/40 -välityksillä nopeus 1800 kierroksilla on 17.4 km/h ja 18/41 -välityksillä 16.9 km/h, eli ei paljoa eroa. Huippunopeus 18/40 ekalla vaihtoehdolla 214.7 ja tokalla 209.4. Noiden lukemien perusteella 41-piikkinen kelpaisi kyllä, koska eihän tuossa ole juurikaan eroa.... vai mites käytännössä?

    Sitten pitäis vielä löytää ketjut. Katoin manuaalista, että x-rengas -ketjut on vakiona. Miten pitkä ketju 18/40 tai 18/41 -välityksille pitää ostaa? Olisko tällänen sopiva http://www.24mx.fi/mp/p|4310/ketju-d...ketjut-/s1045/

    Kiitos!
    suosittelen lujasti tiedustelemaan myös tuolta: http://www.motopalvelu.com/

    jos jotain ei hyllystä löydy, se saadaan muutamassa päivässä. Loistava palvelu ja osaavaa porukkaa.

    välitysten vaihtoon en ota isommin kantaa sillä se on niin puhdas käyttötapa- ja makuasia. Itse vaihtaisin ainakin kaksi ellei jopa kolme piikkiä tiheämpään välitykseen ihan vaan mutkaleikkimisen ilosta. Huiput on hieman toissijainen asia superdukessa koska oli miten oli, kaikki nopeudet yli 140 on puhdasta tuskaa silloin kun vedetään pitkää janaa. Mutta tiheämpi välitys sallii mutkista ulostulon usein pykälää isommalla vaihteella, tarjoaa mehukkaita power wheelieitä kolmosella ja jopa nelosella ja sylkee muutenkin mukavammin. Mitää tarvetta asialle ei ole mutta jos haluaa nostattaa hieman fun factoryä niin sitten
    Viimeksi muokannut: GuessWho; 04.04.2013 klo 00:18.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  28. #868
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    suosittelen lujasti tiedustelemaan myös tuolta: http://www.motopalvelu.com/

    jos jotain ei hyllystä löydy, se saadaan muutamassa päivässä. Loistava palvelu ja osaavaa porukkaa.

    välitysten vaihtoon en ota isommin kantaa sillä se on niin puhdas käyttötapa- ja makuasia. Itse vaihtaisin ainakin kaksi ellei jopa kolme piikkiä tiheämpään välitykseen ihan vaan mutkaleikkimisen ilosta. Huiput on hieman toissijainen asia superdukessa koska oli miten oli, kaikki nopeudet yli 140 on puhdasta tuskaa silloin kun vedetään pitkää janaa. Mutta tiheämpi välitys sallii mutkista ulostulon usein pykälää isommalla vaihteella, tarjoaa mehukkaita power wheelieitä kolmosella ja jopa nelosella ja sylkee muutenkin mukavammin. Mitää tarvetta asialle ei ole mutta jos haluaa nostattaa hieman fun factoryä niin sitten
    Tuolta itseasiassa kysyin tarjousta, koska ketjujen ja rattaiden lisäksi aion hankkia sliparit ja kummatkin renkaat + 15k huollon päälle. Pyöräkin on haettu tuosta kaupasta Vastasivat nopeasti. On hyvä kauppa. Näyttäis vaan siltä tällä hetkellä, että tuon paketin hintaa saa pudotettua todella paljon, kun hankkii osat sieltä täältä... mutta täytyypä pistää vielä viestiä meneen
  29. #869
    Miikalta vielä Motokeitaasta vertaileva tarjous niin jopas on vertailupohjaa. Onhan se totta että sieltä täältä netistä tilattuna säästää euron ja kaksikin mutta itse tykkään myös tukea kotimaisia yrittäjiä ihan vaan siksi että heiltä saa usein nopeaa apua tarvittaessa eri muodoissa.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  30.  
  31. #870
    tuota paljonkohan tuohon tulee kuluja jos tuollaiset tilaa. Eikos noihin tule jotain tulli hommia ym? Joskus crossiin tilasin osia jenkeistä mutta en jaksa muistaa mitä siihen tuli. Pääsishän tuossa aika helpolla jos tilais vaa suoraa kiinnikkeet...
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
Sivu: 29 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 192728293031 ... ViimeinenViimeinen