Kyllä se perus vekotinkin on kiva ajaa, ite ajoin ihan vakiolla n. 2 vuotta.. nyt sitten aikapaljon vaihdettu osia ja rahaa menny todella paljonomalla nyt rullattu "ilman ongelmia" 54 000 km, joista aikapaljon myös radalla ajoa.. enkä muutenkaan hirveästi tuota sääli..
Viime syksynä tosin kytkin räjähti koneen sisälle motoparkissa, mutta nyt on taas kunnossa![]()
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Oma on tulossa Lontoon suunnalta kuorma-auton kyydissä. Itse ostin leon carbon sliparit ja kinusin akran kartan kaupantekijäisiks. Eiköhä noilla jo alkuun pääse.
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Acme Motorsport blogspot
-Gotham Squad-
Ei muuten ihan aina mene yhtä joutuisasti. Itsehän kävin vaihtamassa pyörään akran kartat bikeworld vantaalla viime kesänä ja siihen meni 2.5h. Kävi ilmi, että pyörässä oli softa uudistunut ja niillä ei ollu siihe yhteensopivia karttoja. Lopulta oikea versio löytyi akran? sivuilta ja sai asennettua pyörään. Onneksi eivät velottaneet tuntihintaa tuosta ;)
nykyinen: ...
entinen: KTM sd -09
Takarenkaalta 122,4hp. Ihan jees...
Acme Motorsport blogspot
-Gotham Squad-
Kassu4/willik, miten noissa teidän modeissa hanskataan kampikammion huohotus? Käytättekö erillistä filtteriä vai saako sen liitettyä edelleen noihin airboxeihin? Eihän sitä tietty kannata sinne boxiin liittää. Kyselen, koska pitäisi asentaa MWR:n lätkät airboxin sivuihin ja muuttaa samalla se huohotus...
Vstrom 1000 '15
Noissa alumiini käikäleissä on kannessa paikka huohotukselle.
Ite laitoin pienen mehupullon nippusiteillä runkoon kiinni ja huohotusletkun siihen.
Vaihtoehtona olis voinu tunkea sas/pair letkuihin t-haaran ja laittaa huohotuksen siihen kiinni. Kunhan saa käsityksen paljon tuo huohottaa niin taidan tunkea "sas"siin sen öljyhuohotuksen.
Acme Motorsport blogspot
-Gotham Squad-
Acme Motorsport blogspot
-Gotham Squad-
Näissä ois muuten mukava kuulla samalla vääntölukemat ja millä kierrosluvulla huippuvääntö tulee. Tai vielä parempi kun sais käppyrän näytille. Vääntölukema ja käyrän muoto kuitenkin kertoo moottorista huomattavasti enemmän kuin huipputeho ja samalla vääntölukeman/iskutilavuuden perusteella pystyy vähän karsimaan penkkien välisiä eroja.
Superbike #7
Sama penkki jossa Willik ja kassu käytti omansa, Nyt on kierroslukurajoitin nostettu 10k kierrokseen kun näytti tuo käyrä nousevan rajottajaan saakka. Jos huohottimen kanssa haluaa telmiä niin tuossa mallia http://www.superduke.net/forum/viewt...h+baby#p194404
Viimeksi muokannut: vepe; 12.04.2012 klo 20:55.
You Only Live Twice
Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
Tässä omani.. 124,5 hp ja 113 Nm renkaalta. Tuosta kierrosrajoittimen nostosta olen lukenut foorumilla, että on kuulemma hajottanut koneita.
Dyno 15_7_2011.jpg
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Mielenkiintoinen oli kyllä tuon STM kytkimen ja HM shifterin toiminta![]()
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Mistäs tommosta oot lukenut? Ja aina kun Ecua ohjelmoidaan niin vaarana on että se menee mykäksi. Ja niitä on oikeasti mennyt lähinnä autoista mutta myös muista eikä ole pelkkää huhua. Mutta joo 9800 rpm on suht tavallinen lukema mikä on käytössä, silläkin eron kuulemma huomaa.
Tosin tuossa sinun käyrässäs tuo teho alkaa jo laskemaan "hyvissä" ajoin eli ahistaa imu tai pakopuolelta. Ja kierrosluvun nosto "kannattaa" vasta kun hengitys on kohdallaan eli kokoputki ja Motohooligan yms. Kuulemma paljoa yli 9900 ei kannattaisi nostaa , paljonko on paljon? Mutta koneita ei kerrota särkyneen. 10 000 vaan on niin mukavan pyöreä luku joten kokeillaan sillä miten pysyy kasassa. Ja kun tuli tehtyä tuo facelift mod niin mittariksi tuli R-mallin mittari = (punaraja 10500)
You Only Live Twice
Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
omaa käppyrää http://aijaa.com/0084210001364
Melekosia lukemia on poikien duket potkineet, kun oma 09 ärrä potkaisi 127hp takapallolle juurikin tuolla Jyväskylän penkissä.![]()
HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, Zx10r
Ex
Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r,exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
Vähän OT, mutta pidetään linja.
Pilkkua ja huipputehoja viilaamatta.... on turha ihmetellä, mihin
Duken suosio perustuu.
"Jumppapepun" raameissa hieman miedompi isolohkosuikan kone!
TOIMII !![]()
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Lisäisin itse pakollisiksi hankinnoiksi seuraavat:
- STM luistokytkimen
- HM shifterin
Taas tuli monin verroin hauskempaa ajamisesta![]()
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Jollakin ylimääräisiä killereitä kaupan Akran kisaputkiin?Itellä enää jäljellä nuo modatut (pääsee ahvenistolle), mutta ne tukehduttaa tuon pyörän niin pahasti, että en viitti jatkuvasti sillä ajella..
Oli itellä aikaisemmin 2 x killerit, mutta toiset hukkunu muuton yhteydessä johonkin näemmä..
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Tällainen käppyrä lähti omasta vehkeestä. Sininen veto on vakiolla alkukäyrällä ja liikaa öljytyllä ilmanputsarilla.
Punainen on akran alkukäyrillä.
![]()
Honda CBR 1000RR SC59
Miten paljon tässä pyörässä on hyötyä kokoputkistosta vrt. pelkkiin slipareihin? Vaikuttaako kuinka moottorin käytökseen? Onko tässä muuten katalysaattorit missä?
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa