Sivu: 22 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12202122232432 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 631:stä 660:een 1049:sta
  1. #631
    Lainaa (NinjaSamu @ Heinä. 20 2011,20:45) kirjoitti
    38/15 on parempi jaottomuutensa puolesta. Kuluu ketju tasaisemmin.
    Laitoin jo tilaukseen 40 piikkisen takarattaan. Ei kai sen kuitenkaan vähennä ketjun ja rattaiden käyttöikää merkittävästi?
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  2. #632
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (SB2 @ Heinä. 20 2011,22:10) kirjoitti
    Lainaa (NinjaSamu @ Heinä. 20 2011,20:45) kirjoitti
    38/15 on parempi jaottomuutensa puolesta. Kuluu ketju tasaisemmin.
    Laitoin jo tilaukseen 40 piikkisen takarattaan. Ei kai sen kuitenkaan vähennä ketjun ja rattaiden käyttöikää merkittävästi?
    Ei mitään käytännön merkitystä jos vain muistaa rasvailla riittävän usein.
    Superbike #7
  3. #633
    Lainaa (SB2 @ Heinä. 17 2011,09:53) kirjoitti
    Terve

    Olis tarkotuksena hankkia tuollainen SuperDuke ärräläinen. Onko vuosimalleilla eroavaisuuksia 2009-2011?
    Lueskelin että eturatas kannattaisi vaihtaa 16-piikkiseen minkä myös varmasti teen, mutta mitenkä esim nuo vaihteiden rajottimet onko niitä tuossa ärräläisessä kun siinähän on valmiiksi akran putkisto? Kannattaako mitään muuta alkaa pyörälle tekemään ku rattaan vaihto?
    Ja kertokaahan vielä kokemusia kyseisestä pyörästä *
    Mitä itse katsoisisin pakollisiksi modeiksi olisi seuraavat:

    - Putkiston vaihto
    - Motohooligan ilmaboxi + säädätys ammattilaisella
    - Alustan säädättäminen ammattilaisella
    - Ohjausiskari

    Nuiden operaatioiden jälkeen voin sanoa, että et vakio SuperDukeen tulisi edes koskemaan. Omani on yllättänyt varsinkin tuon viimeisen säädätyksen jälkeen erittäin positiivisesti.

    Takana 46-47 tkm iloista kilometriä ko. vekottimella, niin rataa kuin matkaa. Pois en enää vaihda
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  4. #634
    Lainaa (mattipoeka @ Heinä. 21 2011,08:06) kirjoitti
    Lainaa (SB2 @ Heinä. 17 2011,09:53) kirjoitti
    Terve

    Olis tarkotuksena hankkia tuollainen SuperDuke ärräläinen. Onko vuosimalleilla eroavaisuuksia 2009-2011?
    Lueskelin että eturatas kannattaisi vaihtaa 16-piikkiseen minkä myös varmasti teen, mutta mitenkä esim nuo vaihteiden rajottimet onko niitä tuossa ärräläisessä kun siinähän on valmiiksi akran putkisto? Kannattaako mitään muuta alkaa pyörälle tekemään ku rattaan vaihto?
    Ja kertokaahan vielä kokemusia kyseisestä pyörästä *
    Mitä itse katsoisisin pakollisiksi modeiksi olisi seuraavat:

    - Putkiston vaihto
    - Motohooligan ilmaboxi + säädätys ammattilaisella
    - Alustan säädättäminen ammattilaisella
    - Ohjausiskari

    Nuiden operaatioiden jälkeen voin sanoa, että et vakio SuperDukeen tulisi edes koskemaan. Omani on yllättänyt varsinkin tuon viimeisen säädätyksen jälkeen erittäin positiivisesti.

    Takana 46-47 tkm iloista kilometriä ko. vekottimella, niin rataa kuin matkaa. Pois en enää vaihda
    SD ärräläinen tulossa akran putkilla ja isommalla takarattaalla, lueskelin että SAS kannattaa poistaa minkä teen viimestään talvella, ilmanputsaria ja säädätystä en ihan heti taida tehdä.

    Saisivat jo toimittaa pyörän itävallasta, alkaa polttelemaan jo
    En viikolla sano et tulee ja laittaa samantien ajokuntoon ja osat kiinni
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  5. #635
    Lainaa (SB2 @ Heinä. 21 2011,16:58) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Heinä. 21 2011,08:06) kirjoitti
    Lainaa (SB2 @ Heinä. 17 2011,09:53) kirjoitti
    Terve

    Olis tarkotuksena hankkia tuollainen SuperDuke ärräläinen. Onko vuosimalleilla eroavaisuuksia 2009-2011?
    Lueskelin että eturatas kannattaisi vaihtaa 16-piikkiseen minkä myös varmasti teen, mutta mitenkä esim nuo vaihteiden rajottimet onko niitä tuossa ärräläisessä kun siinähän on valmiiksi akran putkisto? Kannattaako mitään muuta alkaa pyörälle tekemään ku rattaan vaihto?
    Ja kertokaahan vielä kokemusia kyseisestä pyörästä *
    Mitä itse katsoisisin pakollisiksi modeiksi olisi seuraavat:

    - Putkiston vaihto
    - Motohooligan ilmaboxi + säädätys ammattilaisella
    - Alustan säädättäminen ammattilaisella
    - Ohjausiskari

    Nuiden operaatioiden jälkeen voin sanoa, että et vakio SuperDukeen tulisi edes koskemaan. Omani on yllättänyt varsinkin tuon viimeisen säädätyksen jälkeen erittäin positiivisesti.

    Takana 46-47 tkm iloista kilometriä ko. vekottimella, niin rataa kuin matkaa. Pois en enää vaihda
    SD ärräläinen tulossa akran putkilla ja isommalla takarattaalla, lueskelin että SAS kannattaa poistaa minkä teen viimestään talvella, ilmanputsaria ja säädätystä en ihan heti taida tehdä.

    Saisivat jo toimittaa pyörän itävallasta, alkaa polttelemaan jo
    En viikolla sano et tulee ja laittaa samantien ajokuntoon ja osat kiinni
    Sen verran pakko editoida, että kyllä tuo välitysten muutos on myös mielestäni pakollinen modi

    SAS tulee poistettua samalla kun asentaa hooliganboxin
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  6. #636
    saako huligaanibokseja suomesta?
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  7. #637
    Lainaa (SB2 @ Heinä. 21 2011,18:05) kirjoitti
    saako huligaanibokseja suomesta? *
    Ei, mutta ei tuo tuolta kauaa kestä toimittaa. Oma taisi tulla 4 päivässä tullin haltuun, sitten siihen tottakai verot päälle jne.. akran kartalla tuolla uskaltaa ajaa, mutta kyllä suosittelen suoraan, että viet säädätykseen samalla ja pyydät niitä asentamaan ohjeiden mukaan ellei itsellä onnistu

    Moto Hooligan Performance
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  8. #638
    Lainaa (mattipoeka @ Heinä. 21 2011,18:58) kirjoitti
    Lainaa (SB2 @ Heinä. 21 2011,18:05) kirjoitti
    saako huligaanibokseja suomesta? *
    Ei, mutta ei tuo tuolta kauaa kestä toimittaa. Oma taisi tulla 4 päivässä tullin haltuun, sitten siihen tottakai verot päälle jne.. akran kartalla tuolla uskaltaa ajaa, mutta kyllä suosittelen suoraan, että viet säädätykseen samalla ja pyydät niitä asentamaan ohjeiden mukaan ellei itsellä onnistu

    Moto Hooligan Performance
    Verot oli muistaakseeni jotain 75e
    wille
  9. #639
    Vähän offtopic mutta minkä hintaisia teillä on vakuutukset super dukeissa?

    Ite laskin ja halvimmaksi näytti tulevan tapiola n. 1450/vuosi ka kallein oli pohjola n. 3300€/vuosi Miten voi olla noin suuria heittoja, ennen kaikki vakuutukset ollu pohjolassa (ja tilit) mutta nyt ei ainakaan mene sinne ellei saa hintaa tiputettua. Muutamaan paikkaan laitoin tarjouspyynnon kun ei laskureita niiden sivuilla ollut.
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  10. #640
    Missäs pk-seudulla voisi kysellä tuosta alustan säädättämisestä ja paljonkohan moisesta köyhtyy?

    Hyvin kyllä kertyy lisähintaa dukelle jos putket, motohooligaanin ja ohjausiskarin vaihtaa. Kallista huvia prkl.
    SuperDuke 2011.
  11. #641
    Lainaa (GoA @ Heinä. 24 2011,12:00) kirjoitti
    Missäs pk-seudulla voisi kysellä tuosta alustan säädättämisestä ja paljonkohan moisesta köyhtyy?

    Hyvin kyllä kertyy lisähintaa dukelle jos putket, motohooligaanin ja ohjausiskarin vaihtaa. Kallista huvia prkl.
    Ei kai sitä ohjausiskaria tarvitse vaihtaa, Mattipoeka varmaankin tarkoitti, että tavalliseen Dukeen kannattaa se lisätä.

    Yksi oiva paikka iskarisäätöihin on Gustafsson Racing Karkkilassa: Linkki.
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  12. #642
    Kiitoksia, täytyypä ottaa tuo Gustafson talteen... Yritin äsken ite vasara ja ruuvimeisseli metodilla josta ei tullut yhtään mitään. Vain jäljet lukkomutteriin. Prkl.
    SuperDuke 2011.
  13. #643
    Onko kukaan hommannut pikakaasua tuohon SD:hen? saako nuita G2 romppeita muualtaki ku jenkeistä.. heikosti ainakin googgeli löytää
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  14. #644
    Itellä 07 facelift SD. onko muilla ollut semmosta vikaa että Rötää/pätkii ja ei vastaa kaasuun 3000 kierroksen kohalla? Siitä yli, niin toimii niinkuin pitää.
    2013 KTM 690 SMC-R
    Vanhat:
    2007 KTM 990 Superduke "R"
    2003 KTM 640 SM
    2008 KTM 690 Duke III
  15. #645
    Lainaa (mattipoeka @ Heinä. 31 2011,00:37) kirjoitti
    Onko kukaan hommannut pikakaasua tuohon SD:hen? saako nuita G2 romppeita muualtaki ku jenkeistä.. heikosti ainakin googgeli löytää
    Ei tuo kotarin tarjoama paketti kelpaisi?

    Hinnasta en tiedä, mutta noita saanee jokiselta kotari kauppiaalta...

    Ja kai ihan sama tuote kuin G2:n myymä, tai siis kai G2:n tekemä.
  16. #646
    Bonuksia liikenteessä 25% kasko (täyskasko) 70% 880e/vuosi. Yhtiönä Turva.



    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  17. #647
    Lainaa (jonttox @ Heinä. 31 2011,17:03) kirjoitti
    Itellä 07 facelift SD. onko muilla ollut semmosta vikaa että Rötää/pätkii ja ei vastaa kaasuun 3000 kierroksen kohalla? Siitä yli, niin toimii niinkuin pitää.
    Ei tuo ole vika, vaan ominaisuus!
    Ei LC8 kone ole parhaimmillaan n. alle 4000 kierroksella.
    Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
  18. #648
    Lainaa (jukka990 @ Heinä. 31 2011,21:25) kirjoitti
    Lainaa (jonttox @ Heinä. 31 2011,17:03) kirjoitti
    Itellä 07 facelift SD. onko muilla ollut semmosta vikaa että Rötää/pätkii ja ei vastaa kaasuun 3000 kierroksen kohalla? Siitä yli, niin toimii niinkuin pitää.
    Ei tuo ole vika, vaan ominaisuus! *
    Ei LC8 kone ole parhaimmillaan n. alle 4000 kierroksella.
    Hommaa se hooliganboxi, butterflyt ja SAS removal palikat, sit käydät dynossa säädössä, niin vetää 2600 rpm ylöspäin tasaisesti
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  19. #649
    Lainaa (Seikkailu_R @ Heinä. 31 2011,19:13) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Heinä. 31 2011,00:37) kirjoitti
    Onko kukaan hommannut pikakaasua tuohon SD:hen? saako nuita G2 romppeita muualtaki ku jenkeistä.. heikosti ainakin googgeli löytää
    Ei tuo kotarin tarjoama paketti kelpaisi?

    Hinnasta en tiedä, mutta noita saanee jokiselta kotari kauppiaalta...

    Ja kai ihan sama tuote kuin G2:n myymä, tai siis kai G2:n tekemä.
    Joo, siis ihan sama tuotehan tuo on 50 e vain enemmän hintaa kuin sillä alkuperäisellä
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  20. #650
    Lainaa (Tachometer @ Heinä. 25 2011,21:46) kirjoitti
    Lainaa (GoA @ Heinä. 24 2011,12:00) kirjoitti
    Missäs pk-seudulla voisi kysellä tuosta alustan säädättämisestä ja paljonkohan moisesta köyhtyy?

    Hyvin kyllä kertyy lisähintaa dukelle jos putket, motohooligaanin ja ohjausiskarin vaihtaa. Kallista huvia prkl.
    Ei kai sitä ohjausiskaria tarvitse vaihtaa, Mattipoeka varmaankin tarkoitti, että tavalliseen Dukeen kannattaa se lisätä.

    Yksi oiva paikka iskarisäätöihin on Gustafsson Racing Karkkilassa: Linkki.
    Gustafssonia suosittelen minäkin. Tosin kannattaa viedä irtonaisena iskarit huoltoon ja shimmaukseen, jos koko mopon raahaat niin voi olla vähän eri hintainen.
    Itse käytin toissa talvena juurikin gustulla ja on kyllä toiminut alusta loistavasti ton jälkeen. Ja jos olet yli 80kg niin kannattaa harkita jäykemmän takajousen hommaamista samaan settiin.
    "The Slow And Pathetic"
  21. #651
    Gustaffssonista kans hyviä kokemuksia, ainoa vain että tavaraa ei meinaa tulla
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  22. #652
    Omat ebay:n halpisvilkut ei näköjään kestä koko kautta. Kertokaas minkämoisia kestäviä halpiksia teiltä löytyy? Sais kyllä tuikkiakki enemmä kun nykyset...

    Eikö halpa oo hyvä? *



    750Z -> 990 -> X
  23. #653
    Hei,

    Laitetaas tännekin, vaikka samat henkilöt tod. näk. tuota SD 990 topicia lukeekin. Nuilla asetuksilla tuntui turvalliselta ajaa 1.35.x - 1.37.x aikoja alastarolla, eikä mitkään rojut ottaneet likimainkaan maahan. Renkaisiin vain ei ole luottoa itsellä yrittää enempää ainakaan vielä kiitos ahveniston lippojen.

    Muutokset pyörässä:

    - R&G täydellinen kaatumatappisarja sekä hiilikuituiset kytkimen ja koneen posket
    - LSL kahvat
    - Puig Racing plexi (kivasti auttaa pyörää kiihtymään nopeammin, kun tuuli ottaa vähemmän kuskiin)
    - Chaftin peilit
    - PP tuning jalkatappisarja
    - Motohooligan boxi + SAS poistettu + TuneEcu säädätys (Leo Laurell @ prätkäpaja, takarenkaalta 124,5 hp ja 113 nm)
    - Keulassa R -mallin mukaisesti öljyä
    - 180/185 takajousi
    - Keula "shimmattu" Gustafsson Racingillä (ei tosin ole enää Petterin tekemissä säädöissä)
    - LSL ohjausiskari
    - KTM Powerparts jarrulevyt (mallia pipari)
    - EBC jarrupalat

    Niin ja kuskinpaino 80 kg ilman rihmankiertämää

    Keulan asetukset:

    - Static sag: *35 mm
    - Dyn. sag: * *45 mm
    - Comp.: * * * 16 auki
    - Rebound: * *12 auki

    Perän asetukset:

    - Static sag: *15 mm
    - Dyn. sag: * *35 mm
    - Comp.low: * 13 auki
    - Comp.high: * *2 auki
    - Rebound: * * 10 auki

    Renkulat:

    - Dunlop SportMax SportSmart
    - Radalla lämmin paineet edessä 2,4 ja takana 2,1
    - Lämppäreillä (jos mukana) lämmitetty 70 asteiseksi
    - Kadulla edessä 2,6 ja takana 2,8

    Muuta / tulossa tälle kaudelle:

    - Custom RedBull teippaukset
    - LSL Fatbar Dragbar (suoratanko, laskee n. 7 cm vrt. vakio tanko)
    - G2 pikakaasu (.50 cam)

    Ensikaudelle todennäköisesti:

    - Luistokytkin, kunhan vakio antaa periksi
    - HM tai Translogic Quick Shifter
    - Jotenki toteutettu käännetty kaavio nuihin PP -tuning jalkatappeihin
    - Dunlop D211 GP Racer renkaat (soft eteen ja medium taakse)
    - Gimoton mittatilauspuku KTM väreissä
    - AlpineStars GP Tech ja SM-X hanskat sekä SMX Plus kengät
    - Joku uusi kypärä kadulle (HJC / Shoie / Arai)

    Myytävän on alkuperäis osaa jos joku haluaa:

    - Jalkatapit + ne polkimet
    - Kytkin ja jarrukahvat
    - Peilit
    - 170/185 takajousi
    - Alkuperäinen pikku plexi
    - Ilmanputsarin kotelo
    - SAS kilkkeet
    - Shoie XR 1000 kypärä (koko: M)
    - 2 x uusia Dunlop SportSmart takarenkaita (180)



    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  24. #654
    Tässä nyt kuva nuide teippausten kans. Teippaukset suunnitteli Crispy Design ja asensi Presstime Oy.

    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  25. #655
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 23 2011,19:40) kirjoitti
    Tässä nyt kuva nuide teippausten kans. Teippaukset suunnitteli Crispy Design ja asensi Presstime Oy.
    Todella hieno!!
    Laitahan iloksemme lisää kuvia!

    PS: Crispy on "tuttu" kaveri KTM UK forumilta, tekee hienoja grafiikoita. Mun aikaisempiin pyöriin on tarrat suunnitellut samaiselta forumilta Grant Fraser (GFX Design), hyvin onnistuneita ollut nekin
    FXSB & ZX10R
  26. #656
    Voihan nuita laittaa. Emäntä ei tykänny yhtään uudesta ilmeestä
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  27. #657
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 23 2011,19:40) kirjoitti
    Tässä nyt kuva nuide teippausten kans. Teippaukset suunnitteli Crispy Design ja asensi Presstime Oy.
    Hyvän näköinen noilla teipeillä.
    "The Slow And Pathetic"
  28. #658
    Tänään laitettiin seuraavat romut kylkeen:

    - LSL Fatbar Flatbar = suora ohjaustanko
    - Käännetty vaihdekaavio
    - Pikakaasu (.50 cam)

    Kyllähän nuo romut tuohon kannatti laittaa, vaihteisiin tottui ainakin suhteellisen hyvin 60 km ajon aikana.. toki pari väärää vaihtoa mahtui mukaan.

    Isoimman muutoksen toi tuo tanko.. en tajua miksen ole aikaisemmin vaihtanut. Muutti ajoasennon just siihen suuntaan mihin pitikin eli painoa eteen ja alemmas.

    Tankoa toki lyhennettiin jonkin verran, että vastaa enemmän alkuperäistä.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  29. #659
    Se tanko vaikuttaa tosiaan paljon. Ei sitä ohjausiskariakaan tartte niin paljon sarvien vaihdon jälkeen. Renthaleista pätkäisin molemmista päistä pois 1.5cm.
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  30.  
  31. #660
    Lainaa (Sledgehammer @ Elo. 24 2011,19:32) kirjoitti
    Se tanko vaikuttaa tosiaan paljon. *Ei sitä ohjausiskariakaan tartte niin paljon sarvien vaihdon jälkeen. Renthaleista pätkäisin molemmista päistä pois 1.5cm.
    Joo, kyllä tuolla oli todella suuri vaikutus tuohon miltä tuo tuntuu ajaa mutkaan, kun paino on todella paljon enemmän edessä ja alhaalla vrt. orkkis tankoon.

    Tämä siis täysin suoralla tangolla.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
Sivu: 22 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12202122232432 ... ViimeinenViimeinen