Sivu: 21 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11192021222331 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601:stä 630:een 1049:sta
  1. #601
    Lainaa (Sledgehammer @ Kesä. 08 2011,11:29) kirjoitti
    Jos jollain on jäänyt nurkkiin superduken takavilkut voisin ostaa pois. *Mun mopoon joku oli vaihtanut paskat kiinalaiset minivilkut ja ne ovat jo rikki... *juhana . mantyla [ atta ] gmail . com
    Löytyisi yksi pari ylimääräisenä, 8 tkm ajetut. Tee tarjous pm.
  2. #602
    Pientä reissua taas suunnittelin ja luin uhkakuvia vaurioituneista jäähdyttäjistä. Ei ole osunut omalle kohdalle ja toivottavasti ei osukaan. Varmuuden maksimoinniksi ajattelin sijoittaa syylärin suojaan. Mitäs olette käyttäneet? Superduke.netissä olivat itsekin niitä tehneet, mutten lyhyellä etsinnällä löytänyt Suomesta materiaaleja.
    KTM SD -06
  3. #603
    Lainaa (madagi @ Kesä. 14 2011,23:14) kirjoitti
    Pientä reissua taas suunnittelin ja luin uhkakuvia vaurioituneista jäähdyttäjistä. Ei ole osunut omalle kohdalle ja toivottavasti ei osukaan. Varmuuden maksimoinniksi ajattelin sijoittaa syylärin suojaan. Mitäs olette käyttäneet? Superduke.netissä olivat itsekin niitä tehneet, mutten lyhyellä etsinnällä löytänyt Suomesta materiaaleja.
    Cox

    wille
  4. #604
    Yksi R&G Tailtidy (kilpiteline) SuperDuke R:ään (07-11) olis ylenmääräisenä.

    Ostin hyvässä uskossa samaan aikaan kun tilasin Devilin sliparit. Kävikin niin että sliparit olivat ns horisontaaliversiot (ovaalit vaakatasossa) ja niinhän siinä sit kävi ettei kilpi mahdu pönttöjen väliin (2mm:stä kiinni). Saa tulla hakemaan Helsingistä 80 euron korvauksella. On siis täysin uusi ja 0 kilsaa ajettu. Sisältää myös ledivilkut (vastukset mukana paketissa). Erittäin hyvälaatuinen, ei mikään alumiinihimmeli.

    Tässä linkki kilpitelineeseen:

    http://www.twinshack.co.uk/prods/208.html

    tiedustelut privaan, thnx



    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  5. #605
    Leovincet tuli ruuvattua kiinni peliin ja kuulostaa hyvältä. Paukkuu tosin putkissa aika paljon. Jonkin aikaa sai asetella, että putket sai aivan suoraan. Tarpeeks löysää joka puolella ja asettelee putket kohdilleen, kumilenkit kiinni putkeen ja pyörään. Sitten kiristää loput niin hyvä tuli.

    Jännä kyllä oli kun piti kumilenkit (ne jossa on se rautarengas sisällä...kaveri nimittäin oli laittanu vahingossa vaan pelkän kumilenkin joskus) kiinnittää runkoon, niin sielä oli toisessa putkessa sisällä aivan jäätävät hitsausjäljet eikä meinannu ylempi holkki mennä millään sisään. Piti oikeen takoa kunnolla. Lopulta sellaisella sopivalla voimalla sai taottua hommat kasaan.

    Huomenna akran kartat sisään ja pystyy vertaamaan miten vaikuttaa. Luulis sen paukkumisen ainaki vähenevän.
    nykyinen: ...
    entinen: KTM sd -09
  6. #606
    Akran kartan päivittämiseen meni vantaan bikeworldissä 2.5 tuntia meinas käydä aika vähän pitkäks. Eka luulivat syyn olevan ecu:ssa, kun se ei antanut päivittää karttaa, mutta varsinainen oli syy oli heidän käyttämissään karttojen väärässä versiossa. Lopulta oikeat, uudet, kartat saatiin haettua valmistajan kotisivulta ja päivitettyä ecu niillä. Enään ei pauku putkissa.
    nykyinen: ...
    entinen: KTM sd -09
  7. #607
    Lainaa (mikka1 @ Touko. 11 2011,11:00) kirjoitti
    Niin ja kauan jengillä on kestäny paketin saanti tuolta coyotemotolta? Kaatumatatti sarjaa odotettu jo 2½viikkoa *
    Tuliko pakettia koskaan? Prkle kuukausi sitten tilasin coyotehomolta, eikä vieläkään mitään... *
  8. #608
    Omaan pyörään tuli hankittua tuo hooliganboxi ja pyörä meni sen asennuksen jälkeen kolmeksi päiväksi säädettäväksi..

    Voin sanoa, että kannatti nyt vetää kuin juna.. tasaisesti ja varmasti
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  9. #609
    Munkin coyotemoto-tatit ovat olleet jo monta viikkoa matkassa. *PRKL...

    Edit:
    Lainaa kirjoitti
    Enään ei pauku putkissa
    Ei pauku matalilla kierroksilla, mutta vedäs konejarrut jossain 8000r nurkilla niin kyllä se vähän edelleen ammuskelee. *Ainakin mulla. Meni pitkään että se oli ihan hiljaa, mutta ilmeisesti labdat ovat sopeuttaneet kartan jotenkin niin, että pauketta on alkanut taas tulla. Mulla ei oo SAS-hässäkkää enää mopossa.



    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  10. #610
    Lainaa (mattipoeka @ Heinä. 15 2011,19:06) kirjoitti
    Omaan pyörään tuli hankittua tuo hooliganboxi ja pyörä meni sen asennuksen jälkeen kolmeksi päiväksi säädettäväksi..

    Voin sanoa, että kannatti nyt vetää kuin juna.. tasaisesti ja varmasti
    Ja eikös vain ole aika veikeät imuäänet nyt + huoltoystävällisyys nousi heti parilla pykälällä kun purki muovihärpäkkeet pois tieltä.

    Paljonko ne penkitti siitä?

    P.S Nyt olis käytetty PC3 edukkaasti myynnissä



    wille
  11. #611
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (mattipoeka @ Heinä. 15 2011,19:06) kirjoitti
    Omaan pyörään tuli hankittua tuo hooliganboxi ja pyörä meni sen asennuksen jälkeen kolmeksi päiväksi säädettäväksi..

    Voin sanoa, että kannatti nyt vetää kuin juna.. tasaisesti ja varmasti
    Melkein houkuttas käydä ottamassa tyypit tuosta pelistä kun ite tuli ajeltua vain vakio-Dukella. Ootko Alastaroon tulossa kuun lopussa jos käyn yhen setin koulutusta vetämässä tolla? Vaihtoon saat gixua lainaks jos houkuttaa.
    Superbike #7
  12. #612
    Lainaa (wille @ Heinä. 15 2011,22:13) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Heinä. 15 2011,19:06) kirjoitti
    Omaan pyörään tuli hankittua tuo hooliganboxi ja pyörä meni sen asennuksen jälkeen kolmeksi päiväksi säädettäväksi..

    Voin sanoa, että kannatti nyt vetää kuin juna.. tasaisesti ja varmasti
    Ja eikös vain ole aika veikeät imuäänet nyt + huoltoystävällisyys nousi heti parilla pykälällä kun purki muovihärpäkkeet pois tieltä.

    Paljonko ne penkitti siitä?

    P.S Nyt olis käytetty PC3 edukkaasti myynnissä
    Nuilla penkityksen tuloksilla nyt ole hirveästi väliä, kun jokainen penkki antaa omanlaisen tuloksen, ellei vertailtavat pyörät käy samassa penkissä.

    Tulokset renkaalta oli 124,46 hp ja 113,37 Nm. Ecua modattu TuneEculla, ei PC3:lla.



    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  13. #613
    Lainaa (mattipoeka @ Heinä. 15 2011,22:17) kirjoitti
    Lainaa (wille @ Heinä. 15 2011,22:13) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Heinä. 15 2011,19:06) kirjoitti
    Omaan pyörään tuli hankittua tuo hooliganboxi ja pyörä meni sen asennuksen jälkeen kolmeksi päiväksi säädettäväksi..

    Voin sanoa, että kannatti nyt vetää kuin juna.. tasaisesti ja varmasti
    Ja eikös vain ole aika veikeät imuäänet nyt + huoltoystävällisyys nousi heti parilla pykälällä kun purki muovihärpäkkeet pois tieltä.

    Paljonko ne penkitti siitä?

    P.S Nyt olis käytetty PC3 edukkaasti myynnissä
    Nuilla penkityksen tuloksilla nyt ole hirveästi väliä, kun jokainen penkki antaa omanlaisen tuloksen, ellei vertailtavat pyörät käy samassa penkissä.

    Tulokset renkaalta oli 124,46 hp ja 113,37 Nm. Ecua modattu TuneEculla, ei PC3:lla.
    Totta, kunhan mielenkiinnosta kysyin. Mulla säätö tehtiin commanderilla, advanced map per pytty. Sitten konversio TuneEcu:un ja kartta sisään ja PC poies...
    wille
  14. #614
    Lainaa (wille @ Heinä. 15 2011,22:22) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Heinä. 15 2011,22:17) kirjoitti
    Lainaa (wille @ Heinä. 15 2011,22:13) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Heinä. 15 2011,19:06) kirjoitti
    Omaan pyörään tuli hankittua tuo hooliganboxi ja pyörä meni sen asennuksen jälkeen kolmeksi päiväksi säädettäväksi..

    Voin sanoa, että kannatti nyt vetää kuin juna.. tasaisesti ja varmasti
    Ja eikös vain ole aika veikeät imuäänet nyt + huoltoystävällisyys nousi heti parilla pykälällä kun purki muovihärpäkkeet pois tieltä.

    Paljonko ne penkitti siitä?

    P.S Nyt olis käytetty PC3 edukkaasti myynnissä
    Nuilla penkityksen tuloksilla nyt ole hirveästi väliä, kun jokainen penkki antaa omanlaisen tuloksen, ellei vertailtavat pyörät käy samassa penkissä.

    Tulokset renkaalta oli 124,46 hp ja 113,37 Nm. Ecua modattu TuneEculla, ei PC3:lla.
    Totta, kunhan mielenkiinnosta kysyin. Mulla säätö tehtiin commanderilla, advanced map per pytty. Sitten konversio TuneEcu:un ja kartta sisään ja PC poies...
    Paljos ne siulle anto? veikkaan, ite et jos nuista lapulla olevista luvuista ottaa 10% pois, ni aika likelle "todellisia" arvoja ois nuo..

    Eli varmaa jotai 112 hp ja 102 nm.. ehkä likempänä todellisuutta kuin tuo 124 ja 113 Nm. En tiedä vaikuttaako modatut välitykset tuohon hp lukemaan positiivisesti



    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  15. #615
    Lainaa (mattipoeka @ Heinä. 15 2011,22:26) kirjoitti
    Lainaa (wille @ Heinä. 15 2011,22:22) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Heinä. 15 2011,22:17) kirjoitti
    Lainaa (wille @ Heinä. 15 2011,22:13) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Heinä. 15 2011,19:06) kirjoitti
    Omaan pyörään tuli hankittua tuo hooliganboxi ja pyörä meni sen asennuksen jälkeen kolmeksi päiväksi säädettäväksi..

    Voin sanoa, että kannatti nyt vetää kuin juna.. tasaisesti ja varmasti
    Ja eikös vain ole aika veikeät imuäänet nyt + huoltoystävällisyys nousi heti parilla pykälällä kun purki muovihärpäkkeet pois tieltä.

    Paljonko ne penkitti siitä?

    P.S Nyt olis käytetty PC3 edukkaasti myynnissä
    Nuilla penkityksen tuloksilla nyt ole hirveästi väliä, kun jokainen penkki antaa omanlaisen tuloksen, ellei vertailtavat pyörät käy samassa penkissä.

    Tulokset renkaalta oli 124,46 hp ja 113,37 Nm. Ecua modattu TuneEculla, ei PC3:lla.
    Totta, kunhan mielenkiinnosta kysyin. Mulla säätö tehtiin commanderilla, advanced map per pytty. Sitten konversio TuneEcu:un ja kartta sisään ja PC poies...
    Paljos ne siulle anto? veikkaan, ite et jos nuista lapulla olevista luvuista ottaa 10% pois, ni aika likelle "todellisia" arvoja ois nuo..

    Eli varmaa jotai 112 hp ja 102 nm.. ehkä likempänä todellisuutta kuin tuo 124 ja 113 Nm.
    tommoset

    Tosin painotin viedessä ettei tarvi koittaakaan vinguttaa huippuja vaan ihan katukäytön toimivuutta.
    wille
  16. #616
    Lainaa (wille @ Heinä. 15 2011,22:28) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Heinä. 15 2011,22:26) kirjoitti
    Lainaa (wille @ Heinä. 15 2011,22:22) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Heinä. 15 2011,22:17) kirjoitti
    Lainaa (wille @ Heinä. 15 2011,22:13) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Heinä. 15 2011,19:06) kirjoitti
    Omaan pyörään tuli hankittua tuo hooliganboxi ja pyörä meni sen asennuksen jälkeen kolmeksi päiväksi säädettäväksi..

    Voin sanoa, että kannatti nyt vetää kuin juna.. tasaisesti ja varmasti
    Ja eikös vain ole aika veikeät imuäänet nyt + huoltoystävällisyys nousi heti parilla pykälällä kun purki muovihärpäkkeet pois tieltä.

    Paljonko ne penkitti siitä?

    P.S Nyt olis käytetty PC3 edukkaasti myynnissä
    Nuilla penkityksen tuloksilla nyt ole hirveästi väliä, kun jokainen penkki antaa omanlaisen tuloksen, ellei vertailtavat pyörät käy samassa penkissä.

    Tulokset renkaalta oli 124,46 hp ja 113,37 Nm. Ecua modattu TuneEculla, ei PC3:lla.
    Totta, kunhan mielenkiinnosta kysyin. Mulla säätö tehtiin commanderilla, advanced map per pytty. Sitten konversio TuneEcu:un ja kartta sisään ja PC poies...
    Paljos ne siulle anto? veikkaan, ite et jos nuista lapulla olevista luvuista ottaa 10% pois, ni aika likelle "todellisia" arvoja ois nuo..

    Eli varmaa jotai 112 hp ja 102 nm.. ehkä likempänä todellisuutta kuin tuo 124 ja 113 Nm.
    tommoset

    Tosin painotin viedessä ettei tarvi koittaakaan vinguttaa huippuja vaan ihan katukäytön toimivuutta.
    Itelläki oli painatuksena se, että voimaa ja vääntöä tulisi kokoajan mahdollisimman tasaisesti Näin tuntuu nyt olevan
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  17. #617
    DNA:lta on muuten tullut motohooligan boksia vastaavia härpäkkeitä, kolmea eri mallia. Tuossa yksi esite:

    DNA_RELEASE_FORM_STAGE_3.pdf
    Ex: KTM 990 SM R
    Ex: VTR1000F FireStorm
    Ex: VFR750F
  18. #618
    Mielenkiintoinen purkki tuokin
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  19. #619
    Terve

    Olis tarkotuksena hankkia tuollainen SuperDuke ärräläinen. Onko vuosimalleilla eroavaisuuksia 2009-2011?
    Lueskelin että eturatas kannattaisi vaihtaa 16-piikkiseen minkä myös varmasti teen, mutta mitenkä esim nuo vaihteiden rajottimet onko niitä tuossa ärräläisessä kun siinähän on valmiiksi akran putkisto? Kannattaako mitään muuta alkaa pyörälle tekemään ku rattaan vaihto?
    Ja kertokaahan vielä kokemusia kyseisestä pyörästä
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  20. #620
    Lainaa (SB2 @ Heinä. 17 2011,09:53) kirjoitti
    Terve

    Olis tarkotuksena hankkia tuollainen SuperDuke ärräläinen. Onko vuosimalleilla eroavaisuuksia 2009-2011?
    Lueskelin että eturatas kannattaisi vaihtaa 16-piikkiseen minkä myös varmasti teen, mutta mitenkä esim nuo vaihteiden rajottimet onko niitä tuossa ärräläisessä kun siinähän on valmiiksi akran putkisto? Kannattaako mitään muuta alkaa pyörälle tekemään ku rattaan vaihto?
    Ja kertokaahan vielä kokemusia kyseisestä pyörästä *
    16/38 on vakioratastus 2007 vuosimallista alkaen. Suosittelen 16/40 -ratastusta. 40-hampaisen takarattaan KTM:n osanumero on 61010051140. Ja tuo menee vakioketjulla, ainakin kun kääntää ne takaswingin liukupalat 180 astetta.

    Käsittääkseni Akran kartta poistaa nuo rajoittimet.

    Ei kai se muuta kaipaa kun jousituksen säädön itselle sopivaksi ja kovaa ajoa...



    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  21. #621
    Lainaa (Tachometer @ Heinä. 17 2011,11:44) kirjoitti
    Lainaa (SB2 @ Heinä. 17 2011,09:53) kirjoitti
    Terve

    Olis tarkotuksena hankkia tuollainen SuperDuke ärräläinen. Onko vuosimalleilla eroavaisuuksia 2009-2011?
    Lueskelin että eturatas kannattaisi vaihtaa 16-piikkiseen minkä myös varmasti teen, mutta mitenkä esim nuo vaihteiden rajottimet onko niitä tuossa ärräläisessä kun siinähän on valmiiksi akran putkisto? Kannattaako mitään muuta alkaa pyörälle tekemään ku rattaan vaihto?
    Ja kertokaahan vielä kokemusia kyseisestä pyörästä *
    16/38 on vakioratastus 2007 vuosimallista alkaen. Suosittelen 16/40 -ratastusta. 40-hampaisen takarattaan KTM:n osanumero on 61010051140. Ja tuo menee vakioketjulla, ainakin kun kääntää ne takaswingin liukupalat 180 astetta.

    Käsittääkseni Akran kartta poistaa nuo rajoittimet.

    Ei kai se muuta kaipaa kun jousituksen säädön itselle sopivaksi ja kovaa ajoa...
    Pitääkin liikkeessä sanoa että vaihtavat sen rattaan isompaan ennen luovutusta
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  22. #622
    SAS kannattaa poistaa. *Tuo vähän helpostusta Pintakaasulla ajeluun ja mopokin siistiytyy kun turhia letkuja lähtee pois. *Tietääkös porukka, tuleeko siitä vikakoodia jos sassin solenoidin irrottaa kokonaan? *Mulla on pelkkä solenoidi nyt paikalla, ettei valot ala loistamaan. *Purin siitä irti ne letkulähdöt.



    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  23. #623
    Lainaa (Sledgehammer @ Heinä. 17 2011,14:19) kirjoitti
    SAS kannattaa poistaa. *Tuo vähän helpostusta Pintakaasulla ajeluun ja mopokin siistiytyy kun turhia letkuja lähtee pois. *Tietääkös porukka, tuleeko siitä vikakoodia jos sassin solenoidin irrottaa kokonaan? *Mulla on pelkkä solenoidi nyt paikalla, ettei valot ala loistamaan. *Purin siitä irti ne letkulähdöt.
    Solenoidin voi korvata vastuksella. Täältä saa valmiiksi väsätyn vastuksen sopivalla liittimellä, niin ei tarvitse katkoa johtoja: Motohooligan Web shop.
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  24. #624
    Onko kellään kokemuksia airboxin sivukansin muokkauksesta, tuleeko hyötyä keskialueelle? Tuollainen suodatinkankaalla varustettu paneeli löytyy ainakin MWR:ltä;

    MWR Powerkit
    Vstrom 1000 '15
  25. #625
    Lainaa (HornetCyclist @ Heinä. 18 2011,15:43) kirjoitti
    Onko kellään kokemuksia airboxin sivukansin muokkauksesta, tuleeko hyötyä keskialueelle? Tuollainen suodatinkankaalla varustettu paneeli löytyy ainakin MWR:ltä;

    MWR Powerkit
    Itselläni on tuollaiset lätkät ja tavallaan yllättävää, niistä oli apua. Mulla ne on käytössä orkkis ilmansuodattimen kanssa.

    Apua tuli ainakin matalille/keski kierroksille ja kulmikkuus kaasun kanssa tasaantui. Pyörä on helpompi ajaa kaupunkinopeuksissa ja taas asteen mukavampi ja parempi muutenkin. Miten tästä pyörästä voi koskaan luopua...
  26. #626
    Lainaa (Airhead @ Heinä. 18 2011,16:06) kirjoitti
    Lainaa (HornetCyclist @ Heinä. 18 2011,15:43) kirjoitti
    Onko kellään kokemuksia airboxin sivukansin muokkauksesta, tuleeko hyötyä keskialueelle? Tuollainen suodatinkankaalla varustettu paneeli löytyy ainakin MWR:ltä;

    MWR Powerkit
    Itselläni on tuollaiset lätkät ja tavallaan yllättävää, niistä oli apua. Mulla ne on käytössä orkkis ilmansuodattimen kanssa.

    Apua tuli ainakin matalille/keski kierroksille ja kulmikkuus kaasun kanssa tasaantui. Pyörä on helpompi ajaa kaupunkinopeuksissa ja taas asteen mukavampi ja parempi muutenkin. Miten tästä pyörästä voi koskaan luopua... *
    Miten asensit sen moottorinhuohotinputken MWR:n kanssa, eikös sille ole oikein paikka orggissivupaneelissa, muttei MWR:ssä?
    Vstrom 1000 '15
  27. #627
    Lainaa (HornetCyclist @ Heinä. 18 2011,16:18) kirjoitti
    Lainaa (Airhead @ Heinä. 18 2011,16:06) kirjoitti
    Lainaa (HornetCyclist @ Heinä. 18 2011,15:43) kirjoitti
    Onko kellään kokemuksia airboxin sivukansin muokkauksesta, tuleeko hyötyä keskialueelle? Tuollainen suodatinkankaalla varustettu paneeli löytyy ainakin MWR:ltä;

    MWR Powerkit
    Itselläni on tuollaiset lätkät ja tavallaan yllättävää, niistä oli apua. Mulla ne on käytössä orkkis ilmansuodattimen kanssa.

    Apua tuli ainakin matalille/keski kierroksille ja kulmikkuus kaasun kanssa tasaantui. Pyörä on helpompi ajaa kaupunkinopeuksissa ja taas asteen mukavampi ja parempi muutenkin. Miten tästä pyörästä voi koskaan luopua... *
    Miten asensit sen moottorinhuohotinputken MWR:n kanssa, eikös sille ole oikein paikka orggissivupaneelissa, muttei MWR:ssä?
    Tuota itsekkin ihmetelleenä, löytyi tälläinen ilmoitus MW-R:n sivuilta:Caution : Engine-breather will be disconnected from airbox
  28. #628
    Tuosta ratastuksesta vielä lisää, myyjä ehdotti eteen pienempää ratasta eli 15 piikkinen 16 sijaan ja takana orkkis 38, onko kokemuksia kenelläkään?
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  29. #629
    Lainaa (SB2 @ Heinä. 19 2011,22:28) kirjoitti
    Tuosta ratastuksesta vielä lisää, myyjä ehdotti eteen pienempää ratasta eli 15 piikkinen 16 sijaan ja takana orkkis 38, onko kokemuksia kenelläkään?
    Aika samaan menee tuon 16/40 -välityksen kanssa:

    40/16 = 2.5
    38/15 = 2.5333

    Tuolla 15/38 ratastuksella taka-akseli siirtyy laskennallisesti 3.76 mm taaksepäin ja 16/40 ratastuksella 8.43 mm eteenpäin. Eli pitäisi toimia kummin vaan ilman ketjunvaihtoa.

    gearingcommander.comin laskurilla noita voi pyöritellä. Super Duken alkuarvoista puuttuu lenkkien määrä, joten se pitää täyttää manuaalisesti. Muistaakseni vakioketjussa on 108 lenkkiä.

    Edit: Lenkkien määrä korjattu.



    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  30.  
  31. #630
    38/15 on parempi jaottomuutensa puolesta. Kuluu ketju tasaisemmin.
    990 SM -08
Sivu: 21 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11192021222331 ... ViimeinenViimeinen