Löytyisi yksi pari ylimääräisenä, 8 tkm ajetut. Tee tarjous pm.(Sledgehammer @ Kesä. 08 2011,11:29) kirjoitti
Pientä reissua taas suunnittelin ja luin uhkakuvia vaurioituneista jäähdyttäjistä. Ei ole osunut omalle kohdalle ja toivottavasti ei osukaan. Varmuuden maksimoinniksi ajattelin sijoittaa syylärin suojaan. Mitäs olette käyttäneet? Superduke.netissä olivat itsekin niitä tehneet, mutten lyhyellä etsinnällä löytänyt Suomesta materiaaleja.
KTM SD -06
Yksi R&G Tailtidy (kilpiteline) SuperDuke R:ään (07-11) olis ylenmääräisenä.
Ostin hyvässä uskossa samaan aikaan kun tilasin Devilin sliparit. Kävikin niin että sliparit olivat ns horisontaaliversiot (ovaalit vaakatasossa) ja niinhän siinä sit kävi ettei kilpi mahdu pönttöjen väliin (2mm:stä kiinni). Saa tulla hakemaan Helsingistä 80 euron korvauksella. On siis täysin uusi ja 0 kilsaa ajettu. Sisältää myös ledivilkut (vastukset mukana paketissa). Erittäin hyvälaatuinen, ei mikään alumiinihimmeli.
Tässä linkki kilpitelineeseen:
http://www.twinshack.co.uk/prods/208.html
tiedustelut privaan, thnx
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Leovincet tuli ruuvattua kiinni peliin ja kuulostaa hyvältä. Paukkuu tosin putkissa aika paljon. Jonkin aikaa sai asetella, että putket sai aivan suoraan. Tarpeeks löysää joka puolella ja asettelee putket kohdilleen, kumilenkit kiinni putkeen ja pyörään. Sitten kiristää loput niin hyvä tuli.
Jännä kyllä oli kun piti kumilenkit (ne jossa on se rautarengas sisällä...kaveri nimittäin oli laittanu vahingossa vaan pelkän kumilenkin joskus) kiinnittää runkoon, niin sielä oli toisessa putkessa sisällä aivan jäätävät hitsausjäljet eikä meinannu ylempi holkki mennä millään sisään. Piti oikeen takoa kunnolla. Lopulta sellaisella sopivalla voimalla sai taottua hommat kasaan.
Huomenna akran kartat sisään ja pystyy vertaamaan miten vaikuttaa. Luulis sen paukkumisen ainaki vähenevän.
nykyinen: ...
entinen: KTM sd -09
Akran kartan päivittämiseen meni vantaan bikeworldissä 2.5 tuntiameinas käydä aika vähän pitkäks. Eka luulivat syyn olevan ecu:ssa, kun se ei antanut päivittää karttaa, mutta varsinainen oli syy oli heidän käyttämissään karttojen väärässä versiossa. Lopulta oikeat, uudet, kartat saatiin haettua valmistajan kotisivulta ja päivitettyä ecu niillä. Enään ei pauku putkissa.
nykyinen: ...
entinen: KTM sd -09
Tuliko pakettia koskaan? Prkle kuukausi sitten tilasin coyotehomolta, eikä vieläkään mitään... *(mikka1 @ Touko. 11 2011,11:00) kirjoitti
![]()
Omaan pyörään tuli hankittua tuo hooliganboxi ja pyörä meni sen asennuksen jälkeen kolmeksi päiväksi säädettäväksi..
Voin sanoa, että kannatti nyt vetää kuin juna.. tasaisesti ja varmasti![]()
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Munkin coyotemoto-tatit ovat olleet jo monta viikkoa matkassa. *PRKL...
Edit:
Ei pauku matalilla kierroksilla, mutta vedäs konejarrut jossain 8000r nurkilla niin kyllä se vähän edelleen ammuskelee. *Ainakin mulla. Meni pitkään että se oli ihan hiljaa, mutta ilmeisesti labdat ovat sopeuttaneet kartan jotenkin niin, että pauketta on alkanut taas tulla. Mulla ei oo SAS-hässäkkää enää mopossa.kirjoitti
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
Ja eikös vain ole aika veikeät imuäänet nyt + huoltoystävällisyys nousi heti parilla pykälällä kun purki muovihärpäkkeet pois tieltä.(mattipoeka @ Heinä. 15 2011,19:06) kirjoitti
Paljonko ne penkitti siitä?
P.S Nyt olis käytetty PC3 edukkaasti myynnissä
wille
Melkein houkuttas käydä ottamassa tyypit tuosta pelistä kun ite tuli ajeltua vain vakio-Dukella. Ootko Alastaroon tulossa kuun lopussa jos käyn yhen setin koulutusta vetämässä tolla? Vaihtoon saat gixua lainaks jos houkuttaa.(mattipoeka @ Heinä. 15 2011,19:06) kirjoitti
Superbike #7
Nuilla penkityksen tuloksilla nyt ole hirveästi väliä, kun jokainen penkki antaa omanlaisen tuloksen, ellei vertailtavat pyörät käy samassa penkissä.(wille @ Heinä. 15 2011,22:13) kirjoitti
Tulokset renkaalta oli 124,46 hp ja 113,37 Nm. Ecua modattu TuneEculla, ei PC3:lla.
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Totta, kunhan mielenkiinnosta kysyin. Mulla säätö tehtiin commanderilla, advanced map per pytty. Sitten konversio TuneEcu:un ja kartta sisään ja PC poies...(mattipoeka @ Heinä. 15 2011,22:17) kirjoitti
wille
Paljos ne siulle anto? veikkaan, ite et jos nuista lapulla olevista luvuista ottaa 10% pois, ni aika likelle "todellisia" arvoja ois nuo..(wille @ Heinä. 15 2011,22:22) kirjoitti
Eli varmaa jotai 112 hp ja 102 nm.. ehkä likempänä todellisuutta kuin tuo 124 ja 113 Nm. En tiedä vaikuttaako modatut välitykset tuohon hp lukemaan positiivisesti
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
tommoset(mattipoeka @ Heinä. 15 2011,22:26) kirjoitti
Tosin painotin viedessä ettei tarvi koittaakaan vinguttaa huippuja vaan ihan katukäytön toimivuutta.
wille
Itelläki oli painatuksena se, että voimaa ja vääntöä tulisi kokoajan mahdollisimman tasaisesti(wille @ Heinä. 15 2011,22:28) kirjoitti
Näin tuntuu nyt olevan
![]()
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
DNA:lta on muuten tullut motohooligan boksia vastaavia härpäkkeitä, kolmea eri mallia. Tuossa yksi esite:
DNA_RELEASE_FORM_STAGE_3.pdf
Ex: KTM 990 SM R
Ex: VTR1000F FireStorm
Ex: VFR750F
Mielenkiintoinen purkki tuokin![]()
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Terve
Olis tarkotuksena hankkia tuollainen SuperDuke ärräläinen. Onko vuosimalleilla eroavaisuuksia 2009-2011?
Lueskelin että eturatas kannattaisi vaihtaa 16-piikkiseen minkä myös varmasti teen, mutta mitenkä esim nuo vaihteiden rajottimet onko niitä tuossa ärräläisessä kun siinähän on valmiiksi akran putkisto? Kannattaako mitään muuta alkaa pyörälle tekemään ku rattaan vaihto?
Ja kertokaahan vielä kokemusia kyseisestä pyörästä![]()
16/38 on vakioratastus 2007 vuosimallista alkaen. Suosittelen 16/40 -ratastusta. 40-hampaisen takarattaan KTM:n osanumero on 61010051140. Ja tuo menee vakioketjulla, ainakin kun kääntää ne takaswingin liukupalat 180 astetta.(SB2 @ Heinä. 17 2011,09:53) kirjoitti
Käsittääkseni Akran kartta poistaa nuo rajoittimet.
Ei kai se muuta kaipaa kun jousituksen säädön itselle sopivaksi ja kovaa ajoa...
Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
Pitääkin liikkeessä sanoa että vaihtavat sen rattaan isompaan ennen luovutusta(Tachometer @ Heinä. 17 2011,11:44) kirjoitti
![]()
SAS kannattaa poistaa. *Tuo vähän helpostusta Pintakaasulla ajeluun ja mopokin siistiytyy kun turhia letkuja lähtee pois. *Tietääkös porukka, tuleeko siitä vikakoodia jos sassin solenoidin irrottaa kokonaan? *Mulla on pelkkä solenoidi nyt paikalla, ettei valot ala loistamaan. *Purin siitä irti ne letkulähdöt.
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
Solenoidin voi korvata vastuksella. Täältä saa valmiiksi väsätyn vastuksen sopivalla liittimellä, niin ei tarvitse katkoa johtoja: Motohooligan Web shop.(Sledgehammer @ Heinä. 17 2011,14:19) kirjoitti
Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
Onko kellään kokemuksia airboxin sivukansin muokkauksesta, tuleeko hyötyä keskialueelle? Tuollainen suodatinkankaalla varustettu paneeli löytyy ainakin MWR:ltä;
MWR Powerkit
Vstrom 1000 '15
Itselläni on tuollaiset lätkät ja tavallaan yllättävää, niistä oli apua. Mulla ne on käytössä orkkis ilmansuodattimen kanssa.(HornetCyclist @ Heinä. 18 2011,15:43) kirjoitti
Apua tuli ainakin matalille/keski kierroksille ja kulmikkuus kaasun kanssa tasaantui. Pyörä on helpompi ajaa kaupunkinopeuksissa ja taas asteen mukavampi ja parempi muutenkin. Miten tästä pyörästä voi koskaan luopua...![]()
Miten asensit sen moottorinhuohotinputken MWR:n kanssa, eikös sille ole oikein paikka orggissivupaneelissa, muttei MWR:ssä?(Airhead @ Heinä. 18 2011,16:06) kirjoitti
Vstrom 1000 '15
Tuota itsekkin ihmetelleenä, löytyi tälläinen ilmoitus MW-R:n sivuilta:Caution : Engine-breather will be disconnected from airbox(HornetCyclist @ Heinä. 18 2011,16:18) kirjoitti
Tuosta ratastuksesta vielä lisää, myyjä ehdotti eteen pienempää ratasta eli 15 piikkinen 16 sijaan ja takana orkkis 38, onko kokemuksia kenelläkään?
Aika samaan menee tuon 16/40 -välityksen kanssa:(SB2 @ Heinä. 19 2011,22:28) kirjoitti
40/16 = 2.5
38/15 = 2.5333
Tuolla 15/38 ratastuksella taka-akseli siirtyy laskennallisesti 3.76 mm taaksepäin ja 16/40 ratastuksella 8.43 mm eteenpäin. Eli pitäisi toimia kummin vaan ilman ketjunvaihtoa.
gearingcommander.comin laskurilla noita voi pyöritellä. Super Duken alkuarvoista puuttuu lenkkien määrä, joten se pitää täyttää manuaalisesti. Muistaakseni vakioketjussa on 108 lenkkiä.
Edit: Lenkkien määrä korjattu.
Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
38/15 on parempi jaottomuutensa puolesta. Kuluu ketju tasaisemmin.
990 SM -08