Sivu: 2 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 962:sta
  1. #31
    Ei kai tolla 2&3 vaihteen johtojen poistolla ole mitään sivuvaikutuksia? esim varoitus valojen vilkkumista mittaristossa. en löytänyt mistään 520 jaolle rattaita.
    jouni
  2. #32
    Lainaa (brand x @ Maalis. 21 2008,17:52) kirjoitti
    Ei kai tolla 2&3 vaihteen johtojen poistolla ole mitään sivuvaikutuksia? esim varoitus valojen vilkkumista mittaristossa. en löytänyt mistään 520 jaolle rattaita.
    Ei toistaiseksi ole ilmaantunut...
    CW-XXX RIII
    F = dp / dt
  3. #33
    *kylillä kuultua...*

    Sanovat siis että jos laittaa ton "akra"mapin (vissiin ihan sama mikä niistä kolmesta), niin se poistaa ton 2 & 3 vaihteen rajoituksen.
    Rajoituksen ajatushan on niinkin simppeli kuin metelin vähentäminen. Kaupunkialueilla kun ajetaan juurikin noilla vaihteilla. Tai ainakin suurin osa...

    Toisaalta, itse suosittelisin ihan dynotettua soppaohjelmaa. Sillä saa vähintään +5hp enemmän ku noilla valmiilla kartoilla.
    Itselläni oli sillä offroad kartalla 112 hummaa ja kun sitä vähän paranneltiin niin löyty jo 120. Siis renkaalta nämä. Vääntö oli tasan sata. TuneBoyllä siis rukattiin näitä.

    Modeista jos lisää niin virtaavampi ilmansuodatin on aika rok. Plus tietty se pienempi eturissa ja mahdollisesti isompi taakse. Huiput vähän kärsii, mutta niin kärsii kuskikin 220 + vauhdeissa, joten mitä väliä!
    Köyhiä vituttaa ku persaukiset rällää..!
  4. #34
    Kyllä tollanen ohjelmallinen rajoituksen poisto kuulostaa fiksummaalta kuin johtojen irroitus. Toivottavasti on näin
    jouni
  5. #35
    Lainaa (brand x @ Maalis. 22 2008,09:03) kirjoitti
    Kyllä tollanen ohjelmallinen rajoituksen poisto kuulostaa fiksummaalta kuin johtojen irroitus. Toivottavasti on näin
    Mulla on sellainen käsitys että joissain poistaa joissain ei... varma on varmaa... ´johdot irti vaan ei se mitään riko
    CW-XXX RIII
    F = dp / dt
  6. #36
    Lainaa (SDuck @ Maalis. 21 2008,22:11) kirjoitti
    Toisaalta, itse suosittelisin ihan dynotettua soppaohjelmaa. Sillä saa vähintään +5hp enemmän ku noilla valmiilla kartoilla.
    Itselläni oli sillä offroad kartalla 112 hummaa ja kun sitä vähän paranneltiin niin löyty jo 120. Siis renkaalta nämä. Vääntö oli tasan sata. TuneBoyllä siis rukattiin näitä.
    Oliko rikkaalla vai laihalla? Onko SASsi käytössä, mitä lambada näytti tyhjäkäynnillä?
    CW-XXX RIII
    F = dp / dt
  7. #37
    Mul on 07 SD:ssä akran sliparit ja tuneboyllä säädetty ni 124,8 takapyöräst... *johdot kiinni...
    ja väännöt 106



    -Z-
  8. #38
    Lainaa (-Z-B- @ Maalis. 22 2008,20:04) kirjoitti
    Mul on 07 SD:ssä akran sliparit ja tuneboyllä säädetty ni 124,8 takapyöräst... *johdot kiinni...
    ja väännöt 106
    miten on ajettavuus verrattuna vakioon?
    jouni
  9. #39
    Lainaa (brand x @ Maalis. 22 2008,20:56) kirjoitti
    Lainaa (-Z-B- @ Maalis. 22 2008,20:04) kirjoitti
    Mul on 07 SD:ssä akran sliparit ja tuneboyllä säädetty ni 124,8 takapyöräst... *johdot kiinni...
    ja väännöt 106
    miten on ajettavuus verrattuna vakioon?
    Vaikea sanoa kun pyörä ei ole ollut mulla ikinä vakiona, mut pyörä oli ajettu penkis noil slipareil ja killerit kiinni ni siin oli 115 takapyöräst. Eli killerit pois ja tuneboylla säätö ni 10 heppaa tuli lisää...
    -Z-
  10. #40
    Asiasta toiseen. Onkohan ketään puuhaamassa superduke tapaamista/kokoontumista ensi kesälle? Tuli vaan mieleen kun muillakin merkeillä on monennäköistä yhteistoimintaa.
    jouni
  11. #41
    Viittiskö joku vilkasta omasta Dukestaan kuuluuko takimmaisen sylinterin pakoputken kiinnityspulteissa, pakoputken laipan ja sylinterin välissä, olla molemmissa holkki? Sattu vaan silmään, että toisessa pultissa on holkki ja toisessa ei. Jos toinen puuttuu niin pitää pyörähtää liikkeessä hakemassa se puuttuva.

    Minkäs painoselle kuskille noi SD:n alustan vakio säädöt on tehty? Itellä painoo alta 70 ajokamat päällä ja tuntuu aavistuksen kovahkolta, mutta paha sanoo kun tää on eka pyörä missä on kunnon alusta, ei oikein tiedä miltä sen pitäs tuntua. Kun sais pari kaveria avuks niin vois ainakin esijännitykset kattoo kohalleen.
  12. #42
    Hmm, menee vähän ohi aiheen kai edelleen, mutta kai tuo alustan säätökin jonkin sortin modausta on?

    Kävin vielä tallissa tarkistamassa, että alusta on vakiosäädöissä. Arvatkaa vaan oliko. Edessä esijännitystä vaan yks kierros, paluuvaimennusta kaks napsua ja vaimennusta 10 napsua. Ihmekkään, että tuntu vähän jämäkältä. Takaa löyty hidasta vaimennusta yks napsu ja paluu oli ruuvattu pohjaan! Kun nyt sulas toi lumi niin pääsis kokeilemaan, miten vaikutti.

    Perus säätö siis:
    Edessä: esijännitys: 5kierrosta, vaimennus ja paluu molemmat 15napsua.
    Takana: Hidas vaimennus: 20napsua, nopea: 1,5kierrosta, paluu: 12napsua.
  13. #43
    Lainaa (Nitrous @ Maalis. 23 2008,13:15) kirjoitti
    Viittiskö joku vilkasta omasta Dukestaan kuuluuko takimmaisen sylinterin pakoputken kiinnityspulteissa, pakoputken laipan ja sylinterin välissä, olla molemmissa holkki? Sattu vaan silmään, että toisessa pultissa on holkki ja toisessa ei. Jos toinen puuttuu niin pitää pyörähtää liikkeessä hakemassa se puuttuva.

    Minkäs painoselle kuskille noi SD:n alustan vakio säädöt on tehty? Itellä painoo alta 70 ajokamat päällä ja tuntuu aavistuksen kovahkolta, mutta paha sanoo kun tää on eka pyörä missä on kunnon alusta, ei oikein tiedä miltä sen pitäs tuntua. Kun sais pari kaveria avuks niin vois ainakin esijännitykset kattoo kohalleen.
    Molemmissa laipoissa 1kpl holkkeja...
    Alusta on ok kun vetelee yli 100kmh...
    CW-XXX RIII
    F = dp / dt
  14. #44
    Olisko kellään laittaa kuvia kilpiteline ratkaisuista?
    Ite meinasin tota Rizoman omaa mut kun ei suostun lähettää kun tulee kuulemma uusi malli 2vk päästä! Koht kuukaus menny eikä oo näkyn kuvia uudest mitä lupas lähettää...
    -Z-
  15. #45
    Lainaa (-Z-B- @ Maalis. 24 2008,12:22) kirjoitti
    Olisko kellään laittaa kuvia kilpiteline ratkaisuista?
    Ite meinasin tota Rizoman omaa mut kun ei suostun lähettää kun tulee kuulemma uusi malli 2vk päästä! Koht kuukaus menny eikä oo näkyn kuvia uudest mitä lupas lähettää...
    http://www.rg-racing.com

    tuolta löytyy, en vaa tiedä kuka noit tuo suomeen...ihan pieni kiva teline
  16. #46
    Lainaa (wizard11 @ Maalis. 22 2008,09:20) kirjoitti
    Lainaa (SDuck @ Maalis. 21 2008,22:11) kirjoitti
    Toisaalta, itse suosittelisin ihan dynotettua soppaohjelmaa. Sillä saa vähintään +5hp enemmän ku noilla valmiilla kartoilla.
    Itselläni oli sillä offroad kartalla 112 hummaa ja kun sitä vähän paranneltiin niin löyty jo 120. Siis renkaalta nämä. Vääntö oli tasan sata. TuneBoyllä siis rukattiin näitä.
    Oliko rikkaalla vai laihalla? Onko SASsi käytössä, mitä lambada näytti tyhjäkäynnillä?
    Elä kysele noin vaikeita.. Ei voi muistaa.

    Seos riippui alueesta, alhaalla oli sika rikkaalla ja ylhäällä jokseenkin kohdillaan. Sytkä oli kans "sinnepäin". SASsi oli tietty tukossa dynossa mutta muuten paikallaan. Lambdan arvoja en muista millään...

    Ja muistetaan myös ettei noi teholukemat oo vertailukelpoisia ellei samassa penkissä ole ajettu...
    Köyhiä vituttaa ku persaukiset rällää..!
  17. #47
    Lainaa (-Z-B- @ Maalis. 22 2008,20:04) kirjoitti
    Mul on 07 SD:ssä akran sliparit ja tuneboyllä säädetty ni 124,8 takapyöräst... johdot kiinni...
    ja väännöt 106
    Missä käytit säädättämässä tuneboylla?
    K750 -61
  18. #48
    Lainaa (jukka990 @ Maalis. 09 2008,21:11) kirjoitti
    Yhtenä ajatuksena on pyörinyt alkuperäisen katti-vaimennin-savustuspöntön tyhjentäminen ainakin osittain, tuolla superduke forumilla ainakin oli kuvia että joku on sen tehnyt. Mahtaako olla täysin järjetön ajatus, saako rälläköityä ja hitsattua siististi pöntön yläpuolelta, ettei suuremmin näkyis. Itseä ainakin kiinnostaisi pitää alkuperäiset pöntöt kiinni, mutta rähinää olisi hyvä saada lisää. Mitä mieltä olette? Tuolta sivulta näkyy ainakin osittain mitä loota on syönyt, katit on ilmeisesti 3 putkimaista patukkaa jossain välissä.

    http://www.superduke.net/forum....tart=30
    Jos jotakuta kiinnostaa alkaa tekemään tuollaista projua niin multa löytyy
    alkuperäinen pönttö tallista. ollut paikallaan tasan 60km. Etuna siis se
    että ellei homma onnistukaan niin on toinen pönttö varalla.

    lähtee halvalla, jos kiinnostaa niin privaa.
    On helvetin vaikeaa selvitä elämästä hengissä
  19. #49
    Lainaa (SDuck @ Maalis. 24 2008,14:19) kirjoitti
    Ja muistetaan myös ettei noi teholukemat oo vertailukelpoisia ellei samassa penkissä ole ajettu...
    Joo, tuo monelta unohtuu kun noita käyriä vertaillaan. Dynoissa on
    joskus huimiakin eroja joten ei parane noihin taulukoiden vertailuun
    hirveästi panostaa...
    On helvetin vaikeaa selvitä elämästä hengissä
  20. #50
    Lainaa (wille- @ Maalis. 24 2008,14:55) kirjoitti
    Lainaa (-Z-B- @ Maalis. 22 2008,20:04) kirjoitti
    Mul on 07 SD:ssä akran sliparit ja tuneboyllä säädetty ni 124,8 takapyöräst... *johdot kiinni...
    ja väännöt 106
    Missä käytit säädättämässä tuneboylla?
    Banzai bike Kotkassa...
    -Z-
  21. #51
    Lainaa (-Z-B- @ Maalis. 24 2008,12:22) kirjoitti
    Olisko kellään laittaa kuvia kilpiteline ratkaisuista?
    Ite meinasin tota Rizoman omaa mut kun ei suostun lähettää kun tulee kuulemma uusi malli 2vk päästä! Koht kuukaus menny eikä oo näkyn kuvia uudest mitä lupas lähettää...
    Tossa yksi KLIK
    CW-XXX RIII
    F = dp / dt
  22. #52
    Lainaa (SDuck @ Maalis. 24 2008,14:19) kirjoitti
    Lainaa (wizard11 @ Maalis. 22 2008,09:20) kirjoitti
    Lainaa (SDuck @ Maalis. 21 2008,22:11) kirjoitti
    Toisaalta, itse suosittelisin ihan dynotettua soppaohjelmaa. Sillä saa vähintään +5hp enemmän ku noilla valmiilla kartoilla.
    Itselläni oli sillä offroad kartalla 112 hummaa ja kun sitä vähän paranneltiin niin löyty jo 120. Siis renkaalta nämä. Vääntö oli tasan sata. TuneBoyllä siis rukattiin näitä.
    Oliko rikkaalla vai laihalla? Onko SASsi käytössä, mitä lambada näytti tyhjäkäynnillä?
    Elä kysele noin vaikeita.. Ei voi muistaa.

    Seos riippui alueesta, alhaalla oli sika rikkaalla ja ylhäällä jokseenkin kohdillaan. Sytkä oli kans "sinnepäin". SASsi oli tietty tukossa dynossa mutta muuten paikallaan. Lambdan arvoja en muista millään...

    Ja muistetaan myös ettei noi teholukemat oo vertailukelpoisia ellei samassa penkissä ole ajettu... *
    Onko käppyrää lambdasta siitähän sen näkee...
    CW-XXX RIII
    F = dp / dt
  23. #53
    Lainaa (wizard11 @ Maalis. 24 2008,20:34) kirjoitti
    Lainaa (SDuck @ Maalis. 24 2008,14:19) kirjoitti
    Lainaa (wizard11 @ Maalis. 22 2008,09:20) kirjoitti
    Lainaa (SDuck @ Maalis. 21 2008,22:11) kirjoitti
    Toisaalta, itse suosittelisin ihan dynotettua soppaohjelmaa. Sillä saa vähintään +5hp enemmän ku noilla valmiilla kartoilla.
    Itselläni oli sillä offroad kartalla 112 hummaa ja kun sitä vähän paranneltiin niin löyty jo 120. Siis renkaalta nämä. Vääntö oli tasan sata. TuneBoyllä siis rukattiin näitä.
    Oliko rikkaalla vai laihalla? Onko SASsi käytössä, mitä lambada näytti tyhjäkäynnillä?
    Elä kysele noin vaikeita.. Ei voi muistaa.

    Seos riippui alueesta, alhaalla oli sika rikkaalla ja ylhäällä jokseenkin kohdillaan. Sytkä oli kans "sinnepäin". SASsi oli tietty tukossa dynossa mutta muuten paikallaan. Lambdan arvoja en muista millään...

    Ja muistetaan myös ettei noi teholukemat oo vertailukelpoisia ellei samassa penkissä ole ajettu...
    Onko käppyrää lambdasta siitähän sen näkee...
    On se jossain... Hyvässä tallessa. Eli siis paikassa joka tunnetaan myös nimellä Jemma.
    Pitänee varmaan hakea uus printti Epilästä, löytyy helpommin.

    Mullakin olis yksi kipale alkuperäistä vaimentajaa. Lähtee myös halvalla! Jos menee kaksi versiota susille, niin voi hakea multa kolmannen!
    Köyhiä vituttaa ku persaukiset rällää..!
  24. #54
    Lainaa (wizard11 @ Maalis. 24 2008,20:34) kirjoitti
    Lainaa (SDuck @ Maalis. 24 2008,14:19) kirjoitti
    Lainaa (wizard11 @ Maalis. 22 2008,09:20) kirjoitti
    Lainaa (SDuck @ Maalis. 21 2008,22:11) kirjoitti
    Toisaalta, itse suosittelisin ihan dynotettua soppaohjelmaa. Sillä saa vähintään +5hp enemmän ku noilla valmiilla kartoilla.
    Itselläni oli sillä offroad kartalla 112 hummaa ja kun sitä vähän paranneltiin niin löyty jo 120. Siis renkaalta nämä. Vääntö oli tasan sata. TuneBoyllä siis rukattiin näitä.
    Oliko rikkaalla vai laihalla? Onko SASsi käytössä, mitä lambada näytti tyhjäkäynnillä?
    Elä kysele noin vaikeita.. Ei voi muistaa.

    Seos riippui alueesta, alhaalla oli sika rikkaalla ja ylhäällä jokseenkin kohdillaan. Sytkä oli kans "sinnepäin". SASsi oli tietty tukossa dynossa mutta muuten paikallaan. Lambdan arvoja en muista millään...

    Ja muistetaan myös ettei noi teholukemat oo vertailukelpoisia ellei samassa penkissä ole ajettu... *
    Onko käppyrää lambdasta siitähän sen näkee...
    Ei oo käppyrää mut lambda arvot on 100 rpm välein.
    2400 rpm ni lambda arvo 14.07
    6964 rpm vääntö huippu 12.45
    8687 rpm huipputeho ni 13.71
    " joku varmaan ymmärtää enemmän "
    -Z-
  25. #55
    Lainaa (-Z-B- @ Maalis. 24 2008,12:22) kirjoitti
    Olisko kellään laittaa kuvia kilpiteline ratkaisuista?
    Ite meinasin tota Rizoman omaa mut kun ei suostun lähettää kun tulee kuulemma uusi malli 2vk päästä! Koht kuukaus menny eikä oo näkyn kuvia uudest mitä lupas lähettää...
    Rizoman kilpiteline tuli postissa viime viikolla, todella siistin oloinen ja myös kilven valo on kiinni. Varsinainen kilven kiinnike on vaan jollekin ei-eu kilvelle, joten joutuu soveltamaan vähän reikien kanssa. Jos jollakulla rizoman telineen asentaneella on yksityiskohtaista infoa tai jopa kuvaa mistä kohtaa takalippa kannattaa pätkäistä poikki, niin kiinnostaisi kuulla. Joissakin telineissä näkyy olevan taivutettu läppä, joka tulisi siististi katkaisukohdan päälle, mutta tässä ei.

    Ettei tulisi ihan ns. itse tehdyn näköinen


    Joko muuten Airhead sait Devilin uudet mökäpöntöt?



    Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
  26. #56
    Lainaa (-Z-B- @ Maalis. 25 2008,16:30) kirjoitti
    Lainaa (wizard11 @ Maalis. 24 2008,20:34) kirjoitti
    Lainaa (SDuck @ Maalis. 24 2008,14:19) kirjoitti
    Lainaa (wizard11 @ Maalis. 22 2008,09:20) kirjoitti
    Lainaa (SDuck @ Maalis. 21 2008,22:11) kirjoitti
    Toisaalta, itse suosittelisin ihan dynotettua soppaohjelmaa. Sillä saa vähintään +5hp enemmän ku noilla valmiilla kartoilla.
    Itselläni oli sillä offroad kartalla 112 hummaa ja kun sitä vähän paranneltiin niin löyty jo 120. Siis renkaalta nämä. Vääntö oli tasan sata. TuneBoyllä siis rukattiin näitä.
    Oliko rikkaalla vai laihalla? Onko SASsi käytössä, mitä lambada näytti tyhjäkäynnillä?
    Elä kysele noin vaikeita.. Ei voi muistaa.

    Seos riippui alueesta, alhaalla oli sika rikkaalla ja ylhäällä jokseenkin kohdillaan. Sytkä oli kans "sinnepäin". SASsi oli tietty tukossa dynossa mutta muuten paikallaan. Lambdan arvoja en muista millään...

    Ja muistetaan myös ettei noi teholukemat oo vertailukelpoisia ellei samassa penkissä ole ajettu... *
    Onko käppyrää lambdasta siitähän sen näkee...
    Ei oo käppyrää mut lambda arvot on 100 rpm välein.
    2400 rpm ni lambda arvo 14.07
    6964 rpm vääntö huippu 12.45
    8687 rpm huipputeho ni 13.71
    " joku varmaan ymmärtää enemmän "
    CW-XXX RIII
    F = dp / dt
  27. #57
    Lainaa (jukka990 @ Maalis. 28 2008,10:58) kirjoitti
    Lainaa (-Z-B- @ Maalis. 24 2008,12:22) kirjoitti
    Olisko kellään laittaa kuvia kilpiteline ratkaisuista?
    Ite meinasin tota Rizoman omaa mut kun ei suostun lähettää kun tulee kuulemma uusi malli 2vk päästä! Koht kuukaus menny eikä oo näkyn kuvia uudest mitä lupas lähettää...
    Rizoman kilpiteline tuli postissa viime viikolla, todella siistin oloinen ja myös kilven valo on kiinni. Varsinainen kilven kiinnike on vaan jollekin ei-eu kilvelle, joten joutuu soveltamaan vähän reikien kanssa. Jos jollakulla rizoman telineen asentaneella on yksityiskohtaista infoa tai jopa kuvaa mistä kohtaa takalippa kannattaa pätkäistä poikki, niin kiinnostaisi kuulla. Joissakin telineissä näkyy olevan taivutettu läppä, joka tulisi siististi katkaisukohdan päälle, mutta tässä ei.

    Ettei tulisi ihan ns. itse tehdyn näköinen *


    Joko muuten Airhead sait Devilin uudet mökäpöntöt?
    Ennakko tilauksena tulossa, reilun kuukauden päästä. Eli paistuvat tehtaalla vielä. Edellinen oli siis väärä hälyytys. Mutta eipä tässä hätää ole, vielä ei viitti lähteä mopoa hiekkapuhalluttamaan liikenteeseen.
  28. #58
    Hie jätkät!

    Mitehä toi ärrän ledivalo muute istuu tavan dukeen...?`ei varmaa kukaa tiedä...aattelin kun sitä muuntisarjaa ei kukaa viitsi ostaa nin lyön sen valon ainakin ite kii...

    Mitehä noi sähköt....ei kai noi mikskä mee...
  29. #59
    Superduke R -08 kuume vaan kovenee, onko täällä foorumilla joku tilannut R mallin ja millaisella toimitusajalla tai onko jopa kotipihassa jo?

    Onko muita eroja 07 R malliin kuin moottorista kutiteltu vähän tehoja lisää?
  30.  
  31. #60
    Miten on....mistä saa tilattuu edukkaasti noita powerpartseja...?

    Onko sommer vai suomesta joku?

    Aattelin että vois noita kredittejä tuhlata johonkin...
Sivu: 2 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen