Sivu: 14 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4121314151624 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 391:stä 420:een 1049:sta
  1. #391
    Lainaa (Le Motard @ Touko. 13 2010,18:08) kirjoitti
    Onko jollain noita Venturan räkkejä asennettuna? Onko jotain negatiivista sanottavaa moisista?

    Ostin Biltemasta enshätiin pakkausverkon, joka kyllä oli ihan hyvä, mutta jää löysäksi jos lastia ei ole tarpeeksi. Nätisti pysyi penkissä kiinni eikä naarmi. Hintaakin oli vitonen.
    Ei vissiin Ventura oikein sovi slipareiden kanssa...
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  2. #392
    Kuvassa tämän kevään peräpää... ledivilkut ja Evotechin kilpiteline.



    (klikkaamalla isommaksi)
    ex: SuperDuke
    ex: CBR1000RR
    ex: GSX-R600
  3. #393
    Sattuuko kenelläkään olemaan tietoa että onko SUperDuken ja RC8 takaratas samanlainen?
    Ei vauhti kuolemaa tee, vaan ajovirhe.
  4. #394
    Tarviisko kukaan LeoVincen slipareita pyöräänsä? Hiilikuituiset ja virheettömässä kunnossa olevat ovaalit vaimentimet kyseessä.Myyn pois,koska motoparkkiin pääsee juuri ja juuri vakiolla pyörällä ns.m1-päivänä.Ei jaksa vaihdella joka viikko edestakaisin.. Laittakaa tarjouksia tulemaan,jos kiinnostaa.
  5. #395
    Lainaa (Repis @ Touko. 21 2010,19:01) kirjoitti
    Tarviisko kukaan LeoVincen slipareita pyöräänsä? Hiilikuituiset ja virheettömässä kunnossa olevat ovaalit vaimentimet kyseessä.Myyn pois,koska motoparkkiin pääsee juuri ja juuri vakiolla pyörällä ns.m1-päivänä.Ei jaksa vaihdella joka viikko edestakaisin.. Laittakaa tarjouksia tulemaan,jos kiinnostaa. *
    laitappa vaikka sähköpostiin meikäläiselle kuiva noista ja vähän jotain hintahaarukkaa mihin menee? S.posti Janisade88@gmail.com
    Ei vauhti kuolemaa tee, vaan ajovirhe.
  6. #396
    Onko joku tilannut FMF apex dual-slip on settiä superdukeen? Jos niin mistä?

    Kuhan saan tuon tilailtua ja paketin perille, mikäli jotakuta kiinnostaa niin jää nuo akrapovicin sliparit ylimääräiseksi.
  7. #397
    Lainaa (s&s @ Huhti. 05 2010,08:16) kirjoitti
    Lainaa (wille @ Huhti. 02 2010,10:34) kirjoitti
    Miltä tuo ergopenkki vaikuttaa? odottelen itse vielä vesi kielellä omani saapumista paikalliselle diilerille.
    Jaa'a, odotin siltä kyllä vähän enemmän, musta se vaikuttaa siltä kuin ei olisikaan geeliä vaan vain jotain vaahtomuovia... Mukavuudesta on vaikea sanoa mitään, mutta eiköhän se tässä kuukauden sisään selviä.
    Miltäs penkki on tuntunut? Kannattaako moisen ostaminen?
    R1300Gs, Te300i, 748r, 990 Adv ,Hp2 Sport, S1000rr

    Ex
    Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, HDSgs, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r, Zx10r, exc450, Superduke r x2, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
  8. #398
    Lainaa (Repis @ Touko. 21 2010,19:01) kirjoitti
    Tarviisko kukaan LeoVincen slipareita pyöräänsä? Hiilikuituiset ja virheettömässä kunnossa olevat ovaalit vaimentimet kyseessä.Myyn pois,koska motoparkkiin pääsee juuri ja juuri vakiolla pyörällä ns.m1-päivänä.Ei jaksa vaihdella joka viikko edestakaisin.. Laittakaa tarjouksia tulemaan,jos kiinnostaa. *
    Eihän noita pois tarvitse myydä - riittää että modaa hieman noita dB-killereitä.

    Itse laitoin killerien sisään lisäputket, joiden pituus on 100 mm ja sisähalkaisija 23.8 mm. Lisäputki on killerissä kiinni kahdella popniitillä ja se on keskitetty muttereiden avulla.

    Lisäputken ja killerin väliin jäävän tilan täytin teräsvillalla. Voin pistää huomenna tarkentavan kuvan...

    Tällä virityksellä sain Ahveniston mittarilla mitattuna 94 dB.
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  9. #399
    Mitäs Vonikka oot tykänny dukesta kyykyn jälkee? Ooon katellu kyykyn tilalle jotai vähä erilaista pyörää, jotai "rähinä" tyylistä ja tässä vois olla munaa... Miettiny vaa et miten tässä potku piisaa kun ei hirveesti penkissä kuitenkaa potki? Et kyl rähinä pyörän pitää myös tuntuu rähinältä?
    --GsxR:iä--
  10. #400
    Lainaa (Poko @ Touko. 24 2010,00:48) kirjoitti
    Mitäs Vonikka oot tykänny dukesta kyykyn jälkee? Ooon katellu kyykyn tilalle jotai vähä erilaista pyörää, jotai "rähinä" tyylistä ja tässä vois olla munaa... Miettiny vaa et miten tässä potku piisaa kun ei hirveesti penkissä kuitenkaa potki? Et kyl rähinä pyörän pitää myös tuntuu rähinältä?
    Ootappako mie mietin.... TYKKÄÄN!!!! *

    Itse olen erittäin tyytyväinen vaihtoon ja suuria plussia kilokikserin jälkeen huomattavasti paremman tuntoinen alusta (WP), reilusti paremmat jarrut (Brembo) sekä erittäin keveä käsiteltävyys muihin tonnisiin kyykkyihin ja nakuihin verrattuna. Kulkee osaavissa käsissä todella nätisti niin etu kuin takarenkaalla ja välillä molemmillakin yhtäaikaa. Itse kyllästyin kyykyn "tylsään" moottoriin sekä ajoasentoon. Nyt sitten on jotain ihan erillaista ja päivääkään ei ole kaduttanut. Myös kyytiläisen kanssa ajaminen on huomattavasti tukevampaa tidä sitten onko tässäkin kyseessä alusta vai se että kyytiläinen istuu "selässä" eikä korkean nupin päässä niin kuin kyykyssä.


    Eihän tuosta mitään kilokyykkyä saa kuluiltaan mutta hyvä esimerkki uudessa fastbikessä jossa mietittiin tehoja: Testissä sanoivat että jos paperilla pitäs joku puottaa niin kotari ois selkeä häviäjä tehottoman moottorin takia. Tosin testin jälkeen voitti joka ainolla alueella 0-69mp/h 0-100mp/h, varttimaili, seisovamaili ja huippunopeus kaikki muut kilpailijat (tais olla tonni monsteri, honda cb1000r, z1000 ja joitain muita) paitsi hävis 0-69mp/h kiihdytyksessä 0,02s muistaakseni hondalle. Testin jälkeen mielipide olikin että kotari selkeä ykkönen nakuista vaikka paperilla näyttikin joltain ihan muulta.

    Omasta puolesta voin sanoa että kai siellä jotain rähinään viittaavaa on kun bensaa menee melkein kymppilitra sataselle ja takarengas kuluu ihan eri tahtia kuin mitä kilosessa kului. Yksi asia mikä itsellä tuli ensimmäisenä pakollisena hommattavana oli ohjausiskari. Jos sinulla omassa on sellainen voin taata että joudut sen myös tuohon kotariin laittamaan sillä keula on oikeasti levottaman oloinen kun monta vuotta on ohjausiskarilla ajanut. itse laitoin tuon perus LSL:n ohjausiskarin (n. 260eur stormilta) ja korjasi täysin tuon keulan epävakauden.
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  11. #401
    Lainaa (Midas @ Touko. 23 2010,20:56) kirjoitti
    Lainaa (s&s @ Huhti. 05 2010,08:16) kirjoitti
    Lainaa (wille @ Huhti. 02 2010,10:34) kirjoitti
    Miltä tuo ergopenkki vaikuttaa? odottelen itse vielä vesi kielellä omani saapumista paikalliselle diilerille.
    Jaa'a, odotin siltä kyllä vähän enemmän, musta se vaikuttaa siltä kuin ei olisikaan geeliä vaan vain jotain vaahtomuovia... Mukavuudesta on vaikea sanoa mitään, mutta eiköhän se tässä kuukauden sisään selviä.
    Miltäs penkki on tuntunut? Kannattaako moisen ostaminen?
    Vastaan vaikkei kysyttykään.

    Penkin vaihto poisti minulla ainakin sen ongelman miksi sen vaihdoinkin eli sen äärettömän liukkauden.

    Perskannikoissa lienee sen verran pehmustetta omasta takaa ettei alkuperäisen penkin kovuus varsinaisesti ollut se ongelma.

    Mutta siis ainakin minun mielestäni hintansa arvoinen hankinta.

    Laskeskelin huvikseni parin tankillisen kulutuksenkin ja se oli vain jotain 6.2l/100km. Onkohan tuossa jotain vikaa?



    wille
  12. #402
    Kulutus ainakin itsellä aika sekalaista. Pitempää matkaa jos ajelee niin ei yli 6 litraa saa kulumaan. Mutkapätkää jos päästelee niin 9 litraa aika lähellä.
    KTM SuperDuke
  13. #403
    Lainaa (Tachometer @ Touko. 23 2010,22:44) kirjoitti
    Lainaa (Repis @ Touko. 21 2010,19:01) kirjoitti
    Tarviisko kukaan LeoVincen slipareita pyöräänsä? Hiilikuituiset ja virheettömässä kunnossa olevat ovaalit vaimentimet kyseessä.Myyn pois,koska motoparkkiin pääsee juuri ja juuri vakiolla pyörällä ns.m1-päivänä.Ei jaksa vaihdella joka viikko edestakaisin.. Laittakaa tarjouksia tulemaan,jos kiinnostaa. *
    Eihän noita pois tarvitse myydä - riittää että modaa hieman noita dB-killereitä.

    Itse laitoin killerien sisään lisäputket, joiden pituus on 100 mm ja sisähalkaisija 23.8 mm. Lisäputki on killerissä kiinni kahdella popniitillä ja se on keskitetty muttereiden avulla.

    Lisäputken ja killerin väliin jäävän tilan täytin teräsvillalla. Voin pistää huomenna tarkentavan kuvan...

    Tällä virityksellä sain Ahveniston mittarilla mitattuna 94 dB.
    Tässäpä piirustus tuosta killerin modauksesta: http://bikeshots.org/images/dB-killeri.pdf
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  14. #404
    Lainaa (Tachometer @ Touko. 24 2010,11:10) kirjoitti
    Lainaa (Tachometer @ Touko. 23 2010,22:44) kirjoitti
    Lainaa (Repis @ Touko. 21 2010,19:01) kirjoitti
    Tarviisko kukaan LeoVincen slipareita pyöräänsä? Hiilikuituiset ja virheettömässä kunnossa olevat ovaalit vaimentimet kyseessä.Myyn pois,koska motoparkkiin pääsee juuri ja juuri vakiolla pyörällä ns.m1-päivänä.Ei jaksa vaihdella joka viikko edestakaisin.. Laittakaa tarjouksia tulemaan,jos kiinnostaa. *
    Eihän noita pois tarvitse myydä - riittää että modaa hieman noita dB-killereitä.

    Itse laitoin killerien sisään lisäputket, joiden pituus on 100 mm ja sisähalkaisija 23.8 mm. Lisäputki on killerissä kiinni kahdella popniitillä ja se on keskitetty muttereiden avulla.

    Lisäputken ja killerin väliin jäävän tilan täytin teräsvillalla. Voin pistää huomenna tarkentavan kuvan...

    Tällä virityksellä sain Ahveniston mittarilla mitattuna 94 dB.
    Tässäpä piirustus tuosta killerin modauksesta: http://bikeshots.org/images/dB-killeri.pdf
    Kestääkö tuo teräsvilla paikoillaan?

    Itse kävin juuri Ahvenistolla ja mittautin 94,5 dB alumiinisilla Leoilla killerit kiinni. Sain siis melutasoa laskettua 2 dB verrattuna alkuperäisiin vaimentimiin. Tämä oli kyllä alunperin tavoitteenakin.
    KTM SD -06
  15. #405
    Lainaa (Paha-Setä @ Touko. 24 2010,10:58) kirjoitti
    Kulutus ainakin itsellä aika sekalaista. Pitempää matkaa jos ajelee niin ei yli 6 litraa saa kulumaan. Mutkapätkää jos päästelee niin 9 litraa aika lähellä.
    Porvoon reissulla tein varmaan jonkun henkilökohtaisen ennätyksen. Valo syttyi vasta noin 160 kilometrin kohdilla. Luulin jo, että valo on palanut tai jotakin... Laskin kulutukseksi 6,8 l/100km. Tästähän on tullut varsinainen touring-pyörä
    KTM SD -06
  16. #406
    08 SDR, vakiovälit 16-38, ajattelin laittaa tilalle 15-41, mitkäs ketjut tuohon pitäs ottaa kun vakiot ei taida enää venyy ympäri..
  17. #407
    Lainaa (rulppa @ Touko. 24 2010,14:41) kirjoitti
    08 SDR, vakiovälit 16-38, ajattelin laittaa tilalle 15-41, mitkäs ketjut tuohon pitäs ottaa kun vakiot ei taida enää venyy ympäri..
    Venyy ne kun itsellä 16-40 ja vakioketjut. Mistä tilasit tuon hammasrattaan kun pitäs itsekkin hieman tuota etummaista pienentää et sais jollain tapaa "järkevat" noista välityksistä...
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  18. #408
    Lainaa kirjoitti
    Venyy ne kun itsellä 16-40 ja vakioketjut. Mistä tilasit tuon hammasrattaan kun pitäs itsekkin hieman tuota etummaista pienentää et sais jollain tapaa "järkevat" noista välityksistä...
    Ok venytellään sitten .. tuo 15T ratas, tässä ei ole sitten sitä kumia mukana. KTMn koodi: 50033029015. En ole vielä tilannut kun aattelin noita ketjuja, mutta nyt lähtee tilaukseen jospa sitten pärjään vanhoilla ketjuilla.
  19. #409
    Lainaa (madagi @ Touko. 24 2010,13:46) kirjoitti
    Lainaa (Tachometer @ Touko. 24 2010,11:10) kirjoitti
    Lainaa (Tachometer @ Touko. 23 2010,22:44) kirjoitti
    Lainaa (Repis @ Touko. 21 2010,19:01) kirjoitti
    Tarviisko kukaan LeoVincen slipareita pyöräänsä? Hiilikuituiset ja virheettömässä kunnossa olevat ovaalit vaimentimet kyseessä.Myyn pois,koska motoparkkiin pääsee juuri ja juuri vakiolla pyörällä ns.m1-päivänä.Ei jaksa vaihdella joka viikko edestakaisin.. Laittakaa tarjouksia tulemaan,jos kiinnostaa. *
    Eihän noita pois tarvitse myydä - riittää että modaa hieman noita dB-killereitä.

    Itse laitoin killerien sisään lisäputket, joiden pituus on 100 mm ja sisähalkaisija 23.8 mm. Lisäputki on killerissä kiinni kahdella popniitillä ja se on keskitetty muttereiden avulla.

    Lisäputken ja killerin väliin jäävän tilan täytin teräsvillalla. Voin pistää huomenna tarkentavan kuvan...

    Tällä virityksellä sain Ahveniston mittarilla mitattuna 94 dB.
    Tässäpä piirustus tuosta killerin modauksesta: http://bikeshots.org/images/dB-killeri.pdf
    Kestääkö tuo teräsvilla paikoillaan?

    Itse kävin juuri Ahvenistolla ja mittautin 94,5 dB alumiinisilla Leoilla killerit kiinni. Sain siis melutasoa laskettua 2 dB verrattuna alkuperäisiin vaimentimiin. Tämä oli kyllä alunperin tavoitteenakin.
    No tungin villat sen verran tiukkaan tuonne väliin, että en usko että lähtevät ihan helpolla. Tosin eipä pakokaasutkaan varmaan pääse tuota kautta virtaamaan, joten kiinteäkin este olisi varmaan ajanut saman asian.



    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  20. #410
    Lainaa (Vonikka @ Touko. 24 2010,15:02) kirjoitti
    Venyy ne kun itsellä 16-40 ja vakioketjut. Mistä tilasit tuon hammasrattaan kun pitäs itsekkin hieman tuota etummaista pienentää et sais jollain tapaa "järkevat" noista välityksistä...
    itsellä ollut välityksinä 16-42 ja tykännyt kovin. Nyt lähtee ketjut vaihtoon ja ostin vain uuden eturattaan, takana ajattelin kokeilla tuota 40 hampaista mikä jäi uutena käyttämättä. Epäilen että jää kyllä kokeiluksi.

    Ketjuihinhan saa vähän lisää varaa kun kääntää ne säätöpalat ympäri, lyhyempi puoli eteenpäin.

    edit. aloin epäileen noita välityksiä, pyörä siis -06, vakiosta 1 piikki pienempi edessä ja 2 piikkiä isompi takana. vakioketjut riitti.



  21. #411
    Jopas on hiljaisia laitteita poijilla! Mittasivatko Ahvenistolla myös ohiajomelua? Ois kiva tietää miten tuo killerimodi vaikuttaa siihen.
    Vakiopöntöllä digitaali näytti paikallaan 96,7db:n lukemia,rajahan oli 97db.Ohiajomelu jäi reilummin rajan alapuolelle,toisin kuin parilla vakiokyykyillä ajaneilla kavereilla.. Meneehän tämä ihan pelleilyksi,kun kadulla VOI ajaa suorilla hormeilla,mutta suljetulla ratalla PITÄÄ kuristaa mopo hengiltä.
  22. #412
    Lainaa (Repis @ Touko. 24 2010,19:10) kirjoitti
    Jopas on hiljaisia laitteita poijilla! * Mittasivatko Ahvenistolla myös ohiajomelua? Ois kiva tietää miten tuo killerimodi vaikuttaa siihen.
    Vakiopöntöllä digitaali näytti paikallaan 96,7db:n lukemia,rajahan oli 97db.Ohiajomelu jäi reilummin rajan alapuolelle,toisin kuin parilla vakiokyykyillä ajaneilla kavereilla.. Meneehän tämä ihan pelleilyksi,kun kadulla VOI ajaa suorilla hormeilla,mutta suljetulla ratalla PITÄÄ kuristaa mopo hengiltä.
    Joku saa korjata mikäli olen väärässä, mutta käsittääkseni ohiajomittausta ei ainakaan vielä ole Ahvenistolla. Ahveniston arvothan ovat:

    Normaalipäivinä saa ajaa ajoneuvolla jossa melutaso jää alle 95 db. Mittaustavat ovat seuraavat:
    - Moottoripyörillä, 1-3 sylinteriset 4500 rpm, 4 syl. alle 750 cc 5500 rpm ja yli 750 cc 5000 rpm m/ 45º, pakoputken suuaukolta.
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  23. #413
    Itseäkin alkoi nuo melujen vähäisyys vähän mietityttämään, kävin vapaavuorolla pari viikkoa sitten ahvenistolla (melupäivä max.110db) ja killereillä leovinceistä mitattiin 105db.

    aiempina vuosina käynyt ilman killereitä ja muistaakseni viimeksi mittasivat 102db:tä
    Tosin mittaajien ambulanssi oli aika lähellä pyörää. Silti en usko että toiselle kymmenluvulle olisi hehtaarin aukeallakaan päästy.

    Itseäkin hämää tämä, että mopolla saan aamukolmelta pöristää huoletta keskellä kaupunkia, mutta moottoriradalle ei normipäivänä ole asiaa. Putket muutoskatsastin tänä keväänä, varmuuden vuoksi.
  24. #414
    Lainaa (Vonikka @ Touko. 24 2010,09:12) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Touko. 24 2010,00:48) kirjoitti
    Mitäs Vonikka oot tykänny dukesta kyykyn jälkee?
    Ootappako mie mietin.... TYKKÄÄN!!!! *
    Voi saakeli vonikka kun lietsot vaa lisää mulle kuumetta pyörän vaihtoo... Kulutus nyt ei oo paha kun toi vajaakuutioine gixxeriki vei sen yli 10l/100km. Enää rahotus pitäs jostai hommata kun noi on nii perhanan kalliita.

    Ite katellu 06 dukeja... Tossa olis yks aika halpa mikä on kaadettu kyleltee, tiedä sitten kun ei oikei nää et millasta jälkee on tullu, mitä te oisitte tosta mieltä? ja onko toi 30tkm liikaa jo ajettu? http://www.nettimoto.com/ktm/super-duke/834732
    --GsxR:iä--
  25. #415
    Jos se paikaltaan on kaatunu, ni tuskin siinä kummempia on. Hinta ei ole kyllä paha, 30tkm tulee toistamiseen iso huolto ni kannattaa kysellä onko sitä tehty.
    Itellä kans vajaa tonni nyt ajettuna kottaraisella, ja fun factoria riittää... välillä vähä liikaaki.
    Z750-> 2 x KTM Superduke -> KTM 690SMC
  26. #416
    Iteki miettiny nuita 16/42 välejä.. mutta samal mietin, että kun tuonne ulkomaillekin tulee aina välillä lähdettyä, ettei tuo kulutus iha kasvais taivaisiin
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  27. #417
    Lainaa (MatKa @ Touko. 24 2010,22:13) kirjoitti
    Jos se paikaltaan on kaatunu, ni tuskin siinä kummempia on. Hinta ei ole kyllä paha, 30tkm tulee toistamiseen iso huolto ni kannattaa kysellä onko sitä tehty.
    Itellä kans vajaa tonni nyt ajettuna kottaraisella, ja fun factoria riittää... välillä vähä liikaaki.
    Joo naarmutha ei välttämättä haittais kun kaveri on maalari nii maalais ton varmaa maalien hinnalla et ei sinänsä. Kuhan noi kilsat ei ois liikaa... Melkeihä tossa jo jäis voitolle kun ostas ton ja maalauttas ja myis eteenpäi
    --GsxR:iä--
  28. #418
    Lainaa (Poko @ Touko. 25 2010,00:56) kirjoitti
    Lainaa (MatKa @ Touko. 24 2010,22:13) kirjoitti
    Jos se paikaltaan on kaatunu, ni tuskin siinä kummempia on. Hinta ei ole kyllä paha, 30tkm tulee toistamiseen iso huolto ni kannattaa kysellä onko sitä tehty.
    Itellä kans vajaa tonni nyt ajettuna kottaraisella, ja fun factoria riittää... välillä vähä liikaaki.
    Joo naarmutha ei välttämättä haittais kun kaveri on maalari nii maalais ton varmaa maalien hinnalla et ei sinänsä. Kuhan noi kilsat ei ois liikaa... Melkeihä tossa jo jäis voitolle kun ostas ton ja maalauttas ja myis eteenpäi *
    Aika erikoisennäköinen tuo rekisterikilpiviritys tuossa pyörässä. Mitenköhän kissalan pojat suhtautuu rekisterikilven leikkelyyn?

    Toi naarmuuntunut sivumuovi kannattaa varmaan vaihtaa maalamisen sijaan. Maksoikohan jonkun 190 EUR. Pääsee helpommalla. Kytkinkopan naarmut saa piiloon bling-hiilikuitusuojalla.
    KTM SD -06
  29. #419
    Lainaa (madagi @ Touko. 25 2010,09:31) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Touko. 25 2010,00:56) kirjoitti
    Lainaa (MatKa @ Touko. 24 2010,22:13) kirjoitti
    Jos se paikaltaan on kaatunu, ni tuskin siinä kummempia on. Hinta ei ole kyllä paha, 30tkm tulee toistamiseen iso huolto ni kannattaa kysellä onko sitä tehty.
    Itellä kans vajaa tonni nyt ajettuna kottaraisella, ja fun factoria riittää... välillä vähä liikaaki.
    Joo naarmutha ei välttämättä haittais kun kaveri on maalari nii maalais ton varmaa maalien hinnalla et ei sinänsä. Kuhan noi kilsat ei ois liikaa... Melkeihä tossa jo jäis voitolle kun ostas ton ja maalauttas ja myis eteenpäi *
    Aika erikoisennäköinen tuo rekisterikilpiviritys tuossa pyörässä. Mitenköhän kissalan pojat suhtautuu rekisterikilven leikkelyyn?

    Toi naarmuuntunut sivumuovi kannattaa varmaan vaihtaa maalamisen sijaan. Maksoikohan jonkun 190 EUR. Pääsee helpommalla. Kytkinkopan naarmut saa piiloon bling-hiilikuitusuojalla.
    Uusi kytkinkoppa ei maksa kuin 51 euroa, joten huomattavasti halvempi osa kuin sivumuovi: osanumero 6003012614423. Se bling bling -hiilikuitutarra taitaa olla myös kalliimpi kuin kytkinkoppa.

    Tarkistaisin muuten onko vesipumpun akseli ja stefa vaihdettu - ne kun kannattaisi vaihtaa 30 000 km:n välein. Näin sanoi Racing Biken huoltomies. Itsellä oli selkeää kulumaa akselissa, stefa väljä ja toinen akselin laakereistakin jumissa, kun vesipumppu tarkastettiin 30 000 km huollossa. Itsellä meni vielä takuuseen tuo.

    Vesipumpun akseli + stefa maksavat yhteensä 37 euroa, osanumero 60035054144, joten ei hirveän kallis tuo ei ole vaihtaa. Jos vesipumpun laakereilla on vaihtotarvetta, niin ne puolestaan maksavat 12 euroa kappale: osanumero 0625069010.

    Luultavasti venttiilit tarvitsevat säätöä 30 tonnissa, joten kannattaa tosiaan selvitellä onko 30 000 km huolto tehty asianmukaisesti.



    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  30.  
  31. #420
    Lainaa (madagi @ Touko. 24 2010,13:46) kirjoitti
    Lainaa (Tachometer @ Touko. 24 2010,11:10) kirjoitti
    Lainaa (Tachometer @ Touko. 23 2010,22:44) kirjoitti
    Lainaa (Repis @ Touko. 21 2010,19:01) kirjoitti
    Tarviisko kukaan LeoVincen slipareita pyöräänsä? Hiilikuituiset ja virheettömässä kunnossa olevat ovaalit vaimentimet kyseessä.Myyn pois,koska motoparkkiin pääsee juuri ja juuri vakiolla pyörällä ns.m1-päivänä.Ei jaksa vaihdella joka viikko edestakaisin.. Laittakaa tarjouksia tulemaan,jos kiinnostaa. *
    Eihän noita pois tarvitse myydä - riittää että modaa hieman noita dB-killereitä.

    Itse laitoin killerien sisään lisäputket, joiden pituus on 100 mm ja sisähalkaisija 23.8 mm. Lisäputki on killerissä kiinni kahdella popniitillä ja se on keskitetty muttereiden avulla.

    Lisäputken ja killerin väliin jäävän tilan täytin teräsvillalla. Voin pistää huomenna tarkentavan kuvan...

    Tällä virityksellä sain Ahveniston mittarilla mitattuna 94 dB.
    Tässäpä piirustus tuosta killerin modauksesta: http://bikeshots.org/images/dB-killeri.pdf
    Kestääkö tuo teräsvilla paikoillaan?

    Itse kävin juuri Ahvenistolla ja mittautin 94,5 dB alumiinisilla Leoilla killerit kiinni. Sain siis melutasoa laskettua 2 dB verrattuna alkuperäisiin vaimentimiin. Tämä oli kyllä alunperin tavoitteenakin.
    Hyvin ootte saanut ääniä laskettua. Omassa oli vakio pöntöillä 2008 Ahvenistolla aika tasan 97db, viime kesänä tais kuristetuilla (aika vastaavalla tavalla touteutettu, mutta hitsaamalla) killereillä sain vähän pienemmäksi, mutta alkoi tulemaan Acroista jo paineet popniiteistä läpi.
    Talven aikana rakennetuilla killereillä en ole vielä päässyt mittaamaan ääniä, mutta saakelin rumat ne ainakin on ja kaasun herkkyys myös katosi samalla.
    Katsotaan miten tässä nyt pääsis Ahvenistolle käymään ja mittaamaan melut.
    "The Slow And Pathetic"
Sivu: 14 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4121314151624 ... ViimeinenViimeinen