On tullut kokeiltua ja äänet parani huomattavasti. Pörinä on nyt jossain db killereillä ja ilman db killereitä välimaastossa.(Duudsoni @ Huhti. 24 2009,14:31) kirjoitti
Itse en pystynyt ajamaan ilman db killereitä koska korviin sattui vaikka oli earit päässä.
Noita huilun reikien sisäänpainamisia en tehnyt, koska ei ollut mitään prässiä.
Muuttuiko äänet kovemmiksi vaiko vain erilaiseksi?(ympyrä @ Heinä. 04 2009,17:08) kirjoitti
"The Slow And Pathetic"
Onko mistään saatavissa oranssien katteiden väristä polttoainetankkia? Katselin vanhempia malleja, joissa on ilmeisesti oranssi teippi tai vastaava tuossa tankissa, mutta onko saatavana "oikeasti" oranssia tankkia?
Vähän myöhässä tulee vastaus sorry.(Duudsoni @ Heinä. 07 2009,13:30) kirjoitti
Äänet muuttuivat kovemmiksi ja ehkä matalammaksi. Meinasin nyt kuitenkin laittaa takaisin ei modatut killerit. Jotenkin tuntuu että äänet ovat koko ajan koventuneet. Oiskohan villat kadonneet pöntöstä.
kannattaa tehdä yksi modaus kerrallaan niin saa sopivat äänet.
OK, kiitti tiedosta.(ympyrä @ Syys. 15 2009,09:50) kirjoitti
Pitääpä kokeilla jossain vaiheessa. Pitää vaan jostain hankkia toiset killerit.
btw. Onko kellään tietoa meneekö acraan jonkun muun killerit, vaiko vain orkkikset?
"The Slow And Pathetic"
Taitaapi käydä... Meinasitko vaihtaa pienemmän tankin, vaihdetaanko romuja?(Le Motard @ Syys. 14 2009,14:26) kirjoitti
F = dp / dt
Mulla on tankissa eessä nirhauma, kun yläkolmion yks pultti ottaa siihen kiinni, joka ottaa päähän aika rankasti. Aattelin siinä sitten kun asiaa tuumailin, että olis tommonen sivupaneeleiden värinen tankki aika räyhee, mutta taitaa olla kirkkaampi sävy tuossa vanhassa mallissa ja aika pieneksi se menee kun uudellakaan tankilla pääse mun ajolla ku hätäseen sen parisataa ehkä vähän reilun.(wizard11 @ Loka. 02 2009,08:57) kirjoitti
Enkä viitti antaa vanhaa poiskaan jos se ei sitten miellytäkkään.
Käykö nuo Adventureen ja kurapuolelle tarkotetut jalkatappisarjat tähän suoraan? Ja mistä sais vähän älykkäämmän hintasia samanlaisia? Siis nuo joissa on tommonen sahalaita eikä kumeja ollenkaan.
Ainakin, jos asentaa uudemman tankin 05-06 -malliseen, on muutamia liittimiä vaihdettava, hyvät ohjeet superduke.netissä.(Le Motard @ Loka. 02 2009,11:40) kirjoitti
Powerpartseista saa ainakin suoraan Superdukeen sopivat sahalaitaiset jalkatapit (nro 61003040010):
Näyttäisi maksavan 57 euroa Motokeitaalla. Ei nyt mikään älyttömän paha hinta mun mielestä.
Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
Ai puusilmä minä, tai siis KTM:n katalogi perseestä. Siellä oli vain ne jotain 4-5 hunttia maksavat tappisarjat, joissa oli vivut mukana.
Tuollaisethan on melkein saatava, vielä kun saisi samanlaiset vivut, siis ilman kumeja. Kumit rumat kun kuluvat käytössä todella nopsaa.
Tsekkasin noista osaluetteloista niin nuo Supermoton jarru- ja vaihdevivut eivät välttämättä istu, koska jalkatapit ovat Superdukessa taaempana ja ylempänä ja kiinnitetty erillisiin kiinnikkeisiin (osat 6100303800001S ja 6100303900001S).(Le Motard @ Loka. 03 2009,14:51) kirjoitti
Supermotossa puolestaan nuo jalkatapit kiinnitetään suoraan rungossa olevin kiinnityspisteisiin, joita ei ole Superduken rungossa.
Edit: mitä hiekkapaperia sä muuten käytät kengänpohjissa?Omalla nimittäin ajettu 26 500 km eikä kumit mitenkään pahemmin ole vielä kuluneet...
Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
En tiedä, onko levottomat jalat vai mitä, mutta kumit ovat jo hieman kulahtaneet ja tässä on 2600 lasissa. Voihan se olla, että uudemmassa on jotain pehmeämpää seosta. Tuommoset sahalaitaset tapit on totisen näköset, semmoset on kyllä saatava tähän tai jos kesällä vaihtas siihen ärrään. Tuossa taas mietiskelin, että menohaluja vois olla kyllä hieman vielä enemmän, kun pöristelin. Pittää käydä pöräyttämässä ärrällä ja supermoto ärrällä kesempänä jos se jossain vielä mahdollista on, kuulemma ei koeajoja pahemmin järjestellä ens vuoden puolella.
Minkäslaiset oli kesän kokemukset Xenonista?(wizard11 @ Maalis. 08 2009,10:15) kirjoitti
Tuliko mitään ongelmia umpion kanssa, kun esim 848 ducatissa umpio reagoi xenonin kanssa ja kromi pinta muuttuu valkoiseksi mataksi..
"The Slow And Pathetic"
Laitetaas tänne vaikka vähän väärä paikka onkin mutta jos jollain on Leovincen putket nuissa röpöttimissä niin kuinkakohan pitkän on ne DB killerit noin suunnilleen? Itsellä vähän semmonen kutina että nuo omat saattais olla jotku "lyhennetyt".
Ei vauhti kuolemaa tee, vaan ajovirhe.
Ei ainakaan vielä ole mitään näkyvissä...(Duudsoni @ Marras. 18 2009,15:53) kirjoitti
F = dp / dt
Bike World on suomen maahantuoja kysy sieltä tai http://www.twinshack.co.uk/prods/pc14.html itse tilasin kyseisestä paikasta, erittäin hyvää palvelua!!!
K1300R
Mites muuten rear seat cowlit, millaisia vaihtoehtoja noissa on? Yksipaikkaisena tulen kuitenkin ajelemaan, joten R:n perä voisi olla tyylikkäin (ja kallein) ratkaisu, mutta ehkäpä pärjäisin pelkällä cowlillakin. Powerpartsin hiilikuituisen löysin mutta olisko mitään tyylikästä muovista ei-niin-kallista ratkaisua?
PS. Mikä on edullisin hinta R:n perälle mitä olette nähneet? Ketjussa mainitut paikat tsekkasin ja tällä hetkellä edullisimmaksi taitaisi tulla ktm-versand.
Mittasin omistani ja noin 16 senttiä olivat.(pimp @ Tammi. 07 2010,18:02) kirjoitti
KTM SD -06
Ok, kiitoksia. Vittu itsellä on jotku rälläkkä mallit niinkuin pelkäsinkin.(madagi @ Tammi. 10 2010,17:17) kirjoitti
Ei vauhti kuolemaa tee, vaan ajovirhe.
Itse jossain vaiheessa hyvässä maistissa suunnittelin, että olis itse kokeillut lasikuidusta vääntää, mutta selvisin ja tulin järkiini.(s&s @ Tammi. 10 2010,16:12) kirjoitti
Harmittavan vähän noita on muita kuin kotarin omaa hiilikuitusta seat coveria.
"The Slow And Pathetic"
No juurikin sen 5cm hädintuskin. Haluaisiko joku laittaa skannattuna oman E-hyväksyntä/ TUV lapun sähköpostina? kun ei taida noilla huiluilla mennä konttorilla läpi...(madagi @ Tammi. 11 2010,13:29) kirjoitti
Ei vauhti kuolemaa tee, vaan ajovirhe.
R&G:n omasta verkkokaupasta itse tilasin: http://www.rg-racing.com/browseBike/...All_Years.aspx Ylä- ja alatatit maksavat Suomeen lähetettynä yhteensä 165 puntaa, eli 185 euroa.(s&s @ Tammi. 08 2010,21:56) kirjoitti
Vastaavia tatteja löytyy myös Evotechin valikoimasta: http://www.evotech-performance.com/acatalo....ms.html. Evotechin verkkokauppa näyttää olevan hiukan halvempi: ylä- ja alatatit kustantaa 140 puntaa, eli 157 euroa sisältäen rahdin Suomeen.
Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
Intobikes.co.uk näyttäisi myyvän pyramid plasticsin huggeria super dukeen, onko kukaan nähnyt moisesta kuvaa? Intobikesillä ei tietenkään ole kuvaa sd:n huggerista ja pyramidin webisaitilta ei löydy koko huggeria *
Skidmarxin huggerissa joku tökkii, olisi hauska nähdä onko tuolle sointuvampia vaihtoehtoja...
Itse itselleni vastaten...(s&s @ Tammi. 12 2010,07:58) kirjoitti
Asennus näyttäisi olevan vähän mittavampi operaatio kuin oletin, mutta eiköhän tuosta päivässä selviä kun ohjeet on suht hyvät. Pirusti nippeliä tuohon sarjaan kuuluu...
Peräkate on mustaa himmeäpintaista plastiikkia, ei mätsää mihinkään muuhun muovipintaan, mutta eiköhän tuolla yhden kesän aja. Maalautan sitten vasta seuraavana talvena kun olen varma, että tulen toimeen race-satulalla.