Sivu: 10 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8910111220 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 271:stä 300:een 1049:sta
    Lainaa (Duudsoni @ Huhti. 24 2009,14:31) kirjoitti
    Onkos kukaan kokeillut tätä?
    Eli muokata db killereitä tämän näköisiksi?
    On tullut kokeiltua ja äänet parani huomattavasti. Pörinä on nyt jossain db killereillä ja ilman db killereitä välimaastossa.

Itse en pystynyt ajamaan ilman db killereitä koska korviin sattui vaikka oli earit päässä.

Noita huilun reikien sisäänpainamisia en tehnyt, koska ei ollut mitään prässiä.
    Lainaa (ympyrä @ Heinä. 04 2009,17:08) kirjoitti
    On tullut kokeiltua ja äänet parani huomattavasti. Pörinä on nyt jossain db killereillä ja ilman db killereitä välimaastossa.

Itse en pystynyt ajamaan ilman db killereitä koska korviin sattui vaikka oli earit päässä.

Muuttuiko äänet kovemmiksi vaiko vain erilaiseksi?
    "The Slow And Pathetic"
    Onko mistään saatavissa oranssien katteiden väristä polttoainetankkia? Katselin vanhempia malleja, joissa on ilmeisesti oranssi teippi tai vastaava tuossa tankissa, mutta onko saatavana "oikeasti" oranssia tankkia?
    Niin ja käykö tuo vanhemman mallinen tankki uudemman mallin pyörään sellaisenaan?
    Lainaa (Duudsoni @ Heinä. 07 2009,13:30) kirjoitti
    Lainaa (ympyrä @ Heinä. 04 2009,17:08) kirjoitti

Muuttuiko äänet kovemmiksi vaiko vain erilaiseksi?
    Vähän myöhässä tulee vastaus sorry.

Äänet muuttuivat kovemmiksi ja ehkä matalammaksi. Meinasin nyt kuitenkin laittaa takaisin ei modatut killerit. Jotenkin tuntuu että äänet ovat koko ajan koventuneet. Oiskohan villat kadonneet pöntöstä.

kannattaa tehdä yksi modaus kerrallaan niin saa sopivat äänet.
    Lainaa (ympyrä @ Syys. 15 2009,09:50) kirjoitti
    Vähän myöhässä tulee vastaus sorry.

Äänet muuttuivat kovemmiksi ja ehkä matalammaksi. Meinasin nyt kuitenkin laittaa takaisin ei modatut killerit. Jotenkin tuntuu että äänet ovat koko ajan koventuneet. Oiskohan villat kadonneet pöntöstä.

kannattaa tehdä yksi modaus kerrallaan niin saa sopivat äänet.
    OK, kiitti tiedosta.

Pitääpä kokeilla jossain vaiheessa. Pitää vaan jostain hankkia toiset killerit.

btw. Onko kellään tietoa meneekö acraan jonkun muun killerit, vaiko vain orkkikset?
    "The Slow And Pathetic"
    Lainaa (Le Motard @ Syys. 14 2009,14:26) kirjoitti
    Niin ja käykö tuo vanhemman mallinen tankki uudemman mallin pyörään sellaisenaan?
    Taitaapi käydä... Meinasitko vaihtaa pienemmän tankin, vaihdetaanko romuja?
    F = dp / dt
    Lainaa (wizard11 @ Loka. 02 2009,08:57) kirjoitti
    Mulla on tankissa eessä nirhauma, kun yläkolmion yks pultti ottaa siihen kiinni, joka ottaa päähän aika rankasti. Aattelin siinä sitten kun asiaa tuumailin, että olis tommonen sivupaneeleiden värinen tankki aika räyhee, mutta taitaa olla kirkkaampi sävy tuossa vanhassa mallissa ja aika pieneksi se menee kun uudellakaan tankilla pääse mun ajolla ku hätäseen sen parisataa ehkä vähän reilun.

Enkä viitti antaa vanhaa poiskaan jos se ei sitten miellytäkkään.

Käykö nuo Adventureen ja kurapuolelle tarkotetut jalkatappisarjat tähän suoraan? Ja mistä sais vähän älykkäämmän hintasia samanlaisia? Siis nuo joissa on tommonen sahalaita eikä kumeja ollenkaan.
    Lainaa (Le Motard @ Loka. 02 2009,11:40) kirjoitti
    Lainaa (wizard11 @ Loka. 02 2009,08:57) kirjoitti
    Mulla on tankissa eessä nirhauma, kun yläkolmion yks pultti ottaa siihen kiinni, joka ottaa päähän aika rankasti. Aattelin siinä sitten kun asiaa tuumailin, että olis tommonen sivupaneeleiden värinen tankki aika räyhee, mutta taitaa olla kirkkaampi sävy tuossa vanhassa mallissa ja aika pieneksi se menee kun uudellakaan tankilla pääse mun ajolla ku hätäseen sen parisataa ehkä vähän reilun.

Enkä viitti antaa vanhaa poiskaan jos se ei sitten miellytäkkään.

Käykö nuo Adventureen ja kurapuolelle tarkotetut jalkatappisarjat tähän suoraan? Ja mistä sais vähän älykkäämmän hintasia samanlaisia? Siis nuo joissa on tommonen sahalaita eikä kumeja ollenkaan.
    Ainakin, jos asentaa uudemman tankin 05-06 -malliseen, on muutamia liittimiä vaihdettava, hyvät ohjeet superduke.netissä.

Powerpartseista saa ainakin suoraan Superdukeen sopivat sahalaitaiset jalkatapit (nro 61003040010):

Näyttäisi maksavan 57 euroa Motokeitaalla. Ei nyt mikään älyttömän paha hinta mun mielestä.
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
    Ai puusilmä minä, tai siis KTM:n katalogi perseestä. Siellä oli vain ne jotain 4-5 hunttia maksavat tappisarjat, joissa oli vivut mukana.

Tuollaisethan on melkein saatava, vielä kun saisi samanlaiset vivut, siis ilman kumeja. Kumit rumat kun kuluvat käytössä todella nopsaa.
    Lainaa (Le Motard @ Loka. 03 2009,14:51) kirjoitti
    Ai puusilmä minä, tai siis KTM:n katalogi perseestä. Siellä oli vain ne jotain 4-5 hunttia maksavat tappisarjat, joissa oli vivut mukana.

Tuollaisethan on melkein saatava, vielä kun saisi samanlaiset vivut, siis ilman kumeja. Kumit rumat kun kuluvat käytössä todella nopsaa.
    Tsekkasin noista osaluetteloista niin nuo Supermoton jarru- ja vaihdevivut eivät välttämättä istu, koska jalkatapit ovat Superdukessa taaempana ja ylempänä ja kiinnitetty erillisiin kiinnikkeisiin (osat 6100303800001S ja 6100303900001S).

Supermotossa puolestaan nuo jalkatapit kiinnitetään suoraan rungossa olevin kiinnityspisteisiin, joita ei ole Superduken rungossa.

Edit: mitä hiekkapaperia sä muuten käytät kengänpohjissa? Omalla nimittäin ajettu 26 500 km eikä kumit mitenkään pahemmin ole vielä kuluneet...

Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
    En tiedä, onko levottomat jalat vai mitä, mutta kumit ovat jo hieman kulahtaneet ja tässä on 2600 lasissa. Voihan se olla, että uudemmassa on jotain pehmeämpää seosta. Tuommoset sahalaitaset tapit on totisen näköset, semmoset on kyllä saatava tähän tai jos kesällä vaihtas siihen ärrään. Tuossa taas mietiskelin, että menohaluja vois olla kyllä hieman vielä enemmän, kun pöristelin. Pittää käydä pöräyttämässä ärrällä ja supermoto ärrällä kesempänä jos se jossain vielä mahdollista on, kuulemma ei koeajoja pahemmin järjestellä ens vuoden puolella.
    Lainaa (wizard11 @ Maalis. 08 2009,10:15) kirjoitti
    Lainaa (Duudsoni @ Helmi. 27 2009,11:24) kirjoitti
    Lainaa (wizard11 @ Helmi. 25 2009,17:16) kirjoitti
    Lainaa (Duudsoni @ Helmi. 24 2009,15:23) kirjoitti
    Lainaa (wizard11 @ Helmi. 21 2009,11:16) kirjoitti
    Talven iloja...
    Xeenon:Kuva
    Ratastusta:
    Kuva siitä...
    Aikasta siisti toi takaratas.

Kuinkas SD:ssä riittää tila xenonin ohjausyksikölle? Vai mikä se nyt oli?
    Joo riittää, toi on cobra slim malli ja on siellä lampun vieressä...
    Mites onko sulla pelkkä lyhyt vai myös pitkä xenonina? Kuvasta ei oikeen selvinnyt.
    Pelkkä lyhyt...
    Minkäslaiset oli kesän kokemukset Xenonista?

Tuliko mitään ongelmia umpion kanssa, kun esim 848 ducatissa umpio reagoi xenonin kanssa ja kromi pinta muuttuu valkoiseksi mataksi..
    "The Slow And Pathetic"
    Laitetaas tänne vaikka vähän väärä paikka onkin mutta jos jollain on Leovincen putket nuissa röpöttimissä niin kuinkakohan pitkän on ne DB killerit noin suunnilleen? Itsellä vähän semmonen kutina että nuo omat saattais olla jotku "lyhennetyt".
    Ei vauhti kuolemaa tee, vaan ajovirhe.
    Lainaa (Duudsoni @ Marras. 18 2009,15:53) kirjoitti
    Lainaa (wizard11 @ Maalis. 08 2009,10:15) kirjoitti
    Lainaa (Duudsoni @ Helmi. 27 2009,11:24) kirjoitti
    Lainaa (wizard11 @ Helmi. 25 2009,17:16) kirjoitti
    Lainaa (Duudsoni @ Helmi. 24 2009,15:23) kirjoitti
    Lainaa (wizard11 @ Helmi. 21 2009,11:16) kirjoitti
    Talven iloja...
    Xeenon:Kuva
    Ratastusta:
    Kuva siitä...
    Aikasta siisti toi takaratas.

Kuinkas SD:ssä riittää tila xenonin ohjausyksikölle? Vai mikä se nyt oli?
    Joo riittää, toi on cobra slim malli ja on siellä lampun vieressä...
    Mites onko sulla pelkkä lyhyt vai myös pitkä xenonina? Kuvasta ei oikeen selvinnyt.
    Pelkkä lyhyt...
    Minkäslaiset oli kesän kokemukset Xenonista?

Tuliko mitään ongelmia umpion kanssa, kun esim 848 ducatissa umpio reagoi xenonin kanssa ja kromi pinta muuttuu valkoiseksi mataksi..
    Ei ainakaan vielä ole mitään näkyvissä...
    F = dp / dt
    Mistä sais edukkaimmin R&G:n konetatit? Hakusessa molemmat ja fenda extenda joka ei tule peltiruuveilla kiinni...

T. Nimim. Horsman Kukka
    Bike World on suomen maahantuoja kysy sieltä tai http://www.twinshack.co.uk/prods/pc14.html itse tilasin kyseisestä paikasta, erittäin hyvää palvelua!!!

K1300R
    Lainaa (Supertuke @ Tammi. 09 2010,16:03) kirjoitti
    Bike World on suomen maahantuoja kysy sieltä tai http://www.twinshack.co.uk/prods/pc14.html itse tilasin kyseisestä paikasta, erittäin hyvää palvelua!!!
    No joo, Matt onkin tuttu kaveri jo Buellin ja XR1200:n tiimoilta, enpä hokannut että häneltä löytyy myös metric-osasto... Kiitti, pitääpä laittaa mailia, mulla on yksi hiilikuitutilaus siellä sisässä parhaillaan.
    Mites muuten rear seat cowlit, millaisia vaihtoehtoja noissa on? Yksipaikkaisena tulen kuitenkin ajelemaan, joten R:n perä voisi olla tyylikkäin (ja kallein) ratkaisu, mutta ehkäpä pärjäisin pelkällä cowlillakin. Powerpartsin hiilikuituisen löysin mutta olisko mitään tyylikästä muovista ei-niin-kallista ratkaisua?

PS. Mikä on edullisin hinta R:n perälle mitä olette nähneet? Ketjussa mainitut paikat tsekkasin ja tällä hetkellä edullisimmaksi taitaisi tulla ktm-versand.

Lainaa (pimp @ Tammi. 07 2010,18:02) kirjoitti
    Laitetaas tänne vaikka vähän väärä paikka onkin mutta jos jollain on Leovincen putket nuissa röpöttimissä niin kuinkakohan pitkän on ne DB killerit noin suunnilleen? Itsellä vähän semmonen kutina että nuo omat saattais olla jotku "lyhennetyt".
    Mittasin omistani ja noin 16 senttiä olivat.
    KTM SD -06
    Lainaa (madagi @ Tammi. 10 2010,17:17) kirjoitti
    Ok, kiitoksia. Vittu itsellä on jotku rälläkkä mallit niinkuin pelkäsinkin.
    Lainaa (pimp @ Tammi. 10 2010,19:40) kirjoitti
    Oliko 5 vai 6 senttiä
    KTM SD -06
    Lainaa (s&s @ Tammi. 10 2010,16:12) kirjoitti
    Mites muuten rear seat cowlit, millaisia vaihtoehtoja noissa on? Yksipaikkaisena tulen kuitenkin ajelemaan, joten R:n perä voisi olla tyylikkäin (ja kallein) ratkaisu, mutta ehkäpä pärjäisin pelkällä cowlillakin. Powerpartsin hiilikuituisen löysin mutta olisko mitään tyylikästä muovista ei-niin-kallista ratkaisua?

PS. Mikä on edullisin hinta R:n perälle mitä olette nähneet? Ketjussa mainitut paikat tsekkasin ja tällä hetkellä edullisimmaksi taitaisi tulla ktm-versand.
    Itse jossain vaiheessa hyvässä maistissa suunnittelin, että olis itse kokeillut lasikuidusta vääntää, mutta selvisin ja tulin järkiini. Harmittavan vähän noita on muita kuin kotarin omaa hiilikuitusta seat coveria.
    "The Slow And Pathetic"
    Lainaa (madagi @ Tammi. 11 2010,13:29) kirjoitti
    Lainaa (pimp @ Tammi. 10 2010,19:40) kirjoitti
    Oliko 5 vai 6 senttiä *
    No juurikin sen 5cm hädintuskin. Haluaisiko joku laittaa skannattuna oman E-hyväksyntä/ TUV lapun sähköpostina? kun ei taida noilla huiluilla mennä konttorilla läpi...
    Lainaa (Duudsoni @ Tammi. 11 2010,16:22) kirjoitti
    Itse jossain vaiheessa hyvässä maistissa suunnittelin, että olis itse kokeillut lasikuidusta vääntää, mutta selvisin ja tulin järkiini. Harmittavan vähän noita on muita kuin kotarin omaa hiilikuitusta seat coveria.
    Ok... Taitaapi sitten mennä R:n perän hankkimiseksi, löytämäni cowlit oli aika ankean näköisiä. Kalliiksi tulee, mutta parempi ostaa kerralla sellanen joka miellyttää niin ei tartte ostaa useampaa.
    Lainaa (s&s @ Tammi. 08 2010,21:56) kirjoitti
    Mistä sais edukkaimmin R&G:n konetatit? Hakusessa molemmat ja fenda extenda joka ei tule peltiruuveilla kiinni...

T. Nimim. Horsman Kukka
    R&G:n omasta verkkokaupasta itse tilasin: http://www.rg-racing.com/browseBike/...All_Years.aspx Ylä- ja alatatit maksavat Suomeen lähetettynä yhteensä 165 puntaa, eli 185 euroa.

Vastaavia tatteja löytyy myös Evotechin valikoimasta: http://www.evotech-performance.com/acatalo....ms.html. Evotechin verkkokauppa näyttää olevan hiukan halvempi: ylä- ja alatatit kustantaa 140 puntaa, eli 157 euroa sisältäen rahdin Suomeen.
    Lainaa (Tachometer @ Tammi. 11 2010,23:28) kirjoitti
    Lainaa (s&s @ Tammi. 08 2010,21:56) kirjoitti

T. Nimim. Horsman Kukka
    R&G:n omasta verkkokaupasta itse tilasin: http://www.rg-racing.com/browseBike/...All_Years.aspx Ylä- ja alatatit maksavat Suomeen lähetettynä yhteensä 165 puntaa, eli 185 euroa.

Vastaavia tatteja löytyy myös Evotechin valikoimasta: http://www.evotech-performance.com/acatalo....ms.html. Evotechin verkkokauppa näyttää olevan hiukan halvempi: ylä- ja alatatit kustantaa 140 puntaa, eli 157 euroa sisältäen rahdin Suomeen.
    Ok, thanks.... Laitoin tosin jo R&G:N tatit tilaukseen twin shackistä, mulle oli ennestään tilaus sisällä adrenalin motossa niin saan tatit samoilla rahdeilla * Näin hinnaksi tuli pikkasen reilu 160e.
    Mites tuo R:n perän asennus, onko vaativa operaatio? Sattuisiko jostakin peräti löytymään asennusohjetta pdf:nä tms?

Entäs muovit, ovat ilmeisesti mustat? Nettikaupoissa erikseen mainitaan et vaativat maalauksen, mutta mietin että kehtaisko noilla ajaa maalaamatta...
    Intobikes.co.uk näyttäisi myyvän pyramid plasticsin huggeria super dukeen, onko kukaan nähnyt moisesta kuvaa? Intobikesillä ei tietenkään ole kuvaa sd:n huggerista ja pyramidin webisaitilta ei löydy koko huggeria *

Skidmarxin huggerissa joku tökkii, olisi hauska nähdä onko tuolle sointuvampia vaihtoehtoja...
  30.  
    Lainaa (s&s @ Tammi. 12 2010,07:58) kirjoitti
    Mites tuo R:n perän asennus, onko vaativa operaatio? Sattuisiko jostakin peräti löytymään asennusohjetta pdf:nä tms?

Entäs muovit, ovat ilmeisesti mustat? Nettikaupoissa erikseen mainitaan et vaativat maalauksen, mutta mietin että kehtaisko noilla ajaa maalaamatta...
    Itse itselleni vastaten...

Asennus näyttäisi olevan vähän mittavampi operaatio kuin oletin, mutta eiköhän tuosta päivässä selviä kun ohjeet on suht hyvät. Pirusti nippeliä tuohon sarjaan kuuluu...

Peräkate on mustaa himmeäpintaista plastiikkia, ei mätsää mihinkään muuhun muovipintaan, mutta eiköhän tuolla yhden kesän aja. Maalautan sitten vasta seuraavana talvena kun olen varma, että tulen toimeen race-satulalla.

Sivu: 10 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8910111220 ... ViimeinenViimeinen