Sivu: 1 / 22:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 652:sta
    On mennyt kummaksi tämä haukkuminen.Ei tässä ole enää mitään järkeä,jatkuvasti vaan etsitään vikoja.Ja mollataan.

Itse olen ajellut kyseisellä merkillä vuosia ja ajan edelleen.
    Mutta tämä foorumi antaa ymmärtää,että ajan paskalla.

Jos tämän foorumin tarkoitus on mollata BMW kuskit niin kyllä mieluummin hylkään tämän foorumin.

Ajan BMW:llä niin kauan kuin saan pitää ajokorttini.
    <p>R 1200 RT</p>
    Haukkukaa vaihteeksi Guzzia, myö ei niin pienestä suututa..
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

CFMOTO 800MT-X -25
    Onkos semmosia pyörämerkkejä mitä ei kukaan hauku?

Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Lainaa (mopedman @ Tammi. 30 2009,21:30) kirjoitti
    Haukkukaa vaihteeksi Guzzia, myö ei niin pienestä suututa.. *
    Tosin me jo tiedämme ajavamme p*sk*lla.
    ...
    Lainaa (Tenere-Heikki @ Tammi. 30 2009,21:33) kirjoitti
    Lainaa (mopedman @ Tammi. 30 2009,21:30) kirjoitti
    Haukkukaa vaihteeksi Guzzia, myö ei niin pienestä suututa.. *
    Tosin me jo tiedämme ajavamme p*sk*lla. *
    Höh...mä kuullu huhuu et guzzeja vaan talleissa piilotellaan eikä ajeta yhtään....
    Vanhurskasta ei vääräuskoisten panettelut haittaa!
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

CFMOTO 800MT-X -25
    Lainaa (jappi @ Tammi. 30 2009,21:23) kirjoitti
    On mennyt kummaksi tämä haukkuminen.Ei tässä ole enää mitään järkeä,jatkuvasti vaan etsitään vikoja.Ja mollataan.

Jos tämän foorumin tarkoitus on mollata BMW kuskit niin kyllä mieluummin hylkään tämän foorumin.

Joo vikojahan siinä on pemareissa, varmaan melkein yhtä paljon kuin muissakin. Mutta eiköhän niiden kanssa pärjätä. Eteenpäin pääsee pemarillakin ja näillä nykymalleilla aika rivakastikkin.

Eikös se ole niin, että hyökkäys on paras puolustus, jos vaikka nämä mollaajat kokevat BMW:n jonkinlaisen uhkana? En vaan tiedä kyllä mille. Kyllä tänne maailmaan moottoripyöriä mahtuu.

Toisaalta, minua ei haittaa vaikka jokainen täällä mollaisi pemaria, tuskin foorumin lukemisen lopettaisin. Muutaman pemariin pettyneen tai sitten wannabeen (mutta ei ole varaa) tähden.

Tuota olisiko myös peiliin katsomiseen syytä. Ainakin takavuosina BMW kuskit katsoivat olevansa ns. eliittiä ja luokkaa tai kahta ylempänä varsinkin japsipyörillä ajeleviin. Tässä voisi olla yksi syy miksi annetaan takaisin vaihteeksi. Toisaalta ei se BMW laatu taida enään olla sitä mitä se oli takavuosina, taitaa olla lähempänä keskiarvoa. Sen lisäksi eipä täällä oikein mikään merkki jää ilman haukkuja, kyllä täällä haukutaan huiluiksi ja pianoiksi jammuja,on kasawikaa, harrikoita ihmetellään suureenkiin ääneen, Ducatista puhumattakaan. Jos noin herkkänahkainen olet että mielesi pahoitat noista jutuista niin jätä lukematta, niin mä olen jo jonkin aikaa tehnyt. Jätän suosiolla osan jutuista omaan arvoonsa ja muistakin yritän suodattaa vain olennaisen itselleni.

Muita myös mitä sananlasku sanoo tuohon loppu kaneettiisi, vannomatta paras
    No voi helkutti, mäkin muistan kun täällä ainakin kerran haukuttiin Kawaa, ihan outoo porukkaa! Jos jokainen ottais itseensä näistä pikku kuiteista niin eihän täällä olis enää ketään. Yritä joskus hymyillä näille jutuille niin huomaat ehkä, ettei tämä elämä olekaan niin vakavaa! ja taitaa siinä bemarissasi jotain vikaa olla kun noin suivaannuit
    Moision Mopoilija

Kawasaki Z750 -09
    Kawasaki ZX-6R -05
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Kasawian venttiilit ei kestä kuin nakkikioskin ympäri, Ducatin männät halkeilee omia aikojaan, Suzukin 2. vaihde ei kestä, KTM:n sähköillä ei pääse edes metsään asti, Bemarin perät räjähtelee parkkipaikoille, yömaha valmistaa pianoita, Hondat on homoille jne. jne.
    Superbike #7
    Himpskatti sentään, Juu älkää vaan haukkuko Kxxxx pelejä.

K-Man

Eikä myöskää Bxx pelejä omistajat on herkkiä motoristeja kuten me kaikki!

Motot on makeita ja mielipiteitä on kaikilla, vapaita sellaisia.
    KTM - Ready To Go
    Lainaa (jappi @ Tammi. 30 2009,22:21) kirjoitti
    Salomon aleikum. eli hei rauhaa. arabian kielellä.

En ole herkkä nahkainen ja kestän kritiikkiä mutta en hyväksy jatkuvaa BMW perä paukkuja koska ei niit ole olemassa . Lukuunottamatta muutamia LT malleja.
    No voi kyynel, ehkä sitten ei ole oikea paikka tämä foorumi. Kannattaa vain jutella sen naapurin kivan sedän kanssa, eiköhän hän ymmärrä, että BMW on paras, jos vain tarpeeksi jankkaat.
    Suzuki GSX-R 1000 K7

En ole herkkä nahkainen ja kestän kritiikkiä mutta en hyväksy jatkuvaa BMW perä paukkuja koska ei niit ole olemassa . Lukuunottamatta muutamia LT malleja.
    Kyl mä tiedän ainaki 2 gessua ja yhen rs:n jois perät paukkunu...eli ei pelkästään lt:n ongelma ole
    Lainaa (tuomo @ Tammi. 30 2009,22:32) kirjoitti

Kyl mä tiedän ainaki 2 gessua ja yhen rs:n jois perät paukkunu...eli ei pelkästään lt:n ongelma ole
    Ja on jopa jostain jaappanin ihmeistäki perät hajoillu
    Oi tätä urhojen kalevalaa...
    Lainaa (raato66 @ Tammi. 30 2009,22:37) kirjoitti
    Ja on jopa jostain jaappanin ihmeistäki perät hajoillu *
    Joskus jopa ketjut
    Enpä tiedä. BMW tekee pääosin rumia pyöriä ja tekee ne pääosin omalla tavallaan. On siis erilainen. Erilaisista ei aina pidetä.

Itse pyrin pitämään kaikki ovet avoinna. Voisin siis ajaa BMW:lläkin tai Harley-Strattonilla sen puoleen.

Ihmeellisempää on se, että Kawasakeja en voi sietää, eikä siihen ole mitään järjellistä perustetta.
    Retired
    Lainaa (Nitrous @ Tammi. 30 2009,22:17) kirjoitti
    Kasawian venttiilit ei kestä kuin nakkikioskin ympäri, Ducatin männät halkeilee omia aikojaan, Suzukin 2. vaihde ei kestä, KTM:n sähköillä ei pääse edes metsään asti, Bemarin perät räjähtelee parkkipaikoille, yömaha valmistaa pianoita, Hondat on homoille jne. jne.
    Ja pskat, jokaisessa lc8ssa on vesipumppu sökö ennen 25tkm, joillakin jopa ennen 7 ja 1/2 huoltoa. (huolto tietää sen mutta ei kerrositä raukoille)) Ja silti silmät ummistuu mokoman faktan eres.

ai niin, Poratkaapa niihin lc8kooteeämmien periin pari reikää niin saattaa lirahtaa litran seutuviin swingistä vettä pihalle. no parempi se kuin bmx perästä olppää ulos. (paitsi jos säilyttää oranssia pakkases)

Bmx on kyllä surkia mopo.
    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
    Ainahan joskus pitää kieli poskessa provoilla, jos vaikka koira älähtää... *

Voisiko osasyy olla kommentissasi. Merkkiuskollisuus henkeen ja vereen, vähän samaa kuin HD-kuskeilla.

Ei sillä, kyllä minulle kelpaisi esim. tuollainen K 1200 R Sport.
    Huono tie, parempi mieli
    Lainaa (jappi @ Tammi. 30 2009,22:32) kirjoitti
    Lainaa (teude @ Tammi. 30 2009,22:24) kirjoitti

No voi kyynel, ehkä sitten ei ole oikea paikka tämä foorumi. Kannattaa vain jutella sen naapurin kivan sedän kanssa, eiköhän hän ymmärrä, että BMW on paras, jos vain tarpeeksi jankkaat.
    Millainen kokemus teudella BMW.stä Vai halusitko muuten vain kertoa ,että olet tyhmä
    BMW:n mopoista ei ole kokemusta ja toivottavasti ei ikinä tulekaan. Mutta jos et itse kritiikkiä kestä, niin ehkä parempi vaihtaa foorumia?
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Mielestäni mp kuuluu ostaa tunteella. BMW ostetaan järjellä...
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
    Lainaa (teude @ Tammi. 30 2009,22:52) kirjoitti
    BMW:n mopoista ei ole kokemusta ja toivottavasti ei ikinä tulekaan.
    Taitaa olla ensi kerta, kun köyhän toive toteutuu.
    Kyllä minäkin bemarilla ajaisin, jos lompakko kestäisi... Älkää itkekö turhaan, ne on todella laadukkaan tuntuisia kätöselle ne Bemut. Kaikki pikkuosista lähtien on parempaa laatua.

Käytännön pakosta ajan jaappanin ihmeillä, ei niissäkään mitään vikaa ole. Malleja on niin helvetillinen määrä, että kyllä sieltä jokaiselle jotain löytyy.

Moottoripyörä on jokaiselle oma lelunsa ja miksi siitä pitäisi pahastua, jos joku toinen tykkää toisesta.

-M
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

ZZR 1400 2014
    Uncle Ben'sin usko ei horju.

Linkki kuvaan jos ei näy riisipaperin takaa.
    Eskopiippo: Harlei-Teivitsons, koffee änt deth.
    Lainaa (hra1150 @ Tammi. 30 2009,23:52) kirjoitti
    Niin no, BMW kuskithan aina kuvittelevat jotenkin olevansa muita parempia, mikä taas tuli hyvin todistettua.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Lainaa (jappi @ Tammi. 31 2009,00:10) kirjoitti
    Lainaa (teude @ Tammi. 31 2009,00:02) kirjoitti
    Lainaa (hra1150 @ Tammi. 30 2009,23:52) kirjoitti
    Niin no, BMW kuskithan aina kuvittelevat jotenkin olevansa muita parempia, mikä taas tuli hyvin todistettua.
    Sori teude ei ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi.

Moottoripyöräily kivaa merkistä riippumatta.
    Kukahan tässä nyt on mielensä pahoittanut Jotenkin tuli vain tuo ketjun avausviesti mieleen...
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Mä sanon Sinulle Teude täällä BMW talkissa, että lauantaina irroitin Jumalan pyörän, johon Reijo tiistaina gummin vaihtoi.

Tänään, mä sanon Sinulle, irroitin Jumalan toisen pyörän, johon Reijo -messuilta selvittyään - tiistaina toisen gummin vaihtaa.

Eikä muuta ole koskaan pitänyt irroittaa tai vaihtaa.

BMW:llä ei tarvitse koskaan paitsi ajella, nauttia ja laulaa kiitosta Baijerin konepajan. Ylistys halle & luja.

Tämä on Teude "sinä, joka et itse kritiikkiä kestä, niin ehkä parempi vaihtaa foorumia" sinulle opiksi.

edit: sori, että viestini on aika sekavaa mökellystä, kello on jo väsynyt ja minä olen paljon. Oikeastaan piti vaan sanoa, että jos sulla on ajokokemukset vain jostain koomillisesta kusiaisesta Jammusta (alekirjoituksesi mukaan ja kuvasivultasi havaittuna), lausuntojesi paino mitoitetaan samassa suhteessa.

Mites se Jumalan perä?
    Retired

Tunnus suljettu
    Liittyi May 2008
    I lodge my appeal at your tribunal, Lord
    Muuten varmaan ihan ok,mutta jalopuista ohjaustankoa ei saa tumman pähkinän värisenä ja peruutustutkassa ei ole kunnon näyttöä
    You gave me a curse, Holy fathers, I give you a blessing: "may your conscience be as clear as mine and may you be as moral and religious as I"

Ja vaikka ma laps olen pieni vain,
    niin jumalten riemut ma juoda sain
    ja juoda ne täysin siemauksin -
    niin riemut kuin murheetkin.
    No perkele, sitähän tässä haetaan. Palisanteria.

30.  
    Hei järjestetään merkkiriippumaton Vittumaisten Motoristien ralli. Paikan päällä kävellään kalut terhakasti pystyssä ja katsastaan kellä on isoin. Haukutaan sitten pienin muna ja vittuillaan isoimmalle lekalle, että selkeä tuhkamuhanan tuo on. Saunassa juodaan toisten viinat ja kipinävuorossa puhkotaan sadeasuja. Aamulla haistatetaan vitut ja toivotetaan vesisadetta ja hirvilaumaa.
    Eskopiippo: Harlei-Teivitsons, koffee änt deth.
Sivu: 1 / 22:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen