450cc koneet sentään tulevat Kymcolta Taiwanista |Linkki|.(Talttapää @ Helmi. 05 2009,11:43) kirjoitti
![]()
...
Siinä olen jonkun kanssa samaa mieltä, että on hyvä etteivät kaikki tehtaat tee samanlaisia pyöriä! Itse en juuri perusta rivinelosista, joten on mukavaa että on vaihtoehtoja.![]()
Retired
Tuon valitettavasti joutuu tässä vaiheessa muuttamaan menneeseen aikamuotoon; uhosivat vielä jokin vuosi sitten tulevansa motogeepeehen, mutta peräytyivät, kun heille valkeni, mitä se oikeasti tulisi maksamaan, ja suuntaavat nyt (kuten myös Aprilia) Superbikeen, eli tuotantopyörillä (okei, niihin vain etäisesti perustuvilla) ajettaviin kahinoihin.(Goofy S @ Helmi. 04 2009,23:33) kirjoitti
Motogp mitä ilmeisimmin on kaivanut itselleen aika syvän kuopan, kun muuttivat tonniset kasisatasiksi, jolloin kustannukset per hevosvoima karkasivat viimeistään käsistä ihan kokonaan. Varsinkin tässä taloustilanteessa sieltä uhkaavat nyt liueta sekä valmistajat että sponsorit, ja vähän huokeampi Superbike tietenkin hyötyy tästä.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
^Just noin. Jostain luin vielä jonkun mp-valmistajan maininnan, että superbikeissä kilpailevat Ducati, Yamaha, Honda, Suzuki jne... Motogeepeessä kilpailevat Rossi ja Stoner. Kuvaa aika hyvin tilannetta. Motogeepeehen ei kannata lähteä ollenkaan, sillä siellä joutuu maksamaan sikapalkkioita kuljettajille ja hirveitä summia kilpailukykyisen pyörän kehittämiseen (jos meinaa pärjätä), ja silti tuo kilpailukyky ei välttämättä "realisoidu" myynnin kasvuna.
Vai onko joku muka oikeasti ostanut rykkösen ennemmin kuin gixerin sen takia että Rossi ajaa Yamahaa?
![]()
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Toimii kai, mutta minulle ei ole tullut vastaan sellaista pyörää, jossa ei tarvitse säätää alustaa kuorman tai ajo-olosuhteiden mukaan jos vaihteluväli on kaupunkiajo kevyellä kuormalla, nopea eteneminen moottoritiellä tai vaikkapa rata-ajo.(jarska @ Helmi. 04 2009,10:15) kirjoitti
Kaikkia noita kun omalla tulee ajettua, niin on se kätevämpää tehdä säätö sitä nappia painamalla, kuin että joutuu kaivamaan työkalut esiin.
"Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
Tuli vaan lukiessa mieleen, että on se BMW hyvä pyörä. Ducati on
ihan paska, mutta ..tun kiva kun toimii.
MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
vaikka olivatkin mukavat käyttää.(Tenere-Heikki @ Helmi. 04 2009,07:07) kirjoitti
CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
Ei kai tässä siitä ole kysekään. Ei minulla ainakaan matkustajia tule mukaan ja jää pois niin suurella frekvenssillä, etteikö esijännityksen ja vaimennuksen säätöä ehtisi hieman pyöräyttää kuljetettavan paketin vaihtuessa.(hidas57 @ Helmi. 04 2009,11:39) kirjoitti
Ehkä jollekulle mekaanisen säätönupin kiertäminen matkustaja kyytiin otettaessa on ylivoimainen tehtävä, mutta minä en tuohon ESAa tarvi.
Minä ihastuin siihen, kuinka elegantisti samalla mopolla samalla kuormalla yksin ajaen (kun ei rouva sinne GT:n puupenkille suostunut) ESA hoiti sekä maantienopeudella ajettavan moottoritien sisäämenorampin kaarteen että röykkyisen noppakivikadun.
Osui ja upposi taas.(hra1150 @ Helmi. 04 2009,14:48) kirjoitti
Koska näppivoimat eivät aikoneetkaan riittää esijännityksen säätöön, kulki oman Banditin satulan alla n. 25 cm huonekaluputken pätkä, joka haka-avaimen päässä jatkovartena juuri mahtui pyörähtämään takahäkin sisällä.
Vaimennuksen säätökin on, mutta se on haudattu iskarin alapäähän ja on uudessakin pyörässä ensimmäisen 3 kilometrin jälkeen niin pastassa ettei siitä näe enää säätöarvoista mitään. Seuraavien 3 kilometrin jälkeen ei enää löydy säätönuppiakaan ennen kuin sen kaivaa kuran alta esille. Ehkä liioittelin, ehkä en. Mutta selälläni maaten minäkin sen vaimennuksen totuin säätämään silloin harvoin kun siihen koskin.
Esijännityksen säädöstä onneksi näkee asteikon, kunhan on ensin maalannut ne piilotetut asteikkonumerot valkoisiksi. Se vaimenninhan on monovaimentimelle aivan luonnollisessa paikassa, mutta se on luonnotonta, miksei kukaan miettinyt kuinka siihen säätöön pääsee ihminen käsiksi.
Banditin hinta näkyy konstruktiossa tuolta osin selvästi.
BMW tekee vanhaksi & rumaksi ja kerää rasvaa ruumiiseen.
Varokaa vaan!
Risto
Tuossa olisi sellainen bemari, minkä voisin huoliakin kakkospyöräksi.
Suzuki GSX-R 1000 K7
NIIN ON, olispa niillä munaa tuoda toi kauppoihin!(teude @ Helmi. 05 2009,19:49) kirjoitti
![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Ja ku kihtiki vaivaa... aiai...(Hannu59 @ Helmi. 05 2009,18:02) kirjoitti
![]()
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
kivaa yllytystä, mutta me BEMARI MIEHET/ KAUTTA NAISET ei moiseen aletabemari on tehty omien polkujen kulkijoille joilla muilla ei ole asiaa,,, joo
![]()
partanen. net
aina ei elämä onnistu eka kerralla.
Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa
Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
Paitsi että eräs sankari hieman innostuksissaan teki jo bmw strikes back ..ultimate victory bla bla topicin(kepa09 @ Helmi. 05 2009,21:00) kirjoitti
![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Aika karsee hökötys...(teude @ Helmi. 05 2009,19:49) kirjoitti
t. Repa
Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
koskas me aletaan haukkua haja miehiä tai ssa tai kawa,,![]()
![]()
partanen. net
aina ei elämä onnistu eka kerralla.
Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa
Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
Niimpä, ja huvittavinta tässä on se... että kaikki ei edes tunnu tajuavan että se topic on täyttä läppää!!! *(Matso @ Helmi. 05 2009,21:17) kirjoitti
Eilen illalla ku katteli merkkikohtasen keskustelupalstan osaanottajia, niin BMW talkissa about 30 henkee koko ajan, kaukana kakkosena Kawa 15-20 osallistujaa. Aika hienosti hämmennetty, porukka ihan tosissaan kuhisee täällä. Samaa näkee vain Ducati talkissa silloin kun siellä joku erehtyy kehumaan omaansa tehokkaaksi tms.
Niin no tuolla tuskin ajetaan mitään rautaperseitä, ihan totta. Epätyypillinen bemari siinä mielessä.(Repa @ Helmi. 05 2009,21:43) kirjoitti
Suzuki GSX-R 1000 K7
No justiinsa, niin vaivaa, juuri olin viikon saikulla. Ukkovarvas oli kurkun mallinen, mutta tomaatin värinen ja sattui niin helkutisti.(wekkuli @ Helmi. 05 2009,20:39) kirjoitti
Sellaisen saa, kun totuttaa itsensä vain parhaaseen. Elintasovaiva. Pieniä kaloja, värjättyä viinaa ja muuta ylellisyyttä. Kannattaa kokeilla.
Ei viittitä alkaa haukkua niitä. Ei ne kuitenkaan ymmärrä mistään mitään.(kepa09 @ Helmi. 05 2009,21:53) kirjoitti
t.Repa
Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
Ei niitä tarvi mollata, kyllä ne jokainen varmaan sisimmässään ymmärtää... eivät vaan saa itelleen myönnettyä.(Repa @ Helmi. 05 2009,22:11) kirjoitti
![]()
...Elisiis itse pyörässä ei ole mitään vikaa(Nitrous @ Tammi. 30 2009,22:17) kirjoitti
Heisulivei poitsut![]()
seventtivörttifemttituutti
Millonkohan se bemme keksii laittaa bokserinsa pitkittäin siihen runkoputkien väliin? Siinähän sitä on valmis moto-gp konstruktio, taipumukset nousta mutkassa pystyyn häviää kokonaan ja kannet pysyy kyydissä vaikka kuinka kanttailee.
Honda NS 125 R2 --> Gilera SP01 --> Kawasaki ZXR 400 -92 --> Kawasaki ZX-6R -98 --> Ducati 748 S -99 --> KTM 1190 RC8 -08 --> Honda CBR 1000 RR -07
Ai onks Jenkkien "laatu" kohdallaan(AXP @ Helmi. 01 2009,15:52) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
seventtivörttifemttituutti
Kampiakselikin olisi sitten oikeassa asennossa ketjuvedolle...(Borsas @ Helmi. 05 2009,23:11) kirjoitti
![]()
Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
No nimenomaan "läppäähän" nää provot on.(Yamaha1 @ Helmi. 05 2009,22:04) kirjoitti
Ja joka talvihan täällä on joku suosittu provotopikki ollu ja nyt jostakin kumman syystä muutama biimeristi on kokenut, että hiedän rakasta merkkiä mollataan tällä palstalla. *
Alkaa hieman jo tuntumaan väkinäiseltä yritykseltä..
Tosin onhan bemulla aika kivanoloisia uutuuksia mutta on se hintalappukin tälläiselle köyhälle kova..
Noh, selailin muutaman sivun BMW talkkia taakseppäin ja suurimmat arvostelut ja krittikit tuli itse BMW:n omistajilta tai joskus sellaisen omistaneen krjoituksista (siis esim tuohon perä juttuun).
Itse olin jo lähellä hankkia biimerin mutta hinta ja laatu ei ihan kohdannut (mut niinhän joku jo aiemmin sanoi, että ne ajelee bemarilla jolla on siihen varaa).
Sain 10.000 euroa halvemmalla pyörän jossa ehkä ei ole esaa ja vesaa ja ei kardaania eikä ajotietokonetta mutta rumuutta varmasti saman verran jollei enemmän *
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
TÄ?MITÄ?MISSÄ?(Repa @ Helmi. 05 2009,22:11) kirjoitti
eiku
![]()
KawasakiVn1600
HondaVtr1000
SuzukiVz800
Aprilia650 *2
KawaKlx250
YamahaXJR1200
KawaZ750 *2
KawaVN800
ApriliaSL1000
HondaVFR750
HondaVF1100C
KawasakiZZR1100
SuzukiDr800
SuzukiGSX1300
HondaCBR1000 *2
KawasakiGPZ750
SuzukiGSX750
HondaMTX125
Se on ihan oikein tuo, mielenkiinnolla olen seurannut tämänkin rönsyilyä...(Matso @ Helmi. 06 2009,05:44) kirjoitti
Toivottavasti edes joku on herännyt siihen, että takana ovat nuo bmw:n *laadut*, nykyisin saa vain ylihintaista p**kaa, jossa perät ei kestä, jarrut ja elektroniikka pettää eikä maahantuoja ei vastaa mistään.
Itse valitettavasti sorruin tähän bmw sontaan ja olen kyllä katunut sitä syvästi. Kuvittelin sentään vielä silloin hankkineeni pelin jota kardaanin voimalla ei tarvitse matkalla siirtyä pajan puolelle korjaamaan, vaan sillä tehtäisiin kevyesti Euroopan valloitus. Toisin kävi...
Ja lauantaina GW kauppaa hieromaan! Sen verran kypsä jo tähän peliin, ei viitsi seisoa ensi kesän reissulla enää pajalla odottamassa matkan jatkumista.
Piste.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
MAN