Sivu: 21 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1119202122 ViimeinenViimeinen
Tulokset 601:stä 630:een 652:sta
    Niin kyllä Suzuki ihan hyvät harput tekee, siinä missä Yamaha pianot.

PS. myin muuten suitsan sen takia kun ei imagoni kestä, että pyörämerkki jonka omistan voi olla myös huuliharppu. *
    Itsekin pemaristina olen ihmetellyt yhtä asiaa, siitä saa mielessään ihan hauskan stereotypian...

Bemut on isoja ja korkeita vekottimia joiden matalakin penkki tahtoo jäädä ylös tällaiselle tappijalkaiselle.

Bemarin ajoasuja löytyy kokoon 60 saakka suoraan räkistä ja ajosaappaita löytyy kokoon 45 saakka.

Mutta, koetappa etsiä sopivan kokoista logo-kesälippistä. Täysin toivotonta, kaikki ovat ihan mikkihiiri kokoa.

Miesten kokoiset kypärät ovat jotain mitä pitää erikseen tilata.

Koettakaapa joku kynämies piirtää kuva bemaristista jolla on ajopuvun koko 60, kengän numero 45, istuu adventuren päällä 56 numeron xs lippis päässä.

Siinä sulle bemaristia.

BF
    <p>R1200RT-2008</p>
    Lainaa (Black Flag Rider @ Elo. 26 2010,09:28) kirjoitti
    Koettakaapa joku kynämies piirtää kuva bemaristista jolla on ajopuvun koko 60, kengän numero 45, istuu adventuren päällä 56 numeron xs lippis päässä.

Siinä sulle bemaristia.

BF
    Tuli sit aamun parhaat naurut, kiitos

Jopa paremmat kuin tuosta jonka imago ei kestä Suzukia, mutta kylläkin joensuussa asumista... (provo)
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    imago vissiin kestää polkupyöränkin
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
    Eikös Suzuki aloittanut teollisen toiminnan valmistamalla kutomakoneita? Japsivalmistajat on kaikki tehneet jotan vähän maanläheisempää ennen kuin moottoripyöriä alettiin valmistaa. Vanhoja firmoja, jotka ovat aloittaneet toiminnan jo ennen konepyörien ajan alkua. Mopovalmistus on tullut kuvaan vasta sodan jälkeen.

No, BMW teki maamoottoreita. Toki myöhemmin lentomoottoreita, josta tuo logokin on kehitetty. 60-luvun 700-sarjan BMW-kotilokin on vähän erilainen auto kuin tänä päivänä.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

- Ismo Alanko

K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Elo. 26 2010,10:50) kirjoitti
    Toki myöhemmin lentomoottoreita, josta tuo logokin on kehitetty. 60-luvun 700-sarjan BMW-kotilokin on vähän erilainen auto kuin tänä päivänä.
    Ei ole logo lentokoneen potkurista (tämä muuten on yleisimmin esitetty väärä tieto bemarista) vaan Baijerin osavaltion vaakunakilvestä. Joka siis on sinivalkoista ruutukuviota josta tuon Bemarin merkin keskusta on osa. Tämä on tosi.
    -juha-
    WildStar rumble in skräddarskog

ex. busa
    K12RS
    XJR1300
    VTR
    HORNET900
    SPEEDMASTER
    AMM.BONNE
    FMX650
    CR250
    XR250
    BETA250
    Lainaa (pecha @ Elo. 26 2010,09:41) kirjoitti
    imago vissiin kestää polkupyöränkin *
    Touché
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Elo. 26 2010,10:50) kirjoitti
    No, BMW teki maamoottoreita. Toki myöhemmin lentomoottoreita, josta tuo logokin on kehitetty. 60-luvun 700-sarjan BMW-kotilokin on vähän erilainen auto kuin tänä päivänä.
    Jaa, mun tietääkseni toi logojuttu on harhaluulo. Logossa on vain Bayerin värit, sininen ja valkoinen.

Kaikkitietävänä iskin, ennen kuin scrollasin koko sivun alas. Kertoo paljon allekirjoittaneesta.

02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Lainaa (juhhyto @ Elo. 26 2010,22:26) kirjoitti
    Ei ole logo lentokoneen potkurista (tämä muuten on yleisimmin esitetty väärä tieto bemarista) vaan Baijerin osavaltion vaakunakilvestä. Joka siis on sinivalkoista ruutukuviota josta tuon Bemarin merkin keskusta on osa. Tämä on tosi.
    Onkohan tuokaan nyt ihan varmasti totta; ainakaan ainoa totuus...

http://www.logoblog.org/bmw_logo.php
    "Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos tiellä välillä vauhti nouseekin, vaikka sitä enemmän mitä mukavampi tie, ja yhtä hyvin silloinkin, jos tie on yksitoikkoinen, ja jos on mukavia näkymiä, ajetaan hiljalleen." (Keijo Virtanen: Tielle tuuleen)
    Lainaa (Black Flag Rider @ Elo. 26 2010,09:28) kirjoitti
    Bemut on isoja ja korkeita vekottimia joiden matalakin penkki tahtoo jäädä ylös tällaiselle tappijalkaiselle.
    Helkkarin hyvin toimii, mittaa kaik 167cm, ja lyhyet jalat. Puimurin tehdas madallettu F800S. Saa olla aika pätkä jos ei tosta yllä.
    Onhan siinä sitten ohjekirjan mukaankin "rajoitettu kallistusvara".
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Elo. 25 2010,23:30) kirjoitti
    No hitto, onhan urheilullinen toi Suzuki Overdrive-harpun loota. Voisi melkein luulla jonkun sortin viriviriboksiksi.
    Ihan samaa katoin Suiza-miehenä

Itselläni on osittain jonkinlainen pinttymä tuolta autopuolelta bemareita kohtaan. Siellä kun ovat tosiaan usein semmoisia juppeja, jotka vetää ne 500-sarjalaisensa inva-paikalle, tottakai kävellen siitä sitten kauppaan. Onko sitten aivo-invalideja vai mitä * (en toki väitä etteikö näitä löytyisi muistakin)

Lisäksi mitä jotkut ovat täällä sanoneetkin, niin Bemarin ulkonäkö ei vaan sovi omalle silmälle. Ite kun olen sporttipyörä-miehiä henkeen ja vereen

Nyt tässä sitten tulee se 1000RR-kortti käyttöön, joten pakko se on myöntää et pyörä on tehokas ja nätti poislukien etumaski, josta ei kyl ota selvää, et mitä siinä on suunnittelijan mielessä pyörinyt, kun on tuommosen naama-puolen väsännyt *

Silti jotenkin vierastan toistaiseksi merkkiä sen verta, et varmaan se tulis joku japski-tonninen hommattua, sitten kun sen aika tulee. Tällä hetkellä kun alla on "koominen japski-kusiainen", kuten joku onnellinen Bemarin omistaja täällä linjasi
    Ride to Live, Live to Ride
    Kaikkihan tietävät, että baijerin asukkaat saksassa vastaa meikäläisten hölmöläisiä. Oon tainnu viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikan vierailla neljästi bemarin tehtailla. Siellä ne vaan jaksaa vuodesta toiseen kertoa samaa väärää potkuritarinaa tuosta logon synnystä. Jokohan olisi aika että viisaat pohjoisen kansat lähettäisivä Matin paikalle?

<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
    Minusta BMW on mennyt 2000 luvulla eteenpäin oikein urakalla, OK toki laatuongelmiakin on varmasti enemmän kun aiemmin mutta mutta niitä on kaikilla.

Tässä minusta hyvää esimerkkiä MIKSI itseäni kiehtoo BMW.

Japsit on ihan hyviä mut jotenkin....ei ne vaan iske samalla tavalla kun KTM,Ducati,BMW...
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Ducatiin kyllä jättäisin koskematta, hyhhyh italiaanot ei osaa tehdä kuin paskaa

Ei mun K12RS ainakaan korkea ole, kantapäät maahan paljain jaloin ja olen 178cm. Painava se tosin on 285kg ja muuten iso mahtisonni
    WildStar rumble in skräddarskog

ex. busa
    K12RS
    XJR1300
    VTR
    HORNET900
    SPEEDMASTER
    AMM.BONNE
    FMX650
    CR250
    XR250
    BETA250

Tunnus suljettu
    Liittyi May 2008
    I lodge my appeal at your tribunal, Lord
    Lainaa (Black Flag Rider @ Tammi. 31 2009,08:18) kirjoitti
    Valuutan vaihtosuhde on 1 Bemu = 2 Kasawakia

BF
    Bemarissahan on henkeä kuin täysautomaattisella Singerillä ja aivokuolleella hevosella yhteensä.
    You gave me a curse, Holy fathers, I give you a blessing: "may your conscience be as clear as mine and may you be as moral and religious as I"

Ja vaikka ma laps olen pieni vain,
    niin jumalten riemut ma juoda sain
    ja juoda ne täysin siemauksin -
    niin riemut kuin murheetkin.
    Lainaa (JyrkiJ @ Elo. 27 2010,16:36) kirjoitti
    Onkohan tuokaan nyt ihan varmasti totta; ainakaan ainoa totuus...

http://www.logoblog.org/bmw_logo.php
    Jaa no, niin kuin teksti sanoo: "Conclusion:
    There is every reason to conclude that the BMW logo was created to signify the company’s origin – Bavaria as the BMW production site. "

Täytyy varmaan paneutua asiasta kertovaan alkukieliseen aineistoon. Itse siellä asuneena olen kyllä kovin vakuuttunut (käytyjen keskustelujen johdosta paikallisten kanssa), jotta voisin väittää asian olevan kuten sanoin
    -juha-
    Lainaa (Matso @ Elo. 28 2010,11:32) kirjoitti
    Minusta BMW on mennyt 2000 luvulla eteenpäin oikein urakalla
    On. Todella vahvasti, tuo S1000RR on todellakin muuttanut koko brändin, räväkkä esitys.

Yleensäkin eurooppalaiset valmistajat ovat pikkuhiljaa hivuttautuneet japsien rinnalle ja 80-luvun pohjamudista ollaan tultu siihen tilanteeseen, että jos meininki jatkuu tällaisena niin vuosikymmen vielä ja japsit ovat hävinneet markkinoita pahasti. Valuuttakurssitkin ovat heittäneet häränpyllyä niin, että europyörillä ei ole enää mitään kaiken malliston kattavaa hintapreemiota.

Minun makuuni ei japaniasta ole tullut oikein mitään mielenkiintoista ja uutta aikoihin. Eurooppalaiset takovat taas mielenkiintoista ja uutta mallia & konseptia lisää vähän väliä. Bemarin lisäksi Ducati, KTM, Triumph ja jossain määrin myös Aprilia ja MV Agusta ovat tehneet aika kovaa jälkeä viimeisen vuosikymmenen.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Lainaa (-RUMBLE- @ Elo. 28 2010,13:54) kirjoitti
    Ducatiin kyllä jättäisin koskematta, hyhhyh italiaanot ei osaa tehdä kuin paskaa

Ei mun K12RS ainakaan korkea ole, kantapäät maahan paljain jaloin ja olen 178cm. Painava se tosin on 285kg ja muuten iso mahtisonni
    Hyvin se onnistuu uberihmiseltäkin,nimimerkki kahta peräremppaa ja käynnistysongelmia kaveripiirissä seurannut...
    ja biimerissä se paska on vielä siellä oikeassa päässäkin...

Ja ettet liikaa innostu,on mulla ollut Bemareitakin.Ei se huonoin ole,tehdäänhän sitä Uraliakin vielä.
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God

Joskus vielä mä ostan bokserinkin...
    Dirty Nasty Furriner
    Lainaa (Staga @ Elo. 28 2010,19:23) kirjoitti

Joskus vielä mä ostan bokserinkin... *
    Niin ne ajat muuttuu...

MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
    Ed stripistä tuli vielä mieleen erikoismaininta tuosta S1000RR:n epäsymmetrisestä valoasetelmasta. Persoonallinen ja sopivalla tavalla häiriintyneen näköinen. Me likes.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Tuntuu olevan osa puimurin ns. muotokieltä tuo epäsymmetrinen nokka, vrt. gessu ja tietenkin maailmankaikkeuden hienoin mopo, The Honorable K 1200 R

"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

- Ismo Alanko

K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
    kun on peräkärry,niin on tilaa ottaa reissulle mukaan vaikka kaksi varaperää - toinen pyörälle, toinen peräkärrylle

Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
    Lainaa (TIJ @ Syys. 07 2010,20:10) kirjoitti
    kun on peräkärry,niin on tilaa ottaa reissulle mukaan vaikka kaksi varaperää - toinen pyörälle, toinen peräkärrylle
    Ei tarvitse traileria, kun osaa pakata.

The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
    Mulle bemari on aina ollut bärndi, jonka mallistosta löytyisi vaikka mitä kivaa mitä voisi ottaa, mutta ikinä ei ole varaa.

Onneksi kauko-idästä saa tyydyttäviä kopioita
    Lainaa (Taajuus @ Syys. 17 2010,07:40) kirjoitti
    Mulle bemari on aina ollut bärndi, jonka mallistosta löytyisi vaikka mitä kivaa mitä voisi ottaa, mutta ikinä ei ole varaa.

Onneksi kauko-idästä saa tyydyttäviä kopioita
    Ei tarvitse mennä Eurooppaa kauemmaksi kun löytyy
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ

mitähän tuossa perässä on tapahtunut?
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Muistanpa ajan, jolloin K1 oli uusi malli. Katselimme kyseistä kapinetta MP-messuilla. Kaveri erehtyi lausumaan ääneen mielipiteensä pyörän muodoista ja tuumasi, että rumempaa tuskin pystyy suunnittelemaan edes insinööri.
    Eräs vieressä seisoskellut ukko alkoi huutaa ihan hillittömästi, että oot vaan kateellinen, kun sulla ei oo varaa hankkia tollasta.
    Poistuimme paikalta hiljaa hymyillen "epätietoisina" siitä, minkä merkkisellä pyörällä ukko ajoi.
    XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...

30.  
    Lainaa (jaket @ Joulu. 23 2010,12:28) kirjoitti

mitähän tuossa perässä on tapahtunut?
    Kaveri vaan on lämmittänyt peräöljyt töhöttimellä, ettei ratakierroksella heti leivo kylmien öljyjen vuoksi?

Ainakin varmaa lienee, että tuota pyörää on ajanut joku, jolla ei ole liian herkkää korvaa//Cettä. On tuossa laakeri tai joku komponentti hetken lämmennyt ja taatusti "resonoinut" ennen tuota tilannetta.
    <p>2002-2014</p>
Sivu: 21 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1119202122 ViimeinenViimeinen