Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
  1. #31
    Lainaa (R1100RT @ Helmi. 03 2009,17:54) kirjoitti
    Voisitko hieman raottaa mitä sieltä on tulollaan?
    Kaikesta ei vielä ole tarkkaa tietoa, joten viisainta olla lörpöttelemättä läpiä päähänsä. Sen verran voi kuitenkin sanoa, että ns. yksittäishyväksynnän (muu kuin EY-tyyppihyväksyntä) vaatimustasoa yhtenäistetään (Suomen näkökulmasta kevennetään) EU:n asetuksella, joka on sellaisenaan sovellettavaa lakia joka jäsenmaassa. Tämä koskee juurikin niitä amerikanpulkkia. Esimerkiksi valaisinlaitteilta ei enää vaadita e-merkintöjä, jos laitteessa on alkuperäiset dot-merkityt valot paikoillaan. Monet vaatimukset, esimerkiksi päästöt, kuitenkin säilyvät.
    High Stuck Are Wit To
  2. #32
    Lainaa (mcmies @ Helmi. 03 2009,22:30) kirjoitti
    EU:n asetuksella, joka on sellaisenaan sovellettavaa lakia joka jäsenmaassa. Tämä koskee juurikin niitä amerikanpulkkia. Esimerkiksi valaisinlaitteilta ei enää vaadita e-merkintöjä, jos laitteessa on alkuperäiset dot-merkityt valot paikoillaan. Monet vaatimukset, esimerkiksi päästöt, kuitenkin säilyvät.
    Eli valo/tuulilasi hässäkkä vähenee. Kuinkas tuo päästökuvio sitten menee? Ovathan nuo tuoreet jenkkipulkat menneet läpi kilpiin, kun on tuon CoC- paperin vain hankkinut. Pysyykö tuo edelleen samanmoisena?
    .
  3. #33
    Lainaa (vma @ Helmi. 03 2009,22:38) kirjoitti
    Lainaa (mcmies @ Helmi. 03 2009,22:30) kirjoitti
    EU:n asetuksella, joka on sellaisenaan sovellettavaa lakia joka jäsenmaassa. Tämä koskee juurikin niitä amerikanpulkkia. Esimerkiksi valaisinlaitteilta ei enää vaadita e-merkintöjä, jos laitteessa on alkuperäiset dot-merkityt valot paikoillaan. Monet vaatimukset, esimerkiksi päästöt, kuitenkin säilyvät.
    Eli valo/tuulilasi hässäkkä vähenee. Kuinkas tuo päästökuvio sitten menee? Ovathan nuo tuoreet jenkkipulkat menneet läpi kilpiin, kun on tuon CoC- paperin vain hankkinut. Pysyykö tuo edelleen samanmoisena?
    Joku paperi vastaavuudesta EU-vaatimuksiin nähden pitää olla. Siihen saattaa riittää jo se, että osoittaa Amerikan normien vastaavan EU-normeja, jolloin erillistä mittausta ei tarvita. Ellei näin ole, pitää kyseisestä mallista olla EU-mittaustulos. Sellaisen saattaa merkistä ja mallista riippuen saada esimerkiksi TÜV:lta. Tämän täsmällisemmin en asiaa tiedä, kun en ole kotilojen säännöksiin enempää perehtynyt.
    High Stuck Are Wit To
  4.  
  5. #34
    Näyttää siis siltä, että piensarjahyväksytyn auton, esim Radical, omateko-Westfield tms saisi jatkossa Suomen kilpiin ilman mukinoita?

    Vapiskaa mopomiehet...
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12