Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Joku on varmaan myös huomannut että halvan kruunun aikana ruotsin hintataso on suunnillen saksan tasolla. Onko kukaan tuonu ruotsista pyörää? Kertokaa kokemuksia. Olen ymmärtänyt että selviäisi vähemmällä paperisodalla ku tulee kilvet pyörän mukana toisin ku saksassa jossa kilvet on henkilökohtaiset.
    Toin kolme vuotta sitten vanhan jytärin ja kyllä siitä piti kilvet jättää silloin ruotsiin. Voi olla että on muuttunut käytäntö sen jälkeen. Muuten hommassa ei ollut mitään sen ihmeelllisempää.
    Aihe on mulle sikäli ajankohtainen, sillä olen harkinnut auton tuomista Ruotsista. Auton ainakin voi ajaa hurrikilvillä laivaan, kunhan auton vakuutus on voimassa. Muutoin kaiketi homma pelaa samoin kuin Saksasta tuotaessa. Netistä löytyy paljon ohjeita ja vinkkejä.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Kilpihomma Ruotsista tuotaessa riippuu myyjästä.
    Ei saa pois liikenteestä ennen kuin kilvet palautettu ja
    annettu selvitys maasta poisviennistä.
  5.  
    Tuohon kilpien palauttamiseen tarvitaan ilmeisesti paikallisen rekisteriotteen ilmoitusosaa, joka tarvitaan myös pyörää/autoa Suomeen tuotaessa. Oon kuitenkin käsittänyt että Ruotsissa riittäis kilpien palauttamiseen myös valokopio ilmoitusosasta.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004