Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Naispuolinen työkaverini on hankkimassa ensimmäistään mp:tä on miettinyt Savagea tai Intruderia 600-700 cc,kumpi olisi paree?Hintaluokka 3500-4000 €.Käyttövarmuus ja ajettavuus olisi hyvä "etukäteen" olla tiedossa,onko ns.tyyppivikoja?Essonbaarissa kerrottiin jotta Savagessa on kansivikoja?Totta vai tarua?
    VeeHooTee
  2. #2
    Kyllä mä kallistuisin ton intruderin puoleen ( nimikin sopii naisille..) On sentään kaksi sylinterinen.

    Jake
    SGB 74
    www.onlyfast.fi
    Jake
    SGB74
    www.onlyfast.fi
  3. #3
    Intruderista sitten 750 tai 800, kuussatanen on harvinainen ja osien saanti voi olla ongelma (paljon samaakin, mutta poikkeaa se isommista). Intruder on vähän pirteämpi, mutta erittäin moni pötpöttelee Savallakin tyytyväisenä. Koko, paino ja istumakorkeus (hallittavuus) ei varmaan ole ongelma missään vaihtoehdossa.
  4. #4
    ehottomasti intikka näistä vaihtoehdoista, itelle seuraavaksi pyöräksi tulossa 1400 Intruder(jos nyt ei ihan rakastu johonkin muuhun). näyttää ja kuulostaa paremmalta. Ja on kuulemma luottopeli, kuultu useammasta suusta(en sano etteikö savage olisi, mutta ei tietoa)
    käytössä:
    Honda VT1100 ACE

    vanhat:
    Yamaha FZR600
    Honda CB750 SevenFifty
    Honda XL600V Transalp
    Yamaha FJ 1100
    Suzuki TS250
    Suzuki DR600
    Suzuki GSX750F
    Yamaha XT600
    Yamaha XTZ660
    Honda VTR1000f
    Honda VT750 ACE
  5. #5
    Mamma hommas ensipyöräkseen viime kesänä Intikka VL800:sen, vm -92.

    Ajoin ton Loimaalta Kirkkonummelle, konstailematon peli.

    Mammakin tykkäs tolla viime kesänä pörrätä, joten suosittelen ekaks pyöräks Intikkaa.
    <p>Vanha patu..</p>
  6. #6
    Mä fanitan intikkaa, 800 pitäis olla hyvä pyörä ja siitä pääsee eroonki sitten jos ja kun vaihtaa isompaan
    - Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
    - Honda CBR XX -99
  7. #7
    Ehdottomasti intikka kun tuli itsekin hommattua viime kesänä 800 ja toimii kuin junan vessa.
    intruder vs 800
  8. #8
    Intikalle ääni täältäkin. Savagea en ole kokeillut mutta intikan voisin itellenikin hankkia jos kustomin ostaisin. Jos muut merkit käy niin jammun viragoakin kannattais ehkä käydä ainakin koittamassa.

    Voi prkl... Hondamies tuli suitsapalstalle kehuun jammua Anteeksi



    Honda cbr 1000 f -90, ex
    Honda cbr 1100 xx -97
  9. #9
    Lainaa (Gikseri_1992 @ Tammi. 30 2009,08:05) kirjoitti
    Naispuolinen työkaverini on hankkimassa ensimmäistään mp:tä on miettinyt Savagea tai Intruderia 600-700 cc,kumpi olisi paree?Hintaluokka 3500-4000 €.Käyttövarmuus ja ajettavuus olisi hyvä "etukäteen" olla tiedossa,onko ns.tyyppivikoja?Essonbaarissa kerrottiin jotta Savagessa on kansivikoja?Totta vai tarua?
    Se on ihan oikeasti pikkuisen vaikea sanoa, kumpi pyörä (tai mikä pyörä) kenties sopisi jonkun työkaverille. Ihmisten odotukset harrastuksensa suhteen, ja mieltymykset laitteiden suhteen on niin erilaisia. Mikä on yhdelle hyvä, ei välttämättä ole sitä toiselle. Ja jos muiden mielipiteitä kysyy, niin yleensähän juuri se laite, mikä omasta tallista jo löytyy, on totta kai kaikista paras.

    Käyttövarmuudestakaan ei käytetyn pyörän ollessa kyseessä voi ikinä tietää, se riippuu aivan siitä, minkälaisella pidolla se on ollut, ja onko kaikkia edellisiä omistajia kiinnostanut esimerkiksi huoltaa sitä ajallaan.

    Tämä on vain oma henkkoht mielipiteeni, mutta en suosittelisi custom-tyyppistä pyörää aloittelijalle. Ainoa hyvä puoli siinä hallinnan suhteen on, että se on matala, mutta loiva keula ja suht korkea paino haittaa silti opettelua. Kyllä kai sellaisellakin VOI aloitella, jos haluaa, mutta harjoitteluun löytyy luonteviampiakin vaihtoehtoja.



    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  10. #10
    Sohitaanpa tätäkin soppaa lusikalla...

    Kaverini hankki naisystävälleen ensipyöräksi Savagen ja tämä ajeli sillä satojen kilometrien ajopäiviä heti kortin saatuaan. Savage ei ole kuulemma vaihtumassa mihinkään - sen verran on kuski tykästynyt pyöräänsä.

    Jos maallista mittaa on rajallisesti ja pitää rennosta etenemisestä, tuo pyörä varmasti täyttää ne tarpeet. En ole kuullut noita essonbaarijuttuja kestävyydestä sen enempää kuin muistakaan pyöristä (jos ei venäläisiä ja yli 20 vuotta vanhoja amerikkalaisia pyöriä lasketa).

    Kannattaa siis ottaa ainakin kylmät tyypit molemmista pyöristä ja katsoa, mikä tuntuu luontevimmalta. Pyörä ostetaan ennenkaikkea itselle, joten naapurinmasan mielipiteelle jostain merkistä, mallista tai pyörätyypistä ei kannata laittaa pas***kaan arvoa.
    Kawasaki VN800 Classic -99
  11.  
  12. #11
    pitikö tähänkin sitten vastata asiaa ja työkaveria tuntematta. no laittaa minkä laittaa. jos itselle olisi pakko jompi kumpi, niin intikka aivan ehdottomasti, lienee kestävämpi ja jonkin verran riskimpi vetämään.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )