Naispuolinen työkaverini on hankkimassa ensimmäistään mp:täon miettinyt Savagea tai Intruderia 600-700 cc,kumpi olisi paree?Hintaluokka 3500-4000 €.Käyttövarmuus ja ajettavuus olisi hyvä "etukäteen" olla tiedossa,onko ns.tyyppivikoja?Essonbaarissa kerrottiin jotta Savagessa on kansivikoja?Totta vai tarua?
VeeHooTee
Kyllä mä kallistuisin ton intruderin puoleen ( nimikin sopii naisille..) On sentään kaksi sylinterinen.
Jake
SGB 74
www.onlyfast.fi
Intruderista sitten 750 tai 800, kuussatanen on harvinainen ja osien saanti voi olla ongelma (paljon samaakin, mutta poikkeaa se isommista). Intruder on vähän pirteämpi, mutta erittäin moni pötpöttelee Savallakin tyytyväisenä. Koko, paino ja istumakorkeus (hallittavuus) ei varmaan ole ongelma missään vaihtoehdossa.
ehottomasti intikkanäistä vaihtoehdoista, itelle seuraavaksi pyöräksi tulossa 1400 Intruder(jos nyt ei ihan rakastu johonkin muuhun). näyttää ja kuulostaa paremmalta. Ja on kuulemma luottopeli, kuultu useammasta suusta(en sano etteikö savage olisi, mutta ei tietoa)
käytössä:
Honda VT1100 ACE
vanhat:
Yamaha FZR600
Honda CB750 SevenFifty
Honda XL600V Transalp
Yamaha FJ 1100
Suzuki TS250
Suzuki DR600
Suzuki GSX750F
Yamaha XT600
Yamaha XTZ660
Honda VTR1000f
Honda VT750 ACE
Mamma hommas ensipyöräkseen viime kesänä Intikka VL800:sen, vm -92.
Ajoin ton Loimaalta Kirkkonummelle, konstailematon peli.
Mammakin tykkäs tolla viime kesänä pörrätä, joten suosittelen ekaks pyöräks Intikkaa.
<p>Vanha patu..</p>
Mä fanitan intikkaa, 800 pitäis olla hyvä pyörä ja siitä pääsee eroonki sitten jos ja kun vaihtaa isompaan![]()
- Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
- Honda CBR XX -99
Ehdottomasti intikka kun tuli itsekin hommattua viime kesänä 800 ja toimii kuin junan vessa.![]()
intruder vs 800
Intikalle ääni täältäkin. Savagea en ole kokeillut mutta intikan voisin itellenikin hankkia jos kustomin ostaisin. Jos muut merkit käy niin jammun viragoakin kannattais ehkä käydä ainakin koittamassa.
Voi prkl... Hondamies tuli suitsapalstalle kehuun jammuaAnteeksi
Honda cbr 1000 f -90, ex
Honda cbr 1100 xx -97
Se on ihan oikeasti pikkuisen vaikea sanoa, kumpi pyörä (tai mikä pyörä) kenties sopisi jonkun työkaverille. Ihmisten odotukset harrastuksensa suhteen, ja mieltymykset laitteiden suhteen on niin erilaisia. Mikä on yhdelle hyvä, ei välttämättä ole sitä toiselle. Ja jos muiden mielipiteitä kysyy, niin yleensähän juuri se laite, mikä omasta tallista jo löytyy, on totta kai kaikista paras.(Gikseri_1992 @ Tammi. 30 2009,08:05) kirjoitti
Käyttövarmuudestakaan ei käytetyn pyörän ollessa kyseessä voi ikinä tietää, se riippuu aivan siitä, minkälaisella pidolla se on ollut, ja onko kaikkia edellisiä omistajia kiinnostanut esimerkiksi huoltaa sitä ajallaan.
Tämä on vain oma henkkoht mielipiteeni, mutta en suosittelisi custom-tyyppistä pyörää aloittelijalle. Ainoa hyvä puoli siinä hallinnan suhteen on, että se on matala, mutta loiva keula ja suht korkea paino haittaa silti opettelua. Kyllä kai sellaisellakin VOI aloitella, jos haluaa, mutta harjoitteluun löytyy luonteviampiakin vaihtoehtoja.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Sohitaanpa tätäkin soppaa lusikalla...
Kaverini hankki naisystävälleen ensipyöräksi Savagen ja tämä ajeli sillä satojen kilometrien ajopäiviä heti kortin saatuaan. Savage ei ole kuulemma vaihtumassa mihinkään - sen verran on kuski tykästynyt pyöräänsä.
Jos maallista mittaa on rajallisesti ja pitää rennosta etenemisestä, tuo pyörä varmasti täyttää ne tarpeet. En ole kuullut noita essonbaarijuttuja kestävyydestä sen enempää kuin muistakaan pyöristä (jos ei venäläisiä ja yli 20 vuotta vanhoja amerikkalaisia pyöriä lasketa).
Kannattaa siis ottaa ainakin kylmät tyypit molemmista pyöristä ja katsoa, mikä tuntuu luontevimmalta. Pyörä ostetaan ennenkaikkea itselle, joten naapurinmasan mielipiteelle jostain merkistä, mallista tai pyörätyypistä ei kannata laittaa pas***kaan arvoa.
Kawasaki VN800 Classic -99
pitikö tähänkin sitten vastata asiaa ja työkaveria tuntematta. no laittaa minkä laittaa. jos itselle olisi pakko jompi kumpi, niin intikka aivan ehdottomasti, lienee kestävämpi ja jonkin verran riskimpi vetämään.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)