Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 116:een 116:sta
    Lainaa (McLeish @ Helmi. 25 2009,22:27) kirjoitti
    Minun Suiza on 2007 uitettu Belgiasta.
    Tämän jälkeen Ducsu taisi olla Italian tuonti ja nykyinen Aprilli
    on uutena ostettu Suomesta(jos en väärin muista).
    Pyörätön
    Ducati ST3 2007
    ex-Ducati S2R 1000
    ex-Aprilia RST 1000
    ex-Ducati 900 ss -02
    ex-Suzuki GSF 1200 S K1
    Ruottista(Norrköpinginstä) kävin hakemassa Intruuderin viime vuonna. Ei ole tarvinnu katua kauppaa.
    Kaksi pyörää on ollut jotka molemmat on suomesta ostettu mutta edelliset omistajat on tuonut ne saksasta. En mä nyt niistä sen suurempaa vikaa tai sanomista ole löytänyt. Sama se mulle on jos mittareita on ruuvattu kunhan vaan teknisesti toimii.
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Tammi. 30 2009,07:48) kirjoitti
    1992-mallinen Zukizuki (kts.allekirjoitus), 53 000 mittarissa, ei mitään tietoa paljonko oikeasti ajettu, mutta hyvin toimii ja ihan ehjä peli. Otin mä talvihuollossa siitä nopeusmittarinkin irti, mutta mahdoton sanoa, onko sitä peukaloitu vai ei. Noista 12 000 on mun ajamia. Venttiilikopan kun avasin niin sisuskalut olivat täysin uudenveroisessa kunnossa, puhdasta ja kirkasta aivan kuin uudessa moottorissa eikä silmämääräisesti katottuna merkittävää kulumaa ollut nokissa. Ei savuta, kuluta öljyä, kolise tai kalise ja lähtee pyydettäessä aina käyntiin.

Mopo on 2001 seilannut Suomeen, olen toinen suomalainen omistaja ja kaikkiaan viides omistaja jos lapinpolttajat *lasketaan mukaan, paperit löytyy. Huoltokirjaa tai muuta historiaa kuin vanhat saksalaiset ja suomalaiset rekisteriotteet ei ole, mutta sillä hinnalla minkä laitoksesta maksoin, historia ei paljoa edes kiinnosta, hinta oli ns. kohillaan. Se on mikä on ja toistaiseksi toiminut suorastaan kiitettävästi (koputtaa puuta). Tavallaan hyvä, että se on tuollainen vanhus ja käyttöpeli, ei mikään pyhämopo jolla ei voi ajaa kun sataa vettä.

Aika iso remppa tuli talvella tehtyä kun totesin, että pyörässä on ainesta ja siihen kannattaa vähän panostaakin, kuluvia osia meni aika paljon uusiksi. Tuli sittten tehtyä vähän muutakin kuin öljyt, tulpat ja suodattimet. Nyt vaan * kunhan tuo kausi alkaa.
    Itse itseäni lainaten

Tähän lisäyksenä, että myös viime keväänä hankittu BMW on uitettu pyörä. Ihan ite kävin Leipzigista ekalta omistajalta sen ostamassa ja ajoin Travemundeen, josta laivalla kotiin.

Ostokokemus oli varsin mukava, minut kutsuttiin myyjän kotiin grillijuhliin, jossa nautittiin myös huomattavia määriä hyvää saksalaista olutta. Pidän edelleen yhteyttä myyjään ja olen koska tahansa tervetullut uudestaan heidän luoksensa Leipzigiin.

Ikään kuin bonuksena pyöräkin on toiminut aivan loistavasti ja sain sen Suomen kilpiin ilman mitään huomautuksia

Että ei niihin ulkomailta hankittuihin pyöriin aina tarvitse liittyä negatiivisia asioita. Hyvin tehdyt valmistelut ja asioiden selvittäminen on tärkeää onnistuneiden kauppojen tekemiseksi. Siihen kun lisää vähän hyvää tuuria niin tulos voi olla täydellinen.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

- Ismo Alanko

K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
    Tuonti sitä tuonti tätä... jep jep noh kerron *mitä mulle on käyny.

Auton tuotatin saksasta, 148tkm tuli sit mittariin ja kone kirjaimellisesti räjähti. Kasin lohkosta voit työntää käden läpi.
    Noh vuos ennen tätä oli automaattiloota vaihdettu kun sen käyttöikä tuli täyteen. Nyt auto taas kunnossa ja meno jatkuu.
    Seuraavaa autoa kun olen ostamassa ei ole mitään aikomusta "pelätä" tuonti autoja, jos sopiva sattuu kohdalle se ostetaan oli sit tuonti tai suomi auto.

Kaikki pyörät on ollut suomi pyöriä, tuotu jaappanista aikanaan (kait)

DT125R-92 -> pitkä tauko -> R1-98 -> R1-09 -> lyhyt tauko -> R1-04 -> R6-02 -> pitkä tauko -> R1-09
    Ajan tuontipyörällä.

Ei olisi rahat riittäny jos olisin Suomesta lähtenyt vastaavaa hankkimaan. Pienellä vaivalla n 1000€ säästöt, joten minun mielestä ei hassumpaa. Ja jos kaikkien asennettujen kilkkeitten kanssa lasketaan tulee säästöä jo yli 2000€, kun olisin jokatapauksessa vastaavat viriosat joutunu hankkimaan, (pc,putkisto,teräspunos,tuplakupla,miniv jne.)

Pyörä parempi mitä osasin odottaa, kunto virheetön! Mittarissa ikään nähden keskivertoa vähemmän kilometrejä, eikä tietoa alkuperästä ja mahdollisista ruuvauksista, mutta mitä väliä vaikka olis 10tkm tai jopa 20tkm ruuvattu pois. Hyvin paukkuu ja jytää, joten ei muuta kun kovaa ajoa

Jokainen tietää ostaessaan tuontipyörän riskit tai voihan sitä itselleen uskotella muuta, mutta jokainen tavallaan.

tuonti peli alla eikä mitään sanomista..kilsat pitää paikkansa ja pärrä toimii niinkuin pitääkin.
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
    Ekan pyöräni uitatin jenkeistä ja nykyisen ostin viime kesänä Tukholmasta. Tyytyväinen olen ollut molempiin ostoksiin ja seuraavankin pyörän hommaan todennäköisesti Suomen ulkopuolelta. Toisaalta esim. Tampereen Auto-Center * *on mukavasti tuonnut hintoja alas, niin sieltä voisi harkitakin ostamista.
    <p><em><strike>HD Sporster 883 -02</strike></em></p><p><em><strike style="font-size: 12px;">Honda VFR800 &nbsp;02</strike></em></p><p><em><strike style="font-size: 12px;">Yamaha YZF-R1 -07</strike></em></p><p><strong>BMW K1200R 07</strong></p>
    tuontipeli kilsat ei pidä paikkaansa muuten ok
    bandit 1200N
    Uitettu on. Kilsat pitää kutinsa ja peli on muutenkin hyvässä kunnossa!
    "If speed kills, I'm a dead man"
    Japaniasta jotenkin tuotu Saksaan, josta olen sitten ostanut sen uutena. Ja jos joskus tulen Suomeen ja myyn sen siellä, pyörä muuttuukin kuppaiseksi tuontipyöräksi
    Tuontipyörällähän sitä ajellaan, kun ei Suomessa enään valmisteta minkäänlaisia tai merkkisiä moottoripyöriä. Ja olen kuulemma noviisi. Aloitin moottoripyöräilyn toukokuussaa 1962 serkkupojan MZ RT 125lla, eli millainenhan täässä ryhmässä on sitten seniori?

Lainaa (Vempel-Ville @ Kesä. 02 2010,16:11) kirjoitti
    Tuontipyörällähän sitä ajellaan, kun ei Suomessa enään valmisteta minkäänlaisia tai merkkisiä moottoripyöriä. Ja olen kuulemma noviisi. Aloitin moottoripyöräilyn toukokuussaa 1962 serkkupojan MZ RT 125lla, eli millainenhan täässä ryhmässä on sitten seniori?
    Jowwainn..

Seniori ko kirjuuttaa compjuutterin ákkunalassiin lyijykynäl ni ei se ees nävy tiäl...
    ..ei net piisiillä taija eikäees opettele..

Asiaan:
    2:lla kolmesta ajellaan tuontipyörillä, eli etupäässä kyllä!
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (Vempel-Ville @ Kesä. 02 2010,16:11) kirjoitti
    Täältä löytyy kuule sellasia kioskinnurkan kiertäjiä ja liikennevaloristeyksien asfaltinpolttaja kavereita, että vaikka olisit jo toisessa maailmansodassa mopolähettinä kannaksella ryöpyttänyt kantoja ja juuria sammaleen seasta ylös, aina pysyt noviisina, eikä taidot ole riittänyt kuitenkaan muuhun kuin itsensä hengissä pitämiseen kaikki nuo vuodet, seniori mikä seniori. * *

Ja asiaan, eipä ajella tuontipyörillä. *

Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed

"Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
    Italiasta on tuotu molemmat. Ei ole lohkolämmittimiä kummassakaan ;)
    Ajan vientipyoralla. Naita on viety ympari maailman.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
    Oma tuli Suomeen virallisen maahantuojan ohi Japseista ja kilsat varmasti piti paikkansa. Pyörä oli uusi ja ajamaton...
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
    Tuontipyörällä päristellään.
    Eiköhän omakin pyörä ole "tuontipyörä", koska Jammulla ei tietääkseni ole tehdasta Suomessa...

Olen kyllä omistanut viikon verran yhden tuontipyörän: Samalla kertaa kun toin auton omaan käyttöön Saksasta, tuli mukana Kawan 450 muistaakseni. Tosin pyörälle oli ostaja heti tiedossa...

Seuraavan pyörä voi olla ihan hyvin "uitettu" riippuen millaisen pyörän haluaa. Tosin kannattaa kyllä laskeskella onko tuonti kannattavaa.
    Honda Varadero 1000 2007
    ex.Yamaha FZ-6 2004
    Kawa on tuotu Japaniasta ja Gassu Epsanjasta
    --Tärkeintä on lähteminen - jäiden lähteminen--
    (-Tosimies ajaa säällä kuin säällä - eikä kumipukuja käytetä-)

Gas Gas EC 300
    Kawa z750
    Jep..varmaankin jenkeistä tuotu. Ei ole vielä yhtään gpz500 tullut ninjana vastaan..olisko suomen ainut?
    -Ninja 500 aka gpz 500s 1996
    Ehkä vanha, ehkä pieni mutta ei pankin.
    Japsipyydyksellä, mutta eikös jossain vaiheessa jokaisen itseään kunnioittavan motoristin pidä hommata itä-suomalainen moottoripyörä:

- lähes kotimainen - URAL.

Murjaanien kuningas!
    Molemmat perheen pyörät on kotoisin Saksasta. Toinen oli ns. "Tageszulassung", eli rekisteröintitilastoja tms. optimointia varten tietylle päivälle rekisteröity pyörä, joka oli siis ostohetkellä käytännössä uusi. Se tuli sitten muuttopyöränä Suomeen. Tuo allekirjoituksen Hornetti kerkesi ajella yhden kesän pitkin Saksan katuja, kunnes kävin sen hakemassa pois kuleksimasta. Aivan helmi sekin. Molemmat on ostettu virallisesta merkkiliikkeestä. Hornetin olisin ostanut Suomesta uutena, mutta kun Brandt ei halua maahantuoda ABS versiota, niin eipä sitten.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
    On uitettu, mutta mistä maasta? Edellinen kilpi oli SO 057854 ?
  26.  
    Kyseisenä ajanjaksona tuotu kax uutta saksasta ja yksi liki uusi
    ostettu Suomesta.Ei mitään eroa,paitsi hankintahinnassa,joka sekin
    on nykyisin kaventunut olemattomaksi.
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234