Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Pyörät:Suzuki GSXR 1100 -92
    Honda cr125r -92
    Epäilen vahvasti, että tässä tapauksessa moottoripyörä on mopo! Ei Kainuussa ajella näillä keleillä kyllä moottoripyörällä kovin paljoa.
    Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
    Eiköhän tuo ole mopo ollut. Ymmärsinkö väärin vai jotenkin jäi semmonen kuva, että törmäys sattunut jalkakäytävällä? Kaveri kummiskin osunut naista selkään eikä kylkeen. Luulen, että puhdas vahinko käynyt ja poika rangaistuksen takia paniikissa pakoon lähtenyt. Voihan se olla myös niinkin ollut, että nainen ollu juoksemassa ja mp3 pauhannut korvilla eikä ole kuullut lähestyvän mopon ääntä. Sitten tehnyt juuri jonkin äkkinäisen liikkeen sivulle juurikun mopo lähtenyt ohi ja yhteentörmäys on tapahtunut.
    Itse kun vietän paljon lenkkipolulla aikaa ja mp3 soittimesta pauhaa aina metalli aika kovalla niin ei kuule mopoo vasta kun se on ihan kohdalla.

No näitä on vaikee spekuloida kun ei tiedä mitä on tapahtunut.
    Kawasaki ER-6n -06
    Ei täällä ole satunnaisia endurokevareita isompia juuri näkynyt, eikä näistä lumisateista päätellen aivan heti näykään.
    Honda VF1000F2 -85
    Honda VF1100S -85
    Aprilia RST Futura -01
    Taitaa olla vähän mutu juttuja nuo kalevan uutiset
    Pyörät:Suzuki GSXR 1100 -92
    Honda cr125r -92
    Lainaa (HeavenSB @ Helmi. 09 2009,18:42) kirjoitti
    Eiköhän tuo ole mopo ollut. Ymmärsinkö väärin vai jotenkin jäi semmonen kuva, että törmäys sattunut jalkakäytävällä? Kaveri kummiskin osunut naista selkään eikä kylkeen. Luulen, että puhdas vahinko käynyt ja poika rangaistuksen takia paniikissa pakoon lähtenyt. Voihan se olla myös niinkin ollut, että nainen ollu juoksemassa ja mp3 pauhannut korvilla eikä ole kuullut lähestyvän mopon ääntä. Sitten tehnyt juuri jonkin äkkinäisen liikkeen sivulle juurikun mopo lähtenyt ohi ja yhteentörmäys on tapahtunut.
    Itse kun vietän paljon lenkkipolulla aikaa ja mp3 soittimesta pauhaa aina metalli aika kovalla niin ei kuule mopoo vasta kun se on ihan kohdalla.

No näitä on vaikee spekuloida kun ei tiedä mitä on tapahtunut.
    Eikä kannata paljon spekuloida, koska joka tapauksessa moottoriajoneuvolla ajava on se väistämisvelvollinen ja onnettomuuspaikalta pakeneminen on rikos!
    Suzuki GSX-R 1100
  7.  
    Merkitystä saattaa olla sillä, että tapahtuiko pääleajo kevyen liikenteen väylällä, saako siellä ylipäätään ajaa mopolla (ei ainakaan moottoripyörällä) ja miksi mimmi ei väistänyt...

Päälle ei saa ajaa. Jos ajaa, niin karkuun ei sitten saa lähteä. Jos lähtee, niin on kusessa.
    Vaikkei olisikaan, niin sitten ainakin on.

-jami

P.S.
    Kiinni jää. Ennemmin tai myöhemmin.
    Honda CB 125 Twin (1978) 1978 - 1980
    Suzuki GS 500 E (2000) 2006 - 2007
    'Hilja' ('Modesty' in english...) Honda VFR Vtec (2004) 2007 -