Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 45:sta
    Sellasta vaan aattelin kysellä, että onko Trumppasi missä valmistettu? Kuulemma voi olla thaikku tai britti. Mistä sen huomaa ja onko eroavaisuuksia?
    Hornet 600 -99
    VTR 1000 -99
    ZRX1200R -06
    SpeedTriple -08
    Busa -09
    FXDCI -06
    FXS -11
    se trumppa missä sähkölaitteet toimii on tehty thaimaassa...
    The Real Thing ?
    Lainaa (Unhola @ Tammi. 27 2009,20:10) kirjoitti
    se trumppa missä sähkölaitteet toimii on tehty thaimaassa...
    Toimiiko Trumpassa sähkölaitteet?
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

Yamaha FJR 1300A -08
    Toinen Hincley ja toinen Meridien , ainoa oikea Triumph tehdas. Se että missä mikin pyörä on valmistettu, voi olla venyvä käsite. Kokoonpanotehtaitahan ne kaikki taitaa olla. Merkistä riippumatta osat tulee jostain, yleensä sieltä mistä halvimmalla saadaan. Moottoripyörästä ei tehdä mahdollisimman hyvää vaan mahdollisimman halpa tietyillä kriteereillä.
    Jarrut tulee esim Nissin, en oikein usko että japaniassa tehdään. Kahvat valaa joku kahvatehdas, johtosarjat tekee joku alihankkija, vaikkapa venäjällä, Kostamuksessa, lohkot valetaan indokiinassa, rungon pokkaa ja hitsaa joku, jne. Arvelen että sama systeemi on aika monella pyörällä. Ihan vain esimerkkinä, kurapyörä Hondat, ei ole vuosiin tullut Japanista, vaan Italiasta. Harrikoita tehdään Mexikossa, lista on loputon. Ihan sama asia autopuolella. Nissan sumujen saarilta, Toyota Turkista... sama laulu jatkuu.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
    Aivan, no onneksi Nokiat sentään valmistetaan vielä suomessa eikä missään lähi-idässä
    Joo, nokiat voi tulla venäjältä (tietyt koot ainakin). Trumpan rungot thaikuista.
    mulla on nokian hakkapeliitta kakkoset ja en tiiä ku en oo kattonu, että mistä ovat tulleet myyjälle, mutta varastosta ne löytyi.

suomalaiset nokialaisetkin tullee ylöjärveltä tai salosta.

aika paljon näkyy suomalaismiesten alla thaikkulaisia trumpanrunkoja tosiaan, varsinkin maaseudulla. ne ovatkin sirompia kuin kotoinen tai brittirunko.

kawat tullee japanista, paitsi jotkut kustomit ja matkamallit usasta.

taitaa olla subaru ainoa japsimerkki joka tehdään pelkästään japanissa, ainakin oli muuan vuosi sitten kuulemma näin.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Lainaa (juaalton @ Tammi. 28 2009,00:16) kirjoitti
    Aivan, no onneksi Nokiat sentään valmistetaan vielä suomessa eikä missään lähi-idässä *
    Nokian hakkapeliitta 4 pyörii alla ja oli yllätys kun löysin made in russia tekstin niistä. Hyvin on kuitenkin toimineet.
    No mutta matkapuhelin Nokiat ovat onneksi ainakin kokonaan suomalaisia
    Taas offia. Ostin tossa uuteen pakuun kotimaassa paistetut
    kumit, koska kotimaista työtä on syytä suosia. Ainoat sattui-
    vat olemaan merkkiä Bridgestone, ihan hyvät talvikumit.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
    Lainaa (jorim @ Tammi. 28 2009,08:39) kirjoitti
    Lainaa (juaalton @ Tammi. 28 2009,07:56) kirjoitti
    No mutta matkapuhelin Nokiat ovat onneksi ainakin kokonaan suomalaisia *
    No ei varmaan ole, ikävä tuottaa pettymys mutta niitä väsäillään ainakin Saksassa, Unkarissa, Kiinassa ja muuten nykyään kai jo Venäjälläkin.
    Juu ja Romania meinas unohtua.
    Eiköhän tuossa hiukan sarkasmia haettu.. Toivottavasti..
    <p>2004 CBR1000RR</p>
    Lainaa (Rotiskossi @ Tammi. 28 2009,11:01) kirjoitti
    Lainaa (jorim @ Tammi. 28 2009,08:39) kirjoitti
    Lainaa (juaalton @ Tammi. 28 2009,07:56) kirjoitti
    No mutta matkapuhelin Nokiat ovat onneksi ainakin kokonaan suomalaisia *
    No ei varmaan ole, ikävä tuottaa pettymys mutta niitä väsäillään ainakin Saksassa, Unkarissa, Kiinassa ja muuten nykyään kai jo Venäjälläkin.
    Eiköhän tuossa hiukan sarkasmia haettu.. * Toivottavasti.. *
    No joku sentään ymmärtää tätäkin vaikeaa huumorin lajia
    Lainaa (kawabata @ Tammi. 28 2009,04:00) kirjoitti
    taitaa olla subaru ainoa japsimerkki joka tehdään pelkästään japanissa, ainakin oli muuan vuosi sitten kuulemma näin.
    Kai tiesit että subaru ei ole japanilainen auto merkki?

Ja itsellä ei ainakaan ole väliä kummassa maassa mun Trumppa on kasattu kuhan se toimii...
    Lainaa (kawabata @ Tammi. 28 2009,04:00) kirjoitti
    mulla on nokian hakkapeliitta kakkoset ja en tiiä ku en oo kattonu, että mistä ovat tulleet myyjälle, mutta varastosta ne löytyi.

suomalaiset nokialaisetkin tullee ylöjärveltä tai salosta.

aika paljon näkyy suomalaismiesten alla thaikkulaisia trumpanrunkoja tosiaan, varsinkin maaseudulla. ne ovatkin sirompia kuin kotoinen tai brittirunko.

kawat tullee japanista, paitsi jotkut kustomit ja matkamallit usasta.

Juu mää olen noita runkoja katsellut... Kuulemma toimii sateessakin ;)
    F = dp / dt
    OT. Subarun omistaa Fuji Heavy Industries ja sitä EI todellakaan
    tehdä Turkissa tai Englannissa, muista maista puhumattakaan.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
    Lainaa (Thunderforce @ Tammi. 28 2009,04:05) kirjoitti
    Nokian hakkapeliitta 4 pyörii alla ja oli yllätys kun löysin made in russia tekstin niistä. Hyvin on kuitenkin toimineet.
    Täysin alkuperäisen ulkopuolelta, mutta...on kyllä pakko kysyä, Oletko ihan varma asiastasi?

Nokian Renkaiden tiedotuksesta vannottiin n. vuosi sitten talvirengastuotannon olevan vain ja ainoastaan suomalaista työtä. Venäjän tuotanto on sitä halpaluokan Hakka i3 kesärengastuotantoa. Sitä olen kohdannut kyllä täälläkin, mutta en ensimmäistäkään siellä tehtyä talvipyörää.

Jos näin on, niin voi voi...Venäjältä ei tule muuta hyvää kuin halvaa.
    Tosta mun edellisestä kommentista voinee päätellä sen, että AINOA
    Suomessa ( ja vielä Nokialla ) tehty rengas oli Br. Olisihan rengas-
    liike kalliimmat Hakkapeliitat muuten myynyt, kun kotimaista kysyin,
    enkä hintarajaa asettanut. Siis jostainhan ne tulee.
    Lainaa (Icanes @ Tammi. 28 2009,15:41) kirjoitti
    Kai tiesit että subaru ei ole japanilainen auto merkki?
    Mistäköhän se on sitten? FHI on perustettu 1917 kyllä Japanissa, jolloin aloittivat lentokonevalmistajana. Subaru taas on FHI:n auto-osasto.

"auto merkki" se ei tietysti ole, mutta kenties yhdys sanana.
    Haistatan kukat oikeinkirjoitukselle , jos siitä saa kuitenkin selvää... Mutta Subarun kanssa kävi pieni informaatio katko... oli meinaan yhdessä tieto visailu pelissäkysymys että mikä näistä ei ole japanilainen automerkki: Toyota,Honda,Mazda vai Subaru. Ja peli väitti oikeaksi vastaukseksi subarua joten siitä olen olettanut että Subaru olisi korealainen... mutta mutta no näitä sattuu...
    Lainaa (Kälähän @ Tammi. 27 2009,19:47) kirjoitti
    Sellasta vaan aattelin kysellä, että onko Trumppasi missä valmistettu? Kuulemma voi olla thaikku tai britti. Mistä sen huomaa ja onko eroavaisuuksia?
    No eikös se ole se valmistenumeron 11. merkki joka kertoo missä pyörä on valmistettu(kasattu).Ainaskin uudemmissa Triumpheissa,näin olen ymmärtänyt.

J= Jacknell Road,Hinckley,UK
    T=Chonburi,Thailand

Lumikatoa odotellessa
    Triumph Rocket Classic
    Ai mä luulin etä se UK on Ukraina.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
    Lainaa (tapjar @ Maalis. 06 2009,11:48) kirjoitti
    Ai mä luulin etä se UK on Ukraina. *
    Joo,niinhän sitä varmaan moni erehtyy tuossa,mut se UK tulee siis sanoista.
    U=united
    K=kingdom
    Eli UK=United Kingdom,ei Ukraina.Yritäppäs nyt jatkossa muistaa tämä niin ei sitten tule mitään sekaannuksia
    Triumph Rocket Classic
    Lainaa (Rotiskossi @ Tammi. 28 2009,11:01) kirjoitti
    [/QUOTE]
    Hmm, mihins muuten tämä alkuperäinen viesti on hävinnyt
    ZH2 2020
    Kyllä huomaa, kuinka älykkäitä on "muilla merkeillä" ajavat, kun tulevat huutelemaan toisten merkkien topicceihin. No, jonkunsortin idiootti täytyykin olla ajaakseen jollain muulla kuin Trumpalla ja näitähän on maa väärällään, * !!!!

Mulle on sama, missä pyörä on tehty, koska katson olevan tehtaan homma varmistaa laadunvalvonta. Mun auto on Saksassa Turkkilaisen kasaama, joten miksei pyörä voisi olla Thaimaassa Thaimaalaisen kasaama??

P.S. Ai niin, mun mopo on kasattu Englannissa ja nyt en tiedä, kenen toimesta. Hyvin on toiminut, sähköineen kaikkineen.

Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
    Lainaa (MML @ Maalis. 06 2009,11:43) kirjoitti
    No eikös se ole se valmistenumeron 11. merkki joka kertoo missä pyörä on valmistettu(kasattu).Ainaskin uudemmissa Triumpheissa,näin olen ymmärtänyt.

T=Chonburi,Thailand

Lumikatoa odotellessa
    Jaa, että 11:sta numero (uudemmissa pyörissä) kertoo kokoonpanotehtaan?
    No mun 2006 Bonnessa se 11 numero on 6 eli lienee jossain (hevon..) kuusessa valmistettu. T-kirjain löytyy kolmantena, neljäntenä ja yhdeksäntenä kirjaimena. J-kirjainkin kertaalleen viidentenä kirjaimena. Joten kolme yhtä vastaan taas puhuisi Aasian puolesta.
    No en tuosta välitä, niin kauan kun Brittirallin porteilla ei aleta kyselemään rekisteriotetta tai sitten rungosta ruveta syynäämään valmistenumeroa.
    Joka tapauksessa ajan vastakin tyytyväisenä tätä britti-pyörääni, enkä muovimopoa.
    karir
    Japanissa työstökone ja ohjauksien valmistajatkin ovat jo aikaa sitten siirtyneet kiinassa tehtyihin kamppeisiin joten miten luulette että mopo ja autovalmistajat sielläpäin tekevät?
    F = dp / dt
    Lainaa (karir @ Maalis. 15 2009,12:42) kirjoitti
    Lainaa (MML @ Maalis. 06 2009,11:43) kirjoitti

T=Chonburi,Thailand

Lumikatoa odotellessa
    Jaa, että 11:sta numero (uudemmissa pyörissä) kertoo kokoonpanotehtaan?
    No mun 2006 Bonnessa se 11 numero on 6 eli lienee jossain (hevon..) kuusessa valmistettu. T-kirjain löytyy kolmantena, neljäntenä ja yhdeksäntenä kirjaimena. J-kirjainkin kertaalleen viidentenä kirjaimena. Joten kolme yhtä vastaan taas puhuisi Aasian puolesta.
    No en tuosta välitä, niin kauan kun Brittirallin porteilla ei aleta kyselemään rekisteriotetta tai sitten rungosta ruveta syynäämään valmistenumeroa.
    Joka tapauksessa ajan vastakin tyytyväisenä tätä britti-pyörääni, enkä muovimopoa.
    No ainaskin mallivuodesta 2007 lähtien pitäis valmistenumeron merkit ollahuom. ei ole kirkossakuulutettua tietoa,voin olla väärässä,onko näissä sitten esim mallikohtaisia eroja tms.)

Merkki * 1-3 Manufacturer
    * * * * * 4-6 Model
    * * * * * * *7 Engine
    * * * * * * *8 Power output
    * * * * * * *9 Check digit
    * * * * * * 10 Model year
    * * * * * * 11 Assembly plant
    * * * * 12-17 Sequence production digit

Mun -07 vuoden Roketissa tuo lista ainakin pelaa noin,miten muilla? *

Triumph Rocket Classic
    Lainaa (MML @ Maalis. 15 2009,14:31) kirjoitti
    Mun -07 vuoden Roketissa tuo lista ainakin pelaa noin,miten muilla?
    Ei täsmää Tripleissä. Näkyy olevan 11 merkki aina valmistusvuosi ja kirjaimia ei ole numerosarjaan pahemmin kylvetty.

Loppukasausta ei essonbaarin mukaan Thaikuissa tällä hetkellä tehdä kuin Rocketeille ja classic-malleille.
  30.  
    Jospa tästä olisi apua jollekin Esimerkki VIN Noista malleista löytyy vielä lisää ... Italiaksi
    Noi netissä olevat VIN-dekooderit osaavat suurimmaksi osaksi purkaa vain US-VIN mukaiset koodit, vielä ei ole löytynyt meille muille sopivaa dekooderia.
    Tämä taitaa olla standardi nykyään Wiki VIN

Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen