Elikä mitä pitäisi ottaa huomioon kyseisessä pyörässä jos hankinta mielessä *Pyörä on 900 RR Fireblade vm 02 aj 53tkm
Hiukan rusnattu, kilpiteline, minivilkut slip-on eli ne perus jutut.
Onko tuo kilsa määrä paljon kyseisellä pyörällä ja missä km kohdassa pitäisi olla tehty se nukaketjun kiristys yms..
Ja onko ylipääntä hyvä pyörä valinta kun toinen vaihtoehto olisi gsx-r 750 k5.
cbr 600f4
Buell XB12Ss
Honda 954rr
kawasaki zx-6r
Cbr 600f
Kawasaki Z750 2010
Tehoa liki samat, mutta vääntöä reilusti enemmän mitä 750 suikka. Varsinkin alle 10krpm 954rr vetää ihan erilailla, nimim. paremmin kuin 10r -04toki 10k jälkeen kawa karkas...
Se miksikään ole menny noilla kilometreillä, tietty riippuu käyttäjästä, vaihteet kannattaa kokeilla ettei ole välivapaita/pompi päältä.
Pientä helinää kone pitää normaalisti, kuulemma normaalia kun ohkaset/kevyet valut ja kopat.
itse vaihdoin ketjunkiristimen 42tkm kohdalla, muttei se vanhakaan ollu miksikään menny, eikä ketjukaan juuri venyny.
Samoin vent.välykset oli rajoissa, vaikkei niitä ole vielä kertaakaan säädetty.
GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
Vanhassa laitteessa on syytä olla tarkkana enempikin. Kovin pieneltä ajomäärä minusta tuntuisi ikään nähden. Uudempi yleensä parempi ja jos ensimmäisiä pyöriä hankinnassa,nin varsinkin silloin myös hiukan pienempi kuutiotilavuus suotavaa. Huipputehoissahan noissa ei ole eroa juurikan...(möykky72 @ Tammi. 27 2009,12:25) kirjoitti
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Viimeksi olen ajellut cbr600:sella, viime kesän ilman pyörääNyt hallituksen luvalla tulee taas mopokesä
Twinit oli ensiksi mielessä mutta niitä kun olin käynyt tiiruilemassa niin ei ehkä ihan mun makuun. k5 tai tuo hondan 954 02 alkaen oleva malli hivelee mun silmiä. Tietenkin vääntöä saisi olla kun ehkäpä se hallitus uskaltautuu myös välillä matkaan.
cbr 600f4
Buell XB12Ss
Honda 954rr
kawasaki zx-6r
Cbr 600f
Kawasaki Z750 2010
Sanoisin kanssa että on ihan kohtuulliset kilometrit. Itse ostin aikanani uutena -03 954bladen ja ajoin sen kanssa 43tkm ja ilman ongelmia. Vaihdoin kanssa jossain vaiheessa tuon ketjunkiristimen lähinnä siksi että piti sitä rallatustaTosin tuo on "ominaisuus" Cebareissa. Mulla on ollut CBR600: ja 3 kpl CBR900:ta ja kaikissa on ollut tuo ominainen ketjun rallatus. Nyt on alla 1000RR ja onhan siinäkin tuo ketjun ääni havaittavissa.
Jos pyörässä on paljon peliä ja vempelettä kiinni niin kannattaa tarkistaa että kaikki toimii eikä aiheuta ainakaa mitään harmia, ehkä kannattaa jopa tiedustella saako orkkis osat mukaan. Tällä hetkellä noihin Cebareihin saa edullisesti kaikkea kivaa niin kotimaasta kuin ulkomailtakin. Täytyy sanoa että on hienon näköinen pyörä!!!
-C9B5R4- Huom nimimerkki![]()
Mietelause:
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
Tänään kävin hakemassa vm:03 954 Firebladen kotiin tai siis talliinja ihan viellä läheltä löytyi
Nyt kevättä odottelemaan..........
cbr 600f4
Buell XB12Ss
Honda 954rr
kawasaki zx-6r
Cbr 600f
Kawasaki Z750 2010
Hondan kun ostaa saa samalla sika varman tekniikan.Loistovalinta vaikka ei toi k5 Suzukikaan ois paha ollut (itsellä ollut k5 1000) Vaihdat sen ketjunkiristimen manuaaliseen malliin niin aina vaan varmempi.Ja tietty uusi ketju niin taas on kilometrejä edessä ja paljon.
Ei ole sellaista vikaa mitä ei jeesusteipillä korjattaisi
Honda Cbr600 Pc 25 Stunt Edition
"Honda mies"