Oli tarkoitus laittaa uudet kumit alle, ja päädyin näihin, mutta kumpi olis parempi vaihtoehto kestävyyden kannalta? (tai löytyykö kenties vielä parempaa vaihtoehtoa toisesta valmistajalta?)
Pirelli Diablo Strada
tai
Metzeler Roadtec Z6
Pirelli omistaa Metzelerin ja viidakkorummun mukaan Strada ja Z6 ovat jokseenkin yksi ja sama rengas, mutta myydään eri merkillä. Z6 on aika legendaarisessa maineessa katukumina ja itsekin olen ollut kokolailla tyytyväinen. Neuvona melkeinpä voisin sanoa, että osta se kumman saat halvemmalla.
Triumph Bonneville Bobber Black -18
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
Uusimmassa Bike lehdessä olleessa rengastestissä, tuo Pirelli oli toinen testivoittajista.
Nyksä. Speed Triple 2013
EX: GSX-R 1000 K6
EX: R6R 06
Jep sama rengas eri kuviolla. Mulla ollut stradat ja olin tyytyväinen. Mutta nyt on alla pilot road 2:t ja olen tyytyväisempiPitoa tuntuisi olevan vähintään riittävästi ja kestääää
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Eroa saattaa olla kuvion lisäksi myös profiilissa. Ainakin tuntuu, ettei noilla stradoilla pyörä käänny mihinkään. Kulutuskestävyyttä niissä tosiaan riittää, eikä pitokaan ole huono ollut.
Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
Pikku haaste Z6:ssa on ollut takana kuvion puuttuminen keskeltä => menee helposti kankaille jos ei huomaa katsella kulumista. Millainen kuvio tossa Pirellissä on ?
Tosin jos kyse matkapyörästä, täältä yksi ääni lisää Misukan Pilot Road 2:lle.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Strada takarenkaassa ei myöskään ole ihan keskellä kuviota mutta ehkä hieman keskemmälle tulee mitä Z6:ssa
diablo strada
Mittasin kesällä 9000km ajetusta Pilot road 2 takarenkaasta 5.4mm pintaa. Käyty myös radalla. Ja rengasta en ole saanut lipsumaan kuin sateella kun oikein yritin. Tehokkaammalla pyörällä tietty helpompaa saada luistoja. Mutta matkarenkaaksi uskallan suositella, ja radallakin pärjää jos nyt ei ennätysaikoja ole tarkoitus lähteä hakemaan
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Paras Sport-Touring kumi omasta mielestä ja joka on ollut alla on edellisis pyöris on ehdottomasti Michelinin Pilot Road 2
636 -06
oletko käyny noilla radalla? Tekis mieli ostaa ne Norjan reissua varten, mut käyn myös sillointällöin radalla joten ei se hyvä pito pahitteeksi ole vaikkei vauhti olekkaan mitään hurjaa *(jyk4 @ Tammi. 25 2009,11:26) kirjoitti
olis taas pitäny lukea ketju loppuun asti ku sieltähän se vastaus jo löytyikin
Seuraavat kumit taitaa siis olla pilot road 2:set.
Moision Mopoilija
Kawasaki Z750 -09
Kawasaki ZX-6R -05
Mulla oli viime kesänä RSV Millessä Dunlopin Roadsmart 2ct kumit... olin kyllä hiton tyytyväinen! Kävin radallakin niillä kurvaamassa ja hienosti taittui ja löytyy hyvin kulutuskestävyyttä!
Biken testissä oli nyt se toinen testivoittajista (roadsmart 3CT).
Kokeilemaan vaan, sillä sitä oman mieleisensä löytää!
Sopivasti täysillä!!
749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
Loppukesästä Z6 XX:n alle ja hyvältä tuntuu. Mutta seuraavat ovat varmaan Misukat???
Civis Pacum, Para bellum