Sivu: 4 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 189:sta
    Lainaa (Staga @ Tammi. 24 2009,03:48) kirjoitti
    Lainaa (*cebarimimmi* @ Tammi. 24 2009,03:02) kirjoitti

Tämä kyseinen "kuva" vaan kertoo KAIKEN...
    Mut kuka mistäkin tykkää.....
    Aika pätevän näköinen laitos, saa liikuntaakin startatessa eikä tarvi pelätä sekoittavansa omaa laitetta toisen pyörään Mutterin edessä *

Eikä siinä mitään pahaa ole jos tykkää ajella Nissan Sunnylla tai Toyota Corollalla, hyviä laitteita ja sopivat tarkoitukseensa
    Tuosta kuvaan liittyvästä liikunnasta...vuosikausien käynnistely samaa jalkaa käyttäen johtanee siihen että ko. raajan lihakset pullistelevat voimaa uhkuen ollen huomattavasti raajaparin toista osapuolta uhkeampi; tunnistaako siten vanhan hd harrastajan siitä että toinen takajalka on kuin kessunhakkuupölökky ja toinen kuin heinäseiväs?
    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
    Lainaa (WaltsuCB600 @ Tammi. 24 2009,11:49) kirjoitti
    Ja eipä ole 600 cc Honda(eikä oo ensimmäinen mopo) enää tämän talven jälkeen... * En vain halunnut ostaa 30 000 € harrikkaa... Oma totaalinen hintaraja mp:ssä on n. 20 000 €... Kyseessä on kuitenkin vain moottoripyörä... Kaksi rengasta, moottori ja runko ympärillä...EN VAIN VIITSI MAKSAA ENEMPÄÄ... ehkä en vain ole TOSI harrastaja...

Ja vertasin suositushintoja keskenään...(korjaus 20 000€- 16 000€) Mielestäni aivan älytön hinta lähes kahden samanlaisen mp kesken...

Ja täällä on varmaan huomattavasti varakkaampia ihmisiä, kuin minä... Kannattaa vaikka käydä tsekkaan Ducati osasto....
    Totta on, että Suomessa Harrikat on hinnoiteltu helvetisti yläkanttiin. Tuo mun Bobbi ei maksanut yli kahtakytä tonnia... Toisaalta mua ei sieppaa lainkaan se, että jos joku sen kauheen euroläjän lyö tiskiin ja ajaa liikkeestä uudella 30k€ Road Kingillä tai Fättärillä. Eikä mua sieppaa sekään, jos joku maksaa uudesta Ducatista 30000€. Ducatin hinnoista ei vaan kukaan täällä ala narisemaan, mutta Duccen oletetusta huonosta luotettavuudesta kyllä... Kuitenkin samanveroisen suorituskyvyn saa ostamalla tonnisen tusinajapsikyykyn yli kymppitonnia halvemmalla. Eli joku muu juttu näihin kalliisiin ja "huonoihin" pyöriin vetää... Mutta mitäs siitä sitten? En mä ainakaan pakota ketään ajamaan mun pyörällä. Ajakoot kukin ihan millä haluaa, ja maksakoot siitä laitteesta sen mitä rahkeet kestää tai vaikka yli. Ei se mun talouteen vaikuta, enkä ala arvostelemaan muita hölmöistä ostopäätöksistä. Kun vaihdoin customiin japsinakusta(joka oli ihan helvetin hyvä pyörä), en mä edes ajatellut ostavani japsicustomia, jotka ovat hienoja ja varmaankin hyviä, ehkä jopa teknisesti parempia kuin HD. Jotenkin vaan...vilpittömästi anteeksi nyt kaikille nipponcustomien omistajille...japsicustomit tuntuvat HD:n kopioilta.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    omilla ansaituilla rahoilla ostin syksyllä uuden harrikan! olen ostokseeni erittäin tyytyväinen ja pyörä on oma ei pankin
    FLSTSC
    WaltsuCB600:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Seinäjoki/Huittinen/Tampere/Helsinki
    Lainaa (Staga @ Tammi. 24 2009,12:13) kirjoitti
    Ja vertasin suositushintoja keskenään...(korjaus 20 000€- 16 000€) Mielestäni aivan älytön hinta ero lähes kahden samanlaisen mp kesken...
    Joo onhan ne melkein samanlaisia, ihan kuten CBF600 ja CBR600RR, ei juurikaan eroa.
    Loistava vertaus... Toinen on kyykky ja toinen retroihme... Anteeksi... Taisi tuo Rocker olla matkailuohjus ja low polkupyörä...

Mutta eipä taida minkään Hondan hintaeroksi tulla 16 000 €...paitsi ehkä Goldwing ja manki... Äläkä rupea luettelemaan niiden kromipulttien ja leveämmän takarenkaan eroja... Niistähän muodostuu 16 000 €... Anteeksi laskuvirhe... Niin ja Ducatit ovat yhtälailla ylihinnoiteltuja... Mutta siitä en tiedä kuinka paljon maahantuoja repii välistä...

Hullu se on...

Honda CB600F Hornet 2007
    Honda CRF250R 2006
    Lainaa (nuunii @ Tammi. 24 2009,12:17) kirjoitti
    Lainaa (Staga @ Tammi. 24 2009,03:48) kirjoitti
    Lainaa (*cebarimimmi* @ Tammi. 24 2009,03:02) kirjoitti

Tämä kyseinen "kuva" vaan kertoo KAIKEN...
    Mut kuka mistäkin tykkää.....
    Aika pätevän näköinen laitos, saa liikuntaakin startatessa eikä tarvi pelätä sekoittavansa omaa laitetta toisen pyörään Mutterin edessä *

Eikä siinä mitään pahaa ole jos tykkää ajella Nissan Sunnylla tai Toyota Corollalla, hyviä laitteita ja sopivat tarkoitukseensa
    Tuosta kuvaan liittyvästä liikunnasta...vuosikausien käynnistely samaa jalkaa käyttäen johtanee siihen että ko. raajan lihakset pullistelevat voimaa uhkuen ollen huomattavasti raajaparin toista osapuolta uhkeampi; tunnistaako siten vanhan hd harrastajan siitä että toinen takajalka on kuin kessunhakkuupölökky ja toinen kuin heinäseiväs?
    Joo ja sähköstartin omaavien pyörien omistajilla on lihaksikas oikean käden peukalo...

Lauantaita vaan kaikille!
    -Hannibal-

Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa (WaltsuCB600 @ Tammi. 24 2009,12:24) kirjoitti
    Loistava vertaus... Toinen on kyykky ja toinen retroihme... Anteeksi... Taisi tuo Rocker olla matkailuohjus ja low polkupyörä...
    Tuota noin, itsehän aloit vertailemaan kahta erityyppistä pyörää. Ei liene mun vika jos et ymmärrä niiden eroja.
    Dirty Nasty Furriner
    Liittyi Sep 2008
    Lainaa (Staga @ Tammi. 24 2009,12:37) kirjoitti
    Lainaa (WaltsuCB600 @ Tammi. 24 2009,12:24) kirjoitti
    Tuota noin, itsehän aloit vertailemaan kahta erityyppistä pyörää. Ei liene mun vika jos et ymmärrä niiden eroja.
    Selvä...sovitaan niin etten ymmärrä...
    Hullu se on...

Honda CB600F Hornet 2007
    Honda CRF250R 2006
    Liittyi Jun 2007
    Meneppäs ensikesänä ihan huviksesi paikalliselle H-D diilerille ja kysele eroja pyörien välillä, ehkä pääset jopa koeajolle.
    Niissä tosiaan on helvetisti eroa, usko tai älä, ovat aivan eriluonteisia pyöriä.
    Dirty Nasty Furriner
    Lainaa (veke73 @ Tammi. 24 2009,11:41) kirjoitti
    Lainaa (AF-1 @ Tammi. 24 2009,09:28) kirjoitti
    Lainaa (veke73 @ Tammi. 24 2009,03:15) kirjoitti
    Pitäisköhän pyörä merkkii vaihtaa jos ei lähe edes käyntiin Mitä noil hooteil sit edes tekee???
    Osta honda ni varmasti toimii
    Onkoo lintu vielä myynnissä? mä myin bleidini pois ja katselen jotain vähemmän jyrkkää katupyörää tilalle.
    viel olis lintu tallis hyvään kotiin
    Onko sen linnun tiedot jossain saatavilla?
    SUZUKI B-KING
    Lainaa (Staga @ Tammi. 24 2009,11:01) kirjoitti
    Lainaa (AF-1 @ Tammi. 24 2009,09:28) kirjoitti
    Lainaa (veke73 @ Tammi. 24 2009,03:15) kirjoitti
    Pitäisköhän pyörä merkkii vaihtaa jos ei lähe edes käyntiin Mitä noil hooteil sit edes tekee???
    Osta honda ni varmasti toimii
    Onkoo lintu vielä myynnissä? mä myin bleidini pois ja katselen jotain vähemmän jyrkkää katupyörää tilalle.
    Osta tommonen, ei käy lihasten päälle *

Mulla on 3 Z 50 Mallia eri vuosikymmeniltä ja 1 CL 70.
    ST on ihan hiano ja hankin vielä sellasenkin kun löytyy sopiva
    SUZUKI B-KING
    Lisätietoja saa ku laittaa viestii mulle!!!
    Löytyy myös tuolt myytävänä palstalta..
    Honda 1100 XX Superblackbird -08
    Kawasaki Monster ZX-10 R -09
    Ja nyt taas mennään bläkkärillä, vm07.
    Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
    Kawasaki H2 SX SE -18
    Ja eipä ole 600 cc Honda(eikä oo ensimmäinen mopo) enää tämän talven jälkeen... * En vain halunnut ostaa 30 000 € harrikkaa... Oma totaalinen hintaraja mp:ssä on n. 20 000 €... Kyseessä on kuitenkin vain moottoripyörä... Kaksi rengasta, moottori ja runko ympärillä...EN VAIN VIITSI MAKSAA ENEMPÄÄ... ehkä en vain ole TOSI harrastaja...

Ja vertasin suositushintoja keskenään...(korjaus 20 000€- 16 000€) Mielestäni aivan älytön hinta ero lähes kahden samanlaisen mp kesken...

Ja täällä on varmaan huomattavasti varakkaampia ihmisiä, kuin minä... Kannattaa vaikka käydä esim. tsekkaan Ducati osasto...

Fanaattisuutta ei korvaa mikään... Mersu miesten ajattelu maailma toimii varmasti samanlailla, kuin harley:n... Ei oo elämässä muuta kuin kyseinen merkki...Itse en jaksa enempää aiheesta vääntää... Ajokoon joku vaikka hevosella MP kypärä päässä...
    Pyörä tietysti kokemuksen, taitojen ja lompakon mukaan. Ei 600cc Hornetissa ole oikeasti mitään hävettävää vaikka toiset sulle nauraa. Pieni pilisille pienet pyörät ja toisenlaisille sitten isommat ja kalliimmat pyörät ...
    Liittyi Jun 2007
    Tollanen Dax vois olla ihan hauska, eipä silti. Kinuskit tekee Monkeyn kopioita mutta Daxia ei kai saa isommalla koneeella kuin 50cc :/

edit:
    Tekeepäs. Tuodaankohan suomeen?

Dirty Nasty Furriner
    Lainaa (Tenere-Heikki @ Tammi. 24 2009,15:01) kirjoitti
    Lainaa (AF-1 @ Tammi. 24 2009,14:57) kirjoitti
    Lainaa (veke73 @ Tammi. 24 2009,14:31) kirjoitti
    Lisätietoja saa ku laittaa viestii mulle!!!
    Löytyy myös tuolt myytävänä palstalta..
    et nyt sitte ymmärtänyt laittaa mitään linkkiä!!! piä paskas

" ota yhteyttä jos jaksat, tää on vaan leikisti myynnissä"
    Ei sua ainakaan liian innokkaasta tyylistä tarvi moittia, mä olisin saattanu jo tarjota pyörääni jos sellasta olisin myymässä
    Äitii... Pyyhkimään! *
    Linkki
    13500e saat pitää
    SUZUKI B-KING
    Se voi numeroiden perusteella vertailuja tekevälle Harrikankin hinta kieltämättä olla korkea; "miksi pistää 30keur johonkin kaksipyöräiseen, kun jo 20keurolla saa kakssataa heppaa ja vauhtia niin että hirvittää tai vaihtoehtoisesti isomman koneen ja enemmän kromia japanialaiseen customiin?". Vaan kokeileppas joskus tuommoista Ameriikan ihmettä ihan perskohtaisesti... Serkkupojan Softaililla jonkun verran ajaneena voi sanoa, että siinä on sitä jotain, mitä numeroilla ei voi osoittaa. Huono ajaa, tärisee liikaa, ajoasento apehangerilla naurettava - mutta penteleen mukava! H-D ei ehkä ihan se "mun juttu", mutta ymmärrän hyvin niiden omistajia. Ja pakkotilanteessa kyllä mieluummin sellainen, kuin vaikkapa kilokyykky.

Ai miten liittyy H-D:n hintaan Suomessa? No ei sitten mitenkään. Kaupaksi ovat menneet nykyisilläkin hinnoilla enemmän, kuin hyvin, joten miksi niitä pitäisi alennuksella jaella? Ei se maahantuoja / kauppias nyt mikään hyväntekeväisyysjärjestö ole.
    ...
    Se hyvä puoli harrikassa on ettei tarvii cebari tai hornetti kuskeille kättä nostaa *

"Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
    "vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
    "Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
    Lainaa (maRk1 @ Tammi. 24 2009,16:15) kirjoitti
    Se hyvä puoli harrikassa on ettei tarvii cebari tai hornetti kuskeille kättä nostaa *
    Kaikkien provojen äiti!
    -Hannibal-

Liittyi Sep 2008
    Lainaa (finharley @ Tammi. 24 2009,14:37) kirjoitti

Ja täällä on varmaan huomattavasti varakkaampia ihmisiä, kuin minä... Kannattaa vaikka käydä esim. tsekkaan Ducati osasto...

Fanaattisuutta ei korvaa mikään... Mersu miesten ajattelu maailma toimii varmasti samanlailla, kuin harley:n... Ei oo elämässä muuta kuin kyseinen merkki...Itse en jaksa enempää aiheesta vääntää... Ajokoon joku vaikka hevosella MP kypärä päässä...
    Pyörä tietysti kokemuksen, taitojen ja lompakon mukaan. Ei 600cc Hornetissa ole oikeasti mitään hävettävää vaikka toiset sulle nauraa. Pieni pilisille pienet pyörät ja toisenlaisille sitten isommat ja kalliimmat pyörät ... * *
    No mun ei ainakaan tarvitse ostaa kallista pyörää todistakseeni miehuuteni... Toisilla se voi ollakkin niin...
    600 cc:lla on ollut ainakin edullista ajaa ja hyviä kokemuksia on muutenkin ollut...
    Hullu se on...

Honda CB600F Hornet 2007
    Honda CRF250R 2006
    no mie ajelen tuolla sukisukilla. ei oo kallis ja tehoa vois kyllä olla enemmänkin, mut hermot lepää ja mukava harrastus yksin tai porukassa...

nyt pyörä osittais purettuna tallissa...huoltoa ja putsailua yms...mukavaa remppailla ite talvella...siinäkin hermot lepää...
    -minä ihan ite!-
    -Yamaha FZ6s -07-
    ihan hyvä että hinnat on korkeella. helvetti sentään jos tämmösiä hintakeskusteluita joutuis jossain kokoontumisajoissa käsittelemään osanottajien kesken..

jaa mut jos sitä lähtis katteleen tohon naapuribaariin V-Twin Cityn paikalle roudaamia 2009 malleja ja humaltumaan hiukan vielä..
    Tyyli ennen tarkoitusta.
    Lainaa (AF-1 @ Tammi. 24 2009,18:05) kirjoitti
    Hei äijä!!! sulla ei ole senttiäkään rahaa!!! leikit ylihintasella paskalla!!! mitä sä oikein hillut?

...No siis hei kato tää on niiku elämän tapa et hei sä et vaan tajuu hei sitä et tää on okeiheihei
    Mitä v**tua sä täällä meuhkaat muitten rahoista. Jos sä kehut yhdellä palstalla omistavasi Honda Monkeyn (!!!) ja Honda 70SEN (!!!) ja seuraavassa topicisa kerrot vankkoja mielipiteitäsi HD:stä, myöntäen myöhemmin, että et oo koskaan HD:llä edes ajanut, niin kommenttisi persaukisista HD:n ostajista tuntuvat kyllä aika korneilta. Ainut positiivinen asia kohdallasi on ollut tuo blade. Voi sanoa että, olet sentään mopoa ajanut. Mutta taidat olla persaukinen koko äijä. Olikohan bladekin GeMoney rahoituksella?

t. Repa, toinen persaukinen
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
    Lainaa (Staga @ Tammi. 24 2009,18:08) kirjoitti
    Toivottavasti sä et koskaan hanki itselles H-D:tä.
    Kyllä mä meinaan softailin hankkia..vielä joskus kun hinta ollaa saatu tässä ihmeellisessä suomessa kohdalleen.
    Ei me olla sen kummallisempia kuin brititkään, niiden bruttokansantuote on suurempi kuin meidän mutta ostovoimakin on huomattavasti parempi!!!
    Miksi suomalainen maksaa mielellään itsensä kipeeksi.
    Tästä tulee mieleen vanha koulukaveri mikä osti/sai ekan auton ja sanoi sen maksaneen tietyn summan (paljon) rahaa.
    Pojan isä sitten möläytti auton oikean hinnan kun ei tiennyt poikansa intresseistä paisuttaa omaisuutensa arvoa tekaisemalla ostohinnan

Miksi kaikki vaivan näkö?

No siksi että suomalaine outomieli saa hyvän olon= yksinkertainen saa olla onnellinen kertomalla silmäteränsä olevan arvokas.
    SUZUKI B-KING
    Lainaa (vmt @ Tammi. 24 2009,00:53) kirjoitti
    Lainaa (WaltsuCB600 @ Tammi. 24 2009,00:24) kirjoitti
    ... Esim. Rocker C... Onko se nyt OIKEASTI 28 900 € arvoinen peli...?

Kyseessä siis * Rockeri

52 kW
    117 Nm

Jos vertaa harrikan näitä pikkumopoja (mikä itseäni kiinnostaa) niin saako todella n. 20 000 € hinta erolla enemmän pyörää...?

Vertaa 1200 low

49 kW
    98Nm

Täytyy toki myöntää, että tuo Rocker on hienompi ja yksilöllisempi, mutta n. 20 000€ luulis saavan jo melko yksilöllisen pelin... *

Olis tässä varaa ostaa vaikka neljä HD:tä tuohon pihalle tönöttämään ja pankista saa lisää, mutta kysymys onkin, että onko näissä hinnoissa mitään järkeä?
    Vähän lyhentelin lainausta...

Vertaat siis svh:ta ja taxfree hintaa... Vertailukelpoiset vois olla 28 900 € vs. 14 400 €. 14 500 € on kuitenkin erisuuri kuin 20 000 €.

Mulla ei ole ollut tähän mennessä nähtävästi varaa ostaa kuin kaksi harrikkaa, mutta ruvetaanko kehumaan kenellä ois varaa ostaa niitä eniten?

Ps. Pikkumopoja verrattuna 600 Hondaan?
    Voisin ilmoittautua mukaan jos otetaan vaikka "kenen pissa lentää pisimmässä kaaressa" skabat, löysällä luonnollisesti...
    Näihin "kenellä on eniten rahaa" kisoihin ei voi duunari osallistua, ymmärrätte varmaan miksi. *

Ps. Meidän äiti tekee teidän äitien ruuat.*
    Supermoto
    Tässä tähän väliin katkelma HD:lta tulleesta viestistä, jossa kyselin hinnoista Suomen hinnoista:

You are very welcome to buy a Harley-Davidson motorcycle in any country you wish. Please be aware that there may also be issues of transport and registration involved.

The best dealer for you to speak to is Warr’s of London. They have helped many customers outside of the UK before and may be able to advise on the import process. Their telephone number is 020 7736 2934 and their website at http://www.warrs.com. I cannot advise on dealers outside of the UK.

Best wishes

Harley-Davidson UK Customer Services

Käykäähän tutustumassa hintoihin britteinmaalla
    Lainaa (gol5151 @ Tammi. 24 2009,19:32) kirjoitti
    Tässä tähän väliin katkelma HD:lta tulleesta viestistä, jossa kyselin hinnoista Suomen hinnoista:

You are very welcome to buy a Harley-Davidson motorcycle in any country you wish. Please be aware that there may also be issues of transport and registration involved.

The best dealer for you to speak to is Warr’s of London. They have helped many customers outside of the UK before and may be able to advise on the import process. Their telephone number is 020 7736 2934 and their website at http://www.warrs.com. I cannot advise on dealers outside of the UK.

Best wishes

Harley-Davidson UK Customer Services

Käykäähän tutustumassa hintoihin britteinmaalla
    Tästä sinulle plussaa. Ja H-D:lle kans.

t. Repa
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
    Älä viitti tommosia osoitteita laitella toisten näkyville. Pianhan sitä rupeaa kuvittelemaan muitakin merkkejä olevan jossain tarjolla.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
    Lainaa (maRk1 @ Tammi. 24 2009,20:02) kirjoitti
    Lainaa (AF-1 @ Tammi. 24 2009,19:56) kirjoitti
    Lainaa (maRk1 @ Tammi. 24 2009,19:50) kirjoitti
    Valitettavasti Suomessa on autovero, sekä arvonlisävero *

...Eikös toi 12500 ole kuintenkin aika kallis jos vertaa siihen sun tehdashintaan? vai mikä se oli?

ps. Ekalla sivulla on laskettu hinta paljonko säästät...n. 2-3te, mutta tuontivehkeille ei saa persaukiset lainaa ge-moneyltä
    Oletko jotenkin retard!!!
    12500 e liikeen myyntihinta käsittää verot ja liikevoiton

Missä sä olit kun sitä järkeä jaettiin....?
    Laskelma uudelleen sinulle nuija!

Street Bobista 2009
    Lasketaan uudelleen puoli-ilmaisen hd:n hinta *
    Lontoossa pyörä maksaa £8,945 eli €9,474(nordea 23.01.2009)
    Arvonlisäveroa lontoon pyörässä on 15%
    Veroton hinta 8238€
    ArvonlisäVero Suomeen 22% = 1812€

Autovero 18950€*0.20 =3790€
    Autoveron arvonlisävero 22%
    3790€*0.22 = 833,8€

8238€+1812€+3790e+833,8e=14673,8€ +rahti ja sen alv osuus? sekä rekisteröinti + etulamppu...

Mukavaksi homman vielä tekee, ettei ilman alv-numeroa toimiva yksityishenkilö voi ostaa pyörää verottomasti EU:n sisällä....Jotain säästää vitunmoisella hommalla sekä saa maili+km/h mittarin
    Nuijaseni se mikä on käsittämätön tä niin fat boin hinta suomessa 29000e ja englannissa 12500e = erotus 16500 euroa!!!

Englannissa dynan ja softailin hinta ero on vaivaset 2000e.
    Suomessa hinta eroa kertyy käsittämättömät 9000e *
    Se ei ole verottajan ahneus vaan liikkeen.
    Ei vastaava hintaero voi perustua mallieroon verottajan puolelta koska missään ei ole vastaavaa vertailukohtaa.

Se on liike mikä nykii yhdestä pyörästä vähintään 10ke voiton!!!

SUZUKI B-KING
    Tämä ongelma on kerrottu HD:lle. Tässä vastaus:

Thank you for your email.

We have forwarded it on to the European director that he may be aware of your concerns. As previously stated, UK Customer Services are unable to advise on dealerships and price structures outside of the UK.

Katsellaan mitä alkaa tapahtumaan...

Triumph heivasi tukkuliikkeet välistä 2003 ja yhtenäisti euroopan hinnoittelun. HD:n on jossain vaiheessa joka tapaukessa tehtävä sama. Varsinkin kun Suomen vähittäismyyjän ja HD:n tehtaan välissä on kaksi tukkuliikettä, nykykaupankäynnissä kun se yksikin alkaa monesti olla liikaa.

http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?s...article=112042
    Ja mun mielestä uusissä pyörissä maksetaan verot ostohinnan perusteella, eikä se perustu vastaavan Suomessa myytävän hintaan, kuten käytetyissä. Sillon toi verolaskelma:Autovero

18950€*0.20 =3790€

..on väärä.
  30.  
    Täysin ylihinnoiteltu pyörä Suomessa.Katsotaanpa www.blocket.se,mitä Ruotsissa ollaan valmiita maksamaan Hd:sta.Kurssi n.10.70
    Fat Bob-08 179000kr,euro 16729
    Deuce-02 149000kr,euro 13925
    Uusi FXDWG-Dyna Wide-07malli 183000kr,euro 17102
    Rekisterissä m-pyöriä siellä on n.400t.
    Toki muittenkin pyörien hinnat on kautta linjan halvemmat kuin meillä.
    FLHTCUSE4
Sivu: 4 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen