Mikähän mahtaa olla pielessä kun putki vetää pyörän käynnistäessä aivan punahehkuun ihan vaikka käy pelkkää tyhjäkäyntiä. Onko sytkä jälessä vai voiko olla jotain muita syitä? Just vasta ostin pyörän enkä oo kerenny ajaa sil viel metriäkään.Jos joku viittis jeesata hieman...
juice
jaa ei kai siinä välttämättä mitn vikaa ole.
Kyllä tällasella "kylmällä" ilmalla R1:n putkistokin hyvin herkästi punaseks vetää.
ZX-12R--SOLD--
R1
Ok aattelin vaan ku veti tosiaa putki ihan punaseks(JiiAT @ Tammi. 23 2009,20:55) kirjoitti
![]()
Acran putkistoki kyl on et onhan se vakiota viel normaalisti ohuempikin jos kerran kylmät ilmat vaikuttaa asiaan.
juice
Ei mitään vikaa. Nykypyörissä sytytys on erittäin myöhäisellä ja laihalla, lähinnä saasteiden takia. *Eikä yleensäkään ole hyvä käyttää pyörää tyhjäkäynnillä kovin pitkiä aikoja. Se punahehku häviää, kun painat vähän kaasua, mutta paikallaan käynnissä on myös ylikuumenemisen vaara. Joka taas on eri asia kuin pakokäyrän punahehkuisuus.
<p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988 _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
Vähän laihallahan se on, avaa tk-seos ruuvia 1/8-1/2 kierrosta.
Kuuntele missä kohtaa käy parhaiten.
Vai onko Hondassa jo ruisku, eikä Keihin FCR?
Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
Ei oo ruuttaa viel...kaasari vehe on vielä. vuosimallia 2005(Hsippe @ Tammi. 23 2009,22:49) kirjoitti
Kiitoksia kaikille kommenteista!!![]()
juice
Ei ruiskua....? mä olen kyllä luullut että kaikissa 2000 luvun vehkeissä jo selllanen on.
Hornetissa siis 900 on ollut jo 2002 alkaen ainakin.
Honda CB900F Hornet *2005
Katupelit erikseen, nyt on kyse kuitenkin crossipyörästä. Hondalta tuli vasta tänä vuonna ruiskulla varustettu crossari.(Hornet Boy @ Tammi. 24 2009,13:32) kirjoitti
![]()
Pain is just weakness leaving the body