Sivu: 9 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011 ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 302:sta
    Lainaa (Luna @ Kesä. 01 2009,15:34) kirjoitti
    Paikka Ähtärin -keikalta tarjolla. YV:tä kehiin, jos reissu kiinnostais. Itse tällä tietoa kun en tosiaan pääse osallistumaan *
    Eikös se Milla nyt vieläkään muka ole ottanut yhteyttä? Kun me vähänniinku päätettiin hänen puolesta että hän osallistuu...
    Sun pitää itte lähettää tilinumero yv:llä...
    Tein itse ja YRITIN säästää.

Lainaa (-Timi- @ Kesä. 01 2009,15:40) kirjoitti
    Lainaa (Luna @ Kesä. 01 2009,15:34) kirjoitti
    Paikka Ähtärin -keikalta tarjolla. YV:tä kehiin, jos reissu kiinnostais. Itse tällä tietoa kun en tosiaan pääse osallistumaan *
    Eikös se Milla nyt vieläkään muka ole ottanut yhteyttä? Kun me vähänniinku päätettiin hänen puolesta että hän osallistuu... *
    Sun pitää itte lähettää tilinumero yv:llä... *
    Mielläni mä toki paikan millamukselle myyn, mutta en ala paikkaa sille pihdata, jos joku muu innostuukin paikan ottamaan. Nopeat syö hitaat -meiningillä mennään
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
    reissu lähestyy
    näköjään vielä lunan ja markuksen paikat vielä tyrkyllä...mukaan vaa jos pidempi lenkki kiinnostaa .tyrkyllä on vähän nopeempaa ja hitaampaa letkaa..ja saa mennä itekseenki jos letkassa ajo ei kiinnosta.

jos luna ja markus saatte myytyä oman reissunne ni ilmottakaa myös mulle tai anttoolle.kiitos.

anttoo ohjaa sitt paikanpäällä kaik omiin mökkeihinsä.
    auni just laitteli viestii että he ovat saaneet a-oikeudet.että varaako meille viiniä ruuan kaa ja kahvin seuraks konjakkia...sanoin että älä turhaa ei me juua

2 vapaata paikkaa viellä tyrkyllä
    Lainaa (piipu @ Kesä. 03 2009,16:31) kirjoitti
    auni just laitteli viestii että he ovat saaneet a-oikeudet.että varaako meille viiniä ruuan kaa ja kahvin seuraks konjakkia...sanoin että älä turhaa ei me juua *

2 vapaata paikkaa viellä tyrkyllä *
    Niin, siihen ruokailuun näköjään kuuluu maito, vesi tai kotikalja...eihän me mitään muuta sitten tarvitakaan *
    Viimevuotiseen tapaan tiedossa joukkuekisa (5 rastitehtävää: hieman pähkäilyä ja liikuntaa) ja sitten illalla pubivisa. Ja tietysti parhaat palkitaan. Hieman lama näkkyy palkintopöydässä, jos tarkkaan kattoo, mut eikös se niin ole, että viisaat ei virka mittään ja hullut ei huomaa mittään

Tarvitsen hieman apuva sitten rastien vetoon; minä, Liisa ja Piipu on jo ilmoittautunut ja 2 vappaaehtoista sitten paikan päältä.

Nyt kaikki muu alkaa olla kasassa, vain tilatun sään toimitusaikataulu on epäselvä.
    Mut kohta nähdään
    Lainaa (Anttoo @ Kesä. 03 2009,20:03) kirjoitti
    Viimevuotiseen tapaan tiedossa joukkuekisa (5 rastitehtävää: hieman pähkäilyä ja liikuntaa) ja sitten illalla pubivisa. Ja tietysti parhaat palkitaan. Hieman lama näkkyy palkintopöydässä, jos tarkkaan kattoo, mut eikös se niin ole, että viisaat ei virka mittään ja hullut ei huomaa mittään

Tarvitsen hieman apuva sitten rastien vetoon; minä, Liisa ja Piipu on jo ilmoittautunut ja 2 vappaaehtoista sitten paikan päältä.

Nyt kaikki muu alkaa olla kasassa, vain tilatun sään toimitusaikataulu on epäselvä.
    Mut kohta nähdään
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Vähän voi sataa, mutta ei se satu...paljoa. Noilla nurkilla satoi viime kesän ajeluilla joka stanan kerta, joten kaikki yli +7 ja kuivaa on parannusta. me tuumma .. mennään keuruulle harjotteleen jo pe.
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
    Niin oliskos mökeissä liinavaatteet vai pitääkö olla omat?
    Lainaa (zpete @ Kesä. 04 2009,12:33) kirjoitti
    liinavaatteet 6e,jos et haluu maksaa ota omat.
    Lainaa (piipu @ Kesä. 04 2009,16:20) kirjoitti
    Halavalla saa! En raahaa omia.

V.Vesterinen
    Jepu, Fox tulee meitsin sijaan bileisiin mukaan. Harmi etten ny pääsy Oh well, better luck next year...
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
    Mun reissu starttaa nyt, tänään ouluun saakka ja huomenna nähdään... keli on syvältä mutta ei jaksa valittaa... saunassa lämpenee. Turvallista matkaa kaikille
    '05 Kawasaki Z 750 => '08 Suzuki Hayabusa => '15 KTM 690 smc
    Lainaa (--Sämpy-- @ Kesä. 05 2009,10:46) kirjoitti
    Mun reissu starttaa nyt, tänään ouluun saakka ja huomenna nähdään... keli on syvältä * mutta ei jaksa valittaa... saunassa lämpenee. Turvallista matkaa kaikille *
    sinne kans turvallista huomenna nähhää

kiva ett luna sai reissunsa myytyä... vielä ois markuksen paikka myynnissä eli maksu markukselle ja ilmotus meille.kiitos nam.
    Lainaa (ttuttu @ Kesä. 04 2009,17:40) kirjoitti
    Halavalla saa! En raahaa omia. *
    Tekis mieli laittaa +1, mutta siitä saattaa tulla nykyisillä säännöillä bänniä, joten ihan muuten vaan perusteettomasti voisi laittaa että samat sanat..

Olikohan jo tarpeeksi tekstiä?
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (LaMasquerade @ Kesä. 05 2009,12:57) kirjoitti
    Tekis mieli laittaa +1, mutta siitä saattaa tulla nykyisillä säännöillä bänniä, joten ihan muuten vaan perusteettomasti voisi laittaa että samat sanat..

Olikohan jo tarpeeksi tekstiä? *
    Ei se Pia sit tinkiny niitä 5e:oon.. Olis ollu kaikille niin paljon helpompaa
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lupaavaa, ei sada yhtään niin paljoa kuin eilen! Katotaan päästäänkö tänään lähtemään keski-suomea kohti. Jos ei, niin sitten huomenna suoraan ähtärriin.

Btw, paljon kudetta mukaan, illalla / yöllä on khylmä.
    Se valkoinen kikseri.
    Lainaa (riisor @ Kesä. 05 2009,12:59) kirjoitti

Me ei tinkitä! Rahaa ON!

V.Vesterinen
    Lainaa (ttuttu @ Kesä. 05 2009,13:23) kirjoitti

Me ei tinkitä! Rahaa ON! * *
    näin o.vaikkei vieläkää kunnon vaattehia ....tuhannen moisesta säätämisest huolimati ehtii paikalle tää kans.tiukille meni mut pikkulenkki viel työn puolest.kohti espoo,sit pargas ja zurguun ja kohti pohojanmaat..jos ei ny ihan aamuyölle mäne ni starttailen melko aamusta liikkeelle.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    mä nytt sitt sun mieliks soitin ja kysyin alee...ni ku arveli ei onnistu.voin tuoda sulle puhtaat liinavaatteet *samalla ku raahaan itelleni tai voidaa kerätä sulle kolehti *

edit: markuksen paikka viell tyrkyllä sateetonta säätä luvattu eiku mukaan vaa

MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (piipu @ Kesä. 05 2009,15:23) kirjoitti
    mä nytt sitt sun mieliks soitin ja kysyin alee...ni ku arveli ei onnistu.voin tuoda sulle puhtaat liinavaatteet *samalla ku raahaan itelleni tai voidaa kerätä sulle kolehti *
    Ei ollu kyse siitä että 6e olis liikaa (rahaahan löytyy ), 5e on vaan fyysisesti huomattavasti motoristiystävällisempi summa kuin 6e.. Kun ei tuota kuljetuskapasiteettia ole yhtään liikaa, niin hyvä että setelit mahtuu mukaan, kolikoista puhumattakaan.. Visan pitää riittää.

Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Ota kymppi messiin ja anna loput tippiä ..
    Se valkoinen kikseri.
    Kai siellä kortti käy? Ei mulla mitään käteistä oo. Just sain viriteltyä laukun takapenkille ni ei tarvii reppu selässä ajella. Vielä kun osais päättää, että nahkat vai goret.... todennäköisyys satelle on kait aika pieni. Pyyhe vissiin pitää otta vaikka maksaisi lakanoista. Mulla ei sitäpaitsi ole pientä hiuslakkaa Aarg! Paniiikki
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    ^älä panikoi. matkalla on kauppoja. ainakin ennen tampesteriä ..

Pyyhe on hyvä, universumin käsikirja liftarille kirjan mukaan jopa tärkein kapine mitä raijata mukana. Mulla on tuommonen klik..
    Se valkoinen kikseri.
    Jaa-a... Tavarat ois kutakuinkin pakattu, vielä hygieniatarvikkeet..
    Toivotaan notta ei pahemmin olisi ylimääräistä, mutta myöskään mitään ei haluais unohtaa...

Kohta mennään!!
    Tein itse ja YRITIN säästää.

Sponssipuoli muuten meni melko hyvin palkintojen suhteen, mut makkaroita ei nyt saatu. Ottakaa mukaan siis omat makkarat, tai ostakaa matkan varrelta jos iltapalaa haluatte illallisen jälkeen.
    Illallaksi on luvattu kylmää, joten lämpimiä vaatteita mukaan kun tehtävät on ulkona. Ulkona muutenkin voi varautua omiin juomiin.
    Siinä on kyllä lähellä Tuurin kauppa ja Ähtäri, josta saapi täydennystä.
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Viime hetken innokkaille, yksi paikka lisää vapaana, Heidi ei pääse paikalle. Jos innostaa jäädä yöksi hauskojen ihmisten möksään, minulta voipi lunastaa tuon Heidin paikan.
    Se valkoinen kikseri.
    Ainakin Slowmotion jengi pysähtyy pankkiautomaattien luona - tarvittaessa. Muistaakseni Myllykukossakin lienee automaatti. Kyllä sitä kannattaa pikkasen käteistäkin pitää mukanaan. Etelä-Euroopassa reissanneet tietävät, että monessa ns.sivistysmaassa kortit eivät käy monessakaan paikassa.

V.Vesterinen
    Elekää huoliko, on sitä elämää täällä maallakin.. ei siitä ähtärin kirkolle niin pitkästi ole matkaa, siel on tomaattia, kauppaa jne.. ja taitaa siellä joku hullu baariakin pitää..

-Eki
    FZX 750
  30.  
    Lainaa (ttuttu @ Kesä. 05 2009,20:43) kirjoitti
    Etelä-Euroopassa reissanneet tietävät, että monessa ns.sivistysmaassa kortit eivät käy monessakaan paikassa.
    tosta ku ottaa poies kaiken ttuttuilun ni jälel ei jää ku välimerkit puolen tunnin pääst kotona ja pääsee viimeinki unille hetkex.kellohan o 04:51..eli voi olla etten ehi kuruun vastaan..mut ähtäris viimeistään.pistetään viestiä. Ajakaa ihmisix ja kaikki ehjänä perille.ps.tääl kuiva keli ja aurinkoki pilkistelee!
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
Sivu: 9 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011 ViimeinenViimeinen