Eikös se Milla nyt vieläkään muka ole ottanut yhteyttä? Kun me vähänniinku päätettiin hänen puolesta että hän osallistuu...(Luna @ Kesä. 01 2009,15:34) kirjoitti
Sun pitää itte lähettää tilinumero yv:llä...![]()
Tein itse ja YRITIN säästää.
Mielläni mä toki paikan millamukselle myyn, mutta en ala paikkaa sille pihdata, jos joku muu innostuukin paikan ottamaan. Nopeat syö hitaat -meiningillä mennään(-Timi- @ Kesä. 01 2009,15:40) kirjoitti
![]()
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
reissu lähestyy
näköjään vielä lunan ja markuksen paikat vielä tyrkyllä...mukaan vaa jos pidempi lenkki kiinnostaa .tyrkyllä on vähän nopeempaa ja hitaampaa letkaa..ja saa mennä itekseenki jos letkassa ajo ei kiinnosta.
jos luna ja markus saatte myytyä oman reissunne ni ilmottakaa myös mulle tai anttoolle.kiitos.
anttoo ohjaa sitt paikanpäällä kaik omiin mökkeihinsä.
auni just laitteli viestii että he ovat saaneet a-oikeudet.että varaako meille viiniä ruuan kaa ja kahvin seuraks konjakkia...sanoin että älä turhaa ei me juua![]()
2 vapaata paikkaa viellä tyrkyllä![]()
Niin, siihen ruokailuun näköjään kuuluu maito, vesi tai kotikalja...eihän me mitään muuta sitten tarvitakaan *(piipu @ Kesä. 03 2009,16:31) kirjoitti
![]()
Viimevuotiseen tapaan tiedossa joukkuekisa (5 rastitehtävää: hieman pähkäilyä ja liikuntaa) ja sitten illalla pubivisa. Ja tietysti parhaat palkitaan. Hieman lama näkkyy palkintopöydässä, jos tarkkaan kattoo, mut eikös se niin ole, että viisaat ei virka mittään ja hullut ei huomaa mittään
Tarvitsen hieman apuva sitten rastien vetoon; minä, Liisa ja Piipu on jo ilmoittautunut ja 2 vappaaehtoista sitten paikan päältä.
Nyt kaikki muu alkaa olla kasassa, vain tilatun sään toimitusaikataulu on epäselvä.
Mut kohta nähdään![]()
(Anttoo @ Kesä. 03 2009,20:03) kirjoitti
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Vähän voi sataa, mutta ei se satu...paljoa. Noilla nurkilla satoi viime kesän ajeluilla joka stanan kerta, joten kaikki yli +7 ja kuivaa on parannusta. me tuumma![]()
.. mennään keuruulle harjotteleen jo pe.
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Niin oliskos mökeissä liinavaatteet vai pitääkö olla omat?
liinavaatteet 6e,jos et haluu maksaa ota omat.(zpete @ Kesä. 04 2009,12:33) kirjoitti
Halavalla saa! En raahaa omia.(piipu @ Kesä. 04 2009,16:20) kirjoitti
![]()
V.Vesterinen
Jepu, Fox tulee meitsin sijaan bileisiin mukaan. Harmi etten ny pääsyOh well, better luck next year...
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
Mun reissu starttaa nyt, tänään ouluun saakka ja huomenna nähdään... keli on syvältämutta ei jaksa valittaa... saunassa lämpenee. Turvallista matkaa kaikille
![]()
'05 Kawasaki Z 750 => '08 Suzuki Hayabusa => '15 KTM 690 smc
sinne kans turvallista(--Sämpy-- @ Kesä. 05 2009,10:46) kirjoitti
huomenna nähhää
kiva ett luna sai reissunsa myytyä... vielä ois markuksen paikka myynnissä eli maksu markukselle ja ilmotus meille.kiitos nam.
Tekis mieli laittaa +1, mutta siitä saattaa tulla nykyisillä säännöillä bänniä, joten ihan muuten vaan perusteettomasti voisi laittaa että samat sanat..(ttuttu @ Kesä. 04 2009,17:40) kirjoitti
Olikohan jo tarpeeksi tekstiä?![]()
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Ei se Pia sit tinkiny niitä 5e:oon..(LaMasquerade @ Kesä. 05 2009,12:57) kirjoitti
Olis ollu kaikille niin paljon helpompaa
![]()
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Lupaavaa, ei sada yhtään niin paljoa kuin eilen! Katotaan päästäänkö tänään lähtemään keski-suomea kohti. Jos ei, niin sitten huomenna suoraan ähtärriin.
Btw, paljon kudetta mukaan, illalla / yöllä on khylmä.
Se valkoinen kikseri.
Me ei tinkitä! Rahaa ON!(riisor @ Kesä. 05 2009,12:59) kirjoitti
![]()
![]()
V.Vesterinen
näin o.vaikkei vieläkää kunnon vaattehia(ttuttu @ Kesä. 05 2009,13:23) kirjoitti
....tuhannen moisesta säätämisest huolimati ehtii paikalle tää kans.tiukille meni mut pikkulenkki viel työn puolest.kohti espoo,sit pargas ja zurguun ja kohti pohojanmaat..jos ei ny ihan aamuyölle mäne ni starttailen melko aamusta liikkeelle.
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
mä nytt sitt sun mieliks soitin ja kysyin alee...ni ku arveli ei onnistu.voin tuoda sulle puhtaat liinavaatteet *samalla ku raahaan itelleni tai voidaa kerätä sulle kolehti *(riisor @ Kesä. 05 2009,12:59) kirjoitti
edit: markuksen paikka viell tyrkyllä sateetonta säätä luvattu eiku mukaan vaa
Ei ollu kyse siitä että 6e olis liikaa (rahaahan löytyy(piipu @ Kesä. 05 2009,15:23) kirjoitti
), 5e on vaan fyysisesti huomattavasti motoristiystävällisempi summa kuin 6e.. Kun ei tuota kuljetuskapasiteettia ole yhtään liikaa, niin hyvä että setelit mahtuu mukaan, kolikoista puhumattakaan.. Visan pitää riittää.
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Ota kymppi messiin ja anna loput tippiä..
Se valkoinen kikseri.
Kai siellä kortti käy? Ei mulla mitään käteistä oo. Just sain viriteltyä laukun takapenkille ni ei tarvii reppu selässä ajella. Vielä kun osais päättää, että nahkat vai goret.... todennäköisyys satelle on kait aika pieni. Pyyhe vissiin pitää otta vaikka maksaisi lakanoista. Mulla ei sitäpaitsi ole pientä hiuslakkaa Aarg! Paniiikki![]()
^älä panikoi. matkalla on kauppoja. ainakin ennen tampesteriä..
Pyyhe on hyvä, universumin käsikirja liftarille kirjan mukaan jopa tärkein kapine mitä raijata mukana. Mulla on tuommonen klik..
Se valkoinen kikseri.
Jaa-a... Tavarat ois kutakuinkin pakattu, vielä hygieniatarvikkeet..
Toivotaan notta ei pahemmin olisi ylimääräistä, mutta myöskään mitään ei haluais unohtaa...
Kohta mennään!!
![]()
Tein itse ja YRITIN säästää.
Sponssipuoli muuten meni melko hyvin palkintojen suhteen, mut makkaroita ei nyt saatu. Ottakaa mukaan siis omat makkarat, tai ostakaa matkan varrelta jos iltapalaa haluatte illallisen jälkeen.
Illallaksi on luvattu kylmää, joten lämpimiä vaatteita mukaan kun tehtävät on ulkona. Ulkona muutenkin voi varautua omiin juomiin.
Siinä on kyllä lähellä Tuurin kauppa ja Ähtäri, josta saapi täydennystä.
Viime hetken innokkaille, yksi paikka lisää vapaana, Heidi ei pääse paikalle. Jos innostaa jäädä yöksi hauskojen ihmisten möksään, minulta voipi lunastaa tuon Heidin paikan.
Se valkoinen kikseri.
Ainakin Slowmotion jengi pysähtyy pankkiautomaattien luona - tarvittaessa. Muistaakseni Myllykukossakin lienee automaatti. Kyllä sitä kannattaa pikkasen käteistäkin pitää mukanaan. Etelä-Euroopassa reissanneet tietävät, että monessa ns.sivistysmaassa kortit eivät käy monessakaan paikassa.![]()
V.Vesterinen
Elekää huoliko, on sitä elämää täällä maallakin..ei siitä ähtärin kirkolle niin pitkästi ole matkaa, siel on tomaattia, kauppaa jne.. ja taitaa siellä joku hullu baariakin pitää..
-Eki
FZX 750
tosta ku ottaa poies kaiken ttuttuilun ni jälel ei jää ku välimerkit(ttuttu @ Kesä. 05 2009,20:43) kirjoitti
puolen tunnin pääst kotona ja pääsee viimeinki unille hetkex.kellohan o 04:51..eli voi olla etten ehi kuruun vastaan..mut ähtäris viimeistään.pistetään viestiä. Ajakaa ihmisix ja kaikki ehjänä perille.ps.tääl kuiva keli ja aurinkoki pilkistelee!
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-