Sivu: 6 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 302:sta
    Toivon että Ttuttu vetää koko matkan. Tiedän tällöin vauhdin olevan sopiva etana ketjulle, tuttu osaa tämän homman. Minulla on liian monta kokemusta siitä kun kärki karkaa. Ei kiitos....
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-

"Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
    Lainaa (ttuttu @ Touko. 11 2009,12:57) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Touko. 11 2009,12:53) kirjoitti
    Tommosta kandeis harkita sielt kehätien kulmilta...

-KLIK-

Jos tuoHalli-Kuorevesi.Mänttä ei sytytä ni *Orivesi-Ruovesi-Pajuskylä-Innala-Riiho-Haapamäki ajamisen arvoinen pätkä kans.
    Saapi aika rauhas kulkea...
    Aika kivan näköinen reitti! Hitaalta ryhmältä saattaisi mennä liikaa aikaa, mutta harkintaan menee!

Eedit: Menee liikaa aikaa! Otetaan Tre-Kuru-Ähtäri väli maisemamatkailuna!
    Tuo Tampesterin Ylöjärvi via Kuru Virroille on mitä mainioin pätkä.
    Ainoona huonona puolena, ehkä

tää..mut eihän koske teitä ...

Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Lainaa (Tuppervaari @ Touko. 11 2009,13:26) kirjoitti
    Lainaa (Luna @ Touko. 11 2009,13:05) kirjoitti
    Tuo Kuoreveden pätkä on tylsää. Aika löysää mutkaa ja pääosin vain ylä- ja alamäki vaihtelua.
    Tuuppa pyörähtään ajan kans tääl pohjanmaal ni saat uuden vertailupohjan tolle tylsyydelle.

Tiet pääosin samanlaista ku tuo kuoreveden pätkä.tosin ilman löysiä mutkia ja ylä und alamäkiä
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
    Lainaa (Ertzi5 @ Touko. 11 2009,13:32) kirjoitti
    Toivon että Ttuttu vetää koko matkan. Tiedän tällöin vauhdin olevan sopiva etana ketjulle, tuttu osaa tämän homman. Minulla on liian monta kokemusta siitä kun kärki karkaa. Ei kiitos....
    Kärki ei karkaa.... tai jos karkaa niimmää olen kyl etellee remmissä....
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Lainaa (Tuppervaari @ Touko. 11 2009,13:33) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Touko. 11 2009,12:57) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Touko. 11 2009,12:53) kirjoitti
    Tommosta kandeis harkita sielt kehätien kulmilta...

-KLIK-

Jos tuoHalli-Kuorevesi.Mänttä ei sytytä ni *Orivesi-Ruovesi-Pajuskylä-Innala-Riiho-Haapamäki ajamisen arvoinen pätkä kans.
    Saapi aika rauhas kulkea...
    Aika kivan näköinen reitti! Hitaalta ryhmältä saattaisi mennä liikaa aikaa, mutta harkintaan menee!

Eedit: Menee liikaa aikaa! Otetaan Tre-Kuru-Ähtäri väli maisemamatkailuna!
    Tuo Tampesterin Ylöjärvi via Kuru Virroille on mitä mainioin pätkä.
    Ainoona huonona puolena, ehkä

tää..mut eihän koske teitä ...
    Juu... met mennähän aijjaan kans - niikus täit tervas tai ku piiat lypsylle! Siellä Kurun tien varressa on kiva kalasoppapaikka, missä voi huilia. Kurun tien varrella pitää kattella peuroja ja hirviä. Ommeinaa tiuhat hirvieläin kannat sen tien varres. Olin siellä päin hommis kiviä potkimassa pari kesää sitten ja sen sortin elukoota näki melkein joka päivä.

V.Vesterinen
    Pääkaupunkiseudulta lähdössä 'etanaryhmään' myös. Motarilla pääsetelee helposti ihan oikeaa 130 km/h nopeutta, mutta mäkisillä mutkateillä on vaan pakko nähdä mitä on tulossa mutkan takaa ja varautua tarvittaessa pysähtymään (voimakas itsesuojeluvaisto vaivaa vakavasti varsinkin tuntemattomilla teillä... olen yrittänyt turhaan etsiä lääkettä tähän vaivaan *, mutta edes lähestyvä 30-kympin kriisi ei saa oloa kuolemattomaksi) Motari on tylsää, mutta vielä tylsempää on suora 80-tie, motarilla pitää tuuli sentään pystyssä eikä käy niin käsille toi kyykistely.
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Oliko kekkeriin muuten mitään alkamisaikaa? Monelta letkueet on ajatellut olla Ähtärin perällä? Me tullaan omia letkojamme, kun heitetään keuruulle jo ed iltana. Tietääpi mihin aikaan nousee jotta ennättää ajella omat mutkat ennen paikalle saapumista.
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Makeka @ Touko. 12 2009,22:31) kirjoitti
    Oliko kekkeriin muuten mitään alkamisaikaa? Monelta letkueet on ajatellut olla Ähtärin perällä?
    Viimeistään neljäksi tähdätään perille.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (KatjaN @ Touko. 12 2009,21:48) kirjoitti
    ...mäkisillä mutkateillä on vaan pakko nähdä mitä on tulossa mutkan takaa ja varautua tarvittaessa pysähtymään (voimakas itsesuojeluvaisto vaivaa vakavasti varsinkin tuntemattomilla teillä... olen yrittänyt turhaan etsiä lääkettä tähän vaivaan)...
    Letka-ajohan on mitä loistavin lääke tähän(kin)

Takana tulevalla kun on enemmän pelivaraa kuin ensimmäisenä menevällä ja pääsääntöisesti pelivaraa on sitä enemmän, mitä taaempana letkassa tulee. Kunhan vaan pitää sopivan (ei siis myöskään liian isoa) turvavälin edellä ajavaan ja seurailee siinä samalla jarruvalojen vilkkumista

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Lainaa (riisor @ Touko. 12 2009,22:50) kirjoitti
    Oliko kekkeriin muuten mitään alkamisaikaa? Monelta letkueet on ajatellut olla Ähtärin perällä?
    Viimeistään neljäksi tähdätään perille.
    joo neljäks tähdätää kaik perille..aulustavasti suunniteltu aikataulua näin.
    *16.00 perillä
    *17.00 ohjelmaa
    *19.00 safka
    *sen jälkee saunomista.jne...

ootamme vahvistusta tohon safka juttuun ni anttoo laittaa sitt ekaan viestiin "virallisen aikataulun"

ttuttu eihä ajeta ainakaa takas tullessa motarii..se on vaa niin tylsää...
    Oliko kekkeriin muuten mitään alkamisaikaa? Monelta letkueet on ajatellut olla Ähtärin perällä? Me tullaan omia letkojamme, kun heitetään keuruulle jo ed iltana. Tietääpi mihin aikaan nousee jotta ennättää ajella omat mutkat ennen paikalle saapumista.
    Mää joutasin järjestää ohjatun retken nimikkeellä "pohjanmaan mutkapätkät"
    Nippanappa saattas aika riittää tohon klo 16:00 mennes koska toinen on tuol Ylistaroos (1,3km) ja toinen Alavetelis (2,2 km)

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Hmm hmmmmm..

Letkaan oisin tulossa, muttako kumpaan sitten...

Ei jaksais hidastella, mutta onko PK-keskinopee sit liian nopee... Öööö... Toisaalta.. Nojoo...
    No onhan tässä vielä aikaa pohtia *
    <p>Ent: Z750S Nyt: pienen pojan äiti.</p>
    Lainaa (iitu @ Touko. 13 2009,09:12) kirjoitti
    Hmm hmmmmm..

Ei jaksais hidastella, mutta onko PK-keskinopee sit liian nopee... Öööö... Toisaalta.. Nojoo...
    Samaa ongelmaa olen määkin täällä keskenäni pähkäillyt....
    Tein itse ja YRITIN säästää.

Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (-Timi- @ Touko. 13 2009,09:15) kirjoitti
    Lainaa (iitu @ Touko. 13 2009,09:12) kirjoitti
    Hmm hmmmmm..

Samaa ongelmaa olen määkin täällä keskenäni pähkäillyt.... *
    No on tässä vielä muutama (ehkä jopa mun veturoima) pk-torstai ennen Ähtäriä, josta voi hakea helpotusta päätökselle

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Lainaa (piipu @ Touko. 13 2009,08:08) kirjoitti
    ttuttu eihä ajeta ainakaa takas tullessa motarii..se on vaa niin tylsää...
    Takaisin tulemisen kanssahan ei ole kiirettä eli voidaan ottaa muukin reitti. Eli mieleen on pantu

V.Vesterinen
    Lainaa (Luna @ Touko. 11 2009,13:24) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Touko. 11 2009,13:19) kirjoitti
    Lainaa (Jagge @ Touko. 11 2009,13:08) kirjoitti
    ^ Tää tulis kans Pirkkalan ABC:ltä matkaan (oletuksena että löydän Pirkkalan abc:n...) * Tai sitten bongaan teidät tuosta Vaasantieltä (VT3, E12), sitä pitkin te varmaan kuitenkin tuutte?
    Kyllä nää tulee Pirkkalan Aapeeseelle. Siinä on selkeä tankkaus- ja syöntipaikka! Siellä voidaan pitää neuvonpito reitistä. Luna on tervetullut veturiksi siitä eteenpäin. Ei sillä väliä mitä kautta mennään, kunhan ollaan noin klo 16.00 perillä.
    Juuh, tuossa juuri mietiskelin että kumpaan joukkioon sitä kuuluupi nopeuksien mukaan, mutta hyvin passaa tämäkin Tuolta suunnilta siis tuttuja reittejä jonkun verran, kun siellä tullut nuo muksuvuodet pyörittyä (Keuruulla siis)...
    Hmm... Luna hei, mulla on sellanen tutina et sun ois paree liittyy PK-keskinopeisiin... *

nimimerkki *kerran yritin perässä pysyä*
    Lainaa (iitu @ Touko. 13 2009,10:16) kirjoitti
    ^ Tää tulis kans Pirkkalan ABC:ltä matkaan (oletuksena että löydän Pirkkalan abc:n...) * Tai sitten bongaan teidät tuosta Vaasantieltä (VT3, E12), sitä pitkin te varmaan kuitenkin tuutte?
    Kyllä nää tulee Pirkkalan Aapeeseelle. Siinä on selkeä tankkaus- ja syöntipaikka! Siellä voidaan pitää neuvonpito reitistä. Luna on tervetullut veturiksi siitä eteenpäin. Ei sillä väliä mitä kautta mennään, kunhan ollaan noin klo 16.00 perillä.
    Juuh, tuossa juuri mietiskelin että kumpaan joukkioon sitä kuuluupi nopeuksien mukaan, mutta hyvin passaa tämäkin Tuolta suunnilta siis tuttuja reittejä jonkun verran, kun siellä tullut nuo muksuvuodet pyörittyä (Keuruulla siis)...
    Hmm... Luna hei, mulla on sellanen tutina et sun ois paree liittyy PK-keskinopeisiin... *

Jaahas.... että sellaisia nopeuksia. Duoda nuin... sain viestiä Hitailta, että tän kääkän on syytä olla veturina, ettei "pelota"! Kyllä se passaa.
    "Mennähä rauhas." (V.Linna, "Tuntematon sotilas". Talousaliupseeri Mäkilän kommentti, toim.huom!)

V.Vesterinen
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa (Tuppervaari @ Touko. 13 2009,09:10) kirjoitti
    Mää joutasin järjestää ohjatun retken nimikkeellä "pohjanmaan mutkapätkät"
    Nippanappa saattas aika riittää tohon klo 16:00 mennes koska toinen on tuol Ylistaroos (1,3km) ja toinen Alavetelis (2,2 km)
    ^ ... Mä luulen että me otetaan mutkat keski-suomen puolella, toi pohjonmaan puoli kun on aikas pitkää suoraa.
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen

Tuskin on iitu sullakaan ongelmia meidän matkassa, sähän oot ajanu pk-letkoissa varmaan enemmän kuin minä!

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Lainaa (riisor @ Touko. 13 2009,11:06) kirjoitti

Tuskin on iitu sullakaan ongelmia meidän matkassa, sähän oot ajanu pk-letkoissa varmaan enemmän kuin minä!
    No mut mun vauhti on vielä kadoksissa talven jäljiltä *
    Koulu on häiriköiny ajeluita ja kilsoja takana vasta 3500.. *

Kyllä mä luultavasti teidän kanssa tuun. Varmistan asian vielä lähempänä
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (iitu @ Touko. 13 2009,12:05) kirjoitti
    Ei terve! Mulla on kokonaista 20km

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Lainaa (riisor @ Touko. 13 2009,12:07) kirjoitti
    Lainaa (iitu @ Touko. 13 2009,12:05) kirjoitti
    Ei terve! Mulla on kokonaista 20km
    Laulun sanoin, "syntyneet vauhti kallossaan, bensaa suonissaan..." eli eiköhän se suju vanhasta muistista.
    FZ1 N -06 kadulla ja R1-10 radalla

http://www.iluracing.fi/
    Lainaa (Anttoo @ Tammi. 19 2009,22:50) kirjoitti
    Lista on täysi, uusia ei enää oteta.
    Jos sattuu olemaan oma majoitus siinä lähettyvillä, voiko .org-newbiekin osallistua toimintaan vai onko kinkerit tarkoitettu vain kaikesta maksaneilla tai voiko maksaa vain osasta?
    Lainaa (horst @ Touko. 14 2009,01:31) kirjoitti
    Lainaa (Anttoo @ Tammi. 19 2009,22:50) kirjoitti
    Lista on täysi, uusia ei enää oteta.
    Jos sattuu olemaan oma majoitus siinä lähettyvillä, voiko .org-newbiekin osallistua toimintaan vai onko kinkerit tarkoitettu vain kaikesta maksaneilla tai voiko maksaa vain osasta?
    tervetuloa
    eli tarkotus varmaanki tulla la,jäätkö syömään?safka 19.00..eihän sun majotuksesta tartte maksaa jos kert oma majotus.eli maksat safkasta,onks tarkotus myös saunoa?
    Oliskohan täällä vielä yhtä innokasta Ähtäriin lähtijää. Mun on vetäydyttävä pois reissulta pakottavista syistä Kliks .
    Ai,ai,ai pojat, eihän moottoripyörää tällä tavalla ajeta...mennäänpäs tuosta taksista ohi että heilahtaa...
    Lainaa (Markus919 @ Touko. 19 2009,22:19) kirjoitti
    Oliskohan täällä vielä yhtä innokasta Ähtäriin lähtijää. Mun on vetäydyttävä pois reissulta *pakottavista syistä Kliks .
    ymmärettävistä syistä peruutus.tsemppiä
    ^jos jotain positiivista tosta hakee niin onnex on itte tekemässä peruutusta..tsemppiä...

kukahan tulee paikkaan kaapon kammariin?
    ja nauttimaan LaMasqueraden,Jaskan,Nipa83n viehättävästä ja älykkäästä seurasta? Muusta vastaan mä

ps..viimevuona mainittin jotakin ötzlananista..pätee yhä...

pss...kait tietovisa järjestetään taas tarttis jotain kivaa kamaa taas

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Lainaa (Tuppervaari @ Touko. 20 2009,22:28) kirjoitti
    ^jos jotain positiivista tosta hakee niin onnex on itte tekemässä peruutusta..tsemppiä...

kukahan tulee paikkaan kaapon kammariin?
    ja nauttimaan LaMasqueraden,Jaskan,Nipa83n viehättävästä ja älykkäästä seurasta? Muusta vastaan mä

ps..viimevuona mainittin jotakin ötzlananista..pätee yhä...

pss...kait tietovisa järjestetään taas tarttis jotain kivaa kamaa taas
    Oliskos Tupperin mökissä tilaa? Mää voisin.... jos huolitahan! Soon sellaane juttu notta kaks pohojalaasittain juttelevaa saapi muiren herrrmot piukooks ku vanhan piian *****! Notta mää voisin tulla jos vaa hinnoosta sovitahan eli juomat mullo omasta takaa ja jutut on muilta kuultuja.

V.Vesterinen

Hömhöm... veikkaan et Ahveniston jälkeen ttuttu ei huoli mua enää tohon hitaaseen letkaan eli mie matkustan sitten keskinopean kanssa - aikatauluista varmaan tarkemmin sitten hieman lähempänä
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  30.  
    Lainaa (Luna @ Touko. 22 2009,06:39) kirjoitti

Hömhöm... veikkaan et Ahveniston jälkeen ttuttu ei huoli mua enää tohon hitaaseen letkaan eli mie matkustan sitten keskinopean kanssa - aikatauluista varmaan tarkemmin sitten hieman lähempänä *
    Ei kyse ole huolimisesta vaan siitä, että sun herrrrrrrmot menee, kun ajellaan hitaaaaaaaaaasti! Met pysähdellään kaffeilla, ihaillaan maisemia ym. Sä vaan et kestäisi.

V.Vesterinen
Sivu: 6 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen