Toivon että Ttuttu vetää koko matkan. Tiedän tällöin vauhdin olevan sopiva etana ketjulle, tuttu osaa tämän homman. Minulla on liian monta kokemusta siitä kun kärki karkaa. Ei kiitos....
-Honda VFR 800X Crossrunner-
-Kawasaki Z 750 S-
-Suzuki GSF 600 S Bandit-
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
Tuo Tampesterin Ylöjärvi via Kuru Virroille on mitä mainioin pätkä.(ttuttu @ Touko. 11 2009,12:57) kirjoitti
Ainoona huonona puolena, ehkä
tää..mut eihän koske teitä ...
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
(Tuppervaari @ Touko. 11 2009,13:26) kirjoitti
![]()
![]()
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
Kärki ei karkaa.... tai jos karkaa niimmää olen kyl etellee remmissä....(Ertzi5 @ Touko. 11 2009,13:32) kirjoitti
![]()
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Juu... met mennähän aijjaan kans - niikus täit tervas tai ku piiat lypsylle! Siellä Kurun tien varressa on kiva kalasoppapaikka, missä voi huilia. Kurun tien varrella pitää kattella peuroja ja hirviä. Ommeinaa tiuhat hirvieläin kannat sen tien varres. Olin siellä päin hommis kiviä potkimassa pari kesää sitten ja sen sortin elukoota näki melkein joka päivä.(Tuppervaari @ Touko. 11 2009,13:33) kirjoitti
V.Vesterinen
Pääkaupunkiseudulta lähdössä 'etanaryhmään' myös. Motarilla pääsetelee helposti ihan oikeaa 130 km/h nopeutta, mutta mäkisillä mutkateillä on vaan pakko nähdä mitä on tulossa mutkan takaa ja varautua tarvittaessa pysähtymään (voimakas itsesuojeluvaisto vaivaa vakavasti varsinkin tuntemattomilla teillä... olen yrittänyt turhaan etsiä lääkettä tähän vaivaan *, mutta edes lähestyvä 30-kympin kriisi ei saa oloa kuolemattomaksi) Motari on tylsää, mutta vielä tylsempää on suora 80-tie, motarilla pitää tuuli sentään pystyssä eikä käy niin käsille toi kyykistely.
Oliko kekkeriin muuten mitään alkamisaikaa? Monelta letkueet on ajatellut olla Ähtärin perällä? Me tullaan omia letkojamme, kun heitetään keuruulle jo ed iltana. Tietääpi mihin aikaan nousee jotta ennättää ajella omat mutkat ennen paikalle saapumista.
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Viimeistään neljäksi tähdätään perille.(Makeka @ Touko. 12 2009,22:31) kirjoitti
![]()
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Letka-ajohan on mitä loistavin lääke tähän(kin)(KatjaN @ Touko. 12 2009,21:48) kirjoitti
Takana tulevalla kun on enemmän pelivaraa kuin ensimmäisenä menevällä ja pääsääntöisesti pelivaraa on sitä enemmän, mitä taaempana letkassa tulee. Kunhan vaan pitää sopivan (ei siis myöskään liian isoa) turvavälin edellä ajavaan ja seurailee siinä samalla jarruvalojen vilkkumista![]()
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
joo neljäks tähdätää kaik perille..aulustavasti suunniteltu aikataulua näin.(riisor @ Touko. 12 2009,22:50) kirjoitti
*16.00 perillä
*17.00 ohjelmaa
*19.00 safka
*sen jälkee saunomista.jne...
ootamme vahvistusta tohon safka juttuun ni anttoo laittaa sitt ekaan viestiin "virallisen aikataulun"
ttuttu eihä ajeta ainakaa takas tullessa motarii..se on vaa niin tylsää...
Mää joutasin järjestää ohjatun retken nimikkeellä "pohjanmaan mutkapätkät"(Makeka @ Touko. 12 2009,22:31) kirjoitti
Nippanappa saattas aika riittää tohon klo 16:00 mennes koska toinen on tuol Ylistaroos (1,3km) ja toinen Alavetelis (2,2 km)
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Hmm hmmmmm..
Letkaan oisin tulossa, muttako kumpaan sitten...
Ei jaksais hidastella, mutta onko PK-keskinopee sit liian nopee... Öööö... Toisaalta.. Nojoo...
No onhan tässä vielä aikaa pohtia *![]()
<p>Ent: Z750S Nyt: pienen pojan äiti.</p>
Samaa ongelmaa olen määkin täällä keskenäni pähkäillyt....(iitu @ Touko. 13 2009,09:12) kirjoitti
![]()
Tein itse ja YRITIN säästää.
No on tässä vielä muutama (ehkä jopa mun veturoima) pk-torstai ennen Ähtäriä, josta voi hakea helpotusta päätökselle(-Timi- @ Touko. 13 2009,09:15) kirjoitti
![]()
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Takaisin tulemisen kanssahan ei ole kiirettä eli voidaan ottaa muukin reitti.(piipu @ Touko. 13 2009,08:08) kirjoitti
Eli mieleen on pantu
![]()
V.Vesterinen
Hmm... Luna hei, mulla on sellanen tutina et sun ois paree liittyy PK-keskinopeisiin... *(Luna @ Touko. 11 2009,13:24) kirjoitti
nimimerkki *kerran yritin perässä pysyä*![]()
Jaahas.... että sellaisia nopeuksia. Duoda nuin... sain viestiä Hitailta, että tän kääkän on syytä olla veturina, ettei "pelota"!(iitu @ Touko. 13 2009,10:16) kirjoitti
Kyllä se passaa.
"Mennähä rauhas." (V.Linna, "Tuntematon sotilas". Talousaliupseeri Mäkilän kommentti, toim.huom!)
V.Vesterinen
^(Tuppervaari @ Touko. 13 2009,09:10) kirjoitti
... Mä luulen että me otetaan mutkat keski-suomen puolella, toi pohjonmaan puoli kun on aikas pitkää suoraa.
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Tuskin on iitu sullakaan ongelmia meidän matkassa, sähän oot ajanu pk-letkoissa varmaan enemmän kuin minä!(iitu @ Touko. 13 2009,10:16) kirjoitti
![]()
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
No mut mun vauhti on vielä kadoksissa talven jäljiltä *(riisor @ Touko. 13 2009,11:06) kirjoitti
Koulu on häiriköiny ajeluita ja kilsoja takana vasta 3500.. *
Kyllä mä luultavasti teidän kanssa tuun. Varmistan asian vielä lähempänä![]()
Ei terve!(iitu @ Touko. 13 2009,12:05) kirjoitti
Mulla on kokonaista 20km
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Laulun sanoin, "syntyneet vauhti kallossaan, bensaa suonissaan..." eli eiköhän se suju vanhasta muistista.(riisor @ Touko. 13 2009,12:07) kirjoitti
Jos sattuu olemaan oma majoitus siinä lähettyvillä, voiko .org-newbiekin osallistua toimintaan vai onko kinkerit tarkoitettu vain kaikesta maksaneilla tai voiko maksaa vain osasta?(Anttoo @ Tammi. 19 2009,22:50) kirjoitti
tervetuloa(horst @ Touko. 14 2009,01:31) kirjoitti
eli tarkotus varmaanki tulla la,jäätkö syömään?safka 19.00..eihän sun majotuksesta tartte maksaa jos kert oma majotus.eli maksat safkasta,onks tarkotus myös saunoa?
Oliskohan täällä vielä yhtä innokasta Ähtäriin lähtijää. Mun on vetäydyttävä pois reissulta pakottavista syistä Kliks .
Ai,ai,ai pojat, eihän moottoripyörää tällä tavalla ajeta...mennäänpäs tuosta taksista ohi että heilahtaa...
(Markus919 @ Touko. 19 2009,22:19) kirjoitti
ymmärettävistä syistä peruutus.tsemppiä
![]()
^jos jotain positiivista tosta hakee niin onnex on itte tekemässä peruutusta..tsemppiä...
kukahan tulee paikkaan kaapon kammariin?
ja nauttimaan LaMasqueraden,Jaskan,Nipa83n viehättävästä ja älykkäästä seurasta? Muusta vastaan mä
ps..viimevuona mainittin jotakin ötzlananista..pätee yhä...
pss...kait tietovisa järjestetään taastarttis jotain kivaa kamaa taas
![]()
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Oliskos Tupperin mökissä tilaa? Mää voisin.... jos huolitahan! Soon sellaane juttu notta kaks pohojalaasittain juttelevaa saapi muiren herrrmot piukooks ku vanhan piian *****! Notta mää voisin tulla jos vaa hinnoosta sovitahan eli juomat mullo omasta takaa ja jutut on muilta kuultuja.(Tuppervaari @ Touko. 20 2009,22:28) kirjoitti
![]()
V.Vesterinen
Hömhöm... veikkaan et Ahveniston jälkeen ttuttu ei huoli mua enää tohon hitaaseen letkaan eli mie matkustan sitten keskinopean kanssa - aikatauluista varmaan tarkemmin sitten hieman lähempänä(iitu @ Touko. 13 2009,10:16) kirjoitti
![]()
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
Ei kyse ole huolimisesta vaan siitä, että sun herrrrrrrmot menee, kun ajellaan hitaaaaaaaaaasti!(Luna @ Touko. 22 2009,06:39) kirjoitti
Met pysähdellään kaffeilla, ihaillaan maisemia ym. Sä vaan et kestäisi.
![]()
V.Vesterinen