Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 90:een 90:sta
  1. #61
    yarzaxxx:n avatar
    Liittyi Nov 2007
    A. Hulsinki, B. Hilsinki, C. Helsinki, D. Halsinki
    Lainaa (teude @ Tammi. 20 2009,21:31) kirjoitti
    Lainaa (filmnoir @ Tammi. 20 2009,21:11) kirjoitti
    Racingputkistolla saa melko povnot äänet *
    Näin on: Vroom!
    Kylläpä savutti kone. Onkohan väljä?
  2. #62
    Onko kukaan koskaan lukenut/kuullut että ensi koeajojen jälkeen mikään toimittaja olis antanut negatiivista palautetta mistään uutukaisesta? *
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  3. #63
    Lainaa (same @ Helmi. 19 2009,18:57) kirjoitti
    Se asia on ollut tiedossa että big bang ei tuota lisää tehoa.

    Sillä on haettu:

    (lainaus MP-Maailman 02/2009 koeajosta)

    "koeajajat kiittelevät salvästi parantunutta moottorin vastetta, sen suorempaa tuntumaa, mikä mahdollisti renkaiden pidon tarkemman hyödyntämisen.
    Paremman tuntuman lisäksi tasaisemmin kehittyvä moottorin teho...." jne

    Kannattaa lukea tuo artikkeli, jos R1 kiinnostaa.
    No juu niin on. MP-maailman jutun on kyllä lukenut, samanlaista tuubaa kuin muutkin sen lehden jutut . No nuo pidon hyödyntämiset yms. jää nähtäväksi kun 2009 kiloset on ryhmätestissä. Teho ei ainakaan käppyröiden mukaan näytä kehittyvän sen tasaisemmin kuin muissakaan kilosissa. Hyvä peli tuo varmasti on, lähinnä kritisoin sitä hypetystä mikä tuosta koneesta on ollut, joidenkin juttujen mukaan suunnilleen mullistavin keksintö sitten polttomoottorin. Äänet on makuasia, omaan makuun liian v4 tyyliset.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  4. #64
    Lainaa (Reino6 @ Helmi. 19 2009,18:38) kirjoitti
    Jokos joku on saanut mopon kotiin?? *
    Vielä pitäisi kuukausi odottaa
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  5. #65
  6. #66
    Pirun hyvältä vaikuttaa. Tuo vähemmän äänessä ollut hemmo puhui hauskalla aksentilla
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  7. #67
    Mä tykkään tosta uudesta rykkösestä paitsi tarvishan toi perä pistää uuteen uskoon ja vähä räheemmät putket vaihtaa mutta sitte ois kova. Noi äänetki on ihan hienot
    uudella rännillä ja mitä tohon tehokäyrään tulee niin on aika vakuuttava ja varmaan hieno painella radalla ku toi teho
    näyttäs tulevan aikas tasasesti pihalle. *
  8. #68
    Tä on kyllä aika turha kommentti, mutta päästänpä sen kuitenkin julki. Miksi ihmeessä tuo Yamaha ei saa noista vilkuista yhtään kauniimpia. Ei luulisi olevan liian vaikeaa tunkea niitä osaksi katetta tai peiliä. Noh ei se mitään, hyvä syy säästä rahat ja olla ostamati tuota :-P
  9. #69
    Lainaa (mic @ Tammi. 21 2009,07:14) kirjoitti
    Eiks se ole 180-90-180-270
    Meinaatko, että se on kaksitahtinen tai että se pitää kokonaisen kierroksen paussia sytytysten välillä?
  10. #70
    Lainaa (tsj @ Helmi. 21 2009,13:23) kirjoitti
    Tä on kyllä aika turha kommentti, mutta päästänpä sen kuitenkin julki. Miksi ihmeessä tuo Yamaha ei saa noista vilkuista yhtään kauniimpia. Ei luulisi olevan liian vaikeaa tunkea niitä osaksi katetta tai peiliä. Noh ei se mitään, hyvä syy säästä rahat ja olla ostamati tuota :-P
    Onneksi ei ole laitettu peileihin kiinni, omaan silmään ne näyttää tod. rumilta
    Eihän tuo vakio vilkku mikään hieno ole mutta helposti saa halumansa tilalle.
  11. #71
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (tsj @ Helmi. 21 2009,13:45) kirjoitti
    Lainaa (mic @ Tammi. 21 2009,07:14) kirjoitti
    Eiks se ole 180-90-180-270
    Meinaatko, että se on kaksitahtinen tai että se pitää kokonaisen kierroksen paussia sytytysten välillä?
    Tarkoittanee samaa kuin 180-270-450-720 astetta kammen kulmaa. Tuo monessa paikassa esitetty 180-90-180-270 on jossain määrin hämäävä esitystapa.
    Normaalikonstruktiohan olisi siis 180-180-180-180 eli 180-360-540-720.
    Superbike #7
  12. #72
    Eli tuohan vastaa 90-asteista V4-konetta...
    Huono tie, parempi mieli
  13. #73
    Lainaa (Turder @ Helmi. 20 2009,12:18) kirjoitti
    R1 vs. Blade:

    MCN verkkoversio

    Video
    Kyllä nyt on NIIN vitusti jerkkua alhaalla, että Honda jäi kun seisomaan... On se kyllä helvetin kumma, koska noissa postatuissa dynolapuissa käyrät kertovat jotain aivan muuta. Kaverit olivat pöksyt märkinä vain sen pörinästä, joka omaan makuun kuulostaa typerältä. Katsotaan sano lääkäri, kun saamme jotain kunnon testejä alle jossa tuo uusi sukisukikin on otettu mukaan kawaa unohtamatta. Paska testi MCN:nältä.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  14. #74
    Lainaa (TPM @ Helmi. 21 2009,21:02) kirjoitti
    Lainaa (Turder @ Helmi. 20 2009,12:18) kirjoitti
    R1 vs. Blade:

    MCN verkkoversio

    Video
    Kyllä nyt on NIIN vitusti jerkkua alhaalla, että Honda jäi kun seisomaan... On se kyllä helvetin kumma, koska noissa postatuissa dynolapuissa käyrät kertovat jotain aivan muuta. Kaverit olivat pöksyt märkinä vain sen pörinästä, joka omaan makuun kuulostaa typerältä. Katsotaan sano lääkäri, kun saamme jotain kunnon testejä alle jossa tuo uusi sukisukikin on otettu mukaan kawaa unohtamatta. Paska testi MCN:nältä.
    Älä ny. Tostahan menee ihminen ihan lukkoon.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  15. #75
    Lainaa (TPM @ Helmi. 21 2009,21:02) kirjoitti
    Lainaa (Turder @ Helmi. 20 2009,12:18) kirjoitti
    R1 vs. Blade:

    MCN verkkoversio

    Video
    Kyllä nyt on NIIN vitusti jerkkua alhaalla, että Honda jäi kun seisomaan... On se kyllä helvetin kumma, koska noissa postatuissa dynolapuissa käyrät kertovat jotain aivan muuta. Kaverit olivat pöksyt märkinä vain sen pörinästä, joka omaan makuun kuulostaa typerältä. Katsotaan sano lääkäri, kun saamme jotain kunnon testejä alle jossa tuo uusi sukisukikin on otettu mukaan kawaa unohtamatta. Paska testi MCN:nältä.
    Koska Yamaha oli parempi, niin testi oli paska?
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  16. #76
    Eikös tuossa uudessa R1:ssä ole lyhyemmät välitykset kuin esim. viime vuotisessa kun uuden kone kiertää enemmän? Voi osaltaan lisätä tehon tuntua alhaalla.

    Tuossa samaisessa MCN:ssä on kuvattu taulukossa noita sytytysjärjestyksiä. Tuon mukaan ei ole ihan samanlainen kuin esim. VFR Hondissa.
  17. #77
    Lainaa (TPM @ Helmi. 21 2009,21:02) kirjoitti
    Kaverit olivat pöksyt märkinä vain sen pörinästä, joka omaan makuun kuulostaa typerältä. Katsotaan sano lääkäri, kun saamme jotain kunnon testejä alle jossa tuo uusi sukisukikin on otettu mukaan kawaa unohtamatta. Paska testi MCN:nältä.
    Tämä on varmasti ainakin osittain totta...uutuuden viehätystä. Ja lyhyemmät välitykset lisää vielä tuota tunnetta. We'll see...



    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  18. #78
    Lainaa (Nitrous @ Helmi. 21 2009,14:29) kirjoitti
    Normaalikonstruktiohan olisi siis 180-180-180-180 eli 180-360-540-720.
    Ja bigbang-sytytysjärjestys olisi 450-90-90-90.... Yammustahan saisi BB-koneen uusilla nokilla ja moottorinohjauksella, milloinkahan tulee ensimmäinen viritelmä....
  19. #79
    Lainaa (tsj @ Helmi. 21 2009,13:45) kirjoitti
    Meinaatko, että se on kaksitahtinen tai että se pitää kokonaisen kierroksen paussia sytytysten välillä?
    Varinainen BB-kone pitää sen kierroksen paussia sytytyspiikin jälkeen....
  20. #80
    Lainaa (tsj @ Helmi. 21 2009,13:45) kirjoitti
    Lainaa (mic @ Tammi. 21 2009,07:14) kirjoitti
    Eiks se ole 180-90-180-270
    Meinaatko, että se on kaksitahtinen tai että se pitää kokonaisen kierroksen paussia sytytysten välillä?
    Kakstahdin sytytysvälithän olis tolla kampuralla aina 90-astetta.
    siunaa varjele
  21. #81
    Lainaa (naukkis @ Helmi. 22 2009,16:50) kirjoitti
    Lainaa (Nitrous @ Helmi. 21 2009,14:29) kirjoitti
    Normaalikonstruktiohan olisi siis 180-180-180-180 eli 180-360-540-720.
    Ja bigbang-sytytysjärjestys olisi 450-90-90-90.... Yammustahan saisi BB-koneen uusilla nokilla ja moottorinohjauksella, milloinkahan tulee ensimmäinen viritelmä....
    Joo noinhan se menee, se rykkösen kone ei ole mikään bigbang vaikka monet näköjään täälläkin niin sanoo...
    siunaa varjele
  22. #82
    Lainaa (Turder @ Helmi. 22 2009,10:07) kirjoitti
    Eikös tuossa uudessa R1:ssä ole lyhyemmät välitykset kuin esim. viime vuotisessa kun uuden kone kiertää enemmän? Voi osaltaan lisätä tehon tuntua alhaalla.

    Tuossa samaisessa MCN:ssä on kuvattu taulukossa noita sytytysjärjestyksiä. Tuon mukaan ei ole ihan samanlainen kuin esim. VFR Hondissa.
    Vifferin sytytysvälit ovat samat, ei sytytysjärjestys.
    siunaa varjele
  23. #83
    Sori, olikin vanha juttu, kuten alla mainitaan, joten poistin sen.

    (edit. Kirjoitusvirheitä)



    Triumph Tiger 1050 SE (ABS) - 2010
  24. #84
    On jo ketjussa...
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  25. #85
    toukokuun alkuun pitäs uuden tomituksen saapua... tätä odotuksen tuskaa!!!
    -Honda CB750 vm.-75
    -Suzuki GSX-R 1000 K8
    -KTM 690 enduro 08
    -kawasaki zx-6r 04
    -honda nsr 125 91
    -yamaha yz80 92
    -helkama ax 91
  26. #86
    No perhana, toivottavasti ei noin pitkään mene. Perjantaina pitäisi saapua, saas nähdä.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  27. #87
    Lainaa (teude @ Maalis. 16 2009,16:28) kirjoitti
    No perhana, toivottavasti ei noin pitkään mene. Perjantaina pitäisi saapua, saas nähdä.
    Ja kyllä jännittää!?
    Yamaha R6 -04

    Yrc.fi

    "Nollasta sataan alle viiden, se on nopeaa, nopeaa." -Kuustonen-
  28. #88
    Lainaa (Reino6 @ Maalis. 16 2009,18:45) kirjoitti
    Lainaa (teude @ Maalis. 16 2009,16:28) kirjoitti
    No perhana, toivottavasti ei noin pitkään mene. Perjantaina pitäisi saapua, saas nähdä.
    Ja kyllä jännittää!? * *
    No kyllä Onneksi ei nyt ihan vielä ole ajokelejä, joten vielä niin suuri kiire pyörällä ei ole. Mutta SAISI TULLA JO!
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  29. #89
    Uudessa Performance Bikessa on laajasti juttua sekä uudesta, että hieman iäkkäimmistä, R1 Jammuista.

    Tämä uusi 2009 antoi dynossa tehoa 156hp.
    2007 malli tuuppasi samassa dynossa 162hp.

    Uuden moottorin ominaisuuksia kehuttiin "helpoiksi" verrattuna näihin aiempiin moottoreihin.

    Lopputulema heidän vertailussaan oli jotensakin ympäripyöreä. Uusi on (edelliseen malliin verrattuna) erilainen, mutta ei välttämättä parempi.
    "Whether the new is an improvement on the old bike...is debatable."
    .
  30.  
  31. #90
    kaikille halukkaille tiedoksi että Rykkönen vm.2009 on lauantaina 18.4 koeajettavana vantaan yammu centerissä....
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123