Jos ihan tollasena päätyy markkinoille niin hianoo! Vanha 600 Shadow on mun mielestä onnistunut ja tyylikäs simppeli custom ja tuo jatkaa samaa linjaa. Hieno! En kyllä ostais, mutta hieno silti.![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Huh huh, alkaa tulla sen näköstä customia markkinoille että tollasellahan kehtais jopa ajella...
Todella tyylikkään ja linjakkaan näköinen peli, tohon kun vaihtais vähän massivisemman tankin, erilaiset putket ja etulyhdyn kaksiosaiseen niin olis todella komia peli *![]()
-08 Kawasaki ZX-6R
-07 Honda Hornet 600 (ex)
-99 Suzuki GS 500 (ex)
No, Hondastahan ei saa Harrikkaa vaikka miten yrittäisi kopioida.
Taivas saa odottaa
Niin, kotiin tuli Harrikoiden mainosbrosyyri ja vaikkei minulla ole mitään H-D:tä vastaan ja voisin sellaisellakin ajella, ei kuvastosta kyllä löytynyt yhtään ketjun Hondan veroista pyörää. Todella komea.(BlackCat @ Tammi. 18 2009,16:51) kirjoitti
Retired
Niinpä... ihan siisti pyörä mutta kun jotain puuttuu. Kai ne voisi keksiä jotain omaakin? Vaikka VF1100C:n seuraajan tms., kunnon muskelikustomin.(BlackCat @ Tammi. 18 2009,16:51) kirjoitti
Dirty Nasty Furriner
No joo. Miksi pitäisi nyky hd:tä kopioida kun tulee tuollaista jälkeä Hondalta muutenkin.(BlackCat @ Tammi. 18 2009,16:51) kirjoitti
![]()
Siisti pyöräJa jos ajatellaan hd:n mallistoa, vois hd ottaa jotain oppia vaikka tästä ja palata hivenen entiseen hyvään.
-
Miksi pitäis saada? Mun mielestä lähes kaikissa pyörissä on omat hienoutensa, harrikka on harrikka ja honda honda, mikä on pelkästään hyvä juttu. Aatteleppa ite että kaikki ajais toyota corollalla tai sitten kaikki ajais jollain harrikalla...(BlackCat @ Tammi. 18 2009,16:51) kirjoitti
muoks... siis pointti oli että erilaisuus on hyvästä
- Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
- Honda CBR XX -99
Joko voi tilata.Tyylikäs ja EI niin hyvinsyöneen näköinen kuin "perinteiset".
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Todella hieno. Ainakin kuvassa yllättävän siron näköinen vaikka on 1300 kuutioinen, varsinkin edestä päin.(BlackCat @ Tammi. 18 2009,16:51) kirjoitti
Niin, ja miksi hondalla edes yritettäisiin kopioida harrikkaa?
Honda cbr 1000 f -90, ex
Honda cbr 1100 xx -97
Tuo sirous osui positiivisesti myös minun silmään. Pyörä on kuitenkin 1300cc.(Toippari @ Tammi. 18 2009,17:45) kirjoitti
.
Kopioinnista mitään sano, mutta chopperin kanssa tolla ei ole mitään tekemistä.
![]()
High Stuck Are Wit To
Osaa se hd kopioida,uudessa hd matkamallissa on rungon selkäputki muutettu tukevammaksi palkiksi.Tätä ratkaisua Hondan vtx on käytetty jo vuosia.
Alte et late
Ai vähän niinkuin wanhan FXR:n runko?(pinna @ Tammi. 18 2009,21:03) kirjoitti
![]()
Dirty Nasty Furriner
Juu, mutta tota ei lasketa, kun kerran Eric Buell vaikuttaa nyt jo toisella merkillä(Staga @ Tammi. 18 2009,21:28) kirjoitti
![]()
![]()
Hain ihonäyte on haista kaavittu!
Eikä ole tarviskaan, luojan kiitos(BlackCat @ Tammi. 18 2009,16:51) kirjoitti
![]()
Helposti
chopper?
![]()
Tyyli ennen tarkoitusta.
Onko toi sitten customi vai kyykky vai mikä vi**u sitten.(mcmies @ Tammi. 18 2009,20:47) kirjoitti
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Aika hieno customiksi. Aina toi HD:t kyl voittaa
Bandit 600 -03 -> Gsx-r 1000 -07
OECD:n virallisessa terminologiassa tuo lienee "cruiser"...(Toippari @ Tammi. 19 2009,11:36) kirjoitti
![]()
High Stuck Are Wit To
Hondan PITÄISI tehdä vain sellaisia kustom malleja joita esim HD ei kykene tekemään, vaikkapa tuo VF1100c ja super Magna.(Staga @ Tammi. 18 2009,17:03) kirjoitti
Hondallahan oli jo ajat sitten "kunnon" kustomi F6c josta kukaan ei ole kuullutkaan.
On kyllä tosi sutjakkaan näkönen. Tosi nätti vaikka itte en customityyppi olekaan.
Vaikkei toi mikään chopperi olekaan....niin voin hyvin kuvitella sen, että siinä on suunnittelija onnistunut luomaan mulle ensimmäisen ja viimeisen 50v. lahjan. Eli ostan itse jos näille markkinoille ilmestyy. Ja riisuttuna noin nätisti hinnan pitää olla paljon alle sen VTX,n.
Muussa tapauksessa valinta kohdistuu BMW,hen. Ja ihan eri tyyliseen.....
GHOSTWRITER
En tiiä teistä muista, mutta kyllä tuo uus Honda muistuttaa mun mielestä aika lailla Rockeria.
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
En muista olisiko koskaan aikasemmin Hondasta tullut mieleen käsite "puolivalmis"
Tosta tuskinn tulee maailman kalleinta puolivalmistetta mutta siinä on potentiaalia!!
Ihan hieno![]()
SUZUKI B-KING
Rokkeri on muovisin Ikinä valmistettu HD, se näyttää ihan pienoismallilta!(SenioRR @ Tammi. 26 2009,18:29) kirjoitti
SUZUKI B-KING
Toi rockerihan on v-rodin jälkeen hienoin hd. Melkein kelpaisi.
Dixi et animam levavi