Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 121:sta
  1. #61
    Lainaa (pecha @ Helmi. 27 2009,11:45) kirjoitti
    Lukaises vaikka TM:n 40t GS:n kestotesti, niin ei yleistietämyksesi perustu 100% Juutuubiin.
    No tuolta kun tavailee, niin löytyy vain lyhennelmä:
    TM

    Lainaa kirjoitti
    BMW:n GS-malli ei luultavasti voittaisi Maailman kaunein moottoripyörä -kilpailua. Mutta jos se tavoittelisi järkevimmän tai monipuolisimman moottoripyörän titteliä, se olisi taatusti palkintopallilla. Me otimme tätä sarvikuonon näköistä pyörää sarvista ja selvitimme muun muassa, onko kestäväksi kehuttu boxer-moottori maineensa veroinen.

    Tämänkertaisen käyttötestipyörän valinta oli helppo rasti. Tekniikan Maailman mp-testiryhmän jäsenet ajavat kauden aikana usein pitkin ja poikin Keski-Eurooppaa. Olemme reissuillamme huomanneet, että BMW:n R-sarjan GS-malli on erittäin suosittu pyörä Keski-Euroopassa, ja esimerkiksi Saksassa se on monena vuonna ollut myydyin pyörämalli.

    Jotain BMW:n hyvästä ajoasennosta kertoo se, että pyörällä ajettiin useita yli tuhannen kilometrin päivämatkoja. Yksi testikuljettaja ajoi päivän aikana Etelä-Espanjasta Ranskaan. Kilometrejä kertyi 1 376.

    Samainen kuljettaja kiitteli kahvojen lämmittimiä ja ”norsun korvia” eli käsiä viimalta suojaavia muovisuojuksia.

    Pyörä avoisen takarakenteen vuoksi jalat sen sijaan kastuvat ja kuraantuvat helposti.

    Hiekkateillä ja pehmeillä pinnoilla ajetaan yleensä seisten eli tapeilta. BMW:ssä tämäkin ajoasento luonnistuu hyvin, koska kädet asettuvat sopivalle korkeudelle.

    Kaikki testikuljettajat kehuivat varauksetta analogisen mittarin luettavuutta. Myös digitaalinen monitoiminäyttö keräsi runsaasti pluspisteitä.

    Mutta ei niin hyvää, ettei jotain huonoakin. Moni kuljettaja kritisoi automaattisen mittarivalaistuksen nopeaa toimintaa.

    Boxer-moottori on upea pakkaus. Moottoritienopeuksissa se hyrrää tai kierroksista riippuen tutisee kuljettajan jalkojen välissä. Japanilaisiin rivimoottoreihin tottuneille on yllätys, että pyörä kampeaa voimakkaasti oikealle kaasua lisättäessä. Voimansiirron välys lisää osaltaan ilmiön epämiellyttävyyttä. Asiaan tosin tottuu nopeasti.

    Moottori kestää kilometrejä ilman ongelmia - luultavasti hamaan tulevaisuuteen saakka.

    Käyttötestin aikana ilmaantuneita jarruvikoja lukuun ottamatta GS osoittautui luotettavaksi ja ennen kaikkea mukavaksi matkakumppaniksi. Se, että sen käyttö ei rajoitu ainoastaan asvalttiteille, tekee siitä uskomattoman laajakäyttöisen moottoripyörän. Lisäksi GS on kokoisekseen erittäin ketterä.

    Tero Kiira ja Raimo Haapaniemi (tiivistelmä TM:n 2/09 artkkelista, s. 60-69)
    Kovasti taisivat tykätä. Siis tuo lehti on tullut tänä vuonna ja nyt jo recallit on hoidettu kuntoon? Täytyy ihmetellä bemarin nopeaa toimintaa tässäkin tapauksessa. Ilmankos toimittajat sitä niin hyväksi pyöräksi tuossa kehuvatkin.

    On sulla kanssa ihme antipatiat näitä eurooppalaisia merkkejä vastaan, kun joka vaiheessa pitää yrittää vääristellä ja mollata.
    Dixi et animam levavi
  2. #62
    Lainaa (dYNY @ Helmi. 27 2009,13:51) kirjoitti
    Lainaa (ek@ @ Helmi. 27 2009,13:49) kirjoitti
    Lainaa (pecha @ Helmi. 27 2009,11:45) kirjoitti
    Kun olet niin ylitsepääsemättömän tietoviisas, niin postaas tänne jotain sellaisia, missä rungot on aivan itsestään napsahdelleet poikki.
    Ihan muuten vaan ne alkaa niitä liimailla. *
    Hassua, että muut mallit kestää keulimista... *
    Mistä tiedät että kestää. Onko sulla muita malleja ja keulitko.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  3. #63
    Lainaa (Toippari @ Helmi. 27 2009,14:35) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Helmi. 27 2009,13:51) kirjoitti
    Lainaa (ek@ @ Helmi. 27 2009,13:49) kirjoitti
    Lainaa (pecha @ Helmi. 27 2009,11:45) kirjoitti
    Kun olet niin ylitsepääsemättömän tietoviisas, niin postaas tänne jotain sellaisia, missä rungot on aivan itsestään napsahdelleet poikki.
    Ihan muuten vaan ne alkaa niitä liimailla. *
    Hassua, että muut mallit kestää keulimista... *
    Mistä tiedät että kestää. Onko sulla muita malleja ja keulitko. *
    No kai ne muut susnat kestää, kun ei niistä oo mitään vastaavaa takaisinkutsua liikkeellä?

    Ei nyt pidä koko merkkiä tuomita yhden mallin paskasta rungosta

    Juu ja keulin mä... pikkusen
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  4. #64
    Lainaa (ek@ @ Helmi. 27 2009,14:21) kirjoitti
    Siis tuo lehti on tullut tänä vuonna ja nyt jo recallit on hoidettu kuntoon? Täytyy ihmetellä bemarin nopeaa toimintaa tässäkin tapauksessa.
    Olettamuksesi, jonka mukaan recalleja tehdään Teknarin ilmestymisen mukaan, on aivan yhtä lepikossa kuin suuri osa muistakin tässä ketjussa olettamistasi asioista. Ei kannata olettaa mitään.

    Edit.
    Nyt itse asiassa riittää tämä kinasteleminen kanssasi.

    Tilannehan on aivan sama, kuin jos koettaisi jollekin pikkulapselle tolkuttaa, ettei Joulupukkia ole oikeasti olemassa. Sinä haluat uskoa, niin usko ihan vapaasti, vaikka joulupukkiin.

    Toivon, että rupeat vähän miettimään, mitä oikein kirjoittelet, ja varsinkin, minkälaiselta tietopohjalta. Tai jos päätät vieläkin jatkaa riidanhaastamistasi, että ylläpito sulkee sinut täältä. Kumpi tahansa noista sopii minulle.

    Ei haittaa se, jos olet eri mieltä kanssani asioista. En väitä olevani kaikessa oikeassa, voin hyvin olla väärässä vaikka aivan kaikessa.

    Mutta tuollainen vihasta ja tietämättömyydestä poikiva jatkuva, älytön paskanpuhuminen ei todellakaan kuulu tänne.



    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  5. #65
    Lainaa (dYNY @ Helmi. 27 2009,14:39) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Helmi. 27 2009,14:35) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Helmi. 27 2009,13:51) kirjoitti
    Lainaa (ek@ @ Helmi. 27 2009,13:49) kirjoitti
    Lainaa (pecha @ Helmi. 27 2009,11:45) kirjoitti
    Kun olet niin ylitsepääsemättömän tietoviisas, niin postaas tänne jotain sellaisia, missä rungot on aivan itsestään napsahdelleet poikki.
    Ihan muuten vaan ne alkaa niitä liimailla. *
    Hassua, että muut mallit kestää keulimista... *
    Mistä tiedät että kestää. Onko sulla muita malleja ja keulitko. *
    No kai ne muut susnat kestää, kun ei niistä oo mitään vastaavaa takaisinkutsua liikkeellä?

    Ei nyt pidä koko merkkiä tuomita yhden mallin paskasta rungosta *

    Juu ja keulin mä... pikkusen *
    Nimimerkkis kertoo kategorias. Olet oikeassa sarjassasi. Pysy siinä tai mene Suoli 24 foorimiin ammentaan tietojasi.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  6. #66
    Lainaa (Toippari @ Helmi. 27 2009,15:10) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Helmi. 27 2009,14:39) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Helmi. 27 2009,14:35) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Helmi. 27 2009,13:51) kirjoitti
    Lainaa (ek@ @ Helmi. 27 2009,13:49) kirjoitti
    Lainaa (pecha @ Helmi. 27 2009,11:45) kirjoitti
    Kun olet niin ylitsepääsemättömän tietoviisas, niin postaas tänne jotain sellaisia, missä rungot on aivan itsestään napsahdelleet poikki.
    Ihan muuten vaan ne alkaa niitä liimailla. *
    Hassua, että muut mallit kestää keulimista... *
    Mistä tiedät että kestää. Onko sulla muita malleja ja keulitko. *
    No kai ne muut susnat kestää, kun ei niistä oo mitään vastaavaa takaisinkutsua liikkeellä?

    Ei nyt pidä koko merkkiä tuomita yhden mallin paskasta rungosta *

    Juu ja keulin mä... pikkusen *
    Nimimerkkis kertoo kategorias. Olet oikeassa sarjassasi. Pysy siinä tai mene Suoli 24 foorimiin ammentaan tietojasi. *
    Oooooooooooooo...

    (nyt alkoi ihan pelottamaan)

    Toisaalta kannattais ehkä kattoa omaa avatarta ensin ja tulla sitten keuhkoomaan jostain kategorioista
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  7. #67
    Muistaakseni kwaka Z1000 on ollu rungon repeilyä, joka johtu keulimisesta. Onhan noita varmaan.
  8. #68
    Täytyi oikein tarkistaa osoiteriviltä, että olenko vahingossa lukemassa suoli24:aa... Tämä keskustelu on juuri "sitä itseään", tuloksetonta ja loputonta vääntöä, mikä ei johda mihinkään, eikä palvele ketään! Paskasta on vaikea kenenkään ammentaa mitään, ainakaan mitään kehittävää!

    Summa summarum, nyt olisi peiliin katsomisen paikka kaikilla niillä idiooteilla, joidenka ainoa? tehtävä tällä forumilla on ollut jo jonkin aikaa postata paskaa eri merkeille varattuihin keskusteluosioihin! Varsinkin sinne BMW:n osioon offtopic paskan postaamisen on pari tyyppiä ottanut ilmeisesti elämäntehtäväkseen...Onko japsipyörillä ajavilla keskimääräistä heikompi itsetunto tai paha olla?!

    Mielestäni olisi erittäin aiheellista moderaattoreiden puuttua asiaan tällaisissa tapauksissa; kylmästi varoitus ja jos ei mene perille niin bannit kehiin!
  9. #69
    (poistettu tili)
    Lainaa (M78 @ Helmi. 27 2009,15:58) kirjoitti
    Summa summarum, nyt olisi peiliin katsomisen paikka kaikilla niillä idiooteilla, joidenka ainoa? tehtävä tällä forumilla on ollut jo jonkin aikaa postata paskaa eri merkeille varattuihin keskusteluosioihin! Varsinkin sinne BMW:n osioon offtopic paskan postaamisen on pari tyyppiä ottanut ilmeisesti elämäntehtäväkseen...Onko japsipyörillä ajavilla keskimääräistä heikompi itsetunto tai paha olla?!

    Mielestäni olisi erittäin aiheellista moderaattoreiden puuttua asiaan tällaisissa tapauksissa; kylmästi varoitus ja jos ei mene perille niin bannit kehiin!
    Nyt sull meni osiot sekaisin, tämä on Suzuki talk.

    Mulla on giksu, mutta olen katsellut k13s:ään. Ainoa, mikä bemarissa tökkii, on noi fanaattiset omistajat. Sinänsä näitä recalleja tulee kaikkiin merkkeihin, hyvä että pidetään asioista huolta.

    Ei jumalaut! Mää en millään lakkaa ihmettelemäst et kui mies tommottii pitää kaiken romun takanans. Kui helvetin taval sitä voi oikei rakasta puimurii. Jokku rakastava nätei flikoi, ja sen mää kyl ymmärrän. Mut kuin helvetin taval puimirii? Ei, mää olen mahorottoman hämmästyny. Mää ihmettelen kauhiast tämmöst. Mää ole niinku klapil päähä lyäty.
  10. #70
    Lainaa kirjoitti
    Nyt sull meni osiot sekaisin, tämä on Suzuki talk.
    Niin? Mulla on Suzuki ja tämä Suzuki talk. Miten mulla on mennyt osiot sekaisin?

    Vai pitäisikö olla BMW talk:ssa ylistämässä Suzukin ja muiden japsipyörien paremmuutta? Sitäkö tarkoitat? *
  11. #71
    Lainaa (AlluR @ Helmi. 26 2009,16:07) kirjoitti
    "Runko tarkistetaan halkeamien varalta, jos halkeamia ei löydy kiinnitetään runkoon alta kilon painoiset vahvikekappaleet epoksi liiman ja pulttien avulla. Ko toimenpide kestää 3 h ja pyörä on jätettävä huoltokorjaamoon yön yli, jotta epoksi liima kuivuu kunnolla."
    Eli epoksin lisäksi läpipultilla rungon / vahvikekappaleiden läpi ? Jääkö tuo näkyvään kohtaan, voipi olla kohtuu esteettisen näköinen siinätapauksessa.. ?

    Ja kyllä, turvallisuus ennen ulkoanäköä, ennenkuin sitäkin ehtii joku kommentoimaan. Samaa mieltä.

    EDIT:Ja tarkemmin ajateltuna tuo poraaminen vaan heikentää "entisestään" rakennetta joten tuliskohan nuo vahvikekappaleiden päistä kiinni pulteilla edellyttäen että nuo tulevat molemmille puolille runkoa, hmm.



    R1
  12. #72
    Lainaa (M78 @ Helmi. 27 2009,20:28) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Nyt sull meni osiot sekaisin, tämä on Suzuki talk.
    Niin? Mulla on Suzuki ja tämä Suzuki talk. Miten mulla on mennyt osiot sekaisin?

    Vai pitäisikö olla BMW talk:ssa ylistämässä Suzukin ja muiden japsipyörien paremmuutta? Sitäkö tarkoitat? *
    Relax
    Supermoto
  13. #73
    (poistettu tili)
    Lainaa (M78 @ Helmi. 27 2009,20:28) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Nyt sull meni osiot sekaisin, tämä on Suzuki talk.
    Niin? Mulla on Suzuki ja tämä Suzuki talk. Miten mulla on mennyt osiot sekaisin?

    Vai pitäisikö olla BMW talk:ssa ylistämässä Suzukin ja muiden japsipyörien paremmuutta? Sitäkö tarkoitat? *
    Juu en. Pitääkö Suzuki talkissa itkeä Bemari talkissa olevaa sontaa? Miten se liittyy mihinkään, eikö ole ihan off- topiccia täällä?

    Ja entäs sitten, mikä poliisi sinä muka olet, kertomassa mitä moderaattoreiden pitää tehdä? Mites se tähän liittyy?

    On se kumma jos eri merkkien omistajat ei sais vääntää yhtään.
  14. #74
    Lainaa (R2-D2 @ Helmi. 27 2009,21:05) kirjoitti
    On se kumma jos eri merkkien omistajat ei sais vääntää yhtään.
    Täällä on väännetty saman tasoista loputonta vääntöä eri merkkien paremmuudesta jo useamman vuoden ajan...

    Miksi täyttää hyvä ja informatiivinen moottoripyöräilyä harrastavien ihmisten, eli meidän kaikkien "kokoontumispaikka" samalla paskalla?

    Rajansa kaikella, olihan se delvac -vääntökin aluksi hauskaa.

    Nämä tyypit ilmeisesti vaihtoivat autot moottoripyöriin ja jatkavat nyt vääntöään täällä .orgissa... *
  15. #75
    Lainaa (R2-D2 @ Helmi. 27 2009,16:34) kirjoitti
    Lainaa (M78 @ Helmi. 27 2009,15:58) kirjoitti
    Summa summarum, nyt olisi peiliin katsomisen paikka kaikilla niillä idiooteilla, joidenka ainoa? tehtävä tällä forumilla on ollut jo jonkin aikaa postata paskaa eri merkeille varattuihin keskusteluosioihin! Varsinkin sinne BMW:n osioon offtopic paskan postaamisen on pari tyyppiä ottanut ilmeisesti elämäntehtäväkseen...Onko japsipyörillä ajavilla keskimääräistä heikompi itsetunto tai paha olla?!

    Mielestäni olisi erittäin aiheellista moderaattoreiden puuttua asiaan tällaisissa tapauksissa; kylmästi varoitus ja jos ei mene perille niin bannit kehiin!
    Nyt sull meni osiot sekaisin, tämä on Suzuki talk.

    Mulla on giksu, mutta olen katsellut k13s:ään. Ainoa, mikä bemarissa tökkii, on noi fanaattiset omistajat. Sinänsä näitä recalleja tulee kaikkiin merkkeihin, hyvä että pidetään asioista huolta.

    Ei jumalaut! Mää en millään lakkaa ihmettelemäst et kui mies tommottii pitää kaiken romun takanans. Kui helvetin taval sitä voi oikei rakasta puimurii. Jokku rakastava nätei flikoi, ja sen mää kyl ymmärrän. Mut kuin helvetin taval puimirii? Ei, mää olen mahorottoman hämmästyny. Mää ihmettelen kauhiast tämmöst. Mää ole niinku klapil päähä lyäty.
    Hehee hyvin sanottu!!
    gsr 600 *07
    gsx-f 600 *03
  16. #76
    Lainaa (slaideri @ Helmi. 27 2009,20:45) kirjoitti
    Lainaa (AlluR @ Helmi. 26 2009,16:07) kirjoitti
    "Runko tarkistetaan halkeamien varalta, jos halkeamia ei löydy kiinnitetään runkoon alta kilon painoiset vahvikekappaleet epoksi liiman ja pulttien avulla. Ko toimenpide kestää 3 h ja pyörä on jätettävä huoltokorjaamoon yön yli, jotta epoksi liima kuivuu kunnolla."
    Eli epoksin lisäksi läpipultilla rungon / vahvikekappaleiden läpi ? Jääkö tuo näkyvään kohtaan, voipi olla kohtuu esteettisen näköinen siinätapauksessa.. ?

    Ja kyllä, turvallisuus ennen ulkoanäköä, ennenkuin sitäkin ehtii joku kommentoimaan. Samaa mieltä.

    EDIT:Ja tarkemmin ajateltuna tuo poraaminen vaan heikentää "entisestään" rakennetta joten tuliskohan nuo vahvikekappaleiden päistä kiinni pulteilla edellyttäen että nuo tulevat molemmille puolille runkoa, hmm.
    Kriittinen kohta on emäputken takana, mistä runkopalkit lähtee levenemään, ja vielä rungon alapinnassa. Kun on täyskatettu pyörä, niin tuskin tulee vahvike osumaan silmään tuollaisesta paikasta, täytyy varmaan olla aika hyvin perillä näistä laitteista, että edes huomaa sellaisen siellä olevan.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  17. #77
    Lainaa (slaideri @ Helmi. 27 2009,20:45) kirjoitti
    Lainaa (AlluR @ Helmi. 26 2009,16:07) kirjoitti
    "Runko tarkistetaan halkeamien varalta, jos halkeamia ei löydy kiinnitetään runkoon alta kilon painoiset vahvikekappaleet epoksi liiman ja pulttien avulla. Ko toimenpide kestää 3 h ja pyörä on jätettävä huoltokorjaamoon yön yli, jotta epoksi liima kuivuu kunnolla."

    EDIT:Ja tarkemmin ajateltuna tuo poraaminen vaan heikentää "entisestään" rakennetta joten tuliskohan nuo vahvikekappaleiden päistä kiinni pulteilla edellyttäen että nuo tulevat molemmille puolille runkoa, hmm.
    Runkoon ei porata lisä reikiä, vaan siellä on reijät valmiina, alla ohjeet lisä "palasen" asennukseen, melko iso koko rungon levynen palanen sinne tulee, eipä onneks jää näkyviin...

    http://jsdproducts.com/Downloads/asmc_008698.pdf
  18. #78
    Sehän on vain tietyt runkonumerot ja on tullut sen sen verran kova kouraisesti kohdeltua että oksat pois olisi jotain jo ilmentynyt.
  19. #79
    Lainaa (Inferno @ Maalis. 11 2009,10:34) kirjoitti
    Sehän on vain tietyt runkonumerot ja on tullut sen sen verran kova kouraisesti kohdeltua että oksat pois olisi jotain jo ilmentynyt.
    Niin onhan tuolla runkonumerot mainittu, mutta oletin että kyseessä on silti kaikki K5 ja K6 pyörät, ainakin itselle tuli viimeviikolla lappu, tosin eipä ole kiirettä korjaamaan, katselee sitten kesällä kun saa eka pahimmat ajokuumeet poltettua...

    Runko numerot:
    GSX-R1000K5 JS1GT76A*52100019 through JS1GT76A*52110197
    GSX-R1000K6 JS1GT76A*62100003 through JS1GT76A*62117296
  20. #80
    Lainaa (ttv @ Maalis. 11 2009,10:55) kirjoitti
    Lainaa (Inferno @ Maalis. 11 2009,10:34) kirjoitti
    Sehän on vain tietyt runkonumerot ja on tullut sen sen verran kova kouraisesti kohdeltua että oksat pois olisi jotain jo ilmentynyt.
    Niin onhan tuolla runkonumerot mainittu, mutta oletin että kyseessä on silti kaikki K5 ja K6 pyörät, ainakin itselle tuli viimeviikolla lappu, tosin eipä ole kiirettä korjaamaan, katselee sitten kesällä kun saa eka pahimmat ajokuumeet poltettua...

    Runko numerot:
    GSX-R1000K5 JS1GT76A*52100019 through JS1GT76A*52110197
    GSX-R1000K6 JS1GT76A*62100003 through JS1GT76A*62117296
    Juuri eilen juttelin erään mekaanikon kanssa mp liikkeessä joka oli ihmeissään siitä, että asiakkaat eivät nyt tuo pyöriään ko. korjaukseen, kun korjaamolla olisi aikaa tehdä tuo työ.

    Kesällä on sitten kaikkea muutakin ja jonot sen mukaiset...
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  21. #81
    Eikö kellään ole vielä laittaa kuvaa, kuinka pahasti se palikka silmään pistää sieltä.
    Dixi et animam levavi
  22. #82
    Lainaa (dYNY @ Maalis. 11 2009,10:59) kirjoitti
    Lainaa (ttv @ Maalis. 11 2009,10:55) kirjoitti
    Lainaa (Inferno @ Maalis. 11 2009,10:34) kirjoitti
    Sehän on vain tietyt runkonumerot ja on tullut sen sen verran kova kouraisesti kohdeltua että oksat pois olisi jotain jo ilmentynyt.
    Niin onhan tuolla runkonumerot mainittu, mutta oletin että kyseessä on silti kaikki K5 ja K6 pyörät, ainakin itselle tuli viimeviikolla lappu, tosin eipä ole kiirettä korjaamaan, katselee sitten kesällä kun saa eka pahimmat ajokuumeet poltettua...

    Runko numerot:
    GSX-R1000K5 JS1GT76A*52100019 through JS1GT76A*52110197
    GSX-R1000K6 JS1GT76A*62100003 through JS1GT76A*62117296
    Juuri eilen juttelin erään mekaanikon kanssa mp liikkeessä joka oli ihmeissään siitä, että asiakkaat eivät nyt tuo pyöriään ko. korjaukseen, kun korjaamolla olisi aikaa tehdä tuo työ.

    Kesällä on sitten kaikkea muutakin ja jonot sen mukaiset...
    Ei taida ihan kaikilla pyörän omistajilla olla kärryä pöyrälle, itsellä ei ole edes koukkua autossa

    Itse mietin että kärräis pyörän(jollain tapaa) heti näin ennen ajokautta duunattavaksi, mutta sitten ajattelin että saavat asentajat vähän rutiinia kerätä eka kyseiseen hommaan ja toiseks hyvin tuota on pärjännyt ilmankin, nyt varaa vaikka ajan loppukesäksi, niin tuskin tarvii jonottaa, ja voi ajaa pyörän huoltoon, tuo kun ei nyt niin kriittinen vika ole, todennäköisyys sille että runko sattuu halkeen on sen verran pieni...
  23. #83
    Lainaa (ek@ @ Maalis. 11 2009,11:21) kirjoitti
    Eikö kellään ole vielä laittaa kuvaa, kuinka pahasti se palikka silmään pistää sieltä.
    9 sivulla kuva C tuossa mun laittamassa PDF:ssä, eli ei näy katteiden alta ollenkaan...
  24. #84
    JS1GT76A*52110197

    Nämä runkonumerot eivät kylläkään taida viitata Euroopan-malleihin ollenkaan, voi viitata jenkkimalleihin tms.

    Nääs justiinsa viime viikonloppuna käytiin katsomassa serkkupojan pyörästä, kuuluuko se ko. runkonumeroväliin, ja runkonumeron ajoneuvon tyyppiin viittaava osa oli B6111, tai jotain sinnepäin, sen kuitenkin muistan, ettei se ollut GT76A.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  25. #85
    Lainaa (ek@ @ Maalis. 11 2009,11:21) kirjoitti
    Eikö kellään ole vielä laittaa kuvaa, kuinka pahasti se palikka silmään pistää sieltä.
    Internetin ihmemaasta löytyy, Varsågod







    Tänään kävin hakemassa pyörän pajalta pois. Tarkastettiin ja vahvike asennettiin. Nyt voi keulia viiden vuoden takuulla *

    ttv:lle Tuusmotor on ainakin harjoitellut liimalla askartelua.
  26. #86
    Luulen että mitään runko murtumia ei ole tuntuu ihan uskomattomalle koko juttu * Mites superbikessa eipä siltä rintamalta mitään ole kuulunut.Onkaise aika varattava huoltoon muuten vaivaa mieltä kumminkin. .Just kun kaikki oli täydellistä
  27. #87
    No eihän tuo nyt erotu ollenkaan sieltä. Jos ei tietäisi, niin tuo voisi olla ihan hyvin alkuperäisosa.
    Dixi et animam levavi
  28. #88
    Ja nythän saa sit samalla rahamäärällä enempi motskarin osia kun kamppis tehty, eli hinta/tavaran määrään halpenee! * *



    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  29. #89
    Lainaa (TommoKe @ Maalis. 12 2009,13:29) kirjoitti
    Ja nythän saa sit samalla rahamäärällä enempi motskarin osia kun kamppis tehty, eli hinta/tavaran määrään halpenee! * *
    Ja vakuutusmaksut pienenee, kun teho/painosuhde heikkenee
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  30.  
  31. #90
    Lainaa (dYNY @ Maalis. 12 2009,13:32) kirjoitti
    Lainaa (TommoKe @ Maalis. 12 2009,13:29) kirjoitti
    Ja nythän saa sit samalla rahamäärällä enempi motskarin osia kun kamppis tehty, eli hinta/tavaran määrään halpenee! * *
    Ja vakuutusmaksut pienenee, kun teho/painosuhde heikkenee *
    Pelkkää plussaa koko kamppiksesta siis! Tulispa mun mopoonkin kamppiksia!
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen