Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
    Kypärä oli Suupertin C2. Tuntui noissa oloissa ulkopinnaltaan melkein polttavalta, mutta sisältä jotenkin siedettävältä. Oliskohan tuo kiinni siitä, minkä verran päässä on sisältöä?
    Lainaa (mkk @ Tammi. 21 2009,17:03) kirjoitti
    En tiennyt lt:tä ostaessani, että lämpömittari pakkasella todella heittää noin paljon. Mahtaako tuota vikaa pystyä edes korjaamaan, tuskin ainakaan kotikonstein onnistuu.
    Jovvain...

Joo, mää mainasinkin jotta täytyy tohon LT:n BC:n viereen ruuvata semmonen samanlainen Huurteen valmistama pakastemittari jollainen mulla on esim. K100 RT:ssä. Se kun on AINA tarkka vaikka onkin "manuaalinen" viisarimallinen (tai juuri sen takia), eikä lopu asteikko kesken.....olikohan -40`C:n asti sinisiä lukemia....

Nimim: "tarkkutta peliin"

Lainaa (pozo izquierdo @ Tammi. 18 2009,11:14) kirjoitti
    Niissä ei oo kuulemma mitään vikojakaan koskaan. Ja kun nää Suomen rajoitetut vauhditkin hyvin piisaa niille, niin semmoinen on alkanut kiinnostaa.
    Hondaveljet kumartavat valaistumisen kokeneelle

Tulevaisuutesi tulee tulevaisuudessa olemaan valoisa, koska Hondassahan ei todellakaan koskaan ole vikoja.

Ja jos vaikka sattuisikin käymään niin kuin miten todellisuudessa ei tietenkään koskaan tapahdu, että jos kuitenkin siihen Hondaan tulisi joskus joku vika, niin kuskin syytä sekin on. Mitäs ei rasvannut peräänsä.

Kovissa pakkaslukemissa ajelee jotkut. Mulle "-" merkki lämpömittarissa merkitsee, että on Volvo-keli. Kermapeppu.
    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
  4.  
    Miksi niin paljon "himmeleitä", pärjätiinhän sitä aikonaan vähemmälläkin. Se oli hienoa kun teippas lämpömittarin keulaputkeen erkkarilla ja ajo suomesta alas välimerelle,välillä oli kiva katoo miten lämpötila nousee. (lähdin joskus 15.3.2001) Stugardin kohdilla oli jo +10 ja eiku "klyyvari" ulos baanalla niin tiesi mitä tehdä. Ei ollu kepsejä ja muita hienouksia mutta oli kahvanlämppärit vakiona ja siitä bmw:lle kiitos! Kävin ajamassa tollasta uutta bemua mutta on liian "sähkönen" mulle että meinaan ajella tällä vanhalla mikä toimii niin mainiosti ilman mitään murheita.
    Boxeriukko
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12