Olisikohan täällä gurua joka osaisi kertoa noista suzukin rajottimista?
Potilas siis on vm -93 gsx 1100-f joka on saksasta tuotu veronkierto versio eli kuristettu 100 heppaseks.
Suomi-versiothan on 136 heppasia. Joku mulle joskus kertoi, että tuo kuristaminen olisi tehty pakosarjoihin hitsatuilla prikoilla. mutta tänään kun nyppäsin pakosarjan irti niin eihän sieltä mitään löytyny.
Eli mistäs niitä piilossa olevia heposia sitten kaivelis?
yksi vaihtoehto on, että imukurkuissa on jotain prikkoja.
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Minä hankin muutamavuosi sitten juuri samanlaisen ja samaa vuosimallia olevan pelin. minun pyörässä oli pakokäyrien päissä rikat jotka pienensivät käyrien alut. eikä siinä muuta ollut luistimissa eikä suuttimissa. viilasin luntit pois ja täydet tehot koneessa. kaasarit kannattaa kalibroida. Muutenkin tuli syvennyttyä kyseiseen malliin. Jos muta kysyttävää niin yritän auttaa.
![]()
pali. Honda Paneuropean 1300 abs -03
eihän se sadallakolmellakymmenelläkuudella heposella kulje mihinkään vaikka ne kaikki oliskin tallessa.
se vaan tuntuu kuristetulta.
mitenkähän niiden liustien nousun voisi tarkistaa? imupuolen aukosta ei oikein näe? Pitäsikö se kaasarin päällä oleva neljällä ruuvilla oleva kansi irroittaa? ja etsiä sieltä alta jotain prikkoja tjtn?
Kato tuolta sivuilta, siellä on vähän juttua kuristuksista ja niden poistosta.(lammas @ Tammi. 12 2009,20:54) kirjoitti
http://www.suzukigsx1100f.net
Jos pakosarjoissa ei ole mitään, eikä imupuoleltakaan löydy mitään, ja luistitkin nousee ylös asti niin melkein veikkaisin että aivoboksilla kuristettu. Kysele jos jollain on täystehonen, lykkää sen boksi kiinni ja kato mitä sanoo.
ainaki 1100r oli kuristettu taannoin asentamalla luistien päälle sellaiset vittumaiset holkit... eli kaasarin kansi irti ja sieltä sitten etsimään ylimääräisiä osia.(lammas @ Tammi. 12 2009,20:54) kirjoitti