Sivu: 4 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 205:sta
  1. #91
    Ei täällä kannata näköjään omia ajatuksiaan ja suunnitelmiaan paljon julkaista...

    Mukana aina näitä viisaita ja kaiken kokeneita maailman jannuja jotka vittuilee kaiken turhuudesta..
    .
    Vattu mua huvita kohta enää mikään...


    Helpotti kivasti tämäkin off topic purkaus



    Timo Rautiainen&Trio Niskalaukaus
  2. #92
    Ajattelin kanssa, että olisko parempi ajella ihan etelässä tää reissu, kun mieli tekis suorittaa toi jo toukokuussa (tolla mun hightech matkasohvallani). Ja mahdollisimman suoria pätkiä, ettei tarvi niitä kuitteja kerätä koko aikaa.

    Eka menis isompaa tietä loppumatkan, mutta sitten joutuis ajamaan Tre-Hki moottoritien kumpaankin suuntaan.


    Vaihtoehto 1

    Vaihtoehto 2

    E:Linkkien korjailua



    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
  3. #93
    Ajoin viimekesänä tota Vaasa - Joensuu -väliä omassa ajossani. Se oli muistaakseni 80 km/h suurimmaksi osaksi, joten tarkkana siellä ylinopeuden suhteen.

    Korjatkoon paremmin tietävät, sillä saatan väistää muurin..

    Olikohan myös Lahti - Tampere 80:n tie..???
    Don`t call me, I call you...

    VFR750, nuorekas kaks`kymppinen
  4. #94
    Lainaa (JGo @ Tammi. 28 2009,15:23) kirjoitti
    Ajattelin kanssa, että olisko parempi ajella ihan etelässä tää reissu, kun mieli tekis suorittaa toi jo toukokuussa (tolla mun hightech matkasohvallani).

    Ja mahdollisimman suoria pätkiä, ettei tarvi niitä kuitteja kerätä koko aikaa.

    <a href="<http://maps.google.fi/maps?f=d&sourc...1.206055&z=7>" target="_blank">Vaihtoehto 1</a>

    Vaihtoehto 2

    Eka menis isompaa tietä loppumatkan, mutta sitten joutuis ajamaan Tre-Hki moottoritien kumpaankin suuntaan.
    En saanut tota sun ykkös vaihtoehtoa auki mutta kakkosessa näyttää ton mapsin mukaan menevän 23h 7 min. Menee aika tiukalle. Toi hanski940:n reitti olis tunnin nopeempi. Sama matka molemmissa. En kyllä tiedä miten hyvin noi googlen ajat pitää paikkansa.
    Honda cbr 1000 f -90, ex
    Honda cbr 1100 xx -97
  5. #95
    Lainaa (Hanski940 @ Tammi. 28 2009,07:18) kirjoitti
    Mites olis tommonen lenkki?

    Lenkki Etelä-Suomessa

    Kiertelyä "lähialueilla"mikä ettei mutta ainakin Vaasassa voi tulla kiusaus mennä paikalliseen aakkos ketjun huoltikselle josta on vielä huomattavan pitkä matka kartalla olevaan pisteeseen.
    Myös tampereella on kekkosentien kautta helsingintielle paljon lyhyempi matka kuin ohitustien kautta.

    Tuolla kartalla voipi nuo kilometrit loppua kesken. *
    Pikku lenkki vielä johonkin lisäksi.

    Edit.sori tarttis lukee loppuun asti ennen kun kirjottelee ja toistaa toisten sanoja *

    Edit:2 Nii sit Turku-Vaasa välillä kameratolppia jotka todistettavasti myös toimii.....
    Turku-Pori välillä melkein15km välein?? joka risteyksessä.



    ST 1300abs -05,
    ex ST 1100 -97

    http://www.panfun.fi


    "Voihan se köyhästä tuntua kalliilta"
  6. #96
    Lainaa (Pandemia @ Tammi. 28 2009,16:45) kirjoitti
    Lainaa (Hanski940 @ Tammi. 28 2009,07:18) kirjoitti
    Mites olis tommonen lenkki?

    Lenkki Etelä-Suomessa

    Kiertelyä "lähialueilla"mikä ettei mutta ainakin Vaasassa voi tulla kiusaus mennä paikalliseen aakkos ketjun huoltikselle josta on vielä huomattavan pitkä matka kartalla olevaan pisteeseen.
    Myös tampereella on kekkosentien kautta helsingintielle paljon lyhyempi matka kuin ohitustien kautta.

    Tuolla kartalla voipi nuo kilometrit loppua kesken. *
    Pikku lenkki vielä johonkin lisäksi.

    Edit.sori tarttis lukee loppuun asti ennen kun kirjottelee ja toistaa toisten sanoja *
    Vaasan seutua en tunne mutta Tampereen kohdalla voi tankkauspisteeksi ottaa Pirkkalan abc:n, saa ton ohitustien lenkin sitten mukaan, se on pitempi mutta ainakin päivällä nopeampi reitti.
    Honda cbr 1000 f -90, ex
    Honda cbr 1100 xx -97
  7. #97
    Lainaa (Willi Tähti @ Tammi. 28 2009,11:15) kirjoitti
    Lainaa (Kawa LTD @ Tammi. 27 2009,23:45) kirjoitti
    Lainaa (57pannu @ Tammi. 27 2009,22:00) kirjoitti
    Rautaperse ajo vain nimitys ajosta, jossa ajetaan se 1000 mailia 24 h. Se ei ole kummoinen suoritus, no saahan sitä kyltin kilven alle. Samalla kun köröttelee matkasohvalla ja syö energiapatukoita , niin voi muistella tai kuvitella, mitä se oikea rautaperse ajo oli aikoinaan. Sillä ja tällä nykyisellä ajelulla ei juuri yhtymäkohtia löydy, muuta kuin se ajettu matka. Taitaa mennä elvistelyn piikkiin.
    +1
    Eli istumista liikkuvan moottoripyörän kyydissä joka hoitaa reitityksen, taukoajat ja vieläpä nopeudenkin. Ittelle jää pelkästään ohjailu ja maisemien kattelu sekä kyky pysyä hereillä.

    Ottakaapa hightech irti ja lähtekää niine hyvineen.
    Tyypillisiä kommentteja niiltä jotka vaan ei pysty *
    Perussynti, itse itseäni lainaten. Täältä Pohjois-Koreasta kun lähtee ajelemaan kohti sivistystä, no vaikka nixlandiaan, tulle se rautaperse ajettua vähän niinkuin huomaamatta. Melkein sama mihin suuntaan lähtee, niin rautapersettä pukkaa ihan itsestään.

    Ihan vakavasti, rautaperseajo on jollekin ihan tärkeä asia, onhan se sitä realityä ja amazinkia, jota huudetaan joka tuutista. Moottoripyöräily on hyvä harrastus ja sellaisena toivottavasti pysyykin. Itse kukin syyllistyy aina oppimestari asenteeseen. Eikun rautaperseajoon, heti kun lumi sulaa.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  8. #98
    Lainaa (JGo @ Tammi. 28 2009,15:23) kirjoitti
    Ajattelin kanssa, että olisko parempi ajella ihan etelässä tää reissu, kun mieli tekis suorittaa toi jo toukokuussa (tolla mun hightech matkasohvallani). Ja mahdollisimman suoria pätkiä, ettei tarvi niitä kuitteja kerätä koko aikaa.

    Eka menis isompaa tietä loppumatkan, mutta sitten joutuis ajamaan Tre-Hki moottoritien kumpaankin suuntaan.


    Vaihtoehto 1

    Vaihtoehto 2

    E:Linkkien korjailua
    Ymmärsinkö oikein, että ihan kaupunkien keskustoja? Mikä ettei, mutta leppoisempaa, jos vähän välttelet. Aja sitten vaikka Joensuun ohi Ilomantsiin niin saat kilometrejä, eikä tule kiirettä ja saat rispektiä länsi - itä matkailusta.
  9. #99
    Lainaa (Aarra @ Tammi. 28 2009,19:05) kirjoitti
    Lainaa (JGo @ Tammi. 28 2009,15:23) kirjoitti
    Ajattelin kanssa, että olisko parempi ajella ihan etelässä tää reissu, kun mieli tekis suorittaa toi jo toukokuussa (tolla mun hightech matkasohvallani). Ja mahdollisimman suoria pätkiä, ettei tarvi niitä kuitteja kerätä koko aikaa.

    Eka menis isompaa tietä loppumatkan, mutta sitten joutuis ajamaan Tre-Hki moottoritien kumpaankin suuntaan.


    Vaihtoehto 1

    Vaihtoehto 2

    E:Linkkien korjailua
    Ymmärsinkö oikein, että ihan kaupunkien keskustoja? Mikä ettei, mutta leppoisempaa, jos vähän välttelet. Aja sitten vaikka Joensuun ohi Ilomantsiin niin saat kilometrejä, eikä tule kiirettä ja saat rispektiä länsi - itä matkailusta.
    Ei nyt ihan keskustoihin asti

    1660 km näyttää samainen kartta, kun kulkee kaupunkien ohi. Tonne Joensuuhun ja sieltä takasinpäin vois melkein ajellakin, muistaakseni kaupunkiin asti on kakskaistatietä satasen rajoituksella. No sielläpäin olen asunut viimeks kahdeksan vuotta sitten, että voin muistaa väärinkin.
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
  10. #100
    Lainaa (Hanski940 @ Tammi. 28 2009,07:18) kirjoitti
    Mites olis tommonen lenkki?

    Lenkki Etelä-Suomessa
    Aika hyvin tulis käytettyä nää etelän motarit


    Lainaa (Pandemia @ Tammi. 28 2009,16:45) kirjoitti
    Edit:2 Nii sit Turku-Vaasa välillä kameratolppia jotka todistettavasti myös toimii..... *
    Turku-Pori välillä melkein15km välein?? joka risteyksessä.
    Tyhmä kysymys, mutta ei kai niistä pyörälle ole haittaa? Itse en oo saanu koskaan edes räpsähtämään kaksipyöräisen selässä, eikä suomalaiset liikennekamerat taida osata kuvata peräpäätä, paitsi tietty jos onnistuis pakittaan ylinopeutta auton kanssa
    MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
  11. #101
    Lainaa (Aarra @ Tammi. 28 2009,19:05) kirjoitti
    ...
    ja saat rispektiä länsi - itä matkailusta.
    ...
    Vai että rispektiäkin vielä luvassa pinssin ja kangasmerkin ja kunniakirjan lisäksi. Wau, hyvä kesä on tulossa
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
  12. #102
    Lainaa (Joke @ Tammi. 28 2009,19:17) kirjoitti
    Tyhmä kysymys, mutta ei kai niistä pyörälle ole haittaa? Itse en oo saanu koskaan edes räpsähtämään kaksipyöräisen selässä, eikä suomalaiset liikennekamerat taida osata kuvata peräpäätä, paitsi tietty jos onnistuis pakittaan ylinopeutta auton kanssa
    Tyhmiä kysymyksiä ei käsittääkseni edes ole

    Ei niistä vissiin haittaa ole (vielä)

    Eihän niistä koskaan tiedä mitä rekisteriä alkavat pitämään.Mitä huomiota herättävämpi mopo sitä helpompaa niille....

    Tuli vaan nyt mieleen näin kotilokautena
    ST 1300abs -05,
    ex ST 1100 -97

    http://www.panfun.fi


    "Voihan se köyhästä tuntua kalliilta"
  13. #103
    Viime kesä tuli ajettua 1000 mailinen tänä kesänä olis tarkoitus ajaa tuo SS2000K ja BB1500 Finland jos vain ajokelit sallii *



  14. #104
    Tarkotus ois toi tonninen ajaa ens suvena parin kaverin kanssa.. Meinattii tota Lahti-Kilpisjärvi-Lahti reittiä,nelostietä ylös ja vitosta alas.. Mut saa nähä jääkö taas vaan puheeks...
    1290 superduke
  15. #105
    No oliskos esmes läntiseltä uudeltamaalta ketään lähdössä keväällä/kesällä ajelemaan tuota ss1000:sta? Ois helpompi jonkun kanssa yhdessä suunnitella....
    Veikkaisin että max. 4 pyörää olisi sellainen hyvä porukka, niin ei ne tankkaustauot veny ihan älyttömiksi...

    YV:llä tai tänne voi viestitellä..
    Tein itse ja YRITIN säästää.

  16. #106
    Touko-kesäkuun vaihteessa olen ajelemassa, pitää hakea vähän harjoitusta tulevaa Kreikan reissua varten ettei ihan kylmiltään lähde liikkeelle.

    Oiskohan tuo sitten kahdeksas ajo.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  17. #107
    Hieman kyllä polttelis kans... Ei vaan taida toi kebardi olla aivan ihanteellinen pärrä ajaa tollasta "semipitkää" matkaa.
    "Kuulkaas nuori neiti! Nuoruudessani ympärilläni oli lihaksia ja luoteja!"
    -Jukka Emil Vanaja
    - CBR 1000 RR Fireblade -
  18. #108
    Ideoinnissahan tuo olisi, reittihahmotteluakin on jo tehty. Eriasia sitten on se saako kermaperseensä liikkeelle vaiko ei.
    TBD
    --------------------
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
  19. #109
    No ei muuta kun kermaperseet YV:tä meikäläiselle niin potkitaan toisemme liikkeelle!

    Joskus touko-kesäkuun aikana pitäisi suorittaa..
    Tein itse ja YRITIN säästää.

  20. #110
    Lainaa (-Timi- @ Helmi. 09 2009,15:55) kirjoitti
    No ei muuta kun kermaperseet YV:tä meikäläiselle niin potkitaan toisemme liikkeelle!

    Joskus touko-kesäkuun aikana pitäisi suorittaa..
    Saako vielä huudella? Suosittelen ajankohdaksi +- viikkoa paria Juhannuksesta. Silloin on valoisinta ajella yöaikaan! Juu jatkakaa vaan...
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  21. #111
    Lainaa (ttuttu @ Tammi. 28 2009,10:18) kirjoitti
    Lainaa (Hanski940 @ Tammi. 28 2009,07:18) kirjoitti
    Mites olis tommonen lenkki?

    Lenkki Etelä-Suomessa

    Sanoisin että "liian vähän" kilsoja! Venytä lenkkisi yli 1700 kilsan, niin ei tule pettymyksiä!
    komppaan...on niin hilikulla kilsat jotta hylkyyn menee melkovarmasti.

    ideaali reittihän olisi sellanen laajan ympyrän muotoinen. helpottaisi dogumentointia ja ei tarvitsisi aivan kokoajankeräillä kuitteja kulmapisteissä jotta voidaan näyttää toteen ettei ole ajettu oikomalla.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  22. #112
    Lainaa (Tuppervaari @ Helmi. 16 2009,19:35) kirjoitti
    ideaali reittihän olisi sellanen laajan ympyrän muotoinen. helpottaisi dogumentointia ja ei tarvitsisi aivan kokoajankeräillä kuitteja kulmapisteissä jotta voidaan näyttää toteen ettei ole ajettu oikomalla.
    No siinähän niitä kulmapisteitä tulee ihan mahottomast. Oikeesti ihanne on suoraan kääntöpisteeseen ja takas, periaatteessa ei tartte kun yhen kuitin (vaikka säännöt kyllä taitaa vaatia kaikki tankkauskuitit)
    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
  23. #113
    Olisi kyllä mielenkiintoista vetää tuommoinen pätkä, mutta nykyinen kalusto taitaa olla liian kyykähtävä... Onko täällä varsinaisia intiaaneja, jotka on vetäneet rautaperseet kyykyllä? *
    KTM 690 Enduro & Yamaha R6R
  24. #114
    Itseä kiinnostaisi ajella tukholmaan. Ainut huono tuossa on lähtöaika, n.16:00. Tuohon voisi lähteä porukkaa miltei mistä vaan, kilometrejä kertyy sopivasti. Treffit tukholmassa klo 16:00 ja seisovan pöydän kautta suoraan nukkumaan.
    Espoo - Tukholma
    Kotka - Tukholma
    Tampere - Tukholma
    <p><strong>&nbsp; </strong></p>
  25. #115
    Lainaa (Willi Tähti @ Tammi. 28 2009,11:15) kirjoitti
    Lainaa (Kawa LTD @ Tammi. 27 2009,23:45) kirjoitti
    Lainaa (57pannu @ Tammi. 27 2009,22:00) kirjoitti
    Rautaperse ajo vain nimitys ajosta, jossa ajetaan se 1000 mailia 24 h. Se ei ole kummoinen suoritus, no saahan sitä kyltin kilven alle. Samalla kun köröttelee matkasohvalla ja syö energiapatukoita , niin voi muistella tai kuvitella, mitä se oikea rautaperse ajo oli aikoinaan. Sillä ja tällä nykyisellä ajelulla ei juuri yhtymäkohtia löydy, muuta kuin se ajettu matka. Taitaa mennä elvistelyn piikkiin.
    +1
    Eli istumista liikkuvan moottoripyörän kyydissä joka hoitaa reitityksen, taukoajat ja vieläpä nopeudenkin. Ittelle jää pelkästään ohjailu ja maisemien kattelu sekä kyky pysyä hereillä.

    Ottakaapa hightech irti ja lähtekää niine hyvineen.
    Tyypillisiä kommentteja niiltä jotka vaan ei pysty *
    Ajettu 1700 km viime syksynä... Tervolassa ensilumella.

    Kokoajan +3 lämmintä. (3 sukat, 3 hanskat ja riittävästi paitoja meni vaihtoon) Pikkukustomi kts. profiili
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

    "Si vis pacem, para bellum"
  26. #116
    Lainaa (Birke @ Helmi. 16 2009,21:22) kirjoitti
    Olisi kyllä mielenkiintoista vetää tuommoinen pätkä, mutta nykyinen kalusto taitaa olla liian kyykähtävä... Onko täällä varsinaisia intiaaneja, jotka on vetäneet rautaperseet kyykyllä? *
    Onkos R1 tarpeeksi *kyykähtävä*? Tuolla tuli BB1500 vedettyä...
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  27. #117
    Lainaa (iaj @ Helmi. 16 2009,22:14) kirjoitti
    Lainaa (Birke @ Helmi. 16 2009,21:22) kirjoitti
    Olisi kyllä mielenkiintoista vetää tuommoinen pätkä, mutta nykyinen kalusto taitaa olla liian kyykähtävä... Onko täällä varsinaisia intiaaneja, jotka on vetäneet rautaperseet kyykyllä? *
    Onkos R1 tarpeeksi *kyykähtävä*? Tuolla tuli BB1500 vedettyä...
    Kunnioitettava suoritus. Oliko niskat/kädet pahasti jumissa jälkeenpäin? Varmasti helpommallakin pääsisi jollakin mukavalla matkamallilla...
    KTM 690 Enduro & Yamaha R6R
  28. #118
    Eipä tuossa nyt mitään ihmeellisempää ollut, kaverilla oli pyörä jossa laukku niin saatiin tarpeelliset rojut kulkemaan siinä.

    Tuo juotavien/syötävien/paperien mukana kuljetus on hieman haastavaa ilman tuollaista järjestelyä.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  29. #119
    Lainaa (iaj @ Helmi. 16 2009,23:01) kirjoitti
    Eipä tuossa nyt mitään ihmeellisempää ollut, kaverilla oli pyörä jossa laukku niin saatiin tarpeelliset rojut kulkemaan siinä.

    Tuo juotavien/syötävien/paperien mukana kuljetus on hieman haastavaa ilman tuollaista järjestelyä.
    Eikö Rykköseen saa tankkilaukkua?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  30.  
  31. #120
    Lainaa (tahvo @ Tammi. 11 2009,18:58) kirjoitti
    Lainaa (JGo @ Tammi. 11 2009,12:04) kirjoitti
    Reitti olisi jo suunniteltuna SS1000 ajoa varten, saas kattoo tuleeko kuitenkaan toteutettua tätä ensi kesänä. Alkuun olis tarkoitus ajaa sama reitti viikonlopun aikana ja jos sen jälkeen vielä tuntuu, että huvittaa ajaa toi sama yhtämittaisena ja kuittien kanssa, niin sitten suoritan tuon ihan virallisesti.

    Palstalla on paljon puhuttu rautaperseilyn järkevyydestä ja kuskin jaksamisesta, mutta entäpä se pyörä? Kuluttaako tuollainen yhtämittainen ajo rengasta enemmän kuin samat kilometrit pidemmällä aikavälillä ajettuna? Lähinnä mietityttää, että kannattaisko laittaa alle uusi takarengas, ettei tule yllätyksiä kulumisen suhteen. Ja mitenkäs ketjujen rasvaus, kannattaako varautua, että joutuu rasvaamaan useamman kerran?

    Onko muilla suunnitelmissa ajella näitä suorituksia tulevana kesänä?
    Sitähän vois lähtee vaik kaveriks, jos ajankohta sopii. Niin ja kelpuutetaan
    Mennään Tahvo kimpassa, mulla myös tarkoituksena körötellä alkukesästä SS1000 rupeama
    CBR 1100 XX
Sivu: 4 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen