Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 81:een 81:sta
  1. #61
    Oliskohan tuo vanteen keskiosa joko peiliksi kiillotettua alumiinia tai kromattu..?
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  2. #62
    Lainaa (SenioRR @ Tammi. 12 2009,18:16) kirjoitti
    Oliskohan tuo vanteen keskiosa joko peiliksi kiillotettua alumiinia tai kromattu..?
    Silloin siitä luulisi heijastuvan ketjut/rattaat/jarrulevy, eikö?
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  3. #63
    Kyllä se pleksinsukuinen levy siinä keskellä on.

    Tuollainen löytyi bookmarkeista:


    D'vinci valmistaa ja Forgiato Radurra onpi malli. Sivutkin lienee jossain.
  4. #64
    Uudessa Cycle World:ssä oli juttua tuosta valkoisesta bussista. Vanne on muovia keskiosastaan. Kuulemma kestää

    Aika irstaan näköinen varsinkin oikealta puolelta.
    Hånda CBR954 & KTM 300 EXC
  5. #65
    Kestäähän se pinnavannekin, vaikka yksittäiset pinnat on aika onnettoman oloisia, joten miksei pleksikin...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  6. #66
    Lainaa (wekkuli @ Tammi. 12 2009,18:27) kirjoitti
    Lainaa (SenioRR @ Tammi. 12 2009,18:16) kirjoitti
    Oliskohan tuo vanteen keskiosa joko peiliksi kiillotettua alumiinia tai kromattu..?
    Silloin siitä luulisi heijastuvan ketjut/rattaat/jarrulevy, eikö?
    Miettisin toki tota samaa, mut aattelin, että kun kuva on otettu takaviistoon, niin ei rattaat näkyis välttämättä. Mut jos muovia, niin sehän selittää...

    Kyllähän pinnavanne kestää ja onhan noissa ultrakevyissä valuvanteissakin nykyään puolat hyvin hennon näköiset ja silti kestävät. Eli kyllä joku paksu (kuvan esmerkissä näyttäis n. sentin paksulta?) pleksilevy kestää vanteessa varmasti.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  7. #67
    Lainaa (Jac0 @ Tammi. 11 2009,22:04) kirjoitti
    jumalauta miten voi olla noin ruma vanne? honta vois ottaa mallia (kopioida) vaikka tästä:

    "Jos viistoistavuotiasta sais."

    990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
  8. #68
    Lainaa (Tympeysmies @ Tammi. 12 2009,17:37) kirjoitti
    No tästä vähän rouheamman näköinen yksipuolinen:







    Saatavana mm. Bussiin ja Rykköseen eikä maksakaan kuin $3900 *

    http://greggscustoms.com/
    pikkupäissään hitsaan samanlaisen helposti Tilausta vaan tulemaan...
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

    990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
  9. #69
    Lainaa (Vebis @ Tammi. 11 2009,23:25) kirjoitti
    Aika yksipuolista keskustelua..

    Mun mielestä sopii ainakin VFR.n ulkonäköön ja rengastyöt ja puhdistuskin helpottuu...

    VFR800
    +1

    Vaikka kyllä minun kohdalla pyörän valintaperusteet oli ihan muut kuin tuo svingi *. Tosin ei se kyllä haitannutkaan.



    ex VFR 1200F 2010
  10. #70
    Lainaa (erkkiesimerkki @ Tammi. 11 2009,09:36) kirjoitti
    Et mikä älyväläys on toi yksipuolinen takahaarukka??
    Kaunis . Ihana . Älykäs . Täydellisen subjektiivinen mielipide !
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
  11. #71
    Lainaa (uijui @ Tammi. 12 2009,19:03) kirjoitti
    jumalauta miten voi olla noin ruma vanne? honta vois ottaa mallia (kopioida) vaikka tästä:

    Ei juma, ihan samannäköiset kuin minulla Volvossa BBS CO-vanteet.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  12. #72
    Viela kun saisi tuohon enduroon yksipuolisen ketjun. Se alapuoli likaantuu herkasti ja ei sita tarvitse kun ei ole peruutusvaihdetta.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  13. #73
    voi sen noinkin tehdä

    Siinä jo vanha keksintö.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  14. #74
    Se on vaanniiinhelppo.. eikä ole jarrulevyjä tai vetopakkaa haittaamassa renkaanvaihdon kanssa..

    Single swingissä on kanssa se etu kun punttaa pyörää pukille yksin niin MP;n kaataminen vaatii jo yritystä, pukin tappi kun on akselin sisällä niin ei hirveesti karkaile kun punttaa ylös.

    Buelli oli helppo kansi, tosin siinä oli hihna ja akseli oli suoraan swingissä kiinni ilman mitään säätöjä, renkaanvaihto oli tosin paljon vaikeempi sitten taas.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  15. #75
    talttapää

    onko tossa pleksivanteessa kartaaniveto???

    ja jarrutetaanko tolla vehkeellä kengän pohjilla vai

    taitaa olla ihan feikki vehje
  16. #76
    Lainaa (arppi @ Tammi. 11 2009,18:15) kirjoitti
    Yksipuolinen

    Ja huoltamisessa mun mielestä kätevä.
    +1
    Muijaani voit arvostella, pyörääni et
  17. #77
    Lainaa (honda rc51 @ Tammi. 13 2009,22:21) kirjoitti
    talttapää

    onko tossa pleksivanteessa kartaaniveto???

    ja jarrutetaanko tolla vehkeellä kengän pohjilla vai

    taitaa olla ihan feikki vehje
    Ei tietoa kuvaa enempää. Ei olisi eka kerta kun jenkeissä tehdään näyttelypyörä jolla ei koskaan ajeta mihinkään, vaan viedään vaan pakulla näyttelystä toiseen.

    Tai sitten ukolla on toinen vanne arkiajoihin ja showhommiin tuo muovikiekko.
  18. #78
    Modernisuutta on yritetty hankkia sillä uusiin pyöriin. Me vanhahtavat vaan ollaan katsottu vain noita kaksipuolisia niin me suhtaudutaan yksipuolisiin kuin vanhat mummut rokkareihin.... Kyllä se mun mielestäni on kuitenkin hienon näköinen joissakin pyörissä/malleissa, sopii kuin nakutettu. vanhanmallisiin customeihin ei sovi mutta modernisoituihin mielestäni sopii
    Honda VT 125cc Shadow
  19. #79
    Mitkä tun ketjut? Olisitte samalla itkeneet monojousitusta...

    Pienet taas on murheet pysähtyneillä... On varsin kummallista, että tekniikka kehittyy ja uudet ratkaisut ovat lähes aina parempia kuin vanhat. Suorituskyky, Teho, Turvallisuus jne. tulevat uusilla ratkaisuilla aina paremmiksi.

    Ettei vaan taustalla olisi ei niin positiivisista inhimillisistä tunteista tuttu k-a-t-e-u-s? (Ts. heebo pohtii, ajan aataminaikuisella ja perustelen omaa valintaani haukkumalla kaverin erilaisen valinnan huonoksi...). Niinhän se aina menee! Heikkoitsetuntoisille erilaiset ratkaisut ovat pahaksi.

    PS. Eka valotti aika tehokkaasti BMW:n erinomaisen ratkaisun insinöörijärkeä.
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  20. #80
    Ihan asiallinen tuo yksipuolinen swingi on.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  21.  
  22. #81
    Lainaa (Anatooli @ Tammi. 14 2009,18:11) kirjoitti
    Olisitte samalla itkeneet monojousitusta...
    Se on paholaisen keksinto. Kokeile: pista stereoperaiseen toiselle puolelle jousen tilalle rautatanko. Ei hyva. Jos on autossa monojousitus, kannattaa se pistaa kuljettajan puolelle.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123