Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 63:een 63:sta
  1. #61
    Olin ajokoulussa vielä, kun siellä sanottiin ettei se saa kulkea 130km/h enempää. En sitten tiedä onko tämä oikein. 2-tahti tietenkin kulkee enemmän kun koneesta saa irti tehoja lähempää 20kW:a, kuin 4-tahdit jäävät siihen 11kW. Tämä taas ei liittynyt ollenkaan aiheeseen.

    Tämä on niitä taisteluita, että kumpi on parempi, jota ei kuitenkaan pysty ratkaisemaan.

    mopon plussat ja miinukset
    +pieni kulutus
    +hidas vauhti
    +kevyt
    +kulutus
    -hidas vauhti taasen
    -konkreettista ajokoulutusta ei ole, joten ajaminen pitää opetella itse
    -vuosi vielä niin saisi kevarin

    Kevarin plussat ja miinukset (2t ja 4t omat ongelmat)
    +vauhti (2t todella paljon suurempi kuin 4t)
    +ajokoulutus on perusteellinen ja (mielestäni todella) opettavainen.
    +4t huoltovapaampi kuin 2t, ei tarvitse siitä niin huolehtia vaikka on sitä siinäkin jtn näpertämistä
    +pari vuotta vanhempi kevari maksaa saman verran kuin mitä uusi mopo
    -taas vauhti
    -raskaampi kuin mopo
    -kulutus vähä isompi kuin mopolla (2t kulutus on 5-11 litraa satasella, 4t selviytyy puolella tästä)

    Sanokaa te joilla tulee taas jtn mieleen nii ilmaiskaa
    Honda VT 125cc Shadow
  2. #62
    tzr on myynnissä edelleen hyvää haluavalle.
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  3.  
  4. #63
    Molitor OYllä on näköjään myytävänä KEEWAY merkkisiä mopoja. onko kellään tietoa tekeekö näillä mitään? mikäs moottori näissä on? siis valmistaja.
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123