Tulokset 1:stä 24:een 24:sta
    Nyt on sitten pyörän vaihto edessä. Ajattelin vaihtaa Ducatin punaisen Monsterin Hondan CBF100:een. Huomasin että tuo moottoripyörämatkailu alkaa kiinnostaa eikä tuo Monsteri oikein sovi kaksi päällä matkailuun.

Täältä Ducati -sivuilta olen saanut monta hyvää vinkkiä miten parantaa Monsteria ja ajattelin että oiskohan teillä ideoita tähänkin.

Eli miten saisi tuota pyörän ulkonäköä vähän terävöitettyä ja personoitua. Tuli mieleen että pikkuinen alakate pyörän väreissä voisi olla kiva. Entäs jos maalaisi vanteet? Mikä olisi hyvä väri? Metallihohtomusta?

Tässä linkki pyörän kuvaan: Honda CBF1000

Älkääkä sitten haukkuko luopioksi vaikka merkin vaihdankin .
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
    Alakate ja sen maalaus pyörän väreihin, sekä pyörän värillä vanteiden keskiöiden maalaus. Vanteiden reunat voisi kiilloitella talvi-iltojen iloksi.
    VTR SP-2
    Solifer Export '63 & '65
    www.tttalja.fi
    Juutuubi
    Katesarja, tietysti mopon väriin maalattu.
    Touring plexi, ja tietysti laukkusarja(3kpl)

silloin ainakin voisi sanoa matkapyöräksi....
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

Yamaha FJR 1300A -08
    Normi: Laita nätti misu istumaan siihen päälle, niin menee tuollaisenaan.
    Vetis: Aja tarpeeksi lujaa.
    Kukkis: Pue turvaliivit päällesi.

Toihan on ihan hyvän näkönen pyörä. Tankkiin bensaa tuning rahoilla vaa :-)

CBR 1000F -89
    Lainaa (tttalja @ Syys. 04 2009,20:20) kirjoitti
    pyörän värillä vanteiden keskiöiden maalaus. Vanteiden reunat voisi kiilloitella talvi-iltojen iloksi.
    Tossa vois olla ideaa. Mitenköhän tuon alumiinin saisi pysymään kiiltävänä? Jos vetäisi lakan päälle niin saisikohan siitä riittävän kovan pinnan joka kestäisi moottoripesuaineet ketjurasvat yms.

Ööö. Maalaa Tricoloriksi?
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
    Lainaa kirjoitti
    Mitenköhän tuon alumiinin saisi pysymään kiiltävänä? Jos vetäisi lakan päälle niin saisikohan siitä riittävän kovan pinnan joka kestäisi moottoripesuaineet ketjurasvat yms.
    Jollain Glymin polishilla vaan viimeistely. Hyvin on mulla pysynyt kesän, eikä ole hirveesti tarvinnut kiillotella uudestaan.
    VTR SP-2
    Solifer Export '63 & '65
    www.tttalja.fi
    Juutuubi
    Onhan tuo kumminki italialainen - toisin ku mun vaihokki *

Minusta se metallinhohto oranssi on kiva väri - tehäänkö niitä vielä?

Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
    Lainaa (Pete2 @ Syys. 04 2009,20:12) kirjoitti
    Eli miten saisi tuota pyörän ulkonäköä vähän terävöitettyä ja personoitua.
    Myy pois ja osta kawa,sitten on näkö kohillaan
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
    Lainaa (Pete2 @ Syys. 04 2009,20:44) kirjoitti
    pyörän värillä vanteiden keskiöiden maalaus. Vanteiden reunat voisi kiilloitella talvi-iltojen iloksi.
    Tossa vois olla ideaa. Mitenköhän tuon alumiinin saisi pysymään kiiltävänä? Jos vetäisi lakan päälle niin saisikohan siitä riittävän kovan pinnan joka kestäisi moottoripesuaineet ketjurasvat yms.
    Kiillotuksen jälkeen sipaiset märällä sinoli-rätillä -> "oksidoituu" valmiiksi, tai sitten kunnon vaha päälle. Jokatapauksessa joudut silloin tllöin kiillottamaan uudestaan. Lakkoja kannattaa välttää, hyvät lakat on kovia ja tuppaavat halkeilemaan, ja sen lakan poisto on hanurista, huonot lakat kellastuu. Maalin saat pois stripperillä ta muurahaisvahalla. ...ja se kiillottaminen on sitten hanurista sekin, mikäli haluat siitä pinnasta kunnollisen . siihen menee aikaa, hermoja ja sormenpäitä...
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
    mun mielestä hieno peli jo tuollaisenaankin
    Yamaha FJ 1200-88
    Yamaha TZR 125-88
    Honda CB 125-77
    Honda Monkey -76-88(useita)

`juuri tästä asiasta en tiedä yhtään mitään`
    -jaakko parantainen
    www.pappatuuninki.fi
    Lainaa (MustaSurma @ Syys. 05 2009,04:14) kirjoitti
    Lainaa (Pete2 @ Syys. 04 2009,20:44) kirjoitti
    Kiillotuksen jälkeen sipaiset märällä sinoli-rätillä -> "oksidoituu" valmiiksi, tai sitten kunnon vaha päälle. Jokatapauksessa joudut silloin tllöin kiillottamaan uudestaan. Lakkoja kannattaa välttää, hyvät lakat on kovia ja tuppaavat halkeilemaan, ja sen lakan poisto on hanurista, huonot lakat kellastuu. Maalin saat pois stripperillä ta muurahaisvahalla. ...ja se kiillottaminen on sitten hanurista sekin, mikäli haluat siitä pinnasta kunnollisen . siihen menee aikaa, hermoja ja sormenpäitä...
    Kiitos arvokkaista vinkeistä. Aikaa minulla on hinkkailla sitä vannetta vaikka koko talvi. On pelkästään kiva kun on jotakin autotallipuuhastelua kun ei pääse ajelemaan. Täytyy vielä miettiä tekeekö sen noin jättämällä osan kiiltäväksi vai maalaamalla koko vanteen pyörän väriseksi.
    Lainaa kirjoitti
    siihen menee aikaa, hermoja ja sormenpäitä...
    Tai sitte laitat takapyörän ilmaan ja annat rullata ykkösellä. Vähän autosolia rättiin ja painat rengasta vasten

Etupyörän laitat vaikka sorviin, niin ei tartte tuntikaupalla hinkata sormet verellä.
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
    Varttikate alas pyörän värisenä, pienemmät peilit, tosiaan vanteiden reunat kiiltäviksi, takamatkustajan kahvat ja jalkatapit pois (ehkä), kilpiteline vaihtoon, taakse jos löytyisi tummemmat vilkun lasit. Tuossa jotain ehdotuksia, kaikki siis kerralla eikä 1/kk.
    Takajalkatapit pois ei ehkä niin hyvin sovi 2-päällä matkailuun, miksi tuo peli kai vaihtukin Monsterista.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
    Siitä vaan tilaukseen *

Tarroja

1098
    Hanki sellainen tarra, missä kustaan japanilaisten pyörien päälle.

Honda-osiossa nämä jatkossa.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
    SPK_1978:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Dubai, Yhdistyneet Ählämit
    Tuanoinniin, kysäse siltä Wickholmilta, muistelen että jossain oli sen haastattelu, moisen aparattin kanssa.

Ei vissiin muuten päässy lehtien sivuille niin piti alkaa tosimotoristiks =)

Tosta moposta oon kyllä kuullu pelkkää hyvää..
    Toi musta vaan ei lainkaan sovi mun silmään.
    "Kukas v**tu sä oot?"
    -Angus Young-
    Lainaa (SPK_1978 @ Syys. 05 2009,20:15) kirjoitti
    Toi musta vaan ei lainkaan sovi mun silmään.
    Tarkoitatko sitä ehdotusta vanteiden väriksi vai mitä?
    Elä tee mitää. Aja vaan. Honda on aina kaunis
    Sukisukimies
    Ekana vaihtasin ite ton lapiota muistuttavan hässäkän siroon kilpitelineeseen jossa samassa vilkut. Alakate + hugger vois olla hyvä idea kans.
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
    Tuo muovihäkkyrä tosta etulampuntienoilta lehtoon.
    KTM 690SM
  24.  
    Värillinen pleksi ?
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.