Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    Moro,

Uusi jäsen esittäytyy että terveppä terve!

Minulla puuttuu pyörästäni siinä oikean kaasukahvan alla olevan sulakekotelon katemuovi, oli kuulemma edelliseltä omistajalta joku varastanut sen. Mistäköhän kyseisen "kateosan" saisi? Pyörä on Honda cbr 600f, vm.-91.

Niin ja jos sattuu jollain foorumin kävijällä olee kyseinen osa, niin ostaisin mielellään, ei muuten vaan häiritsee sellanen kolo pyörässä...
    Lainaa (reino @ Tammi. 09 2009,16:06) kirjoitti
    Moro,

Uusi jäsen esittäytyy että terveppä terve!

Minulla puuttuu pyörästäni siinä oikean kaasukahvan alla olevan sulakekotelon katemuovi, oli kuulemma edelliseltä omistajalta joku varastanut sen. Mistäköhän kyseisen "kateosan" saisi? Pyörä on Honda cbr 600f, vm.-91.

Niin ja jos sattuu jollain foorumin kävijällä olee kyseinen osa, niin ostaisin mielellään, ei muuten vaan häiritsee sellanen kolo pyörässä...
    spinning wheel ruotsissa.
    (nimi ei välttämättä oikein.)
    mulla oli kyseinen pyörä joskus ja kun tarvit tietoo
    tai apuu ni vastaan mielelläni.
    Suosittelen tuota Spinnaria! Mistään ei meinannut löytyä järkevään hintaan öljypohjaa mun Kawaani, kun sitten kuulin tuosta Ruotsin lahjasta käytettyjen osien markkinoille

Heiltä löytyi priima pohja ja vieläpä oikein sopivaan hintaan. Postituskaan ei paljoa kustantanut, olikohan pari kymppiä, joten kaupat tuli samantien.

Kohta lähtenee tilaukseen männänrenkaat & kannentiiviste heiltä, myyvät nimittäin Kawan oem-osia myös..

- P
    Ja jos noista ei löydy niin sitten uutta ja alkuperäistä tuolta -> David Silver

Puntakin on sopivasti edullinen...
    <p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-&gt; ?</p>
    toi "spinnari" on muuten pohjoismaiden
    suurin. * * kenties jopa palvelevin,,,,?
    suomea puhuva muistaakseni mika niminen
    tyyppi auttaa varmasti.

Kellään kokeumusta tuosta David silveristä? Mulla ois pikku probleema. Eli oma pyörä on honda cbr 600f vm96. Bike parts tuon sivun mukaan värikoodi on NH1K. Tarvisin davidilta tilata etulokarin ja oikean sivukatteen sen mikä menee siinä penkin vieressä se pitkä kate. Nyt tulee se ongelma davidilla löytyy kyllä etulokari mutta se on väärällä värikoodilla (NH196K). Bike partsin sivuja kattoo niin sieltä näyttäis että kummassakin pyörässä (NH1K ja NH196K) on saman värinen etulokari. Osaisko joku sanoo että onko ne samanväriset vai ei.

Toinen juttu vielä että onko Side panel below seat, Right hand. Colour code NH-1K (FT) tarkottaako tuo sitä sivukatetta joka menee penkin alla? Pitää varmistaa joltakin ennen ku alkaa tilaan

Sekavaa tekstiä tiedän mutta vaikee selittää
    Lainaa (paukku125 @ Tammi. 14 2009,14:25) kirjoitti
    Toinen juttu vielä että onko Side panel below seat, Right hand. Colour code NH-1K (FT) *tarkottaako tuo sitä sivukatetta joka menee penkin alla? Pitää varmistaa joltakin ennen ku alkaa tilaan
    Juu oikean puolen penkin alla olevaa katetta tarkottaa.
    Bomber-palsta on täynnä pc-25 fighteroijia. Ylimääräisiä katteita löytyy varmaan vaikka kuinka monelta.
    Lainaa (paukku125 @ Tammi. 14 2009,14:25) kirjoitti
    Kellään kokeumusta tuosta David silveristä? Mulla ois pikku probleema. Eli oma pyörä on honda cbr 600f vm96. Bike parts tuon sivun mukaan värikoodi on NH1K. Tarvisin davidilta tilata etulokarin ja oikean sivukatteen sen mikä menee siinä penkin vieressä se pitkä kate. Nyt tulee se ongelma davidilla löytyy kyllä etulokari mutta se on väärällä värikoodilla (NH196K). Bike partsin sivuja kattoo niin sieltä näyttäis että kummassakin pyörässä (NH1K ja NH196K) on saman värinen etulokari. Osaisko joku sanoo että onko ne samanväriset vai ei.

Toinen juttu vielä että onko Side panel below seat, Right hand. Colour code NH-1K (FT) *tarkottaako tuo sitä sivukatetta joka menee penkin alla? Pitää varmistaa joltakin ennen ku alkaa tilaan

Sekavaa tekstiä tiedän mutta vaikee selittää
    Tilasin itse Davidilta etulokasuojan ja sivuposket omaan Hondaan. Tilatessa kyselivät tuon värikoodin ja lisäksi muistaakseni vielä pyörän valmistusnummeron. Osat tuli viikossa ja olivat hyvin pakattuja, joten homma luonasi kaikin puolin..
    Honda VF 750C
    Lainaa (K1mble @ Tammi. 12 2009,09:28) kirjoitti
    Ja jos noista ei löydy niin sitten uutta ja alkuperäistä tuolta -> David Silver

Puntakin on sopivasti edullinen...
    Löysin ja tilasin tuolta david silveriltä muutaman muovi osan mutta tuli mutkia matkaan. Tilasin ja maksoin ihan normaalisti visa electronilla mutta nyt davidilta tuli s-postia että pankki pistää jotain hanttiin että ne ei saa rahoja siellä englannin päässä ollenkaan. Soittelin omaan pankkiin (nordea) mutta siellä sanoivat vaan että ei niillä oo mikään "lukko" päällä että pitäs rahan liikkua. Nyt kysyisinki että onko kukaan saanu tilattua visa electronilla david silveriltä mitään?
    Näillä päästiin hyvään alkuun! Thäänggs!
  15.  
    Vieläkö tuola spinnarissa on Suomalainen heppu töissä?Ajattelin kateasioissa ottaa yhteyttä ja mikäli Suomenkielen taitoinen kaveri löytyy niin asioisin mielelläni juuri hänen kanssaan.Ruotsi taittuu mutta mokien välttämiseksi haluaisin puhua Suomea
    Ei ole sellaista vikaa mitä ei jeesusteipillä korjattaisi

Honda Cbr600 Pc 25 Stunt Edition

"Honda mies"