Tulokset 1:stä 24:een 24:sta
    Terve!

Onko minkälaista kokemusta zetan talvisäilytyksestä siten että jättää bensat tankkiin, piripintaan täytettynä?

Mikä paras ja pyörä ystävällisin vaihtoehto?

Bensat piripinnassa?
    Bensat + säilöntäaineet?
    Vai bensatankin irroittaminen ja kuivaksi imeminen?

This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

KTM SM 690 2007
    Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
    X: Suzuki Hayabusa 2003
    X: Kawasaki Z750 2007
    Tärkeintä on kai säilytystilojen tasalämpöisyys.
    Jos lämpötila ei paljoa vaihtele niin ei pääse kosteuttakaan kertymään.
    Jos mahdollista niin tankki täyteen. (ei ilmatilaa > ei kosteutta)
    Viimeisenä keinona kemikaalit...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
    Mä taas sanoisin, että tankki mahdollisimman tyhjäksi, kaasarit tyhjäksi, ja kun kevään korvilla alkaa käynnistelemään ----> kannulla tuoretta bensaa tankki täyteen. Uuden bensan seassa mitätön määrä "vanhaa" ei tee mitään. Sellaisen käsityksen ainakin saanut, ettei tuo nykybensa kovin kauaa pysy "hyvänä"? Säilöntäaineet varmaan saa ihan suosiolla unohtaa..
    Näin ainakin kelkkojen ym. kanssa tullut toimittua, eikä oo ollut ongelmia.
    CBR 600rr
    Taas alkaa tämä "miten säilöä pyörää oikein" ja takuulla löytyy yhtämonta tapaa kun on pyörääkin. itse olen kolme talvea säilönyt tyylillä että tankki täyteen, stabilointiainetta ja sillointällöin käyttämässä ja kuuntelemassapörinöitä ja uskokaa tai älkää niin pyörä on säilynyt hyvin

636 -06
    Veikkaampa että eiköhän tuo tärkein kuitenkin ole tuo pyörän muistaminen, eli käyttää pissillä välillä ;)

Kuka sitä pyörää nyt koko talven olisi käyttämättä?

Mutta kukin säilöää niin kuin parhaaksi näkee

Onko kukaan mahdollisesti syttypyörää ja suutinsarjaa vaihtanu zetoriin??

KTM SM 690 2007
    Lainaa (moukku @ Tammi. 27 2009,21:16) kirjoitti
    Veikkaampa että eiköhän tuo tärkein kuitenkin ole tuo pyörän muistaminen, eli käyttää pissillä välillä ;)

Kuka sitä pyörää nyt koko talven olisi käyttämättä?

Mutta kukin säilöää niin kuin parhaaksi näkee

Onko kukaan mahdollisesti syttypyörää ja suutinsarjaa vaihtanu zetoriin??
    hyvä tapa pilata ainakin kynttilät o käydä vähän väliä pikkasen käyttämässä..jos pitää käyttää ni kunnolla lämpimäksi.
    ja tasases lämpötilas..antaa olla pensat tankissa..se siitä mihkään vanhene..ihan hyväkin ajella keväällä ekan tankki sitä tehotonta pensaa vähän rauhallisemmin.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Saatanpa toistaa itseäni mutta:
    -tasalämpöisissä tiloissa ei kosteutta keräänny tankkiin.
    -Kuitenkin, jos mahdollista niin tankki ihan täyteen (jos lämpötila kuitenkin hieman vaihtelis...)
    -Bensa ei puolessa vuodessa mene pilalle
    Team Green
    Lainaa (Zip @ Tammi. 27 2009,18:12) kirjoitti
    Taas alkaa tämä "miten säilöä pyörää oikein" ja takuulla löytyy yhtämonta tapaa kun on pyörääkin. * itse olen kolme talvea säilönyt tyylillä että tankki täyteen, stabilointiainetta ja sillointällöin käyttämässä ja kuuntelemassapörinöitä ja uskokaa tai älkää niin pyörä on säilynyt hyvin
    Sama täällä, lähti käyntiin kuin lämpimänä kesäpäivänä vaikka oli 3kk seisomassa
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
    Lainaa (SB2 @ Tammi. 27 2009,22:29) kirjoitti
    Lainaa (Zip @ Tammi. 27 2009,18:12) kirjoitti
    Taas alkaa tämä "miten säilöä pyörää oikein" ja takuulla löytyy yhtämonta tapaa kun on pyörääkin. * itse olen kolme talvea säilönyt tyylillä että tankki täyteen, stabilointiainetta ja sillointällöin käyttämässä ja kuuntelemassapörinöitä ja uskokaa tai älkää niin pyörä on säilynyt hyvin
    Sama täällä, lähti käyntiin kuin lämpimänä kesäpäivänä vaikka oli 3kk seisomassa *
    Samaa mieltä: tankki täyteen, kerran kuussa käyttää/ höpisyttää koneen käyntilämpöiseksi ja se on siinä.
    Mutta jos talli on tasalämpöinen niin stabilaattoreista yms. ei ole kuin rahanmenoa
    Team Green
    Lainaa (Goofy S @ Tammi. 27 2009,22:21) kirjoitti
    Saatanpa toistaa itseäni mutta:
    -tasalämpöisissä tiloissa ei kosteutta keräänny tankkiin.
    -Kuitenkin, jos mahdollista niin tankki ihan täyteen (jos lämpötila kuitenkin hieman vaihtelis...)
    -Bensa ei puolessa vuodessa mene pilalle
    Nyky bensa alkaa jo parin kuukauden päästä huonenemaan, tuota voit vaikka esim. nesteeltä tiedustella, ellet usko.

Ja tosiaan tuo sillointällöin kun käy käynnistelemässä niin todennäköisesti tulpat pimeeksi.

Vääntöä, vääntöä (leikkimielellä sitten) näin ajokelejä odotellessa
    CBR 600rr
    Lainaa (xniko @ Tammi. 28 2009,07:43) kirjoitti
    Nyky bensa alkaa jo parin kuukauden päästä huonenemaan, tuota voit vaikka esim. nesteeltä tiedustella, ellet usko.

Ja tosiaan tuo sillointällöin kun käy käynnistelemässä niin todennäköisesti tulpat pimeeksi.

Vääntöä, vääntöä (leikkimielellä sitten) näin ajokelejä odotellessa *
    Vai menee bensa huonoksi jo parin kuukauden aikana. Hoh hoijaa. Ei se nyt mitään maitoa ole Bensan ominaisuudet saattaa heikentyä vähäsen, mutta tavalliselle kuluttajalle eikä koneelle siitä ole mitään haittaa.

Ja sitten toi todennäköisesti tulpat pimeeksi. Siis mitä v..tua? Siis jos käytän kesällä mopoa vain esim. kerran viikossa niin tulpat hajoaa sen takia?
    Moision Mopoilija

Kawasaki Z750 -09
    Kawasaki ZX-6R -05
    eiköhän tästä talviseisonnasta ja sen kikoista ole jauhettu muualla jo aivan tarpeeksi, eli ei tehdä tästä topikista samanlaista, ok?

toisiin asioihin; mistä on väki tilannut vanhempaan zetaan muoviosia, esim bugspoileria yms.. katselin ite että stormilla on ermaxin tuotteita myytävänä mutta hinnat on aika kovia (270€ bugspoilerista) niin aattelin saisko noita jostain edullisemmin?
    Lainaa (Radoni @ Tammi. 28 2009,11:49) kirjoitti
    eiköhän tästä talviseisonnasta ja sen kikoista ole jauhettu muualla jo aivan tarpeeksi, eli ei tehdä tästä topikista samanlaista, ok?

toisiin asioihin; mistä on väki tilannut vanhempaan zetaan muoviosia, esim bugspoileria yms.. katselin ite että stormilla on ermaxin tuotteita myytävänä mutta hinnat on aika kovia (270€ bugspoilerista) niin aattelin saisko noita jostain edullisemmin?
    Ei tuo hinta kauheasti putoa tuolta -> Big Bike München

näyttäisi olevan 195e..

Tosiaan itse oon juuri kyseisistä firmoista noita katsellut..

KTM SM 690 2007
    Mitä vit*n järkeä tällä koko topicilla on?
    Vanhempi koppanen zeta: kliks!
    ja uudempi: kliks!
    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
    Niinno, sitä sopii miettiä

KTM SM 690 2007
    mitä järkee on yleensä millään paitsi
    Moision Mopoilija

Kawasaki Z750 -09
    Kawasaki ZX-6R -05
    Aivan

KTM SM 690 2007
    Terve,

Oletteko löytäneet paljon huonoja puolia z750 2oo8 mallista?

Olkaa rehellisiä!!

KTM SM 690 2007
    Mitenkähän mahtaa kyseinen zeta sopia vielä vähän noviisille? Pari kesää tullut ajeltua harvakseltaan pikkuisella gs500 suzukilla.

Mietityttää, että onko vaaraa että keulii vahingossa tai karkaa käsistä muutenvaan *.

Ja miten mahtaa lyhyet jalat ylttää maahan. Uudemmissa näytti olevan istumakorkeus 82cm, ja se on liikaa se .
    Meille on annettu kaksi lahjaa, joita tulisi käyttää mahdollisimman paljon - huumori ja mielikuvitus. Mielikuvitus korvaa sen, mitä emme ole, ja huumori auttaa meitä hyväksymään sen mitä olemme.
    Lainaa (Angeli @ Helmi. 17 2009,15:31) kirjoitti
    Ja miten mahtaa lyhyet jalat ylttää maahan. Uudemmissa näytti olevan istumakorkeus 82cm, ja se on liikaa se *.
    Aika korkea on tuo vanhempikin malli, jonkin verran sitä toki voi madaltaa. Muutoin pyörä on helppo suht ajettava ja sopii minusta ihan hyvin aloittelijalle.
    Lainaa (Angeli @ Helmi. 17 2009,15:31) kirjoitti
    Mitenkähän mahtaa kyseinen zeta sopia vielä vähän noviisille? Pari kesää tullut ajeltua harvakseltaan pikkuisella gs500 suzukilla.

Mietityttää, että onko vaaraa että keulii vahingossa tai karkaa käsistä muutenvaan *.

Ja miten mahtaa lyhyet jalat ylttää maahan. Uudemmissa näytti olevan istumakorkeus 82cm, ja se on liikaa se *.
    Mulla on eka pyöränä vanhemman mallin Zeta ja oikein kivasti se on virkaansa toimittanut.
    Eipä ole keulaa nostanut, en sitte tiiä johtuuko minusta vai pyörästä *
    Eikä se käsistäkään karkaa, ei se niin hurja ole.

Mä olen 170cm lyhyt ja ihan kivasti yltää päkiät maahan. Välillä on kyllä joutunu turvautumaan apuvoimiin kun en pysty peruuttaa sitä päällä istuen ylämäkeen. Mut miehet jeesii tai sit vaan pyörän päältä veke ja työntäen

Mä olen ainakin tykänny kovasti omastani, joten voin kyllä suositella sitä...

Ja vähemmän noviisi sä olet kun mä silloin ku tuon ostin
    <p>Ent: Z750S Nyt: pienen pojan äiti.</p>
    Lainaa (iitu @ Helmi. 17 2009,15:47) kirjoitti
    Mä olen 170cm lyhyt ja ihan kivasti yltää päkiät maahan.
    Mjoo, mittaa mulla huimat 161cm, eli joutuu madaltamaan.. Mut kyl vissiin siis voisin harkita ostoa *.
    Meille on annettu kaksi lahjaa, joita tulisi käyttää mahdollisimman paljon - huumori ja mielikuvitus. Mielikuvitus korvaa sen, mitä emme ole, ja huumori auttaa meitä hyväksymään sen mitä olemme.
    Löytyiskö keneltäkään ylimääräistä jousta tuohon takajarruvalon kytkimeen?

On aika tuskasen pitkät toimitusajat maahantuojalta / jällenmyyjillä.

KTM SM 690 2007
  24.  
    Lainaa (moukku @ Helmi. 17 2009,16:59) kirjoitti
    Löytyiskö keneltäkään ylimääräistä jousta tuohon takajarruvalon kytkimeen?

On aika tuskasen pitkät toimitusajat maahantuojalta / jällenmyyjillä.
    mihin sinä sitä jousta tarviit? onko hävinny?
    SV650 -00 Z750 -07 WR400F -00