Minulta äänet bemun sportintegralille! hiljainen, pysyy huurteettomana ja hyvä tuuletus. Visiirikin on helppo vaihtaa. Hieman tiukka vetää pää huulen yli sisään (miesten juttu, joka kuuluukin olla(Hannula @ Tammi. 09 2009,14:14) kirjoitti
) minulla noita 2kpl ja käyttämätön punainen M kokoinen löytyy myydään osastolta. Vanhaa en myy ku on mieluinen itselle
45e iridium visiiri tuolta. Suomessa n.100e ( Shoei )(scuuba @ Helmi. 04 2009,18:18) kirjoitti
636 -06
Jos päähän sopii niin Schuberth...
Mulla S1 pinlock ja tyytyväinen olen ollut.
- Hiljanen voi scalan kautta höpöttää puhelimeen vielä 110km vaudissa.
- Aurinkovisiiri on hyvä.
Ei tarvi korvatulppia vaikka toi V2 vähän ääntelee ;)
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Helmet Harbor -toimittajan mukaan 4 parasta kypärää:
Shoei X-Eleven
Shark RSR2
Shoei RF-1000
Bell Star
Ja tässä Bell Starille kehut:
http://www.thebellstar.com/news/V/2/news.aspx
Onko kellään käytännön kokemusta Bellistä?
No tietenkin, tekniikka on turvallisuutta ja grafiikka mielikuvia.(Tuppervaari @ Helmi. 05 2009,21:33) kirjoitti
Sopimatonta kypärää en osta ja kypärän sopivuutta ei voi sataprosenttisesti tietää ennen monen tuhannen kilometrin ajoa, kun se muotoutuu päähän.
Mikään liike ei pottaa tollaselle koeajolle anna(varsinkaan helmikuussa), joten täytyy vaan luottaa kylmätyypittelyyn, ja tuo Chaser on sovittamistani aivan selkeästi paras. Heräteostoshan tuo, vanhassakaan mitään kummempaa vikaa ollut.
Ehdottomasti se, mikä parhaiten omaan kuuppaan passaa. Merkillä ei niinkään väliä, kunhan on laadukas.
Itsellä on puntarissa Shoei XR-1000 ja Arai Viper. Viperiä en ole vielä sovittanut, mutta Chaser oli erittäin hyvä sillä miinuksella että leuan eteen ei juurikaan jäänyt tilaa. Viperissä pitäisi kuulemma olla tilavampi leukaosa. Shoei istuu myös mukavasti. Pitää käydä sovittamassa molempia ja tehdä sitten vasta lopullinen ostopäätös. Niin ja Englannista tilamalla molempia saa halvalla...
KTM 690 Enduro & Yamaha R6R
Toi alkoi kiinnostamaan kovasti. Joskin Allrightin kuvasto ei tunne ja Allright ei vastaa puhelimeenkaan. Kun pääsis paikalla tsekkaamaan. Muistakko Hannula hintaa? Luulin, että noita puimurin merkkituotteita sais myydä vain Heino.(Hannula @ Tammi. 09 2009,14:14) kirjoitti
![]()
Olen jyrkästi samaa mieltä...
En kyllä muista yhtään, All Rightissa poiketessa vaan pisti silmään.
1000
Taitaa olla Biketeamin puolella, nuo puimuritarvikkeet; siksi ne ei Allrightin kataloogissa näy. Biketeam on BMW-diileri nykyään.
R1200GSA '11
Katselin erästä webbikauppaa taannoin ja päätin tilata heiltä potan. (HelmetCity) Punnan edullisuus houkutti. SHOEI xr-1000 olisi pitänyt lähteä matkaan. Kauppa ilmoittikin tilauksen jälkeen, että ulkomainen visa ei käy *Kummallista touhua, visahan käy kaikkialla maassa. Ehdottivat sitten tilalle PayPalia tai suoraa tilisiirtoa. Peruin kaupan ja ystävällisesti vahvistivat vielä peruutuksen.
Tapauksen jälkeen olin siis vielä ilman kypärää ja katselin eri webbikauppoja. Löysinkin pikaisesti toisen brittikaupan, jolta varmistin vielä ulkomaisen visan toimivuuden. Vastaus tuli ripeästi ja tilasinkin täältä uuden potan itselleni. Toimituskulut olivat halvemmat kuin helmetcityssä ja hinnatkin samaa luokkaa. Uudelle XR-1000 tuli hintaa karvan verran 300e sis. toim.kulut. Paketti lähti seuraavana päivänä tilauksesta ja olikin seitsemän arkipäivän päästä kotiovella. Mielestäni ihan kelpoa toimintaa brittipojilta.
Niin ja olinhan tottakai kiertänyt paikalliset MP-liikkeet, kokeilemassa ja sovittelemassa erilaisia kypäriä. SHOEI:n XR-1000 vaan tuntui päähän hyvältä niin homma oli selvä. Suosittelen muillekkin tätä toimintatapaa.
Edit: Kirotusvireet
er-6n -06
Z1000 -06
Moro!
Ostin tuossa viime viikolla arain RX-7 corsairin tietysti liikkeestä olisi visiriireitä saanut, mutta onkohan kenelläkään tiedossa jotain edullisempaa liikettä? Suomessa noi hinnat taitaa olla joka paikassa 100 euroa kipale. Fc-motossa iridiumit on euron halvempia.
Onko siis muita yrityksiä ulko/kotimaisia jotka myy arain visiirejä?
Yamaha r1-09
Tuolta saa ihan käypään hintaan:(laatite @ Helmi. 21 2009,16:16) kirjoitti
http://www.racevisors.co.uk
Chaseriin olen tuolta kaavaillut tilaavani mustan tai iridiumin kunhan nyt pääsee ensin vähän tyypittämään onko sellainen tarpeellinen. Chaseriin musta jotain 40 puntaa ja iridium semmoset vajaa 60 puntaa. En nyt jaksa lähteä sinulle hakemaan itse tietoja mutta tuolta jos ei muualta.
Messuilla olivat vailla noista värillisistä/iridiumvisiireistä tosiaan 100€![]()