onko kokemuksia tästä paikasta? vois tilata iconin takin jos on luotettava paikka...
Itse tilailin viime vuoden syksyllä kneedraggerista tavaraa. Hinnat oli mielestäni suht edullisia esim tilaamani icon Retro Daytona Leather Jacket maksoi 367 dollaria.
Postikulut oli 82 dollaria, itselläni oli mukana myös kypärä,hanskat,ilmanputsari ym....
Maksoin tilauksen hinnan suoraan kansainvälisellä maksumääräyksellä kneedraggersin tilille.
Tuotteet tuli parissa viikossa tilauksesta tulliin.
Tulliin maksoin veroja noin 25 % kokonaishinnasta.
Itse olin hyvin tyytyväinen saamaani palveluun.
Paikka on kuulemani mukaan ihan ok, mutta itse en ole tilannut sieltä kun selvästi halvemmalla olen saanut muualta.(nuke10R @ Loka. 01 2007,22:27) kirjoitti
Esim. tuosta Retro Daytonasta ei postikuluineenkaan tarvinnut maksaa yli 300 dollaria. Tosin aikaa meni huutokaupan kanssa...
Edit: toimiva linkki: eBay
Vanha topikki, mutta firma oikea. Pitäisi tilata katteita kyseisestä firmasta, mutta ei onnistu. Mikä lie vikana?
Pääsen sivulle, jossa painike: Next step Billing information, tästä eteenpäin ei tapahdu mitään. Ei mitään virheviestiä, eikä mitään muutakaan, eli ei tapahdu mitään. Firman kanssa olen ollut sähköpostitse yhteydessä, eikä sielläkään tiedetty syytä ongelmaan.
Niin, ja yritän painiketta painaa hiirellä klikkaamalla, en siis ruudussa näkyvää painiketta sormella painamalla.Lopputulos vain on ihan sama.
Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
BMW R45 -79
Yamaha rd 250 lc -81