Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Lainaa kirjoitti
    Ok, this is a little confusing. Earlier this year, BMW replaced the popular, but slow F650GS with a new model of the same name that is actually a detuned, down-spec version of the 798cc, parallel-twin F800GS. Now, BMW is re-releasing the old 652cc single-cylinder F650GS, but calling it the G650GS. Still with us?

    The apparent reason for this decision is high-demand from military and police customers who preferred the old model's simple, workhorse nature to the fanciness of the new model. Those organizations already use the old F650GS widely, which means that they have many spares, service items and add-on components on hand. The 2009 BMW G650GS will be manufactured in China (presumably by Taiwanese Kymco which already produces single-cylinder engines for BMW).

    The G650GS will be identical in spec to the old F moniker bike. This means 50bhp, 40lb/ft, a 19" front wheel, five-speed gearbox and one of the most boring, but reliable riding experiences around. The price is rumored to be about 15% less than the 2007 model and we should be getting it in the good ol' USA. Utilitarian motorcycle users rejoice.
    lähde
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  2. #2
    Lievästi sanottuna erikoisia nämä Bemun viimeaikaiset mallinimeämiset. Mitähän järkeä on kutsua 800:sta pyörää 650:ksi? Miksi kutsua uutta mallia vanhan mallin nimellä? Ja sitten pitääkin seuraavaksi nimetä se vanhempi malli uudestaan, kun senkin tuotanto näköjään jatkuu. Ota noista jonkun vuoden päästä enää selvää, mikä on mikäkin.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  3. #3
    Tosta oli juttua myös bike lehden verkkosivuilla....meinaavat ruveta tekemään niitä tosiaan kiinassa........ehkä en kuitenkaan ostaisi kiinalaista BMW:tä tai sen hinta pitäis olla jotain ihan muuta kuin mihin bimmerissä on totuttu...voi jeesus kiinalainen bemari
    Muijaani voit arvostella, pyörääni et
  4.  
  5. #4
    Lainaa (TIJ @ Tammi. 15 2009,20:09) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    one of the most boring, but reliable riding experiences around.
    Entinen singeristi ja ompeluseuran kukkahattutäti,
    nykyinen Bee-Äm-Wee -ämmä (F650GS -04)