Olisin kyselly et millasia dynotuloksia porukka on saanu kyseisestä pyörästä eri viritysten kera?Jos on 04-05 mallisii ni pistäkää nekin vaan.
Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
Kait tääl nyt porukoil näit pyörii pitäis olla.Jenkkifoorumii on luettu, mut halusin tietää tuloksii vaan....et onks noist hondist mihinkään ku aina sanotaan niit tehottomiks.
Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
Ei nyt kuitenkaan tehon/tehottumuuden takia tarvitse jättää ostamatta. Hieno pyörä. Käppyröille on aivan sama, varmasti kulkee ihan kivasti, jos vaan muuten moottoriluonne ja pyörä yleensäkkin miellyttää. Jonku sekunnin/sekunnin kymmenysten puuttuminen kilosten parhaista 0-200km/h tuloksista ei tee vielä hirveän laiskan tuntuiseksi ajossa... **![]()
Supermoto
Juu totta puhut,oon kyl omistanu pyörän jo melkeen 2 vuotta mut ei oo oikeen tääl foorumil ollu juttuu täst pyöräst.Ainakaa noit takarengas tehoist.
Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
Ihan voin kertoa että kaikissa niissä on niin paljon voimaa ettei tällä sivustolla ole kuin kourallinen ihmisiä jotka niitä todella osaavat hyödyntää.
Mulla on 1000 rr ei ole dynotettu keulii ja kulkee on hauska yms...mutta pienelle kuskille.
Pitkä raajainen saa etsiä toisen merkin tai vaihtaa siirrettävät tapit.
SUZUKI B-KING
juu kyllä sitä voimaa on. ulkomaisilla foorumeilla 150 hp renkaalta keskimäärin vakiopyörissä
tässä yksi kiva linkki:CycleHorsePower.com
Kuinka pitkät joutuu etsimään toisen merkin? Itse olen 191cm/105kg ja ei ongelmia ajamisen suhteen. Tänä syksynä tosin laitoin siirtosarjan, mutta ihan muista syistä.(AF-1 @ Tammi. 05 2009,00:34) kirjoitti
Alkuperäiseen kysymykseen:
Omastani seuraavaa
1000RR -06 +Yoshi RS5+PCIIIUSB+O2-kit
Vakiona: 149,8hv@10821rpm/min ja 107,4Nm@8359rpm/min,
Slip-on vaihdettuna, 0-kartalla: 157,1hv@10876rpm/min ja 110,1Nm@8464rpm/min,
Slip-on vaihdettuna ja säädettynä:159,6hv@11132rpm/min ja 110,7Nm@8464rpm/min, (dB-killerin kanssa muistaakseni n.156hv)
Lisää löytyy haulla...
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
Hyvä kone siinä on ja kulkee siinä missä muutkin. 2006 lähtien Hondan kone on yksi parhaista. Voimaa koko alueella.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Totta. Ei ehkä pärjää paperilla ihan huipputehoissa, mutta kone kiskoo tasaisesti läpi kierrosalueen ja siten varsinkin katuajossa mukava. Huipputehoahan ei koskaan ole liikaa, mutta noillakin tehoilla pysyy useinmiten radalla suorillakin muiden vauhdissa.(Tylyttäjä @ Tammi. 05 2009,09:32) kirjoitti
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
Kovasti on mopot kehittyneet jo parissa vuodessa, kun -08 ZX10R kawastakin irtoaa jo vakiona penkissä 163 heppa...
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Tuo pelkkä huipputeho ei aina kerro todellisesta suorituskyvystä. Esimerkkinä nuo yllämainitut oman pyöräni tehot ja kaverilla 1000K8 Suitsa jossa huipputehoa samassa penkissä mitattuna 168hp. Kuitenkin serpentiineillä kurvista samalla vaihteella kiihdytettäessä Honda jättää Suzukia selvästi. Tokihan jos pystyy hyödyntämään huipputehoa koko ajan on tilanne toinen.
Katuajossa varsinkin aika hyvän kuvan suorituskyvystä saa kun katsoo tehokäppyrän alle jäävää pinta-alaa.
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
No sen verran vertailupohjana voin sanoa, että 30 tuhatta kilsaa tuli -06 Bladella ajettua kun sellainen itsellä oli edellistä edellisenä pyöränä. Hyvin kulki ja todella miellyttävä ajaa. Kawassa on ehkä sellainen tietty terävyys ja raakuus lisämausteena Hondaan verrattuna. Moottorin luonne on erilainen ja se on jotenkin mielenkiintoisempi. Vaikea selittää. Honda on hemmetin helppo ja hyvä ajaa (tylsä?), mutta Kawa kertoo persoonastaan enemmän.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Noinhan se varmaan on. Taidettiin joskus viime keväänä Ahvenistolla asiasta tarinoidakin.
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
En kyllä allekirjoittaisi tuota väitettä kuin ehkä radalle. Kyllä niitä löytyy paljonkin kuskeja jotka mopojensa tehoja myös käyttää. Kaikki uudet kiloset ovat kyllä tehokkaita ja mielestäni tärkeämpi asia itselle sopivaa etsiessä on moottoriluonne, eikä pelkkä huipputeho. Toisaalta jos otetaan alle vanhempi kilonen esim. -00 R1, niin se on jo auttamatta liian tehoton uusimpiin verrattaessa ja tuntuu melko mopolta, vaikka siinä erinomainen motti onkin. Radalla tuskin olisi mitään väliä tuolla tehoerolla, mutta kadulla sillä on ja sen kyllä huomaa muutkin kuin kourallinen ratakettuja. *(AF-1 @ Tammi. 05 2009,00:34) kirjoitti
![]()
Supermoto
Kyllä se näin on. Täyden tehon hyödyntäminen on helppoa; kaasu pohjaan ja antaa viisarin mennä punarajalle. Silloin sitä tehoa hyödynnetään täysin. Ei ole mikään erikoinen temppu lähes kenelle tahansa.(jaulis @ Tammi. 05 2009,11:55) kirjoitti
Rata-ajo on sitten täysin eri juttu, teho ei ole siellä tärkein tekijä.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Pitkäraajaisena (192/90) voinen heittää vähän offtopiccia. Ajoasento on toki tiukka, mutta kuitenkin siedettävä. Viimekesän Norjan reissun kokemuksella tuollainen neljän päivän ja 2tkm reissu meni hyvin sietokyvyn rajoissa. Pisin päivämatka oli Oulusta Kilpisjärvelle. Blackbirdin jälkeen tuli ajoon aivan uutta kipinää Bladen vaihdon myötä. Hyvä pyörä tuo edellinenkin, mutta mukavaa vaihtelua.(AF-1 @ Tammi. 05 2009,00:34) kirjoitti
Ja tehosta puheen ollen kevään koittaessa pitäisi viedä pyörä rullan päälle, jotta näkee miten slipari toimii. Hommasin syksyllä Scorpionin pöntön. En ole nähnyt missään käppyröitä tuon vaikutuksista. En kylläkään usko eri slipareiden välilä suuria eroja olevan. Samanlainen reikä niissä on likimain kaikissa. Erot tulevat selkeämmin vasta kokoputkistoissa.
Blackbird 1998 (2004-2008)
Fireblade 2006 (2008-2011)
KX450F 2011 (2011-2012)
RC8 2008 (2012-2013)
Adventure R 2011 (2013-2015)
R1 2012 (2016-2017)
EXC 500 6Days SM/Enduro 2017
MG1000 Cafe racer
Samaa mieltä. Pisin päivämatka mitä olen ajanut oli viime kesänä Krakowasta Pärnuun eli 1250km (aikaa hupeni 16h).(ruoste @ Tammi. 05 2009,12:36) kirjoitti
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
Menee off topicikiksi, mutta mitä mieltä olette ton rr:n ajomukavuudesta? Toimiiko pitemmällä matkalla?
Itekkin vähän miettinyt seuraavaksi pyöräksi tommosta 04-07 mallia
Bandit 600 -03 -> Gsx-r 1000 -07
Toimii oikein hyvin ainakin minulla (173cm). ajoin myös SS1600K ajon viime syksynä eikä voi moittia pyörän asentoa pitkille matkoille.
Toimii pidemmälläkin matkalla.(Alottelija Aatu @ Tammi. 05 2009,13:08) kirjoitti
Kokemusta ehti kertyä bladella 3 kesää ja >30 000km, josta puolet matkailua ulkomailla, yhteensä noin 20 eri maassa.
Mukavuus on suhteellinen käsite, on varmasti olemassa sekä bladea mukavampia että epämukavampia pyöriä.
Matkatavaroita mukaan niin vähän kuin mahdollista, suurin osa takapenkin paikalle asennettavaan laukkuun.
Omassa pyörässä huomasin, että mitä korkeampi tankkilaukku sitä enemmän pyörteitä ja repi kypärää pahemmin reippaassa marssivauhdissa (pyörässä tuplakuplaplexi).
Matalalla tankkilaukulla ei mainittavia ongelmia. Toisaalta siihen kuitenkin pystyi vähän nojaamaan pitkissä vedoissa.
Ja alkuperäiseen kysymykseen:
takarenkaalta 165hv ja 122Nm
(PC3+Ignition module+akra full race)
joo kyllä kaikilla voi ajaa niin pitkälle kuin jaksaa
Hondassa on tiukempi asento kuin gigserissä tai rytkösessä lähinnä tapit tuntuu olevan ylempänä.
Ei se silti huono ole.
Mun paras päivämatka oli 1600km ja kesän aikana ajoin vain 12000km koska työt haitasivat harrastuksia.
Tehoista sen verran että kaikki osaa varmasti vetää pyörän limitillä suoralla tiellä ajaen, kulma ajon vieminen äärirajoille onkin toinen juttu.
Mä möin just omani pois tai ainakin kaupat sovittii enkä tiedä mikä moto tulee ensi kesäksi.
Hyvä pyörä ja ennen kaikkea hienoin kyykky ikinä![]()
SUZUKI B-KING
kun vain tulis kesä ja mieluummin vähäsateisempi, niin vois hyödyntääkin niitä tehoja välillä
Samaa mieltä sen suhteen ettei alle kilosella mee suu messingille.![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Noist tuli viel mieleen et mitä noi ton ikäset tonniset kerää huippuja oikeesti eli gepsiin.Tylyttäjä voi vastata ku varmaan tietää aika hyvinSiis oikeen rajoittajaan asti tarkotin vakio väleil.
Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
Ei taida jaksaa kiertää kutosella rajoittajaan asti enää... Ite ajoin mittarin mukaan 296 km/h Bladella, mutta se olisi siitä vielä kiihtynyt. Todellisesta nopeudesta ei hajua, mutta mittarivirhe vakiona varmaan n. 8 %:n luokkaa tms.?(JuMaHa @ Tammi. 05 2009,21:50) kirjoitti
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
gps nopeus siinä 270-280kmh riippuen olosuhteista
Menee se sinne yli 280km/h ja rajoittajaan jos vaan baanaa riittää(1000 ärrä @ Tammi. 05 2009,22:03) kirjoitti
Kyllä noissa kaikissa kohtuu uusissa kilosissa on löylyä vakionakin sen verran, että pitkällä suoralla hyvissä olosuhteissa menee sen mitä kierrokset/rajoitin antaa myöten.
Eri asia sitte lyhyemmällä repäisyllä tai huonoissa olosuhteissa (tai kuski joka ei osaa maastoutua tai ei uskalla)..
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
277 gps 299 mittari, enempään en päässyt. rajotin tuli vastaan. huono kuski tai gps rikki.
http://www.youtube.com/watch?v=N_V-FMujPPM
Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
Mitäs tolleki on mahdettu tehä hyvin kulkee 295 gps![]()
Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06