Virhe | .ORG!

Virhe

Virheviesti

PDOException: SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry '2147483647' for key 'PRIMARY': INSERT INTO {watchdog} (uid, type, message, variables, severity, link, location, referer, hostname, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7, :db_insert_placeholder_8, :db_insert_placeholder_9); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => 0 [:db_insert_placeholder_1] => php [:db_insert_placeholder_2] => %type: !message in %function (line %line of %file). [:db_insert_placeholder_3] => a:6:{s:5:"%type";s:6:"Notice";s:8:"!message";s:77:"Use of undefined constant MENU_PREFERRED_LINK - assumed 'MENU_PREFERRED_LINK'";s:9:"%function";s:44:"MenutrailbypathActivetrail->setActivetrail()";s:5:"%file";s:93:"/var/www/html/sites/all/modules/contrib/menu_trail_by_path/src/MenutrailbypathActivetrail.inc";s:5:"%line";i:43;s:14:"severity_level";i:5;} [:db_insert_placeholder_4] => 5 [:db_insert_placeholder_5] => [:db_insert_placeholder_6] => http://www.moottoripyora.org/drupal-header?destination=keskustelu/showthread.php/237229-Laatokan-kierros-kes-09?p=5534462&viewfull=1 [:db_insert_placeholder_7] => [:db_insert_placeholder_8] => 217.30.184.81 [:db_insert_placeholder_9] => 1759596605 ) funktiossa dblog_watchdog() (rivi 157 tiedostossa /var/www/html/modules/dblog/dblog.module).
Sivustolla tapahtui odottamaton virhe. Yritä myöhemmin uudelleen.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 52:sta
  1. #1
    Onkohan kukaan suunnittelemassa otsikon mukaista kierrosta? Itseä jotenkin kiehtoisi pieni reissunpoikanen naapurin suuntaan pituudeltaan 2-3 yöpymistä (pidempi viikonloppu). Sukumatkalla kerran olen poikennut Sortavalassa, jossa yövyttiin pari yötä oikein siistissä hotellissa. Tiet näyttivät ihan ajettavilta meikäläisen silmin. Tullissa oli samaan aikaan suomalaisia motoristeja menossa rajan toiselle puolelle, tullimuodollisuudet hoituivat nopeammin kuin meidän bussimatkalaisten. Kilometrejähän tuosta ei hirmuisesti tule.
    Yksinhän tuonne ei oikein uskalla lähteä sooloileen, tai jos haluaa hieman extremiä elämään niin mikä ettei. Jos joku on suunnittelemassa kyseistä reissua niin meikäläinen voisi olla messissä.
    KTM 950 SM
  2. #2
    Joo, kiinnostaa. Reissu on vaan jäänyt tekemättä juurikin sen vuoksi kun kavereita ei oikein tuonne susirajan taakse ole saanut messiin...

    Oon käynyt Sortavalassa moottorikelkalla useita kertoja, ajamalla siis Suomesta rajan yli, joten mikä ettei tuolla olisi metkaa kurvailla kaksipyöräiselläkin. Mikähän on tänä päivänä länsimaisen bensan saatavuus, kai nekin siellä kuitenkin suht nykyaikaisella kalustolla jo päästelee?

    Aikataulullisesti mulle vois passata joskus kesäkuun alkupuolella, esim. to-iltana yöpyminen vaikkapa Kiteellä, pe-aamuna aikaisin Vennäälle, su pois. Tollasella aikataululla siellä kelkkailtiinkiin ja aikaa jäi hieman kupin ottamiseenkin.

    Sortavalan Seurahuone on ainakin siisti hotelli, ja siellä pitäisi olla portilla suljettu sisäpiha pyörien säilyttämiseen, toivottavasti vieläkin.
    A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
  3. #3
    Do-dii! Hei, tämähän kiinnostaa. Mites sais ton emännänkin kiinnostumaan.. *

    Sukureissuillut olen minäkin Karjalassa naapurin puolella useaan kertaan. Viimeksi oltiin '08 kesäkuussa Viipurissa. Ja hauskaa oli, muistelen...

    Sortavala on käymätön paikka. Hmm... Ajankohtakin (kesäkuu) voisi osua....

    Entäs, pärjääkö matkalehmällä (=Bläkkärillä) noilla teillä? Pannaan tämä seurantaan. *
    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K
  4. #4
    Viime kesänä tehtiin pikkulenkki, lähinnä Laatokan länsipuolella. Juttua löytyy TÄSTÄ. Jos oikein kuulin radiosta niin nyt ei enää tarvita Venäjän omaa liikennevakuutusta vaan Green Card käy ==> yksi riesa ja kustannuserä pois. Kyllä siellä Bläkkärilläkin pärjää kun hissukseen ajelee. Tiet ei ole kyllä häävissä kunnossa.
    Itsellä olisi tarkoitus jatkaa Karjalan tutkimista vierailemalla Petroskoissa (Sortavala, Aunus, Petroskoi ja siitä sitten jostain sopivasti takaisin koti-Suomeen).
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  5. #5
    Täältä kaakolta päin on porukat tehneet tuon Laatokan kierroksen ainakin pari kertaa. Itse en ole ollut mukana, mutta nyt kiinnostaisi myös tuollainen lenkki heittää. Aikanaan tuli autolla käytyä paljonkin Viipurissa, mutta 10 vuoteen en ole Venäjällä käynyt...
  6. #6
    Muistakaa laittaa viisumit hakuun hyvissä ajoin, jottei niistä jää matka kiinni...
    Intruderclubfinland

    Pappa Tunturi
    Tunturi Tiger Aqua
    Yamaha DT 125 *-87
    Yamaha XS 650 *-80
    Honda Shadow 600 *-90
    Suzuki Intruder 1400 *-91
  7. #7
    Olen samaa reissua miettinyt itsekin monasti, mutta toistaiseksi ajellut vain Pietarin suunnalla
    Kun ensikesän hommat on vielä auki, niin varmasti en osaa luvata mitään,
    mutta mikäli aikataulu on sopiva olen remmissä mukana vähän kieltä ja kulttuuria taitavana
    Olen omaksi huvikseni värkännyt pienen tietopaketin omista pyöräily kokemuksistani ja voin sen lähettää halukkaille.
    Pistäkää privalla mikäli kiinnostaa *
    Jawa250 -> Yamaha350R5 -> Ariel350 -> piitkä tauko...
    500GSE-94 -> GSX1100F-94 tallissa.
    DL650V-Strom-09 -> DL1000 V-Strom-14 ajossa
    Reissublogit https://motobalkan2019.blogspot.com
    lisää blogeja tarkastelemalla profiilia
  8. #8
    Joo se on tietopaketti Venäjän rajamuodollisuuksista ja liikenteestä, ei mikään reissukertomus
    Jawa250 -> Yamaha350R5 -> Ariel350 -> piitkä tauko...
    500GSE-94 -> GSX1100F-94 tallissa.
    DL650V-Strom-09 -> DL1000 V-Strom-14 ajossa
    Reissublogit https://motobalkan2019.blogspot.com
    lisää blogeja tarkastelemalla profiilia
  9. #9
    oisko huhtíkuussa jo riittävän kesä.....

    toki käy aiemminkin mutta kurapyöräily haittaa matkailua.
  10. #10
    linnut laulaa ja kevät keikkuen tulevi. vai tuleeko?

    kauden ekalle laatokan kierrokselle lähtö vko 7 ke aamuna......

    kaksi yötä / kolme päivää ja koti saunaan sulamaan.....

    onko halukkaita lähtijöitä? pari paikkaa vois olla tyrkyssä. piikikkäät pyörät ja kevyt varustesäkki on pop.
  11. #11
    Sortavala on näkemisen arvoinen paikka, monella tapaa Piipun Piha on yksi moderni hotelli paikkakunnalla, varmasti kelpaa majoittua. Itse olin viimeksi yötä jossain vähän rupuisemmassa, en muista nimeä nyt äkkiseltään.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  12. #12
    mistäs ootte viisumeita hommaanneet?tuntuu toi hintahaitari olevan melkonen
    E:siis vuoden visa ja joo kiinnostais joku pikku kierros puuhamaassa



    Yamaha FJ 1200-88
    Yamaha TZR 125-88
    Honda CB 125-77
    Honda Monkey -76-88(useita)

    `juuri tästä asiasta en tiedä yhtään mitään`
    -jaakko parantainen
    www.pappatuuninki.fi
  13. #13
    Viime kesänä kierrettiin Ääninen ja tultiin Laatokan itärantaa takaisin päin. Ensimmäinen Venäjän reissu pyörän päällä minulle, eikä takuulla viimeinen.

    Aunuksessa oltiin hotelli Olonijassa, josta saatiin huone varattua ihan suomea puhuen. Tais maksaa 3:lta ~50€. Sortavalassa Suomen hintaisia hotelleja ovat Piipun piha ja Kaunis. Sen sijaan hotelli Ladoga tais olla kans 50€ hintainen, kyllä siellä yönsä vietti.

    Tie välillä Aunus - Sortavala on hyväkuntoinen. Joku muu osannee sanoa, missä kunnossa nuo muut tiet ovat. Jos 2-päällä ajelee, niin kannattaa yrittää ottaa selvää ettei ihan perunapeltoa joudu ajamaan, niinkuin ajoimme Lotinapellosta itään "tietyömaalla" - 40 minuuttia ja 16 km GS:illä.
  14. #14
    Lainaa (fj 1200 @ Tammi. 22 2009,17:37) kirjoitti
    mistäs ootte viisumeita hommaanneet?tuntuu toi hintahaitari olevan melkonen
    E:siis vuoden visa ja joo kiinnostais joku pikku kierros puuhamaassa *
    Pohjolan matkojen kautta hommasin omani - tais olla edukkaimmasta päästä silloin - siis kertaviisu korjaan.



  15. #15
    lempi hoitaa viisumit

    http://www.ewa-tour.fi/ewatour.php

    monikerta 110 €
  16. #16
    Sellainen vinkki, että varatkaa hotellit etukäteen vaikka se saattaa ollakin aavistuksen kalliimpaa mahdollisten välistävetäjien takia.

    Viime syksynä Sortavalan reissulla ei ollu hauskaa pimeän tultua metsästää hotellihuonetta, vaikka ei edes ollut enää mikään loma-aika tms...löytyi lopulta tooosi halpa huone, taso oli hmmmm...ei kovin länsimainen
  17. #17
    onko tää suunta hyytynyt?

    pe aamuna kolmeksi päiväksi ottamaan löysät pois kannaksen pikkuteille. sunnuntaina pikahuolto mopoon ja ma aamuna takas.

    tarkoituksena kiertää samalla keikauksella laatokka, ääninen ja tehdä mutka pohjoiseen arkangeli-onega akselille. aikaa varattu viikko.

    mites myöhemmin kesällä syksyllä alueen kurvailut?
  18. #18
    Juu..

    Kyllä kiinnostaa lähteä vaikka pitkäksi viikonlopuksi itäsuomeen. Kaksi kertaa olen prätkällä käynyt ajelemassa ja mukavaa / erilaista on ollut. Vuoden viisumia tässä odottelen vielä. Onko kenelläkään tietoa Venäjän kokoontumisajoista 2009?

    T.Aaro *
  19. #19
    Lainaa (Ali @ Touko. 19 2009,10:27) kirjoitti
    Onko kenelläkään tietoa Venäjän kokoontumisajoista 2009?

    T.Aaro *
    Tässä yksi:
    Retki Murman motofestivaaleille

    August, 21 - 23 – the 2nd Internatonal motorfestival Murman Riders



  20. #20
    Terveiset Kannakselta. Menin eilen perjantaina Niiralasta yli klo 10.00 ja ajoin reitin Sortavala-Lahdenpohja-Hiitola-Käkisalmi-Räisälä-Sairala-Antrea-Svetogorsk-Imatra. Matkaa kertyi mittariin 310km ja aikaa kului 9 tuntia. Sää oli hyvä ja tiestö erittäin vaihtelevaa. Voisi ajaa toistekin, mutta mukana voisi olla 2-4 pyöräkuntaa.
  21. #21
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (Japit @ Tammi. 02 2009,14:48) kirjoitti
    Yksinhän tuonne ei oikein uskalla lähteä sooloileen, tai jos haluaa hieman extremiä elämään niin mikä ettei. Jos joku on suunnittelemassa kyseistä reissua niin meikäläinen voisi olla messissä.
    Ota kivääri mukaan, eikös siellä ole käyty ennenkin?
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  22. #22
    Lainaa (aahoo @ Touko. 23 2009,20:39) kirjoitti
    Terveiset Kannakselta. Menin eilen perjantaina Niiralasta yli klo 10.00 ja ajoin reitin Sortavala-Lahdenpohja-Hiitola-Käkisalmi-Räisälä-Sairala-Antrea-Svetogorsk-Imatra. Matkaa kertyi mittariin 310km ja aikaa kului 9 tuntia. Sää oli hyvä ja tiestö erittäin vaihtelevaa. Voisi ajaa toistekin, mutta mukana voisi olla 2-4 pyöräkuntaa.
    Millainen oli sorapätkien Kurkijoki-Hiitola-Käkisalmi tämänhetkinen kunto,oliko tietöitä.Tarkoitus olisi ajella LoTjalla *Sortavala-Pietari-Luga-Pskov-Izborsk-Petseri-Otepää.
    Solifer speed -64,AJS 500 -52,Kawa 650SR -79,Kawa 1000GTR -87,BMW K1200LT -02,BMW G650GS -12
  23. #23
    Eilen ajoimme tuon Käkisalmi-Hiitola-Kurkijoki pätkän. Hiekkatie oli hyvässä kunnossa, paljon mukavampi ajaa, kuin paikatut ja reikäiset asvalttipätkät. Sen verran oli satanutkin, ettei edes pöly haitannut.
  24. #24
    laatokka kierretty. samalla kertaa tuli kierrettyä ääninenkin ja käytyä arkangelissa. 6 päivää ja 3020 kilsaa laadukkaita venäjän teitä. noviisina melkoinen kakku mutta tulihan lusittua. svetosta yli ja nuijasta takaisin.

    ettei ihan kylmiltään tarvinnu matkaan lähteä niin lämmiteltiin lihaksia 3 päivän enskailusetilla kannaksen mettäpoluilla.

    laittaisin muutaman kuvatuksen mutta täähän ei näköjään toimikkaan kuin se kuuluisan junan vessa. oliskos ohjeita? tai siis kuvat ei kopioidu suoraan viestiin.

    arkangelin porteilla

    http://forums.offipalsta.com/picture....d=31093
  25. #25
    Lainaa (hono @ Touko. 25 2009,02:02) kirjoitti
    laatokka kierretty. samalla kertaa tuli kierrettyä ääninenkin ja käytyä arkangelissa. 6 päivää ja 3020 kilsaa laadukkaita venäjän teitä. noviisina melkoinen kakku mutta tulihan lusittua. svetosta yli ja nuijasta takaisin.
    Hei, mitä kautta ajoitte Äänisen rannoilta Arkangelin tielle? Vytegra - Kargopol, vai Pudoz - Kargopol? Minkä kuntoinen oli tie?



  26. #26
    meidän reitti karkeasti kokonaisuudessaan:

    eka päivä n 650 km

    imatra-sveto-sairala-räisälä-kaukola-kaarlahti-kurkijoki-sortavala-läskelä-suojärvi-porajärvi-karhumäki. erityisesti reitti suojärven ja porajävenkautta hieno. nopeaa hiekkaa putkeen 250 kilsaa.

    toka päivä n 600 km

    karhumäki-puudosi-kargopol-pletsek-savinski. matkalla paljon remontissa olevaa hiekkaosuutta.

    kolmas päivä n 300 + eestaas ajelut aamusta 80 km

    savinski-pletsek-savinski-arkangel. loppu arkangeliin saavuttaessa tylsää asfalttia.

    neljäs päivä n 500

    arkangel-pletsek-kargopol

    viides päivä n 650

    kargopol-vyterga-poporoze-lotinapelto-pietari

    viimeinen päivä n 250

    pietari-viipuri-lappeenranta

    pletsekissa ei ennakkotiedoista poiketen voinut yöpyä. alueella on avaruusrakettien laukaisukeskuksia ja turisteilta yöpyminen kielletty. pletsekista saamamme tedon turvin päädyimme savinskiin jossa myös ongelmia yöpymisessä. poliisi junaili meidät neukkuhotelliin mutta samalla takavarikoi passit. sitä setvittiin aamulla muutama tunti savinskissa ja sitten vielä muutama tunti pletsekissa. sakko 3*2000 rub

    muuten homma kaikinpuolin ok.

    puudosista kargopoliin puolet uutta asfalttia loput arkangelin "läänin" rajalta kargopoliin paskaa saven ja hiekan sekoitusta.

    huonoin tieosuus kargopolin ja vytergan välillä jossa matkalla n 50 kilsaa mutaa yms kuramopoilun peruskauraa.

    alunperin sunnitelmissa ollut mutka savinskista onegan kautta arkangeliin ei onnistunut siltojen puuttuessa reitiltä. myöhemmin kesällä sillat korjataan / vedenpinta madaltuu jolloin reitin ajaminen onnistuu.

    pitkinä päivinä satulassa 10-12 h + tauot päälle.

    jossain suojärven eteläpuolella

    http://forums.offipalsta.com/picture....d=31558

    asfalttia puudosista itään

    http://forums.offipalsta.com/picture....d=31576

    soraosuudella ennen kargopolia

    http://forums.offipalsta.com/picture....d=31575

    vytergan valtatiellä

    http://forums.offipalsta.com/picture....d=31095

    kargopolista pohjoiseen

    http://forums.offipalsta.com/picture....d=31549
  27. #27
    Kiitos hono kuvista ja tiedoista! Aika haipakkaa ootte pitäneet.

    Vytegra - Kargopol siis, jos lähtö tulee.
  28. #28
    kuis on kesän venäjän turneet menneet.

    seuraavan kerran startti pe aamu 24.07 svetosta yli - sortavalan kautta petroskoihin jossa eka yö. päivän kilsat rajalta yöpymiseen n 450. petroskoista tylsää asfalttia lotinapellon kautta pietariin jossa toinen yö. päivän kilsat noin 430. lopuksi rantatietä mutkitellen viipuriin ja nuijamaalle. matkaa noin 230.

    tosta viikko eteenpäin ja enempi endurohenkinen 4 päivän paketti kannasta ristiin rastiin torstaista sunnuntaihin.

    jos on kiinnostusta ajella porukassa niin laita viestiä, lähinnä majoitusten takia.
  29. #29
    Pääsihän se meikäläinenkin sitten Laatokan ympäri, svetosta yli, yöpyminen Pitkärannassa, käynti Petroskoissa, toinen yöpyminen Volhoissa, Pietarin ja Viipurin vierestä, Nuijamaan kautta Suomeen. Oikein hieno reissu, kaverilla ajot jäi vähemmälle. Puolikuntoinen rengas suli matkalle ennen ensimmäistä yöpymistä, tulihan sitten todettua että Suomessa normi 180/55-17 ei löydy sitten Petroskoinkaan kokoisesta kaupungista.
    -teiden kunto voi olla sitten ihan mitä vaan, jos vauhtia haluaa pitää niin kyykyllä en lähtisi mistään hinnasta
    -ruoka todella hyvää ja halpaa
    -suomalainen liikennekasvatus kannattaa unohtaa rajan pintaan, tuolla näköjään vedetään tuppi auki.
    -miliisit rahan perässä, oman kortinkin sain takaisin sopivalla ruplamäärällä
    -yöelämä voi olla aika kuppasessakin paikassa aika vauhdikasta
    Petroskoi jäi jotenkin kaivelemaan mieltä, jos ensi kesänä pääsisi tutkimaan sen ympäristön paremmin.
    Jotain kuviakin tuli napattua, mutta vauhtia oli yleensä liikaa että olisi jäänyt kuvia napsimaan.
    http://kuvablogi.com/blog/6114/2/
    KTM 950 SM
  30.  
  31. #30
    olitteko keskenänne vai peepeen kanssa? siellä tapaa kumit sulaa......
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen