Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    Elikä kyselisin kokemuksia kyseisistä pyöristä ja kumpi olisi ns parmpi/varmempi ostos, sv vuosimallia N:03 04. vtr vuosimallia 01 alkaen ns uudempi mallia isommalla tankilla ja uudemmalla mittaristolla. Käyttötarkoitus keskusta/ pieniä reissuja yksin ja välillä kaksin.
    Suzukissa ilm? vähän uudempaa tekniikkaa ja hivenen tehokkaampi kone 88kw honda 77kw. Näin talvella vähän hankala päästä molempia koeajamaan.
    cbr 600f4
    Buell XB12Ss
    Honda 954rr
    kawasaki zx-6r
    Cbr 600f
    Kawasaki Z750 2010

Olisko sv matkustajalle mukavampi? Hondassa ei mitään muuta kuin kuski josta pitää kiinni.
    Sv on parempi kaikilla alueilla.
    SUZUKI B-KING
    Kyllä SV on ehdottomasti parempi vaihtoehto. Mulla voisi olla
    -04 mallinen kuparin värinen kaupan. Jos kiinnostaa?
    Tietenkin hyviä ehdotuksia ja tarjouksia otetaan vastaan
    Oisko sulla Sv:stä kuvia yms tietoa ja missäpäin suomea pyörä asustelee. Mailaile
    mj.linqvist@gmail.com
    cbr 600f4
    Buell XB12Ss
    Honda 954rr
    kawasaki zx-6r
    Cbr 600f
    Kawasaki Z750 2010

laitappa sama kysymys honda-puolelle niin saat myös sieltä realistista tietoa
    VeTuRi,Bussi
    Joo tästä on muistaakseni väännetty monta kertaa mm. täällä ja mp-foorumin puolella. En jaksa ite etsiä vanhoja juttuja, mutta haulla varmaan löytyy. Fast Bikes noita aikanaan vertaili kans ja Honda oli silloin enemmän testaajien mieleen.

Itse ajoin -05 Veturilla kaks kesää sekalaista ajoa radalta maantielle ja SV:llä olen jokusen kerran mutkapätkillä kurvaillut. Omassa Veturissa oli putkiviritys (hi-pipet) ja alakate. Pirun mukava pyörä oli. Ikävöin vieläkin ja ehkäpä ensi kesäksi palailen takaisin twinimieheksi...

Mukavia pyöriä molemmat, mutta itse ottaisin sen VTR:n noista mielummin. Jotenkin paremman tuntuinen alustaltaan yms. Tekniikka tietysti vanhanaikaista, joskin erittäin varmaa. Toimi myös kakspäällä. Mistä muualta se matkustaja kiinni pitää ku kuskista? Ei muuten voi ajaa
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
    Joo tossa VTR tietoa kliks
    Honda VTR 1000 f

All for one

Tom *& Jerry team
    SV

-Alhainen kulutus
    -enemmän tehoa
    -Ajoasento sopii paremmin +170 cm kuskille.
    -alusta toimi minun allani oikein hyvin.

VTR

-Kuluttaa matka ajossa n 2 litraa enemmän satasella kuin sv
    mikä on täysin käsittämätöntä eikä selity pelkillä kaasareilla.
    -voimaa vähemmän on kuin buelin moottori.
    -pienen tuntuinen , tulee helposti sellanen olo kuin ajaisi 90 luvun gsxf kuussatasella.
    -Alusta tuntu ihan samanlaiselta kuin sv.

Ratkaisevat erot niissä minun kohdallani sv hyväksi olivat suurempi teho + tilava ajoasento.
    SUZUKI B-KING
    Se on vaan harmi kun noita v-twinejä on markkinoilla niin vähän? Jos haluaisin rivinelosta niin vaihtoehdot kasvaisisivat huomattavasi,siis twinejä jotka sopisi sekä matka että kaupunkiajoon kun otetaan pois endurot.
    Omasta mieletä vtr on enempi mun mieleen siis ulkoisesti ja ehkä sopii paremmin omaan käyttötarkoituksiin ja monesti kehuttu varmatoimiseksi ja luotettavaksi kulkineeksi.
    Sv on myös nätti jos on täyskatettu muuten vähän epäillyttää onko matkustajan hyvä istua ns ankanpyrstön päällä? Jos plussia ja miinuksia pitäisi laskea niin ehkäpä vtr vie mun listalla voiton, siis MUN lista ja se on makuasia, jotkut taas vihaa twinejä jotkut harrikoita jotkun vannova kawasakin nimeen jne jne, näistä kun tuppa aina tulee sellasia kiista topikkeja mikä on hyvä ja mikä ei Nyt kun olen hankkimassa omaa ekaa v-twiniä niin haluan toki kuulla ihmisten mieleipitetä eri mallaista ja mihin kannattaa kiinnittää huomiota ostohetkellä.....
    cbr 600f4
    Buell XB12Ss
    Honda 954rr
    kawasaki zx-6r
    Cbr 600f
    Kawasaki Z750 2010

Sun pitäis vaan oottaa niin et pääset ajamaan koeajon... niin se parhaiten löytyy, ja järjellä ei oo oikeastaan mitään merkitystä pyörävalinnoissa. Se mikä tuntuu ja on OMASTA mielestä sopivin, niin ota se.
    Honda VTR 1000 f

All for one

Tom *& Jerry team
    Laajenna vähän skaalaa...

Pikku SV:stä hyppäsin Aprilia RSVR Milleen eikä ole harmittanut. Tietty tossa R:ssä ei edes ole takapenkkiä, mutta en sitä tarvi.
    Pelkässä RSV:ssä on tai Tuonossa.

Mukana tulee Rotaxin V2 joka on ihan kiva kone ;)

Ja ajoasentokin on musta varsin tilava. Vähemmän ottaa ranteille kun SV.

T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    Lainaa (AF-1 @ Tammi. 01 2009,14:19) kirjoitti
    Sv on parempi kaikilla alueilla.
    Hieno vastaus, perustelut ja kaikki...
    <p>Suzuki SV650S &gt; Honda VTR 996F &gt; Honda VTR1000 SP-2 2002 &gt; Yamaha FZ1-n &gt; Honda VTR1000 SP-2 2004</p>
    Osta Kymco Zing ja kaikki on onnellisia *

ite olen vaihtamassa melko todennäkösesti 1000 sv:hen kun FZR sanoo sopimuksen irti, eli ei hetkeen vielä...

tutulla on vtr josta pari kertaa vaihteisto poikinut, en tiedä mistä johtunu.

svllä kuulemma ei kannata keulitella pitkään kun voitelu katoo? ja kannattaa ostaa -03 uudempi ruiskun takia!
    tehopainosuhde aika kohillaan ja jos ei riitä niin sitte svz *

eipä kait sitte muuta ku kovaa ajoo!

niin 1000 svstä höpisin...

Näillä mennään toistaiseksi...

Yamaha Tenere 700 -22
    KTM XC350F -11
    Honda CR500 -99
    Yamaha DT Tenere125 -91
  15.  
    Jos haluat muutakin kuin matkapyörän ja twini on pakollinen, niin käy koeajamassa rsv mille. Saat hyvän alustan, jarrut ja paremman ja tehokkaamman motin. Vaihteisto on aika surkea tuntumaltaan, mutta pesee muuten kaikinpuolin nuo kaksi. *
    Supermoto