Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 41:sta
  1. #1
    eli mistä merkistä ottaisit minkäkin osan/ominaisuuden että saisit
    maailman parhaimman ratapyörän?

    esim.

    -hondan cbr 1000 rr ajogeometria
    -ducatin 1198 moottori
    -suzukin gsx-r kestävyys
    -ktm rc8r muotoilu
    -aprilian rsv r factoryn alusta
    -yamahan r1 luistokytkin
    ja lista voi jatkua vaikka kuinka

    siis täydellistä pyörää ei vielä oo tehty vai? koska testien voittaja
    pyörissäkin aina "jotain moitittavaakin"
  2. #2
    no tohon vois sanoo että tulevana kautena pitää kyllä
    käydä tämä bigbang moottorilla varustettu r1 käydä koe ajaan
    moottorin takia

    ulkonäkö rykkösessä meni kyllä -09 mallissa huonompaan
    suuntaan mutta ratapyörässä ei ensi sijalla tuo seikka.
  3. #3
    en tiedä mihin vuoteen asti r1:stä tehtiin sp mallia mutta
    siinä oli hyvä alusta vakiona.
    verrattuna normi rykköseen

    mitä hyötyä paremmista valoista radalla?



  4. #4
    Lainaa (honda rc51 @ Joulu. 29 2008,23:26) kirjoitti
    mitä hyötyä paremmista valoista radalla?
    Elokuun lopun ratapäivillä.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  5. #5
    motogp ducati? 100%
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  6. #6
    Mun CBR954RR on maailman paras ratapyörä, ainakin mun mielestä! Taittuu mutkaan ajatuksen voimalla, siinä on riittävästi tehoa omiin tarpeisiin (ja enemmänkin), painaa vähän ja on hieman eksoottisempi ku normiratalelut mitä näkee varikolla.
    Pain is just weakness leaving the body
  7. #7
    Lainaa (honda rc51 @ Joulu. 29 2008,23:26) kirjoitti
    en tiedä mihin vuoteen asti r1:stä tehtiin sp mallia mutta
    siinä oli hyvä alusta vakiona.
    verrattuna normi rykköseen

    mitä hyötyä paremmista valoista radalla?
    Ainakin 2006
    SP
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  8. #8
    Helppo. Eikä tarvi edes muiden pyörien osia.

    Paton PG 500 RC/TT

    Ainoat erot vuoden 2001 GP500 kilpuriin ovat teräksiset jarrulevyt hiilikuitusten sijaan, sytytyksen ohjaus on Walbro biken kun alunperin oli Patonin oma ja öhlinsin etupumput ovat kasvaneet paksuutta 1 millimetrin. Samalla teho on pudonnut ilmoitetusta 190 hevosesta 185:een. Tarkemmat speksit löytyy Patonin kotisivulta ja sen alalaidasta linkki Moto 2007.

    Hintaa voi kysellä täältä. Ruotsista kuultujen huhujen mukaan olisi jossain 40000-70000EUR haarukassa riippuen osista.

    Jos vaan olis sitä rahaa...

    edit: joku onnellinen Ja toinen koko komeus



  9. #9
    toippari yölläkö ajelet vai ootko endurance kuski?

    ei nuissa monissa ratakatteissa näytä olevan
    valoille etes paikkaa niinku ei näytä olevan tossa
    paton PG 500 RC/TT

    kyllä kait nuista ratapäivistä lähes 100%
    päättyy ennen ku on etes hämärä jos ei välttämättä
    pimeässä halua ajaa

    tuo r1 sp on kyl hieno peli hyvillä osilla/alustalla
    mutta nuita ei näytä olevan kovinkaan montaa
    suomessa joka on sinänsä harmi toisaalta
    omistajien mielestä ei varmaan pidäkkään olla



  10. #10
    tarkoitin lähinnä sarjatuotanto pyöriä ja niiden parhaita puolia
    "maailman paras ratapyörä"
    toivottavasti tämä ei mee oman merkin kehumiseksi
    että löytäs niitä huonojakin puolia mitkä on toisessa
    merkissä mahd. paremmat jne. jne.
    ja sitä kautta listaa eri pyörien hyvistä ominaisuuksista
    miksei huonoistakin

    mielenkiintoinen laite tuo paton varmaanki 2T vai?



  11. #11
    Aloittaja lienee ajanut enemmänkin kuin YHDEN pyörän.

    Yhdyn kuitenkin nimim. Toippariin. Rykkönen on tun hyvä. Tosin täytyy muistuttaa (itselleni!), että mulla on ajamatta kaikki Hondat, GXR ja melkein kaikki Kawat.

    Pitäisi siis noin yleisesti ajaa enemmän ja olettaa vähemmän...

    Ps. Rykkönen kiinnostaisi kuitenkin noin apupyöränä.
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  12. #12
    Voisin ottaa kikserin, rytkösen tai pladen, jos siihen laitettaisiin putkirunko, telelever keula, kardaaniveto, hiilikuitukatteet ja öhlinsin säädettävät iskarit.
    Dixi et animam levavi
  13. #13
    Lainaa (Toippari @ Joulu. 29 2008,23:11) kirjoitti
    R1 :stä
    -imagon
    Pakko kysyä, miten kyykkyvessan imago auttaa asiaa??
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
  14. #14
    Lainaa (mekanik @ Joulu. 29 2008,23:47) kirjoitti
    Mun CBR954RR on maailman paras ratapyörä, ainakin mun mielestä! * Taittuu mutkaan ajatuksen voimalla, siinä on riittävästi tehoa omiin tarpeisiin (ja enemmänkin), painaa vähän ja on hieman eksoottisempi ku normiratalelut mitä näkee varikolla.
    Tuo pätee varsinkin '09 eteenpäin, jolloin Pohjoismaissa kilpaillaan katupyörillä. Sinulla on pyörässäsi paljon kivaa himmeliosaa, mutta jopa putkiviritteinen gikserikin on eksoottisempi kuin uudet kilpurit. Valitettavasti. Jokkis on ainoa luokka, jossa tulee näkemään eksotiikkaa.

    Jos nyt lähtisin rakentamaan jokkispyörää:
    - Aihioksi Ducati 1098R tai R1 '09
    - Öhlinsin alusta
    - Marvicin mg-vanteet, brembon levyillä, pääjarrusylinterillä ja puristimilla.
    - Hiilikuitukatteet
    - Koneeseen kittiosat, tasapainotus ja kannen porttaus. *
    - Akran täystitaaniränni.
    - ECUksi Motec gyrolla, alustapotentiometreillä ja SDL-mittaristolla. Luistonesto kuntoon.
    - Gillesin hallintalaitteet.
    - Kevennystä muuallekin.

    Tuloksena olisi todennäköisesti pehmeäkäytöksinen 200hp takarenkaalta tuottava 165kg (Ducati 155kg) überpyörä. Jos aihiona olisi Yamaha, niin hintaa olisi noin E 40k. Ducatissa E 50k



    - JAM Racing Team -
  15. #15
    Kawasakin ZX10R. Kaikki ominaisuudet.
    Ainakin itselle sopinut tähän mennessä parhaiten hanskaan kaikista pyöristäni omassa rata-ajossa .
    Vaikea olis mitään sillisalaattisekasoppaa mieltää mikä olis paras, koska kaikki kuitenkin vaikuttaa kaikkeen..



    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  16. #16
    Eiköhän tuo ole selvä juttu: Ducati desmosedicia koko paketti.



    ex-Suzuki GSX-R 750 K8
  17. #17
    Mitkäs öljyt? Pistetäänkö Delvaccia?
    - JAM Racing Team -
  18. #18
    Lainaa (johtaja @ Joulu. 30 2008,09:14) kirjoitti
    Mitkäs öljyt? Pistetäänkö Delvaccia? *
    Jahas. Ei topiccia ilman delvacia. Koskahan joku mainitsee sen toisen taikasanan ..?
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  19. #19
    ..ei saa*ana mä luovutan...
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  20. #20
    Mikä on toinen taikasana?
    - JAM Racing Team -
  21. #21
    Lainaa (honda rc51 @ Joulu. 30 2008,00:30) kirjoitti
    tarkoitin lähinnä sarjatuotanto pyöriä ja niiden parhaita puolia
    "maailman paras ratapyörä"
    toivottavasti tämä ei mee oman merkin kehumiseksi
    että löytäs niitä huonojakin puolia mitkä on toisessa
    merkissä mahd. paremmat jne. jne.
    ja sitä kautta listaa eri pyörien hyvistä ominaisuuksista
    miksei huonoistakin

    mielenkiintoinen laite tuo paton varmaanki 2T vai?
    Joo, 4 sylinterinen 2t. Painoa n. 135kg. Ostaisin heti jos olisi rahaa. Toivottavasti joku muu ostaa, koska on kuitenkin halvempi kuin Desmosedici. Patonia ei tosin saa kilpiin.

    Massatuotanto pyöristä radalle haluisin kevyen Bimota DB5:n suuremmalla teholla eli siis aika lailla DB7:n kaltainen pyörä. Mutta KTM RC8R on paperilla parempi eli kai se KTM olis sit mulle paras. Mut miksi radalla pitäisi sarjatuotantopyörä olla?



  22. #22
    Radasta mitään tiedä, mutta repsol cebaria muistuttava R1, jossa olisi kilokikserin kone... Olisi juurikin hyvä. *
    Myös 1098 ducati rivikoneella varustettuna kelpaisi, vaikka twinit muuten radalle hyviä olisivatkin. *
    Supermoto
  23. #23
    Itse lähtisin myös tuolle 2-tahtilinjalle. Tehokas, kevyt ja mahtavat äänet. Eikä ole joka pilttuussa.

  24. #24
    kyllä vois joku merkki rueta tekeen uudelleen 2-tahti 500cc
    rr-pyöriä sarjatuotantona uudelleen nsr,rg ja mitä niitä
    nyt aikanaan oli vaikka retro mallia jos ei muuta.

    keveitähän nuo on mutta ei varmaankaan kestävimmästä päästä
    moottorin puolesta jos vertaa 4-tahti laitteisiin.

    litra teho on kyl kohtalaisen hyvä tossa patonissa


    ja se kakstahdin käry vaatteissa että on ihanaa niin ihanaa
  25. #25
    Lainaa (johtaja @ Joulu. 30 2008,07:49) kirjoitti
    [
    Jos nyt lähtisin rakentamaan jokkispyörää:
    - Aihioksi Ducati 1098R tai R1 '09 *
    - Öhlinsin alusta
    - Marvicin mg-vanteet, brembon levyillä, pääjarrusylinterillä ja puristimilla.
    - Hiilikuitukatteet
    - Koneeseen kittiosat, tasapainotus ja kannen porttaus. *
    - Akran täystitaaniränni.
    - ECUksi Motec gyrolla, alustapotentiometreillä ja SDL-mittaristolla. Luistonesto kuntoon.
    - Gillesin hallintalaitteet.
    - Kevennystä muuallekin.

    Tuloksena olisi todennäköisesti pehmeäkäytöksinen 200hp takarenkaalta tuottava 165kg (Ducati 155kg) überpyörä. Jos aihiona olisi Yamaha, niin hintaa olisi noin E 40k. Ducatissa E 50k
    Lisäksi tuo kilpuri tarvitsee vielä todella nopean kuljettajan, jotta menestystä jokkiksessa saavutettaisiin! *
  26. #26
    Minä ajaisin. *

    Menisin heittämällä alle 1.30. Mutten todellakaan Motoparkissa. Ehkä Alastarossa. Todennäköisesti Botniaringillä. Jos pysyisin pystyssä. Tai jaksan ajaa nykykunnossa kokonaisen kierroksen.

    Ensi kesänä nähdään, mutta valitettavasti ei tuollaisella pyörällä. Kalustona on GSX-R 1000K5 tai jos kaveri lainaa, niin ehkä R6. Ajoin viimeisen kisani kesäkuussa 2006, joten pääsisin jokkikseen? SM-viikonloput menevät mekaanikon hommissa.



    - JAM Racing Team -
  27. #27
    Lainaa (ek@ @ Joulu. 30 2008,02:14) kirjoitti
    Voisin ottaa kikserin, rytkösen tai pladen, jos siihen laitettaisiin putkirunko, telelever keula, kardaaniveto, hiilikuitukatteet ja öhlinsin säädettävät iskarit.
    Unohdit boxerin. Vai onko BMW:n uudessa nelosessa telelever ja kardaani?
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  28. #28
    Eipä ole kumpiakaan, mikä vähentää kummasti ostohaluja.
    Dixi et animam levavi
  29. #29

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (Keddu @ Joulu. 30 2008,18:12) kirjoitti
    Lisäksi tuo kilpuri tarvitsee vielä todella nopean kuljettajan, jotta menestystä jokkiksessa saavutettaisiin! *
    Kyllä siihen joku Legenda puikkoihin löytyy...
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  30.  
  31. #30
    Lainaa (johtaja @ Joulu. 30 2008,07:49) kirjoitti
    Tuo pätee varsinkin '09 eteenpäin, jolloin Pohjoismaissa kilpaillaan katupyörillä. Sinulla on pyörässäsi paljon kivaa himmeliosaa, mutta jopa putkiviritteinen gikserikin on eksoottisempi kuin uudet kilpurit. Valitettavasti. Jokkis on ainoa luokka, jossa tulee näkemään eksotiikkaa.
    Se on totta, ens kaudesta tulee kyllä tylsä, ainakin tekniikan osalta. Mun mielestä ois hienoa jos pyörän rakentelu sallittais samoissa määrin ku vaikkapa nyt WSBKssa. Ois katsojallekin hauskempaa ku radalla kiertäis kunnon kilpureita eikä mitään vakiomopoja... Jokkis varmaan nostaa päätään aika huolella noiden sääntömuunnosten takia. Kaipa sitä pitää itekin lähtee vähän jokkista kokeileen, ainakin parin kisan verran.
    Pain is just weakness leaving the body
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen