Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Onkos teillä tietoa sopisiko jonkun toisen showan keulan jouset, tai jos öhlärillä tai muilla merkeillä olisi sopivia jousia tuohon keulaan.. olisi halua hieman päivittää toimivuutta etupäässä... ja vuosi mallihan on *2004

Ja otsikossa on pieni lyönti virhe 955i olis se oikee malli jos joku nyt sitä ei tajunnut

Löytyy ainakin HyperPro:lta
    Ducati Diavel Dark
    WP:llä pitäisi kanssa löytyä vieterit Tripleen.
    Wilbers, Wilbers ja kolomannen kerran Wilbers

Hinta-laatusuhteessa lyö muut merkit, vain jos osaa itse säätää/huoltaa vaikkapa Öhlinsit kisa-/rata-ajoa varten niin sitten ne, muuten siviilikäytössä Wilbers...
    Pasific Blue since 1998
    Lainaa (Icanes @ Joulu. 30 2008,23:00) kirjoitti
    Onkos teillä tietoa sopisiko jonkun toisen showan keulan jouset, tai jos öhlärillä tai muilla merkeillä olisi sopivia jousia tuohon keulaan.. olisi halua hieman päivittää toimivuutta etupäässä... ja vuosi mallihan on *2004

Ja otsikossa on pieni lyönti virhe 955i olis se oikee malli jos joku nyt sitä ei tajunnut
    Mulla voisi olla tuolla hyllyssä kun piti ne laittaa taka jousien kanssa yhdelle mutta hukkui osoite...
    WPt ja taitaa olla Hyperprotkin...
    WP=0,95kg
    Hyperit progressiiviset...

F = dp / dt
    Säätämiseen joutuu kaikilla vaihtoehdoilla.

Omat kokemukset hyperpro´sta ihan hyvät varsinkin tiellä(kuski 80kg+varusteet), radalla toimi kans mut jarru täsinä vei suuremman huomion. Lisäksi:
    Hyperpro´n satsiin kannattaa mun mielestä pistää sen sarja oman öljyn tilalle esim Motorex racing 7.5W joka on aika samanlainen kuin vakio Showa SS8(ehkä jopa 5w tai 5W/7.5W sekoitus,1L riittää just), 140mm pinnankorkeus ohjeen mukaan *ja sit comp 15/8kierrosta auki *ja rebound 7/8 tai 1, noin lähtökohdaksi.
    Hyperpron sarjan oma öljy on ainakin sivuteiden teräviin töyssyihin turhan kova vaikka kuin säätää, radalla varmaan ok.

Wizard, kerkesitkö muuten hakeen hyvää oljy/pinta yhdistelmää tolle Hyperprolle??
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

McJäykät
    Uuden vuoden juhlinta jo menossa, mutta....
    Mulle pitäisi olla tulossa öhlinssit eteen, eli semmoisetkin löytyy.... kai? Helmikuussa tietää kun on postissa. Säädöistä pitää vielä neuvotella semmoisten kanssa jotka siitä jotain tietääkin.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  8.  
    tuolta mieleiset jouset

Lasket jousivakion mikä nykyisillä jousilla on ja kerrot sen vakion joka on mielestäsi parempi, niin semmoiset vieterit tulee.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>