Eli mikä olisi järjestys, jos radalla ajaisivat kilpaa nämä 2009 Supersport-suizat:
GSX-R600 (125hp ja 163kg)
GSX-R750 (150hp ja 165kg)
GSX-R1000 (191hp ja 167kg)
GSX1300R (xxxhp ja 220kg) onko jollain tietoa uuden bussin tehoista?
Ja oletetaan, että kaikki tehtaan varustelulla ja saman kuskin ohjastamia. Ratana joku perusrata, ei mikään ahvenisto taikka vastaavasti mikään nordschleife.
Perusteluja kehiin et miksi mikäkin on nopeampi, ei tarvi nyt jauhaa mitään tyyliin, "meidän äiti varvaa teidän äitien poikaystävät" *![]()
Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
Jos on pelkästään pyörästä kiinni, niin järjestys on useinmiten:
1000-750-600-bussi
Perustelut kellosta.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Itse en tiedä, mutta isot pojat ovat sanoneet että 750:nen saattais olla nopeempi kokemattoman kuskin käsissä kun kilogixu. *
Jos kuskilla on kokemusta rata-ajosta niin ei kai tuossa mitään epäselvää ole, kilogixu vie muita kun märkää rättiä.
-08 Kawasaki ZX-6R
-07 Honda Hornet 600 (ex)
-99 Suzuki GS 500 (ex)
Keskiverto sukankuluttajan viemänä: 750, ja tosi pro-vetäjän ollessa ohjaksissa: 1000.
Mutta riippuu tosiaan aivan hurjan paljon kuskista, ja Suomen radoilla ei tonnisen voimaa pääse hyödyntämään kuin pienenpieni prosentti ajajista.
Normijätkät puolestaan ajaisivat varmaan aika samanlaisia aikoja kaikilla näillä, sillä taitotaso ei vielä riitä tuomaan näiden todellisia eroja esiin (näin ainakin omalla kohdallani uskoisin asian olevan).
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
itse veikkaisin
jos kyseessä olisi normi ukko
600: voi ajaa rennosti tehoo riittävästi kovemmat kaarrenopeudet myöhemmin jarrulle aikaisemmin kaasuauki
750: luonne kuin 600 mut enemmän lyöntiä
1000: vaatii kokeneen kuskin jotta tehoista olisi jotain hyötyä
bajamaja: ei sovi millään radalle
noin itte veikkaisin
Kyllä se 750 on nopeempi normipulleron käsissä, ainakin mulla oli niin (k4 750 vs. K6 1000). 750 on se etu että kaasulle pääsee mutkasta aiemmin kuin tonnisella ja high siderin pelko on hieman pienempi.![]()
Pain is just weakness leaving the body
Tämänvuoden kevään? Bikessä oli juuri vertailu mikä Gixxeri on nopein.
Tulos oli just mitä pecha jo kertoi.
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..