Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
    siis kiinostaa taas välillä toi rivinelkku.
    mut toi vfr 800 tuntuu olevan mun juttu.
    mikähän lienis lähinnä mun tarpeita?
    katteet , monikäyttöisyys , ulkonäkö ,
    yms.
    nää cbr 1100 ja vastaavat ei kiinnosta.
    185 cm. 90 kg .
    oli kiva ajaa 1000 rr cebaria kesällä , mut..
    tää ruoto ei sitä kauan tee.
    toisinaan 2-päällä ajellaan.
    pitääkö luopuu hondasta

Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Hayabusa
    Dirty Nasty Furriner
    Lainaa (Staga @ Joulu. 29 2008,01:36) kirjoitti
    Hayabusa *
    ei kyl mun käyttöön soveltuva.
    Lainaa (niemi @ Joulu. 29 2008,01:28) kirjoitti
    siis kiinostaa taas välillä toi rivinelkku.
    mut toi vfr 800 tuntuu olevan mun juttu.
    mikähän lienis lähinnä mun tarpeita?
    katteet , monikäyttöisyys , ulkonäkö ,
    yms.
    nää cbr 1100 ja vastaavat ei kiinnosta.
    185 cm. 90 kg .
    oli kiva ajaa 1000 rr cebaria kesällä , mut..
    tää ruoto ei sitä kauan tee.
    toisinaan 2-päällä ajellaan.
    pitääkö luopuu hondasta
    Ajelin tänä kesänä pari tuhatta kilsaa Aprilia Falcolla, joten miten olis esim. Aprilia Futura ( täyskatettu ) tai Falco ( lähes sama pyörä mutta varttikatteella )

Ei mikään tehohirviö, mutta pirun hauska ainakin minun mielestäni, on ruiskutekniikalla, vee kakkonen ja Leo Vincen putkilla ihan kivat sounditkin...

Omani olen siis jo myynyt, eli ei oo minkään sortin myyntipuhe omalle pyörälle ( niitä tässä topicissa tod. näk. tullaan vielä näkemään )
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Vaihdoin aikoinaan VFR:n ZZR1400:aan kun tehokkaampaa matkasporttia rivinelosella teki mieli. Periaatteessa XX oli lähellä sitä mitä olin vailla, mutta se oli tarkemmin katsottuna muuten kuin moottorin osalta huonompi kuin VFR. Zetorissa kaikki naksahti kohdilleen. Ei ole ollut Hondia ikävä, näin jälkikäteen katsottuna eivät ole saaneet vieläkään mitään aikaiseksi matkasporttirintamalla, itse asiassa hyvin vähän viimeiseen 7 vuoteen.
    1000
    sitte ku kaikessa viisaudessaan lopettavat vielä tuon vifferinkin valmistuksen ni saavat keskittyä rauhassa lumilinkojen ja peräprutkujen markkinointiin
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Mitenkäs taipuis Trumppa Sprint ST? Ei oo rivinelkku, mut kolmonen sentään. Tuommosta kattelin itse kuolaten muinoin ja vois noihin Sinunkin sanelemiisi ehtoihin mahtua hyvinkin...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Lainaa (SenioRR @ Joulu. 29 2008,17:58) kirjoitti
    Mitenkäs taipuis Trumppa Sprint ST? Ei oo rivinelkku, mut kolmonen sentään. Tuommosta kattelin itse kuolaten muinoin ja vois noihin Sinunkin sanelemiisi ehtoihin mahtua hyvinkin...
    kerran ajelin moisen perässä ja ne äänet kyl herätti
    mielenkiinnon.
    ei kyl pelkät äänet oo se "juttu" ,mut millanen tuo muuten??

Mä tykkäsin 08-mallin 1000RR ulkonäöstä mutta ei se ajoasento sopinut mullekaan. Makee laite silti. Hayabusa oli liian pitkä runkoinen mulle, se olis muuten ollut ykkösvalinta. Se vaan on kanssa aika makee, suorityskyvystä puhumattakaan.

RC8:in saa säädettyä hyvin ostamatta lisäkilkkeitä ja miellytti mun silmää tosi paljon joten siihen päädyin. Siinä joko maksaa paljon ei-niin-kauheasta tehosta tai sitten maksaa ihan h*lvetisti samasta tehosta kuin kilpailijoissa on R-mallin ja virisetin myötä. Lähtee tosin se henki multa tuollakin, uskon vahvasti.

Otit minkä vaan niin ota itsellesi mieleinen, sä sen joudut maksamaankin. Eikä ne joka tapauksessa niin kauhean halpoja hankintoja ole.
    ---
    KTM RC8, TGB 525 Target
    Ex: Honda CBF-1000, TGB 425 Blade
    Miltäs vaikuttaisi uusi 5-pyttynen VFR?
    Triumph Speed Four - 2004
    Lainaa (irreality @ Joulu. 29 2008,18:37) kirjoitti
    Huhulta kuten 1200xx :kin. *

Ääni tuolle Trumpan Sprint ST:lle
    Minulla on ollut VFR ja XX.

Seuraava pyöräni tulee olemaan juuri tuo Triumph.
    Ei se suotta ole kaikkia testejä voittanut.

Trumppamiesten mielestä kuulemma liian "hondamainen". *
    Kokemus ei trumpan sprint1050 st. päätä huimaa ku 800km takana mut, monipuolinen laadukas mopo

joten ÄÄNI trumpalle
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Jokohan ovat saaneet Trumpalla sähköt luotettavaksi ja korroosionkeston kohdilleen? Ainakin vajaa 3 vuotta sitten tuntui olevan laatupuoli vähän hakusessa kun Triumphratista juttuja lueskelin. Sillä sitten ajattelin jos pysyisi japanialaisissa vielä ainakin yhden mopon verran.
    1000
    Lainaa (Tuppervaari @ Joulu. 29 2008,17:54) kirjoitti
    sitte ku kaikessa viisaudessaan lopettavat vielä tuon vifferinkin valmistuksen ni saavat keskittyä rauhassa lumilinkojen ja peräprutkujen markkinointiin *
    Kiitos tästä...

HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
    Lainaa (Hannula @ Joulu. 29 2008,19:05) kirjoitti
    Jokohan ovat saaneet Trumpalla sähköt luotettavaksi ja korroosionkeston kohdilleen? Ainakin vajaa 3 vuotta sitten tuntui olevan laatupuoli vähän hakusessa kun Triumphratista juttuja lueskelin. Sillä sitten ajattelin jos pysyisi japanialaisissa vielä ainakin yhden mopon verran.
    Ratsia on tullut luettua ja google on ollut taas kovalla käytöllä.
    Olen sähkömiehenä ollut erittäin ennakkoluuloinen brittien sähköjä kohtaan. Samoin laatuasiat.

Minäkin tulin samaan tulokseen vuosi sitten ja ostin XX:n.
    Nyt kun tuo pöllittiin niin olen taas lähtötilantessa viisaampana...

Em. ongelmat ei liene enää yleisiä.

YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (kamis @ Joulu. 29 2008,18:16) kirjoitti
    Mä tykkäsin 08-mallin 1000RR ulkonäöstä mutta ei se ajoasento sopinut mullekaan. Makee laite silti. Hayabusa oli liian pitkä runkoinen mulle, se olis muuten ollut ykkösvalinta. Se vaan on kanssa aika makee, suorityskyvystä puhumattakaan.

RC8:in saa säädettyä hyvin ostamatta lisäkilkkeitä ja miellytti mun silmää tosi paljon joten siihen päädyin. Siinä joko maksaa paljon ei-niin-kauheasta tehosta tai sitten maksaa ihan h*lvetisti samasta tehosta kuin kilpailijoissa on R-mallin ja virisetin myötä. Lähtee tosin se henki multa tuollakin, uskon vahvasti.

Otit minkä vaan niin ota itsellesi mieleinen, sä sen joudut maksamaankin. Eikä ne joka tapauksessa niin kauhean halpoja hankintoja ole.
    Itse siirryin ST4S:stä bleidiin enkä voi sanoa katuvani. Kokeilin kaverin VFR:ää, mutta se ei jotenkin mulle istunut. Ajoasento oli polville huomattavasti rankempi kuin bleidissä eikä muutenkaan vifferi aiheuttanut mulle mitään viboja. Ducan jälkeen ei äänimaailmasta kannattanut edes alkaa puhumaan ja luonnettahan siinä VFR:ssä on kuin kultaisessa noutajassa. Kivoja teknisiä ratkaisuja, ei siinä mitään, ja kuulemma todella hyvä pyörä. Itse vaan halusin jotain enemmän.

Tiedä sitten mihin tästä seuraavaksi siirtyy, mutta bemarilta voisi kokeilla K1300 S:ää tai R:ää. Ässä ainakin osuu siihen matkasportin määritelmään. Zetori ei mua sytyttänyt, mutta ymmärrän kyllä jos joku siihen ihastuu. Kotariin en mahtunut päälle lainkaan, polvet hakkasi niihin "kulmikkaisiin kyttyröihin". Rykkönen ja GSX-R jäi kokeilematta. 1098 olisi ollut mun, jos sen ylläpitokulut mun kilometreillä ois ollut edes jossain järjellisissä lukemissa. Myös vaihtohyvitys oli aika nihkeä Hailacilla verrattuna pajaan jossa kaupat tein.

Kaikenkaikkiaan ei voi muuta suositella kuin pitkiä koeajolenkkejä kevään tullessa. Jos vaikuttaa "tosiostajalta" eli menee liikkeeseen omalla pyörällä/omien kamojen kanssa ja tietää mitä haluaa kokeilla, niin ainakin oman kokemuksen mukaan pyörän saa aika nätisti koeajoon. Larun BW:stä otin peräkkäin zetorin ja bleidin yli tunniksi kummankin. Pyysin myyjää vaan miettimään välirahaa parkissa olleesta sillä aikaa kun kävin testaamassa. Ainakin nykyisessä markkinatilanteessa pyörän vaihtajan/ostajan luulisi saavan palvelua pyöräkaupoista.

Tietysti jos kurvaa liikkeen eteen ruosteen raiskaamalla 80-luvun corollalla teiniviikset vipattaen, asusteena on vaseliinin sotkemat pillifarkut ja John Deere-lippis sekä pyytää koeajoon pyörää määritelmällä "liikkeen nopein ja tehokkain mulle heti viikonlopuksi - ilmaiseksi" voi myyjänkin suhtautuminen olla nihkeämpää...
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    Lainaa (irreality @ Joulu. 29 2008,18:37) kirjoitti
    Pyörältä, joka on olemassa vain Motorcyclenewsin photoshoppaajien vilkkaassa mielikuvituksessa.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
    Täällä painitaan saman ongelman kans, vaihtaa haluttas vfr mutta ku ei oikein tiä mihinkä ? Vähän kiinnostas uus
    bmw:n k1300s. Pitäs kuitenkin olla matka-ajo ominaisuuksia, kyytiläinen on joskus, laukut ym.... Vai ajasko vuoden vielä jospa se uus honda tulis 2010. 2009 ei varmasti tule korvaavaa mallia !
  19.  
    Lainaa (atomic @ Joulu. 29 2008,22:06) kirjoitti
    Täällä painitaan saman ongelman kans, vaihtaa haluttas vfr mutta ku ei oikein tiä mihinkä ? Vähän kiinnostas uus
    bmw:n k1300s. Pitäs kuitenkin olla matka-ajo ominaisuuksia, kyytiläinen on joskus, laukut ym.... Vai ajasko vuoden vielä jospa se uus honda tulis 2010. 2009 ei varmasti tule korvaavaa mallia !
    Uutta tehokasta Hondan sport-toureria on odotettu vasta vuodesta 2000 lähtien. (Busa jätti XX:n taakseen 99)
    Mistä niin päättelit että jo 10 vuoden päästä se ilmestyisi?

Kyllähän tuo uusi 1300 bemari on fiksumman näköinen kuin edeltäjänsä, mutta hinta on röyhkeä.
    Parilla kympillä ei saa edes karvahattumallia. *