Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
    Minkälaisia laukkuja on saatavilla k1200/1300S:ään ja mistä ?
    Ja minkähän kokoisia laukut ovat ?
    Olis vaihto suunitelmia uuteen k1300s mutta tarttis kunnnolliset laukut myös !
    Alkuperäiset ovat hyvät. K1300S:ssään saa kanssa takatelineen pehmeälle laukulle, joita lienee kaksi erilaista.
    Dixi et animam levavi
    Enpä laittaisi perälaukkua mihinkään mopoon, millä on tarkoitus ajaa 120km/h+! Ajo-ominaisuudet kärsii todella paljon ainakin yksin ajaessa. Been there done that!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Lainaa (ttuttu @ Joulu. 27 2008,20:02) kirjoitti
    Enpä laittaisi perälaukkua mihinkään mopoon, millä on tarkoitus ajaa 120km/h+! Ajo-ominaisuudet kärsii todella paljon ainakin yksin ajaessa. Been there done that! *
    Ainahan voi ostaa mopon jossa laukut ovat valmiina. Itsellä ei ainakaan ole ollut mitään ongelmia 120+ nopeuksissa. Esim. Goldwing tai LT

Niin, nuo K1200S alkuperäiset laukut ovat hämmästyttävän suuret ulommaisessa asennossaan. Ja tuntuvat nekin toimivan mainiosti 250+ vauhdissa. Perälaukku S:ssään? Ovat ainakin kauhean näköisiä. Ja ulkonäöstä voi aina päätellä vähän aerodynamiikkaakin.

t. Repa

Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
    Sivulla 28 on kuva takatelineestä. Ihan siisti ja siinä on tuommoinen savupleksi.

Itse pienempi laukku on kai 19l, joten ei se kauhea möykky ole. Tuskin paljoa vaikuttaa ajoon.
    Dixi et animam levavi
    Itse olen käyttänyt yksin ajaessa takapenkille kiinnitettävää kangaslaukkua se ei aiheuta mitään ylimääräisiä ohjailuja kovassakaan vauhdissa. Kova takalaukku yksin ajaessa "vemputtaa" hiukan mutta ei läheskään niin paljon kuin edellisessä pyörässäni (Yamaha FJR).
    Bimota DB6 ja Ducati Pikes Peak
    Lainaa (ek@ @ Joulu. 27 2008,19:52) kirjoitti
    Alkuperäiset ovat hyvät. K1300S:ssään saa kanssa takatelineen pehmeälle laukulle, joita lienee kaksi erilaista.
    Ainakin vielä viime kesänä sai vain sellaisia orggis takalaukkuja, jotka laitetaan satulan päälle. Onko ne kehitelleet jotain parempaa..?

Laitoinkin sitten SW-Motechin telineen ja siihen Givin laukun. Eipä sen olemassaoloa kotimaan nopeuksissa huomaa, eikä 2 päällä suuremmissakaan matkanopeuksissa. Ulkonäöstä voi olla montaa mieltä, mutta pahemmankin näköisiä virityksiä olen nähnyt. Ja saahan laukun hetkessä pois, mullakin se on paikoillaan vain tarvittaessa.

Sivulaukuiksi kelpuuttaisin vain alkuperäiset laukut. Asiallisen näköiset, helppokäyttöiset ja koko muuttuu tarpeen mukaan.

Tankkilaukkuna Bags-Connectionin pikakiinnitteinen on osoittautunut todella hyväksi. Esim. tankatessa irtoaa ja kiinnittyy muutamassa sekunnissa, eikä vaurioita maalipintaa.

S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.

Mulla oli ässässä tuollainen takalaukku viritys+bemun omat sivulaukut, mun silmään oli nätti ja toimiva yhdistelmä
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
    Lainaa (jarska @ Joulu. 29 2008,13:21) kirjoitti
    *kuva*

Mulla oli ässässä tuollainen takalaukku viritys+bemun omat sivulaukut, mun silmään oli nätti ja toimiva yhdistelmä
    Hieno on,mutta oletko ajanut tuolla yksi päällä 120km/h+? Tai Saksan bahnoilla 180km/h+?

V.Vesterinen
    Lainaa (ttuttu @ Joulu. 29 2008,13:36) kirjoitti
    *kuva*

Hieno on,mutta oletko ajanut tuolla yksi päällä 120km/h+? Tai Saksan bahnoilla 180km/h+?
    Eipä ole tullut käytyä saksan baanoilla,mutta en ainakaan huomannut mitään hötkyilyä nopeuksissa 120-140km/t yksinkään ajellessa,toki uskon että suuremmissa vauhdeissa vaikuttaa jo ajettavuuteen tuo takalaukku
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
    Lainaa (ttuttu @ Joulu. 29 2008,13:36) kirjoitti
    *kuva*

Tollasella takalaukulla ja BMW:n omilla sivulaukuilla omien kokemusten perusteella ihan OK ajella +200 vauhteja.

Tuulisella säällä saattaa vähän vapista, silloinkin kuski enemmän kuin pyörä.
    [QUOTE= (Repa @ Joulu. 27 2008,20:32)]
    Lainaa ttuttu,Joulu. 27 2008,20:02 kirjoitti
    Niin, nuo K1200S alkuperäiset laukut ovat hämmästyttävän suuret ulommaisessa asennossaan. Ja tuntuvat nekin toimivan mainiosti 250+ vauhdissa. Perälaukku S:ssään? Ovat ainakin kauhean näköisiä. Ja ulkonäöstä voi aina päätellä vähän aerodynamiikkaakin.

t. Repa
    Ei ne nyt "hämmästyttävän suuret ole, mutta siihen kun lisää sellaisen tavararullan takamatkustajan paikalle, niin hyvin niillä yhden hengen kamat kulkee.

Ja menee kuin juna vaikka ajaa sen minkä pyörä kulkee.

Sais vaan kulkea vielä vähän lisää...
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"

Onko takalaukku SW-Motechin telineen päällä ?
    Oliko kuvaa vielä sivulaukkujen kera ja paljon tilavuus sivulaukuissa ?
    Ratkaisin itse matkatavaroiden kuljetuksen (siis sivulaukkujen lisäksi) ISOLLA Bagsterin Sherpalla. Siis tankkilaukulla! .ORG shopista löytyi tilaamalla.

V.Vesterinen
    Lainaa (atomic @ Joulu. 29 2008,15:16) kirjoitti
    Onko takalaukku SW-Motechin telineen päällä ?
    Oliko kuvaa vielä sivulaukkujen kera ja paljon tilavuus sivulaukuissa ?[/QUOTE]
    Motechin telineen päällä lepää juu.
    Ei ole valitettavasti kuvaa sivulaukut paikoillaan, mutta kuvia varmaan löytyy niistä bemun omista haitarilaukuista jostain (en muista tilavuutta)
    MP-Rata
  16.  
    K 1200 S sivulaukkuineen

• Tilavuus suurennettavissa 17 litrasta 25 litraan
    • Lukkohihnojen ansiosta portaaton säätö
    • Varkaussuoja tekstiili- ja teräskudoksen ansiosta

BMW Suomi sivuilta löytyy kaikki orggis lisävarusteet ja hinnasto

S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.